skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
02:27:48
07.02.2012
07.02.2012
Petr Urban
-> Dušan: Mám úplně ten stejný AEM Wideband z Ameriky mi to vzal známí tak to bylo ještě o cosi levnější, ale do jara na autě nic dělat nebudu,tak nevím jak to šlape, už to tam máš ? Udělaj pak video jak lambda budík funguje, i za jízdy. A zatím žádné problémy s motorem, vše šlape ?
20:13:23
06.02.2012
06.02.2012
tunerlada
-> Dušan: to jede krutě
20:10:26
06.02.2012
06.02.2012
Dušan
-> pavucina: vačka je tam série Favo. WBO tusim 4600.
18:50:09
06.02.2012
06.02.2012
pavucina
Pekne moc pekne, jede to srovnatelne s mym favoritem pri tomhle tlaku. CO máš za vacku ? A nakolik vysla WBO ? Myslim i s postou atd.
07:44:15
06.02.2012
06.02.2012
Péďa17
-> MOLSO 05.02.12 18:59:45:
-> Dušan: krásná videa
Edit pro dušana:škoda že ted nebudu mít cestu do Brna,jinak moc rád bych se na to podíval a případně by jsem se rád svezl
-> Dušan: krásná videa
Edit pro dušana:škoda že ted nebudu mít cestu do Brna,jinak moc rád bych se na to podíval a případně by jsem se rád svezl
21:23:06
05.02.2012
05.02.2012
sikula
Pěkná práce, jede to moc pěkně.
21:03:07
05.02.2012
05.02.2012
Dušan
hosi diky, ale zvyk je hrozna svine a proto budeme muset pritvrdit.
Na brzdu to vezmu asi pristi tyden tak uvidime. Fabie tam bude do konce unora.
Na brzdu to vezmu asi pristi tyden tak uvidime. Fabie tam bude do konce unora.
20:43:44
05.02.2012
05.02.2012
Qwak
-> Dušan: paráda!
20:39:49
05.02.2012
05.02.2012
Lubes - zrušená registrace
-> Dušan:
20:32:39
05.02.2012
05.02.2012
myschaak AZNP K.Hora
-> Dušan: to je kurva dobrý!!!
19:31:59
05.02.2012
05.02.2012
Dušan
-> minno: prece nebudu jezdit mezi autama
19:28:58
05.02.2012
05.02.2012
Matysek007
Klobouk dolů , letí to jak blázen :)
19:28:11
05.02.2012
05.02.2012
minno
-> Dušan: "na uzavřené trati po rovině"
19:25:15
05.02.2012
05.02.2012
minno
-> Dušan: magor, magor, magor
19:21:12
05.02.2012
05.02.2012
Dušan
a jeste by to slo, ale ridit, sledovat trat atd v te rychlosti je nic moc
19:19:03
05.02.2012
05.02.2012
Dušan
19:18:38
05.02.2012
05.02.2012
darabos
-> Dušan 02.02.12 21:02:57: skoro ako moja babeta ale pekne to ide
19:13:14
05.02.2012
05.02.2012
Dušan
-> Lubes: pujde
19:11:08
05.02.2012
05.02.2012
Karel.
-> MOLSO: