skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
07:29:02
02.02.2012
02.02.2012
Dušan
-> Tomáššš: az jak se otepli. Zrejme o vikendu
23:51:15
01.02.2012
01.02.2012
Tomáššš
-> Dušan: kedy mozme cakat lepsie video z jazdy ? :)
12:21:45
01.02.2012
01.02.2012
stika87 - Maschinenführer
-> Dušan: nebojis se toho
08:14:42
01.02.2012
01.02.2012
jarda.u1
-> Dušan: blazen mozna jses,ale v dobrym .Jsem zvedavej na ten budik...
07:33:51
01.02.2012
01.02.2012
Dušan
-> minno: tak vis jak, poradnej blazen to neresi
-> stika87: copak
-> stika87: copak
23:26:35
31.01.2012
31.01.2012
stika87 - Maschinenführer
mazec
21:44:26
31.01.2012
31.01.2012
minno
-> Dušan 31.01.12 21:06:31: ináč riadna pálka za to meradlo Pomaly si začínam myslieť, že ja s tými mojimi investíciami do škodovky som ešte stále normálny
Tak snáď to bude aspoň dobre fungovať.
Tak snáď to bude aspoň dobre fungovať.
21:42:21
31.01.2012
31.01.2012
minno
Vrba 31.01.12 21:14:29 napsal:
→ Dušan: jojo,me je to jasny,…3,9 mluvi za vse
→ Dušan: jojo,me je to jasny,…3,9 mluvi za vse
21:14:29
31.01.2012
31.01.2012
Vrba
-> Dušan: jojo,me je to jasny,...3,9 mluvi za vse
21:06:31
31.01.2012
31.01.2012
Dušan
-> Vrba: ja nechci nic extra, cesta velkou vavkou uz neni pro me. Ja si radsi uzivam silu motoru uz v nizkych otackach.
20:54:15
31.01.2012
31.01.2012
Vrba
-> Dušan: Mysliš,že to to maly turbo naplni?Nebo už más v planu vetší?
20:50:34
31.01.2012
31.01.2012
Dušan
-> Vrba: fabka bude mit
20:50:01
31.01.2012
31.01.2012
Vrba
-> Dušan: Dej tomu vacku a vetsi turbo at to táhne do 6500,pak to teprve pojede :-)
20:45:57
31.01.2012
31.01.2012
Dušan
20:19:22
31.01.2012
31.01.2012
Ultim
-> Dušan: Z jake stranky jsi bral en budik A/F ?
17:40:45
31.01.2012
31.01.2012
Dušan
-> kraska98: jo to nevim, +- to bude jak ta fabie
17:38:48
31.01.2012
31.01.2012
kraska98
kolik ma ten motor odhadem koní ?
17:33:29
31.01.2012
31.01.2012
Dušan
-> Tomáššš:
17:32:25
31.01.2012
31.01.2012
Tomáššš
MOLSO 30.01.12 10:18:31 napsal:
→ Dušan: tiez sa hlasim vezmu si pro jistotu
i pleny
Dusan,zacni vyberat od ziadatelov o povozenie koruny :D aj ja sa chcem povozit ako spolujazdec :) v skodovke s turbom som este nesedel :)
→ Dušan: tiez sa hlasim vezmu si pro jistotu
i pleny
Dusan,zacni vyberat od ziadatelov o povozenie koruny :D aj ja sa chcem povozit ako spolujazdec :) v skodovke s turbom som este nesedel :)
17:31:47
31.01.2012
31.01.2012
Dušan
-> Rotak: pomer smesi benzin vzduch a jelikoz jsem specialista na popraskany pisty tak se me to hodi