skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
TMB12MOOLH
Škoda 120 L M r.v. Pátek 28. 11. 1986, modelový rok 87, převodovka 4q, barva č. 5179
Výkon 36,7 kW
Zvláští výbava (příplatková): Přístrojová deska s otáčkoměrem 700 Kčs, sedačky Zlepra + opěrky Lux 455 Kčs , bezpečnostní pásy přední roll + zadní sup. 1 040 Kčs, náhradní barva 15 Kčs.
Auto bylo zakoupeno dědou (ročník 1924) v Liberecké Mototechně, dne Úterí 2. 12. 1986 a stálo 66 080 Kčs.
_________________________ ____________
Škodověnu si naše rodina občas půjčovala od dědy, hlavně na delší trasy, cestování s naší Škodou 110 L nebylo tak komfortní.
Duben 2005 Probojoval jsem se přez sedlé vrata do garáže, kde byla stodacítka ustájena. Auto bylo v zuboženém stavu, nakřáplé čelní sklo, kvetlo všude možně, podběhy plné bahna, asi bylo i od soli, takto ji tam strejda zanechal. Na tachometru byla hodnota 39 052 km, všechny pláště originál, zadní téměř hladké. Jinak auto bylo skoro v originálním stavu, byl vyměněny pření zástěrky, akumulátor, válec spojky, kondenzátor rozdělovače v zadnim kole byla vyměněná duše když nam jednou bouchla za jízdy a nějaká ta žárovka byla také vyměněna.
Květnu 2005 Začal jsem na ní pracovat, aby jsme jí mohl převést k sobě, nejprve jsem opravil zakouslý alternátor, dostal nové ložiska a nechal jsem srouvnat měděné kroužky na rotoru, pak byl vyměněn olej v motoru a v převodovce, odpustil jsem trochu olovnatého Speciál z nádrže a dolil nový Naturál s adetivem. Také jsem, vyndal svíčky a prostříkal válce sprejem MD Speciál, protočil jsem motor ráčnou. No a tak byl první start, asi po šesti letech a první testovací jízda. Auto téměř nebrzdilo, pak jsem ješte dal nove prasátka na zadní nápravu.
Ke konci Července 2005 jsem jí přestěhoval k sobě a začalo broušeníčko.
11. 9. 2006 Uspěšně absolvovala technickou prohlídku, poslední technická končila 26. 8. 1995. Ano čtete správně 1995.
25. 7. 2007 Stal jsem se papírově majitelem, v pořadí druhým.
2008:
přídavná světla dákova, alarm s pagerem + centrál; komplet zapalovaní z Favorita, v rozdělovači nahozena a naladěna pérka z eMkového rozdělovače (odstředivá regulace) pdtlaková regulace upravena a přendána také z emkového rozdělovače
2009:
zatim nešáhnuto na nic
4. 4. 2009 nahozeny zadní červenobílé světla a přední bílé blinkry
5. 4. 2009 po zvedmutí auta jsem zjistil, natržený silendblok zadní šavle, nenajel ani 10 tisíc km a už se posral. Guma vydržela navulkanizovaná na železo, ale přibodování nevydrželo!!!
3. 4. 2010 výměna fridexu a oprava kapajících spojů, první vyjetí v novém roce
10. 4. 2010 zakoupeny nové kolečka kopretiny, nové svíčky Brisk A-line 18, Bosch India se mi moc nezdály.
_________________________ ____________
Karoserie:
Původní nevyvařovaná, vyměněn LP blatník
Lak původní + novodobé fleky
V předu sklolaminátové vložky podběhů (od KS-Motorsport)
Motor:
MII 120L
Vačka 260° (od Daves)
Zapalování komplet z karburátorového Favorita + kabely
C vahadla z Felicie (od m8rinek)
Tlumič výfuku seriový, částečně vykuchaný
Převodovka:
4Q
Podvozek:
Přední pružiny 260 mm Rally (od Speedpro)
Stabilizátor série 16 mm, vymontován stabilizátor 19 mm (od Speedpro)
Brzdy:
Vpředu vrtané kotouče Ferodo (od Speedpro)
Kola letní:
Plechová s pneu Matador MP4 165/80 R13
Litá, Kopretiny s pneu Barum Brillantis 2 175/70 R13
_________________________ ____________
Video:
_________________________ ____________
Škoda 120 L M r.v. Pátek 28. 11. 1986, modelový rok 87, převodovka 4q, barva č. 5179
Výkon 36,7 kW
Zvláští výbava (příplatková): Přístrojová deska s otáčkoměrem 700 Kčs, sedačky Zlepra + opěrky Lux 455 Kčs , bezpečnostní pásy přední roll + zadní sup. 1 040 Kčs, náhradní barva 15 Kčs.
Auto bylo zakoupeno dědou (ročník 1924) v Liberecké Mototechně, dne Úterí 2. 12. 1986 a stálo 66 080 Kčs.
_________________________ ____________
Škodověnu si naše rodina občas půjčovala od dědy, hlavně na delší trasy, cestování s naší Škodou 110 L nebylo tak komfortní.
Duben 2005 Probojoval jsem se přez sedlé vrata do garáže, kde byla stodacítka ustájena. Auto bylo v zuboženém stavu, nakřáplé čelní sklo, kvetlo všude možně, podběhy plné bahna, asi bylo i od soli, takto ji tam strejda zanechal. Na tachometru byla hodnota 39 052 km, všechny pláště originál, zadní téměř hladké. Jinak auto bylo skoro v originálním stavu, byl vyměněny pření zástěrky, akumulátor, válec spojky, kondenzátor rozdělovače v zadnim kole byla vyměněná duše když nam jednou bouchla za jízdy a nějaká ta žárovka byla také vyměněna.
Květnu 2005 Začal jsem na ní pracovat, aby jsme jí mohl převést k sobě, nejprve jsem opravil zakouslý alternátor, dostal nové ložiska a nechal jsem srouvnat měděné kroužky na rotoru, pak byl vyměněn olej v motoru a v převodovce, odpustil jsem trochu olovnatého Speciál z nádrže a dolil nový Naturál s adetivem. Také jsem, vyndal svíčky a prostříkal válce sprejem MD Speciál, protočil jsem motor ráčnou. No a tak byl první start, asi po šesti letech a první testovací jízda. Auto téměř nebrzdilo, pak jsem ješte dal nove prasátka na zadní nápravu.
Ke konci Července 2005 jsem jí přestěhoval k sobě a začalo broušeníčko.
11. 9. 2006 Uspěšně absolvovala technickou prohlídku, poslední technická končila 26. 8. 1995. Ano čtete správně 1995.
25. 7. 2007 Stal jsem se papírově majitelem, v pořadí druhým.
2008:
přídavná světla dákova, alarm s pagerem + centrál; komplet zapalovaní z Favorita, v rozdělovači nahozena a naladěna pérka z eMkového rozdělovače (odstředivá regulace) pdtlaková regulace upravena a přendána také z emkového rozdělovače
2009:
zatim nešáhnuto na nic
4. 4. 2009 nahozeny zadní červenobílé světla a přední bílé blinkry
5. 4. 2009 po zvedmutí auta jsem zjistil, natržený silendblok zadní šavle, nenajel ani 10 tisíc km a už se posral. Guma vydržela navulkanizovaná na železo, ale přibodování nevydrželo!!!
3. 4. 2010 výměna fridexu a oprava kapajících spojů, první vyjetí v novém roce
10. 4. 2010 zakoupeny nové kolečka kopretiny, nové svíčky Brisk A-line 18, Bosch India se mi moc nezdály.
_________________________ ____________
Karoserie:
Původní nevyvařovaná, vyměněn LP blatník
Lak původní + novodobé fleky
V předu sklolaminátové vložky podběhů (od KS-Motorsport)
Motor:
MII 120L
Vačka 260° (od Daves)
Zapalování komplet z karburátorového Favorita + kabely
C vahadla z Felicie (od m8rinek)
Tlumič výfuku seriový, částečně vykuchaný
Převodovka:
4Q
Podvozek:
Přední pružiny 260 mm Rally (od Speedpro)
Stabilizátor série 16 mm, vymontován stabilizátor 19 mm (od Speedpro)
Brzdy:
Vpředu vrtané kotouče Ferodo (od Speedpro)
Kola letní:
Plechová s pneu Matador MP4 165/80 R13
Litá, Kopretiny s pneu Barum Brillantis 2 175/70 R13
_________________________ ____________
Video:
_________________________ ____________
Athlonek/Škoda 120L - komentáře:
18:16:40
12.04.2010
12.04.2010
Athlonek
-> Discovera: motor chodí čimdál tim líp
07:33:48
12.04.2010
12.04.2010
Pavell
další bastl nárazník.....dej to do originálu, sniž předek nasad elektrony a bude super
23:25:37
11.04.2010
11.04.2010
Discovera
-> Athlonek: Není to to co si myslím, že ne? ....+ PRO-LONG – OIL plus ....jestli jo nechtěl bych mít tvůj motor:-D
zlatej Bishop oroginal
zlatej Bishop oroginal
23:07:13
02.04.2010
02.04.2010
mafes
Dát pryč ten přední nárazník a je to nádherné autíčko, na předposlední fotce to vypadá luxusně..
11:11:11
28.03.2010
28.03.2010
Matysek007
Taky se mi na tom nelíbí ten nárazník :(
09:31:44
28.03.2010
28.03.2010
Šulda
Newm no ale ten nárazník je pěknej hnus a ještě ta přídavný světla
11:18:21
13.03.2010
13.03.2010
Tomáš#K
-> Athlonek: Díky.
00:32:27
13.03.2010
13.03.2010
Athlonek
-> Tomáš#K: www.velcar.cz/
22:32:03
01.02.2010
01.02.2010
Tomáš#K
-> Athlonek: Pekné koberečky. Kdo je dělal?
20:34:30
01.01.2010
01.01.2010
Athlonek
-> jerzy: proč zrovna 14ka?
16:18:30
27.12.2009
27.12.2009
jerzy
-> Athlonek: fotka č. 14 je moc pěkná!
16:40:30
27.01.2007
27.01.2007
Athlonek
-> Wrcteam: Jedině jsou stejný s 742.135/6
13:16:33
27.01.2007
27.01.2007
Wrcteam - zrušená registrace
hele nejsou C vahadla stejny favo a 742..?
23:06:24
29.12.2006
29.12.2006
Athlonek
-> Hurdis: A taky modelovej rok 87
20:09:32
27.12.2006
27.12.2006
Hurdis
-> Athlonek: koukám pěkná buržoazní výbavička, ale jak je vidět tak za 13 měsíců se v té době základní cena modelu nezměnila
skoda.stable.cz/cz/index. php?id=4&i...
skoda.stable.cz/cz/index. php?id=4&i...
18:24:07
27.12.2006
27.12.2006
Targa
-> Athlonek: skoro
-> Bobesh:
-> Bobesh:
01:02:20
27.12.2006
27.12.2006
Bobesh
-> Athlonek 26.12.06 19:53:20: No,sice ho občas mocně s..e ale zase tak moc,to zas ne,zatím vyrostl z období plastů,diod a neonů a začal se klonit k původním tvarům
19:53:20
26.12.2006
26.12.2006
Athlonek
-> Targa: Ty rozprodáváš auto?
19:34:14
26.12.2006
26.12.2006
Athlonek
-> Targa:
19:33:26
26.12.2006
26.12.2006
Targa
jo to mračení je hustý aspon ze už je dole