skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
TMB12MOOLH
Škoda 120 L M r.v. Pátek 28. 11. 1986, modelový rok 87, převodovka 4q, barva č. 5179
Výkon 36,7 kW
Zvláští výbava (příplatková): Přístrojová deska s otáčkoměrem 700 Kčs, sedačky Zlepra + opěrky Lux 455 Kčs , bezpečnostní pásy přední roll + zadní sup. 1 040 Kčs, náhradní barva 15 Kčs.
Auto bylo zakoupeno dědou (ročník 1924) v Liberecké Mototechně, dne Úterí 2. 12. 1986 a stálo 66 080 Kčs.
_________________________ ____________
Škodověnu si naše rodina občas půjčovala od dědy, hlavně na delší trasy, cestování s naší Škodou 110 L nebylo tak komfortní.
Duben 2005 Probojoval jsem se přez sedlé vrata do garáže, kde byla stodacítka ustájena. Auto bylo v zuboženém stavu, nakřáplé čelní sklo, kvetlo všude možně, podběhy plné bahna, asi bylo i od soli, takto ji tam strejda zanechal. Na tachometru byla hodnota 39 052 km, všechny pláště originál, zadní téměř hladké. Jinak auto bylo skoro v originálním stavu, byl vyměněny pření zástěrky, akumulátor, válec spojky, kondenzátor rozdělovače v zadnim kole byla vyměněná duše když nam jednou bouchla za jízdy a nějaká ta žárovka byla také vyměněna.
Květnu 2005 Začal jsem na ní pracovat, aby jsme jí mohl převést k sobě, nejprve jsem opravil zakouslý alternátor, dostal nové ložiska a nechal jsem srouvnat měděné kroužky na rotoru, pak byl vyměněn olej v motoru a v převodovce, odpustil jsem trochu olovnatého Speciál z nádrže a dolil nový Naturál s adetivem. Také jsem, vyndal svíčky a prostříkal válce sprejem MD Speciál, protočil jsem motor ráčnou. No a tak byl první start, asi po šesti letech a první testovací jízda. Auto téměř nebrzdilo, pak jsem ješte dal nove prasátka na zadní nápravu.
Ke konci Července 2005 jsem jí přestěhoval k sobě a začalo broušeníčko.
11. 9. 2006 Uspěšně absolvovala technickou prohlídku, poslední technická končila 26. 8. 1995. Ano čtete správně 1995.
25. 7. 2007 Stal jsem se papírově majitelem, v pořadí druhým.
2008:
přídavná světla dákova, alarm s pagerem + centrál; komplet zapalovaní z Favorita, v rozdělovači nahozena a naladěna pérka z eMkového rozdělovače (odstředivá regulace) pdtlaková regulace upravena a přendána také z emkového rozdělovače
2009:
zatim nešáhnuto na nic
4. 4. 2009 nahozeny zadní červenobílé světla a přední bílé blinkry
5. 4. 2009 po zvedmutí auta jsem zjistil, natržený silendblok zadní šavle, nenajel ani 10 tisíc km a už se posral. Guma vydržela navulkanizovaná na železo, ale přibodování nevydrželo!!!
3. 4. 2010 výměna fridexu a oprava kapajících spojů, první vyjetí v novém roce
10. 4. 2010 zakoupeny nové kolečka kopretiny, nové svíčky Brisk A-line 18, Bosch India se mi moc nezdály.
_________________________ ____________
Karoserie:
Původní nevyvařovaná, vyměněn LP blatník
Lak původní + novodobé fleky
V předu sklolaminátové vložky podběhů (od KS-Motorsport)
Motor:
MII 120L
Vačka 260° (od Daves)
Zapalování komplet z karburátorového Favorita + kabely
C vahadla z Felicie (od m8rinek)
Tlumič výfuku seriový, částečně vykuchaný
Převodovka:
4Q
Podvozek:
Přední pružiny 260 mm Rally (od Speedpro)
Stabilizátor série 16 mm, vymontován stabilizátor 19 mm (od Speedpro)
Brzdy:
Vpředu vrtané kotouče Ferodo (od Speedpro)
Kola letní:
Plechová s pneu Matador MP4 165/80 R13
Litá, Kopretiny s pneu Barum Brillantis 2 175/70 R13
_________________________ ____________
Video:
_________________________ ____________
Škoda 120 L M r.v. Pátek 28. 11. 1986, modelový rok 87, převodovka 4q, barva č. 5179
Výkon 36,7 kW
Zvláští výbava (příplatková): Přístrojová deska s otáčkoměrem 700 Kčs, sedačky Zlepra + opěrky Lux 455 Kčs , bezpečnostní pásy přední roll + zadní sup. 1 040 Kčs, náhradní barva 15 Kčs.
Auto bylo zakoupeno dědou (ročník 1924) v Liberecké Mototechně, dne Úterí 2. 12. 1986 a stálo 66 080 Kčs.
_________________________ ____________
Škodověnu si naše rodina občas půjčovala od dědy, hlavně na delší trasy, cestování s naší Škodou 110 L nebylo tak komfortní.
Duben 2005 Probojoval jsem se přez sedlé vrata do garáže, kde byla stodacítka ustájena. Auto bylo v zuboženém stavu, nakřáplé čelní sklo, kvetlo všude možně, podběhy plné bahna, asi bylo i od soli, takto ji tam strejda zanechal. Na tachometru byla hodnota 39 052 km, všechny pláště originál, zadní téměř hladké. Jinak auto bylo skoro v originálním stavu, byl vyměněny pření zástěrky, akumulátor, válec spojky, kondenzátor rozdělovače v zadnim kole byla vyměněná duše když nam jednou bouchla za jízdy a nějaká ta žárovka byla také vyměněna.
