skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Takže vám představuju třetí auto pod mojím nickem tady na virtu. Je to Š120L rok výroby 1979, ale některým minulým majitelem přestavěná na eMko, včetně tunelu na 5q, takže asi výměna kastle. Auto jsem koupil v listopadu 2003, od kolegy z práce za luxusní cenu 3000,-. Akorát to už od prosince 2002 nemělo STK ale to kolegovy nebránilo jezdit do Makra v Olomouci nebo k příbuzným do Bruntálu. Celou tu dobu co ho vlatním jenom stálo u baráku a čekalo na to až do ní říznem. Mimochodem dodnes (červenec 2005) jsem ještě od kolegy nedostal odhlášený doklady, prej je má někde doma. Ale strach nemám on si koupil už Nissana Primeru`96, takže by do škodovky už asi nesedl.
Motor: 742.12 M I
Převodovka: čtyřrychlostní
Karoserie: Kompletně eMková
Výbava: LPG
Rádio na kazety
HandsFree na nějakou hodně starou Nokii
Tažné zařízení
Poklice
Když jsme ji prohlíželi tak měla prahy trochu hnilý, a hlavně nedržely na spodní hraně, asi byli špatně přivařený, zadní lemy byli taky docela zrezivělý, trochu přetřený Body na podvozky, zadní nárazník měl vyrezlý oba boční držáky v blatníku, když jsme zvedli mokrý koberce vevnitř vylezla na nás dost rezavá podlaha hlavně na nábězích k prahům. Taky je v převodovce očesaný zpátečkový kolo, což se projevuje tím, že když se rozjíždíte na zpátečku tak ta okamžitě vypadne a nepomůže ani když ji tam podržíte.
Červenec 2005
Začali jsme ji rozdělávat, vyndali jsme interiér, a vykoukli na nás díry ve vnitřních prazích které byli plné nějakého prachu, původně jsem si myslel že to je napadaná rez ale pak jsme zjistili že to je bláto které v prazích bylo asi od povodní v roce 1997, podlaha je děravá jen trochu, kufr jen v rozích a svárech, a tak se začalo vyvařovat, a postupně rozebírat. Taky se v interiéru kdysi asi usadila na chvíli myšší rodinka.
Až toto auto bude opravený a po STK tak bude možná na prodej tak se případní zájemci můžou hlásit, termín je asi tak konec srpna - říjen 2005, ale možná si ju necháme doma pro bráchu.
Dnes 29.09.2005 bylo todle autíčko po pěti letech opět na STK a prošlo hned na poprvé Ještě aby taky ne. ;-)
27.dubna 2006
Dnes sem auto předal novému majiteli. Tatovému kamarádovy, má přes 70let, a jelikož se právě s ním rozvádí manželka je auto napsané stále na mě. Aby mu ho manželka nemohla sebrat při rozvodu.
Na tachometru je číslo 35 450 km.
10.srpna 2006
Takže jsem dnes odvzdušnoval spojku, někde to teče, mám podezření na spojkový válec u pedálu. protože převodovka navrchu byla suchá. pokud se to bude opakovat, tak pujde nový. trubka, hadice a gumičky nemají ještě ani rok.
Na tachometru je číslo 37 028 km.
12.května 2007
Ted o víkendu jsem auto dostal zase do parády, vyměnil jsem dvě sjetý kola za dvě míň sjetý, na startéru jsem vyměnil pouzdra na rotoru, protože se to už nechtělo skoro točit, vyměnil jsem sací potrubí a karburátor který nechtěl jet na benzín, to dělalo už mě, ale já to neřešil, ale tomu dědkovy to vadilo, protože nedokáže odhadnout kdy mu dojde LPG a vyjíždí bombu doprázdna. Taky se musely vyměnit oba spojkové válce, protože děda stále doléval kapalinu. Namontoval jsem mu na jeho přání jeté ale asi dobré válce. vyčistil jsem svíčky dal novej vzduchovej filtr, vyměnil jsem olej a oil filtr
Na tachometru je číslo 42 330 km.
27.července 2007
44244 km
blíží se konec STK
19.dubna 2009
56 013 km
Výměna sjetých předních destiček, výměna zadních paken, rozhejbání pístků, výměna prasknuté levé polosy i s bubnem.
11.září 2010
58 328 km
I když je zařazená rychlost auto nejede, nějaký error v převodovce. Na STK to bylo někdy v dubnu, LPG bylo demontováno.
Motor: 742.12 M I
Převodovka: čtyřrychlostní
Karoserie: Kompletně eMková
Výbava: LPG
Rádio na kazety
HandsFree na nějakou hodně starou Nokii
Tažné zařízení
Poklice
Když jsme ji prohlíželi tak měla prahy trochu hnilý, a hlavně nedržely na spodní hraně, asi byli špatně přivařený, zadní lemy byli taky docela zrezivělý, trochu přetřený Body na podvozky, zadní nárazník měl vyrezlý oba boční držáky v blatníku, když jsme zvedli mokrý koberce vevnitř vylezla na nás dost rezavá podlaha hlavně na nábězích k prahům. Taky je v převodovce očesaný zpátečkový kolo, což se projevuje tím, že když se rozjíždíte na zpátečku tak ta okamžitě vypadne a nepomůže ani když ji tam podržíte.
Červenec 2005
Začali jsme ji rozdělávat, vyndali jsme interiér, a vykoukli na nás díry ve vnitřních prazích které byli plné nějakého prachu, původně jsem si myslel že to je napadaná rez ale pak jsme zjistili že to je bláto které v prazích bylo asi od povodní v roce 1997, podlaha je děravá jen trochu, kufr jen v rozích a svárech, a tak se začalo vyvařovat, a postupně rozebírat. Taky se v interiéru kdysi asi usadila na chvíli myšší rodinka.
Až toto auto bude opravený a po STK tak bude možná na prodej tak se případní zájemci můžou hlásit, termín je asi tak konec srpna - říjen 2005, ale možná si ju necháme doma pro bráchu.
Dnes 29.09.2005 bylo todle autíčko po pěti letech opět na STK a prošlo hned na poprvé Ještě aby taky ne. ;-)
27.dubna 2006
Dnes sem auto předal novému majiteli. Tatovému kamarádovy, má přes 70let, a jelikož se právě s ním rozvádí manželka je auto napsané stále na mě. Aby mu ho manželka nemohla sebrat při rozvodu.
Na tachometru je číslo 35 450 km.
10.srpna 2006
Takže jsem dnes odvzdušnoval spojku, někde to teče, mám podezření na spojkový válec u pedálu. protože převodovka navrchu byla suchá. pokud se to bude opakovat, tak pujde nový. trubka, hadice a gumičky nemají ještě ani rok.
Na tachometru je číslo 37 028 km.
12.května 2007
Ted o víkendu jsem auto dostal zase do parády, vyměnil jsem dvě sjetý kola za dvě míň sjetý, na startéru jsem vyměnil pouzdra na rotoru, protože se to už nechtělo skoro točit, vyměnil jsem sací potrubí a karburátor který nechtěl jet na benzín, to dělalo už mě, ale já to neřešil, ale tomu dědkovy to vadilo, protože nedokáže odhadnout kdy mu dojde LPG a vyjíždí bombu doprázdna. Taky se musely vyměnit oba spojkové válce, protože děda stále doléval kapalinu. Namontoval jsem mu na jeho přání jeté ale asi dobré válce. vyčistil jsem svíčky dal novej vzduchovej filtr, vyměnil jsem olej a oil filtr
Na tachometru je číslo 42 330 km.
27.července 2007
44244 km
blíží se konec STK
19.dubna 2009
56 013 km
Výměna sjetých předních destiček, výměna zadních paken, rozhejbání pístků, výměna prasknuté levé polosy i s bubnem.
11.září 2010
58 328 km
I když je zařazená rychlost auto nejede, nějaký error v převodovce. Na STK to bylo někdy v dubnu, LPG bylo demontováno.
