skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
19:06:37
05.02.2012
05.02.2012
Lubes - zrušená registrace
-> Dušan: tak toto je paráda ...pôjde to neskor do fábie?
19:06:07
05.02.2012
05.02.2012
MOLSO
-> Dušan: ano anooo zlepit to v nejakom editore vie kazdy ňouma
ja som vas odhalil
ja som vas odhalil
19:06:02
05.02.2012
05.02.2012
Klubko_
-> Dušan: na tech 35km/h to vyskoci nejak brutalne rychle
19:02:40
05.02.2012
05.02.2012
minno
-> MOLSO:
19:01:52
05.02.2012
05.02.2012
Dušan
-> MOLSO: zvuk tam je. Hned dodam jeste jedno video
18:59:45
05.02.2012
05.02.2012
MOLSO
-> Dušan: a ja viem preco tam nie je zvuk su upravene budiky s osičkou až do kufra v kufri sedi karel a otáča osičkami
18:56:17
05.02.2012
05.02.2012
Dušan
-> minno: tak jako na to ze je to seriovy facko
18:55:35
05.02.2012
05.02.2012
minno
-> Dušan: podľa mňa to celkom jede podľa teba ale určite len tak na 80%
18:53:20
05.02.2012
05.02.2012
Dušan
21:02:57
02.02.2012
02.02.2012
Dušan
-> jarda.u1: to se uvidi. zivotnost lambdy je cca 80t km coz najedu tak za 15 let
18:20:23
02.02.2012
02.02.2012
jarda.u1
-> Dušan: a tu lambdu budes mit zapojenou na stalo,nebo jen dokud se vse nevyladi?
18:00:39
02.02.2012
02.02.2012
darabos
-> Dušan: ja kukam tiez pomer, mne sa to lepsie cita, ako lambda hodnota
17:50:09
02.02.2012
02.02.2012
Dušan
ono to jde tusim nastavit, aby to ukazovalo primo lambdu, ale tolik jsem to nezkoumal
17:47:20
02.02.2012
02.02.2012
Dušan
-> darabos: cca protoze jsem to sledoval jen vecer po oku lambda 0,78 budik ukazuje 11,5
17:45:50
02.02.2012
02.02.2012
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> Dušan: turbo motory snesou dost bohatou směs ... záleží pak na teplotě spalin.
17:42:44
02.02.2012
02.02.2012
darabos
-> Dušan: v cislach? :)
17:40:12
02.02.2012
02.02.2012
Dušan
-> jarda.u1: ze je to na hranici normal vs. bohate. Takze porad lepsi nez chudy. Asi to bude tim, ze karbec je seriove na 1.4
17:04:22
02.02.2012
02.02.2012
jarda.u1
-> Dušan: a jak dopadlo slozeni smesi?
14:15:17
02.02.2012
02.02.2012
Dušan
-> minno: vcera jsem to taky vecer v -10 vytahl a jelo to jak z praku . Testoval jsem lambdu a funguje
13:35:32
02.02.2012
02.02.2012
minno
-> Dušan: to u nás bude tak -30 :)