Květnu 2005 Začal jsem na ní pracovat, aby jsme jí mohl převést k sobě, nejprve jsem opravil zakouslý alternátor, dostal nové ložiska a nechal jsem srouvnat měděné kroužky na rotoru, pak byl vyměněn olej v motoru a v převodovce, odpustil jsem trochu olovnatého Speciál z nádrže a dolil nový Naturál s adetivem. Také jsem, vyndal svíčky a prostříkal válce sprejem MD Speciál, protočil jsem motor ráčnou. No a tak byl první start, asi po šesti letech a první testovací jízda. Auto téměř nebrzdilo, pak jsem ješte dal nove prasátka na zadní nápravu.
Ke konci Července 2005 jsem jí přestěhoval k sobě a začalo broušeníčko.
11. 9. 2006 Uspěšně absolvovala technickou prohlídku, poslední technická končila 26. 8. 1995. Ano čtete správně 1995.
25. 7. 2007 Stal jsem se papírově majitelem, v pořadí druhým.
2008:
přídavná světla dákova, alarm s pagerem + centrál; komplet zapalovaní z Favorita, v rozdělovači nahozena a naladěna pérka z eMkového rozdělovače (odstředivá regulace) pdtlaková regulace upravena a přendána také z emkového rozdělovače
2009:
zatim nešáhnuto na nic
4. 4. 2009 nahozeny zadní červenobílé světla a přední bílé blinkry
5. 4. 2009 po zvedmutí auta jsem zjistil, natržený silendblok zadní šavle, nenajel ani 10 tisíc km a už se posral. Guma vydržela navulkanizovaná na železo, ale přibodování nevydrželo!!!
3. 4. 2010 výměna fridexu a oprava kapajících spojů, první vyjetí v novém roce
10. 4. 2010 zakoupeny nové kolečka kopretiny, nové svíčky Brisk A-line 18, Bosch India se mi moc nezdály.
_________________________ ____________
Karoserie:
Původní nevyvařovaná, vyměněn LP blatník
Lak původní + novodobé fleky
V předu sklolaminátové vložky podběhů (od KS-Motorsport)
Motor:
MII 120L
Vačka 260° (od Daves)
Zapalování komplet z karburátorového Favorita + kabely
C vahadla z Felicie (od m8rinek)
Tlumič výfuku seriový, částečně vykuchaný
Převodovka:
4Q
Podvozek:
Přední pružiny 260 mm Rally (od Speedpro)
Stabilizátor série 16 mm, vymontován stabilizátor 19 mm (od Speedpro)
Brzdy:
Vpředu vrtané kotouče Ferodo (od Speedpro)
Kola letní:
Plechová s pneu Matador MP4 165/80 R13
Litá, Kopretiny s pneu Barum Brillantis 2 175/70 R13
_________________________ ____________
Video:
_________________________ ____________
Athlonek/Škoda 120L - komentáře:
21:08:06
23.12.2010
23.12.2010
matoo
-> Athlonek: pekne ventily :D
17:45:50
04.12.2010
04.12.2010
DEKODOVAC
cavko pekna embecka nedaj si do toho kecat co sa ti paci tak to si sprav podla seba a ten lak na tie roki je super paci sa mi
23:18:12
28.11.2010
28.11.2010
Athlonek
-> Dušan: na styl kašlu, o ten mi nejde
23:14:05
28.11.2010
28.11.2010
Dušan
-> Athlonek: to se designove na toto auto vubec nehodi a navic tento styl je davno v minulosti
23:10:08
28.11.2010
28.11.2010
castrol
-> Athlonek: nie nepasuje to tam ale vobec
23:07:00
28.11.2010
28.11.2010
Athlonek
-> Dušan: Neni to tim, že ještě neni ta radlice na sníh v laku?
22:50:14
28.11.2010
28.11.2010
Dušan
ani nemusim cist prispevky, ale kdyz z toho ten hnus sundas a nechas to origo mirne snizeny tak to bude moc pekny. Ted to vypada bohuzel jen k smichu a nebo k placi.
22:44:46
28.11.2010
28.11.2010
ondrej1
Ale chalani teraz sa mu ten nárazník zíde šak ide sneh a kdo bude odhrnať cesty????
22:06:40
26.09.2010
26.09.2010
zidlik
-> igor100: souhlasim
22:06:33
23.09.2010
23.09.2010
Athlonek
-> igor100: mám i zadní nárzník viz. foto číslo 14 ale ještě neni na autě a také mám WRC křídlo, ale uvažuju že ho prodám a seženu LR vanu.
20:31:09
23.09.2010
23.09.2010
igor100
pekne auto al e nekas ho tym prednym spoilerom prosim ta nehaj ju dychat
13:18:24
15.09.2010
15.09.2010
škoda scene
bez spojleru schvaluju ..
17:49:12
10.05.2010
10.05.2010
Athlonek
-> Bublajs: Já je mám od www.mkkosa.cz
22:46:47
09.05.2010
09.05.2010
Bublajs - zrušená registrace
nevíte někdo kde sehnat bíločervené zadní světla?vypadá to dobře.taky si je chci dát