Gryzly / Š 120L Modrá - komentáře:
16:12:42
19.04.2009
19.04.2009
VeTeV
-> Gryzly: to je asi to proc me púar lidi od toho odrazovalo
08:14:10
19.04.2009
19.04.2009
Gryzly
Tak zas proběhla jedna servisní prohlídka. Dědkovy nějak hučely zadní brzdy. Na což jsem reagoval tak že jsem zkontroloval přední destičky a jedna byla sjetá až na plech a hučela o kotouč. Tak jsem dal všechny nový, rozhejbal jsem pístky a šel jsem to projet a když jsem jednu lesní cestu pral smykem, tak najednou něco ruplo a přestalo to jet. Při zařazené rychlosti Takže jsem musel v pantoflích pěšky domů, vzít druhý auto a odtáhnout to domů. Doma po sundání bubnu jsem zjistil že mi rupla poloosa těsně za ložiskem, takže buben zůstal na místě a šlo to odtáhnout.
Problém byl v tom že jsme kdysi bodnuli ten kroužek za ložiskem aby se neposouval a v tom místě sváru to prasklo. Příště ho tam připájím. ;-)
Problém byl v tom že jsme kdysi bodnuli ten kroužek za ložiskem aby se neposouval a v tom místě sváru to prasklo. Příště ho tam připájím. ;-)
16:20:08
16.05.2007
16.05.2007
minno
-> Gryzly:
12:10:21
16.05.2007
16.05.2007
Gryzly
Aktualizace popisu.
18:59:47
11.10.2005
11.10.2005
minno
-> Labros: daj fotku za priameho slnka a potom uvidime
11:46:04
11.10.2005
11.10.2005
Labros
-> minno: já takhle mám udělanej PP blatník a náhodou se docela trefili... je trošku vidět tady skoda.stable.cz/cz/index.
php?id=4&i... ale bohužel je to focený z opačný strany ;)
22:57:30
10.10.2005
10.10.2005
Gryzly
-> Labros: Jenže my tam šli s tou plechovkou kterou jsme k tomu dostali a že je ta barva jiná jsme zjistili až když se to stříklo na auto. a auto bylo nepojízdný byla to jen kastle na špalcích, tak jak je to videt na nekterých fotkách a vubec nás nenapadlo že ta barva za ty dva a pul roku takhle zesvětlá.
18:55:15
10.10.2005
10.10.2005
minno
-> Labros: hm no to robili aj mne tu u nás, pretože auti nie je streknuté farbou podľa čísla ale farbou namiešanou len tak z ľuftu podľa origo odtieňa už som na to počul aj názor že je to farba ako na ploty
no a keď som opravoval buchnuté dvere tak mi to robili tak, že namiešali presný odtieň podľa čísla origo laku a potom domiešávali podľa auta (týpek si robil kvapky priamo na dvere). Po tejto skúsenosti môžem povedať, že takto sa nedá namiešať presne rovnaký odtieň aj keby bol ten miešačoman neviem aký profík. Dvere sú síce za bežného dňa na prvý pohľad rovnaké ako zvyšok auta, ale keď na to zasvieti večerné slnko...dvere chytajú farbu do zelena a so zvyškom auta sa ani len nepodobajú.
no a keď som opravoval buchnuté dvere tak mi to robili tak, že namiešali presný odtieň podľa čísla origo laku a potom domiešávali podľa auta (týpek si robil kvapky priamo na dvere). Po tejto skúsenosti môžem povedať, že takto sa nedá namiešať presne rovnaký odtieň aj keby bol ten miešačoman neviem aký profík. Dvere sú síce za bežného dňa na prvý pohľad rovnaké ako zvyšok auta, ale keď na to zasvieti večerné slnko...dvere chytajú farbu do zelena a so zvyškom auta sa ani len nepodobajú.
11:26:02
10.10.2005
10.10.2005
Labros
-> Gryzly: koukám... chodím kousek od mýho sídliště do firmy kde chlápek umí nejen namíchat barvu podle čísla, ale na požádání ji i vyzkouší na autě jestli sedí a jestli ne tak třeba zesvětlí nebo ztmaví!
