Karel. 12.03.12 09:56:25 napsal:
→ Dušan: už zas na brzdu? Dušan pootočí rozdeľovačom a už ide na brzdu koľko koní mu to pridalo
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
10:13:58
12.03.2012
12.03.2012
minno
09:57:14
12.03.2012
12.03.2012
Qwak
-> Dušan: no uvidíš bylo by to fajn videt te tam zajimalo by mě porovnání tebe s kamarádem ten má "taky " turbofávo
-> WMA - navigátor :): jj jedu ale boužel ne černou tak ani érem což je škoda ale i na to dojde.. jinak jedeme tam 1 turbo fáčko, pak nejaky Ropný bmw a pak taková přašivá e30tka skoro turbína možná ješte nejakej zdechlej sáááb
-> WMA - navigátor :): jj jedu ale boužel ne černou tak ani érem což je škoda ale i na to dojde.. jinak jedeme tam 1 turbo fáčko, pak nejaky Ropný bmw a pak taková přašivá e30tka skoro turbína možná ješte nejakej zdechlej sáááb
09:56:25
12.03.2012
12.03.2012
Karel.
-> Dušan: už zas na brzdu?
09:49:08
12.03.2012
12.03.2012
WMA - navigátor :)
-> Qwak: a ty jedes?
09:45:24
12.03.2012
12.03.2012
Dušan
-> Qwak: do mostu asi ne. Musim to cely doladit aby to vydrzelo co nejvic. V patek s tim jedu na brzdu tak uvidime
09:30:54
12.03.2012
12.03.2012
Qwak
tak už to máááš? myslím video a i přes to že to máš nesmyslně daleko tak se zeptám..., na most jedeš?
09:27:26
12.03.2012
12.03.2012
minno
-> Dušan: no vidíš a vymýšľaš zbytočne dlhé prevodovky
09:22:14
12.03.2012
12.03.2012
Dušan
-> minno: to bych jeste zahrabal
09:03:41
12.03.2012
12.03.2012
minno
-> Dušan: tak to už hej no :) Keď si vezmeš že sériová škodovka s 4q má pri 90tke 3200 otáčok
08:44:29
12.03.2012
12.03.2012
Dušan
-> Karel.: kdyz bude tak jo
08:44:06
12.03.2012
12.03.2012
Dušan
-> minno: samozrejme. A muzu rict, ze je to fakt znatelne tezkej kvalt . Nebyt tam to turbo tak s tim nehnu. Ale ve 4000ot 150km/h Hned se v tom aute jinak jede
08:30:12
12.03.2012
12.03.2012
Karel.
-> Dušan: na dnešek chceš?
08:27:12
12.03.2012
12.03.2012
minno
-> Dušan: no paráda. A už aj 5.-ka vymenená?
08:22:31
12.03.2012
12.03.2012
Dušan
-> Karel.: jo a objednej mi jedno tesneni pod hlavu victora R. Neverim, ze to vydrzi
08:14:47
12.03.2012
12.03.2012
Dušan
-> Karel.: jo tam ty kraviny, stavim se po praci
08:12:35
12.03.2012
12.03.2012
Karel.
-> Dušan: chci abys mě svezl Prosím Jinak máš tady nějaký hovadiny na ochcávu
23:07:53
11.03.2012
11.03.2012
Dušan
inu chlapci, uz trhame asfalt pomoci 1.4 . Zjistil jsem jednu chybu v zapojeni regulatoru talku paliva coz bude nasledne doreseno. Zvysen tlak na 1 bar, vetsi vacka, objem a neni to zase tak spatny . Jiz brzy bude nejaky videjko
09:44:29
07.03.2012
07.03.2012
Dušan
ja ji mel pak den postavenou a nic. Ted uz je v aute a dostala co ma mit tak uvidime.
08:38:59
07.03.2012
07.03.2012
minno
-> peti: -> darklord: rovnaká skúsenosť kolegovia súdruhovia človek dá nabok demontovanú vypustenú prevodovku a na druhý deň mláka ako sviňa
08:34:49
07.03.2012
07.03.2012
darklord
-> peti: tak nejak... tiez som dostal do ksichtu pol litra oleja z 'prazdnej' prevodovky