El Burro aliaz Burák
Před několika lety ho koupil brašul jako jeho první auto, proběhla menší GO kastle a umístila se zrepasovaná vlečka a LS motor... Jak ale roky běžely a že byl Burák nejčastěji užíván jako dopravní prostředek pro tátu a jeho stavařský vercajk, přibývalo na něm šrámů, na palubce se usazovaly závěje prachu, na podlaze hromádka rozdroleného betonu, brzdy přestávaly mít ten správný účinek a kdysy nabroušený eLeSko už s tou 3.9kou pěkně zápasí.. Tátík už využívá služeb jiného prostředku a na vožení méně líbivého nákladu už Burák zas tak potřeba nebyl... po krátkém rozhodování se udělala asi poslední technická s tím že si Burák odkroutí ty dva roky taháním vleku po okolí.... Nastala ale pro mě nepříjemná situace, že sem momentálně bez auta a tak s ním zatím jezdím já.. a přestože mě zpočátku přišlo zbytečný do toho pomalu i tankovat se na tomto stroji asi podepíšu..
Malý vzkaz pro naše instituce: "když vám nevoní Adam, čuchejte si Buráka aneb Imperium vrací úder, yo?! A že vám to osladim!" :)
Motor
- 1.4 z fabie
Podvozek
- přední náprava po částečné Go
- vzadu vlečka
- předělaný misky tlumičů
- 5q převodovka 3.9
Interieur
- palubka 130
- sportovní volant ze 130RS (Frantův šampion)
(plánuju sedáky z Rapida)
taky se plánuje menší oprava kastle (hlavně lemy)
Zelenou Šádinku sem dostal ve čtrnácti jako první auto abych se naučil řídit a abych měl na čem provozovat praktické pokusy potřebné ke znalosti svého řemesla... k tomu posloužila výborně, abych se s ní vubec projel musel sem jí vyměnit motor a tak celkově jí trochu pofackovat... (mekánik skill + ) .. pak následovala první projíždka při níž mi upadlo kolo - školácká chyba nezkontroloval sem si jestli předchozí majitel utáhl kola (mekánik skill + ) (drving skill + ) .. pak začala postupně sloužit spíš jako monopost na blbnutí na poli (driving skill + ) ... po sléze to došlo až do takových rozměrů že sem si sehnal 4-oko, motor z favorita, anatom z E30, vykuchal sem interier a krosil sem po své vlastnoručně vyjezděné eRZetě... to byly asi její nejslavnější léta pak už jen stála, prodal se motor a ouža jen chátrala a čekala na flexu... Když sem do ní s těžkým srdcem zakrojil, naposledy sem zavzpomínal na všechny ty zážitky v blátě a prachu... a taky na sejčky zde na virtu když sem se chtěl jako mladej cucák pochlubit že mám taky auto... to bylo keců jaká je to hrobka, že tady na to nikdo neni zvědavej a že se mi to někde rozsype po poli a kdesi cosi (pozdrav Kirrimu se vzkazem - nerozsypala se chytráku) .. po rozkrájení sem byl překvapenej že schnilá byla jen podlaha, prahy a levej lem... zbytek sice nesl známky opotřebení polem, ale šroubovákem sem jí jen tak někde nepropích....
El Burro 1.4 - komentáře:
-> jarin: takovéhle auta se jen tak nerozpadnou

táta sní na ledu zrušl škodovku

tak srovna čelo, nárazník, dal nove světlo zalepil blinkr a auto v cajku jezdilo dalších pár let

a odjelo si v klídku po svejch

škodovka byla povolána odtahovka

tohle auto je pevný jak skála

-> Mishak: my máme tři granady v kombiku dva trojiky šestiválce

sou to mazecký koráby!!
-> Vencars: jop Taunus -> jarin: klíííd neni tak špatnej
-> Vencars: Prej jo ale uvidime jestli to bude jeste drzet po hromade aby to bylo k rozeznani

-> Mishak: zdravím, hele ten Ford to je taunus??
-> Řízek: a nedám a nedám si pokoj

... už máš pro mě tu střechu z Rampáče?

-> Řízek: Hele to je hrozný s nim, ja už nevim jak mu to mam vysvětlit, aby místo vymyšleni pičovin udělal rychle a levně něco na blbnutí

-> Mishak: A von si neda pokoj

-> Mishak: AAA no to by bylo vsechno pekný ale než neco takovyho ty zmorduješ tak z ty šáde bude přírodní hnojvo, nebo čink čong kuchinský nožejky

tak se na to vyser zatim a vrznem tam prvni favo co my prijde pod ruku....co????

-> Mishak: Seeer na to na naký hruby zásahy...... přes leto tam spachame naky favo nebo neco takyho a budem zas krosit, přeci nebudu jeyzdit sám, Buba se ted zbaví kilera a boženku asi na pole brát nebude

-> Řízek: ty zapláčeš
