skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
El Burro aliaz Burák
Před několika lety ho koupil brašul jako jeho první auto, proběhla menší GO kastle a umístila se zrepasovaná vlečka a LS motor... Jak ale roky běžely a že byl Burák nejčastěji užíván jako dopravní prostředek pro tátu a jeho stavařský vercajk, přibývalo na něm šrámů, na palubce se usazovaly závěje prachu, na podlaze hromádka rozdroleného betonu, brzdy přestávaly mít ten správný účinek a kdysy nabroušený eLeSko už s tou 3.9kou pěkně zápasí.. Tátík už využívá služeb jiného prostředku a na vožení méně líbivého nákladu už Burák zas tak potřeba nebyl... po krátkém rozhodování se udělala asi poslední technická s tím že si Burák odkroutí ty dva roky taháním vleku po okolí.... Nastala ale pro mě nepříjemná situace, že sem momentálně bez auta a tak s ním zatím jezdím já.. a přestože mě zpočátku přišlo zbytečný do toho pomalu i tankovat se na tomto stroji asi podepíšu..
Malý vzkaz pro naše instituce: "když vám nevoní Adam, čuchejte si Buráka aneb Imperium vrací úder, yo?! A že vám to osladim!" :)
Motor
- 1.4 z fabie
Podvozek
- přední náprava po částečné Go
- vzadu vlečka
- předělaný misky tlumičů
- 5q převodovka 3.9
Interieur
- palubka 130
- sportovní volant ze 130RS (Frantův šampion)
(plánuju sedáky z Rapida)
taky se plánuje menší oprava kastle (hlavně lemy)
Zelenou Šádinku sem dostal ve čtrnácti jako první auto abych se naučil řídit a abych měl na čem provozovat praktické pokusy potřebné ke znalosti svého řemesla... k tomu posloužila výborně, abych se s ní vubec projel musel sem jí vyměnit motor a tak celkově jí trochu pofackovat... (mekánik skill + ) .. pak následovala první projíždka při níž mi upadlo kolo - školácká chyba nezkontroloval sem si jestli předchozí majitel utáhl kola (mekánik skill + ) (drving skill + ) .. pak začala postupně sloužit spíš jako monopost na blbnutí na poli (driving skill + ) ... po sléze to došlo až do takových rozměrů že sem si sehnal 4-oko, motor z favorita, anatom z E30, vykuchal sem interier a krosil sem po své vlastnoručně vyjezděné eRZetě... to byly asi její nejslavnější léta pak už jen stála, prodal se motor a ouža jen chátrala a čekala na flexu... Když sem do ní s těžkým srdcem zakrojil, naposledy sem zavzpomínal na všechny ty zážitky v blátě a prachu... a taky na sejčky zde na virtu když sem se chtěl jako mladej cucák pochlubit že mám taky auto... to bylo keců jaká je to hrobka, že tady na to nikdo neni zvědavej a že se mi to někde rozsype po poli a kdesi cosi (pozdrav Kirrimu se vzkazem - nerozsypala se chytráku) .. po rozkrájení sem byl překvapenej že schnilá byla jen podlaha, prahy a levej lem... zbytek sice nesl známky opotřebení polem, ale šroubovákem sem jí jen tak někde nepropích....
Před několika lety ho koupil brašul jako jeho první auto, proběhla menší GO kastle a umístila se zrepasovaná vlečka a LS motor... Jak ale roky běžely a že byl Burák nejčastěji užíván jako dopravní prostředek pro tátu a jeho stavařský vercajk, přibývalo na něm šrámů, na palubce se usazovaly závěje prachu, na podlaze hromádka rozdroleného betonu, brzdy přestávaly mít ten správný účinek a kdysy nabroušený eLeSko už s tou 3.9kou pěkně zápasí.. Tátík už využívá služeb jiného prostředku a na vožení méně líbivého nákladu už Burák zas tak potřeba nebyl... po krátkém rozhodování se udělala asi poslední technická s tím že si Burák odkroutí ty dva roky taháním vleku po okolí.... Nastala ale pro mě nepříjemná situace, že sem momentálně bez auta a tak s ním zatím jezdím já.. a přestože mě zpočátku přišlo zbytečný do toho pomalu i tankovat se na tomto stroji asi podepíšu..