21:20:27
09.10.2005
09.10.2005
Gryzly
-> Labros: Není, puvodní barva byla žluť safari, ale v roce 92 provedli výměnu za jinou karoserii eMkovou a ta měla šedou barvu jako má Minno a v březnu 2003 je v TP změna barvy na modrou světlou a dostali jsme plechovku puvodní barvy s číslem RAL 5014 od HP Body a když jsme si letos šli pro kilo barvy na lemy a prahy tak nám namíchali to samý číslo a ta barva je uplně jiná, je to trochu vidět na těch fotkách ale v reálu je to ještě víc vidět.
14:40:55
05.10.2005
05.10.2005
Labros
-> Gryzly: Hele to je barva 4185 blankytná modř? Jestli byla původně (po přestavbě) stejná jako moje
13:07:54
02.10.2005
02.10.2005
Gryzly
-> kuko: Sem musel na oběd a tak jsem nestihl dohrát ty ostatní fotky. Ještě se stím autem musí na geometrii, taky do myčky aby to pořádně setřeli ten bordel na autě a musí se dotáhnout hlava a poštelovat ventily. jinak to auto je už zamluvený, už na něj měsíc a pul čeká jeden 70ti letej pán. žena se sním rozvádí a sebrala mu felicii r.v.2001. nabízel jsem mu to zelenomodrý auto co je na dvanácté fotce vzadu, že mu tam dám motor a je jeho za 5000,- má to rok a půl ještě stk ale je to dost zrezlý. Ale on ne že si radši počká na todle až bude hotový. A dohodly jsme se na 16 000,-
12:15:18
02.10.2005
02.10.2005
kuko
-> Gryzly:
no fotecka uz je a je peknucka, myslim ze majitela si najde velmi rychlo, este keby si nabliskal volakym pripravkom plasty tak by to nemalo chybu,
nedavno som daval dole tie susplechy a strhol som jeden zhrdzaveny srob a zavit mi tam ostal, ale na to uz kaslem, to tie 3 sroby udrzia,
mohol by si este prezradit za kolko ju budes predavat?
no fotecka uz je a je peknucka, myslim ze majitela si najde velmi rychlo, este keby si nabliskal volakym pripravkom plasty tak by to nemalo chybu,
nedavno som daval dole tie susplechy a strhol som jeden zhrdzaveny srob a zavit mi tam ostal, ale na to uz kaslem, to tie 3 sroby udrzia,
mohol by si este prezradit za kolko ju budes predavat?
20:11:41
29.09.2005
29.09.2005
Gryzly
-> kuko: no hybrid je moje autíčko kterýho se jen tak nezbavím, i když do mě doma hučej at ho prodám. momentálně hybrid nejezdí už skoro měsíc, protože na něm dělám nějaké upravy a změny. do práce jezdím felicii od rodiču, akorát mě sere že ted zrovna zdražili ten benzín a muj LPG hybrid musí odpočívat doma, ale ode dneška začínám jezdit do práce toudle modrou. Jinak tydle auta sháním na kšeft, levně koupit, opravit a prodat, já to sháním a prodávám a brácha s tátou na tom makaj a já jim radím a pomáhám.
19:19:22
29.09.2005
29.09.2005
kuko
-> Gryzly: ok, ozaj a co je s HYBRIDOM? o nom si uz davno nic nenapisal, vystane ti este nanho cas? si pamatam ze si ho chcel dat do laku
19:17:28
29.09.2005
29.09.2005
Gryzly
-> kuko: už je tma, snad zejtra, naposledy to byklo an STK srpnu 2000, ted to má STK do 29.9.2007 a tlaková zkouška LPG nádrže vyprší 10.2007.
19:15:19
29.09.2005
29.09.2005
kuko
-> Gryzly:
gratulujem, nafot to, uz sa neviem dockat ako ste to porobili
gratulujem, nafot to, uz sa neviem dockat ako ste to porobili
19:13:46
29.09.2005
29.09.2005
Gryzly
takže auto dnes prošlo emisema i STK, i když teda pan technik si všiml že nemám rezervu, ale nevšiml si že na střeše ještě chybí chromovaný lišty.