skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
19:10:58
06.03.2012
06.03.2012
peti
-> Dušan: pockaj tych 0,5 l nateba este vytece ked to budes cakat najmenej
16:30:53
06.03.2012
06.03.2012
jarda.u1
-> Dušan: to byl vtip .Jestli to nekudy vyteklo,tak to tam musi bejt mastny.Me to taky trosku slzi pres tahlo razeni,asi bych se mel podivat kolik je tam oleje....
13:10:48
06.03.2012
06.03.2012
Dušan
-> jarda.u1: motor chapu ale prevodovka ? Ani nebyla mastna. Jsem si jistej, ze jsem to tam nalil . Mozna to chcalo pres tahlo protoze jsem tam nemel manzetu a o krouzek stoji za h..
13:09:56
06.03.2012
06.03.2012
Dušan
-> minno: spis do konce tydne
11:56:03
06.03.2012
06.03.2012
minno
-> Dušan: to mi pripomína, že aj ja by som mohol skontrolovať :) No a musím dodať, že nemám obavy, že by si fabku do old-skoda zrazu nestihol zaturbovať
11:37:20
06.03.2012
06.03.2012
jarda.u1
-> Dušan: asi ti to zere olej
09:42:39
06.03.2012
06.03.2012
Dušan
aby se nereklo tak motor a prevodovka uz jsou venku, dneska predelam 5. rychlost, vratim fabii a ta bude cekat na doskladani. Jen tak mimochodem nechapu kam mi zmizel olej z prevodovky, protoze jsem vylil tak 1.5L max a ja si rikal ze nejak huci
23:39:04
27.02.2012
27.02.2012
Ultim
-> Dušan: Mas recht
10:43:01
26.02.2012
26.02.2012
Dušan
-> vhml: nemyslim si ze tam bude az takovy schod. Navic si to turbo poradi. Od toho ma ten kroutak ve 3000 aby to zabralo. To neni lina atmosfera . 4ka je zbytecna prace, to uz musim prelisovat na hrideli. Na to se muzu vys....
09:54:38
26.02.2012
26.02.2012
m8rinek
-> Ultim: Zajímavé, takovou škodovku nemam...
09:52:04
26.02.2012
26.02.2012
vhml
-> Ultim: to bude super az nekde pojedes a budes muset roztahnout 4 az kdovikam aby se petka vubec sebrala :-D
09:50:47
26.02.2012
26.02.2012
Ultim
-> vhml: Co ti na tom prijde logickeho? Na co potrebujes dlouhou 4?
1-4 mas na zrychleni, pak tu 4 vic roztahnes, zaradis 5, ot. spadnou na "par" tisic a jedes.
1-4 mas na zrychleni, pak tu 4 vic roztahnes, zaradis 5, ot. spadnou na "par" tisic a jedes.
08:49:02
26.02.2012
26.02.2012
vhml
-> Dušan: hlavne k tomu dej 4ku ze 4kvaltu aby to dávalo logiku...
23:17:07
25.02.2012
25.02.2012
Ultim
-> m8rinek: Tak vis jak, skodovky mame proto, ze ty dily a servis skoro nic nestoji. Takze naraz 3100kc ...
Ale asi taky do toho pujdu. Jsem to pocital, ze aby zustala 5. na 4,22 jako na 3,9, tak musi byt 0,77, takze tech 0,74 je OK
Ale asi taky do toho pujdu. Jsem to pocital, ze aby zustala 5. na 4,22 jako na 3,9, tak musi byt 0,77, takze tech 0,74 je OK
23:13:27
25.02.2012
25.02.2012
m8rinek
-> Dušan: 3100 za soukolí šikmého zubu Ti přijde moc?
23:08:37
25.02.2012
25.02.2012
Dušan
-> minno: cca 2400ot
23:04:11
25.02.2012
25.02.2012
minno
-> Dušan: fúúha, tak to teda dosť. Toľko som dal za komplet zloženie prevodovky.
Koľko to bude točiť na 5.-ke dajme tomu tak pri 90tke?
Koľko to bude točiť na 5.-ke dajme tomu tak pri 90tke?
22:57:15
25.02.2012
25.02.2012
Dušan
-> minno: 3100 za soukoli. Foto je u me doma :)
22:22:33
25.02.2012
25.02.2012
minno
-> Dušan: koľko to vyšlo? máš už tie kolieska u seba?
Tiež by mi bolo treba ísť zas za sixtom s prevodovkou, ale asi to nebude možné :(
Tiež by mi bolo treba ísť zas za sixtom s prevodovkou, ale asi to nebude možné :(
22:10:56
25.02.2012
25.02.2012
Dušan
-> Ultim: Sixta, jen ta cenovka