Malý vzkaz pro naše instituce: "když vám nevoní Adam, čuchejte si Buráka aneb Imperium vrací úder, yo?! A že vám to osladim!" :)
Motor
- 1.4 z fabie
Podvozek
- přední náprava po částečné Go
- vzadu vlečka
- předělaný misky tlumičů
- 5q převodovka 3.9
Interieur
- palubka 130
- sportovní volant ze 130RS (Frantův šampion)
(plánuju sedáky z Rapida)
taky se plánuje menší oprava kastle (hlavně lemy)
Zelenou Šádinku sem dostal ve čtrnácti jako první auto abych se naučil řídit a abych měl na čem provozovat praktické pokusy potřebné ke znalosti svého řemesla... k tomu posloužila výborně, abych se s ní vubec projel musel sem jí vyměnit motor a tak celkově jí trochu pofackovat... (mekánik skill + ) .. pak následovala první projíždka při níž mi upadlo kolo - školácká chyba nezkontroloval sem si jestli předchozí majitel utáhl kola (mekánik skill + ) (drving skill + ) .. pak začala postupně sloužit spíš jako monopost na blbnutí na poli (driving skill + ) ... po sléze to došlo až do takových rozměrů že sem si sehnal 4-oko, motor z favorita, anatom z E30, vykuchal sem interier a krosil sem po své vlastnoručně vyjezděné eRZetě... to byly asi její nejslavnější léta pak už jen stála, prodal se motor a ouža jen chátrala a čekala na flexu... Když sem do ní s těžkým srdcem zakrojil, naposledy sem zavzpomínal na všechny ty zážitky v blátě a prachu... a taky na sejčky zde na virtu když sem se chtěl jako mladej cucák pochlubit že mám taky auto... to bylo keců jaká je to hrobka, že tady na to nikdo neni zvědavej a že se mi to někde rozsype po poli a kdesi cosi (pozdrav Kirrimu se vzkazem - nerozsypala se chytráku) .. po rozkrájení sem byl překvapenej že schnilá byla jen podlaha, prahy a levej lem... zbytek sice nesl známky opotřebení polem, ale šroubovákem sem jí jen tak někde nepropích....
El Burro 1.4 - komentáře:
14:46:29
26.01.2008
26.01.2008
Řízek
-> Mishak: Tim specialnim sektorem myslis kontejner ? Tak chvilku este pockej a vejde se ti i do mensiho sektoru az ji nametec na lopatku
13:19:40
26.01.2008
26.01.2008
Mishak
-> Tampajs: safra, vyčmuchaly nás.. budu muset projekt přemístit do specielního sektoru s maskovacíma sítěma než dojde k úniku tajných informací
11:40:05
26.01.2008
26.01.2008
Řízek
-> Tampajs: Spionazni
11:23:18
26.01.2008
26.01.2008
Tampajs
18:56:00
25.01.2008
25.01.2008
Řízek
-> Mishak: Hm, ale fakt skoda, byl by to narez......ale ted uz neudelas nic
10:34:39
25.01.2008
25.01.2008
Mishak
-> jarin: -> Řízek: jj .. škoda no, budu muset hledat něco jinýho... nebo se třeba dohodnu s Pepou na tech nápravách aspoň..
22:45:15
24.01.2008
24.01.2008
Řízek
-> jarin: Hm, uz sem slysel no.
22:19:06
24.01.2008
24.01.2008
jarin
Hmm tak už tam nestojí už si ho odvezli
14:47:16
16.01.2008
16.01.2008
Řízek
-> Mishak: hm , protoze to je picus zpicovatelej
13:57:04
16.01.2008
16.01.2008
Mishak
-> Řízek: eče tam stojí, ale vypadá to že mám smůlu, bohužel.. nový zájemce má lukrativnější nabídku..
20:10:26
15.01.2008
15.01.2008
Řízek
-> Mishak: tak co , jak je teda na tom darce ? Uz ti ho nekdo vyfouk ?
01:27:37
17.12.2007
17.12.2007
jarin
-> Řízek: Asi tak ..... pak pápa lála.....BMW go to the rrabish.
22:18:57
16.12.2007
16.12.2007
Řízek
-> Mishak: z bawa akorad lupnout podvozek do uzarny a pak pááápáááááá
16:13:01
16.12.2007
16.12.2007
Tampajs
01:52:26
16.12.2007
16.12.2007
jarin
-> Mishak:
18:05:35
15.12.2007
15.12.2007
Mishak
-> jarin:
-> Tampajs: Tomu báwu už je šechno jedno
-> Tampajs: Tomu báwu už je šechno jedno
22:47:13
14.12.2007
14.12.2007
Tampajs
Když to Báwo ty šadince dá tolik tak by to šadinka mohla dát bawu čtyroko ne to baeo ho ma takový už nějaký celý pochroumaný
22:25:10
14.12.2007
14.12.2007
jarin
-> Mishak: Ok tak já ho beru celího
16:04:35
13.12.2007
13.12.2007
Mishak
-> jarin: co třeba kapota? nebo přední nárazník?
00:10:32
13.12.2007
13.12.2007
jarin
-> Mishak: jestě nevim co se mi na nem líbí ale urcitě proběhne zdanění