skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
17:30:14
31.01.2012
31.01.2012
m8rinek
-> Dušan: to jsem prosral no :)))
17:14:36
31.01.2012
31.01.2012
Rotak
Co to měří ten budík ? :-)
17:03:03
31.01.2012
31.01.2012
Dušan
-> m8rinek: no tak nejakych 4600 komplet is dopravou , ale lepsi jak z Ameriky za 3600 + doprava + cekat mesic + mozna clo
17:01:47
31.01.2012
31.01.2012
m8rinek
-> Dušan: a pořizovačka? Mě teď utekl nový za 130e :(.
17:00:19
31.01.2012
31.01.2012
Dušan
-> m8rinek: ¨uvidim, hlavne me prekvapila rychlost. V nedeli jsem to objednal,v pondeli to poslali a dneska me vola TNT, ze nejsem doma a ma pro me balicek . Kurva takhle rychly neni ani ceska posta z mesta do mesta a toto bylo z Anglie
16:57:12
31.01.2012
31.01.2012
m8rinek
-> Dušan: tak jsem zvědav na reference na budíček...
23:50:06
30.01.2012
30.01.2012
stika87 - Maschinenführer
-> Dušan: pekne ty ;-)
14:45:09
30.01.2012
30.01.2012
Dušan
-> minno: zacala hucet, resp huci jen kdyz pustim plyn
-> Petr81: porad malo
-> Tazi: ani nic.
-> Petr81: porad malo
-> Tazi: ani nic.
14:07:19
30.01.2012
30.01.2012
Tazi
-> Dušan: kolik si učtuješ za jedno svezení?
13:57:25
30.01.2012
30.01.2012
Petr81 - zrušená registrace
Měl jsem tu čest se s Dušanem svézt.
Dojem byl nad moje očekávání. Ta škodovka prostě jede. Ale jak.
Dojem byl nad moje očekávání. Ta škodovka prostě jede. Ale jak.
12:28:09
30.01.2012
30.01.2012
minno
-> Dušan: začína hučať odkedy si na nej začal teraz jazdiť? alebo hučal už aj predtým
11:14:54
30.01.2012
30.01.2012
Dušan
-> minno: prevodovka funguje, ikdyz se mi zda ze trosku zacina hucet diferak. Razeni je takovy cely pevny a vim, ze tam ty kvalty najdu
10:45:31
30.01.2012
30.01.2012
minno
-> Dušan: takže zatiaľ tá prevodovka funguje hej A čo radenie? je to lepšie?
10:33:11
30.01.2012
30.01.2012
Dušan
-> Matulo: mam rad svou prevodovku , ale urcite si to hrabne
10:24:38
30.01.2012
30.01.2012
Maťulo
-> Dušan: aj to gumuje?
10:23:05
30.01.2012
30.01.2012
Dušan
-> MOLSO:
hosi, zase takovy peklo to neni. Jen to proste jede normalne
hosi, zase takovy peklo to neni. Jen to proste jede normalne
10:18:31
30.01.2012
30.01.2012
MOLSO
-> Dušan: tiez sa hlasim vezmu si pro jistotu i pleny
10:10:06
30.01.2012
30.01.2012
Dušan
-> Karel.: ono to zase tak tezky neni, jeste to cely upravim.
-> minno: no problemo. Na sraz to bude mozna uz 1.4T
-> minno: no problemo. Na sraz to bude mozna uz 1.4T
09:32:17
30.01.2012
30.01.2012
minno
-> Dušan: ty si magor Hlasim sa do rady ziadatelov o povozenie sa
09:16:41
30.01.2012
30.01.2012
Karel.
-> Dušan: no právě ta váha co plastová trubka na odpady?zase aby se neroztekla, tak ji hold obalit, ale pořád to bude váhově někde jinde