skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Takže vám představuju třetí auto pod mojím nickem tady na virtu. Je to Š120L rok výroby 1979, ale některým minulým majitelem přestavěná na eMko, včetně tunelu na 5q, takže asi výměna kastle. Auto jsem koupil v listopadu 2003, od kolegy z práce za luxusní cenu 3000,-. Akorát to už od prosince 2002 nemělo STK ale to kolegovy nebránilo jezdit do Makra v Olomouci nebo k příbuzným do Bruntálu. Celou tu dobu co ho vlatním jenom stálo u baráku a čekalo na to až do ní říznem. Mimochodem dodnes (červenec 2005) jsem ještě od kolegy nedostal odhlášený doklady, prej je má někde doma. Ale strach nemám on si koupil už Nissana Primeru`96, takže by do škodovky už asi nesedl.
Motor: 742.12 M I
Převodovka: čtyřrychlostní
Karoserie: Kompletně eMková
Výbava: LPG
Rádio na kazety
HandsFree na nějakou hodně starou Nokii
Tažné zařízení
Poklice
Když jsme ji prohlíželi tak měla prahy trochu hnilý, a hlavně nedržely na spodní hraně, asi byli špatně přivařený, zadní lemy byli taky docela zrezivělý, trochu přetřený Body na podvozky, zadní nárazník měl vyrezlý oba boční držáky v blatníku, když jsme zvedli mokrý koberce vevnitř vylezla na nás dost rezavá podlaha hlavně na nábězích k prahům. Taky je v převodovce očesaný zpátečkový kolo, což se projevuje tím, že když se rozjíždíte na zpátečku tak ta okamžitě vypadne a nepomůže ani když ji tam podržíte.
Červenec 2005
Začali jsme ji rozdělávat, vyndali jsme interiér, a vykoukli na nás díry ve vnitřních prazích které byli plné nějakého prachu, původně jsem si myslel že to je napadaná rez ale pak jsme zjistili že to je bláto které v prazích bylo asi od povodní v roce 1997, podlaha je děravá jen trochu, kufr jen v rozích a svárech, a tak se začalo vyvařovat, a postupně rozebírat. Taky se v interiéru kdysi asi usadila na chvíli myšší rodinka.
Až toto auto bude opravený a po STK tak bude možná na prodej tak se případní zájemci můžou hlásit, termín je asi tak konec srpna - říjen 2005, ale možná si ju necháme doma pro bráchu.
Dnes 29.09.2005 bylo todle autíčko po pěti letech opět na STK a prošlo hned na poprvé Ještě aby taky ne. ;-)
27.dubna 2006
Dnes sem auto předal novému majiteli. Tatovému kamarádovy, má přes 70let, a jelikož se právě s ním rozvádí manželka je auto napsané stále na mě. Aby mu ho manželka nemohla sebrat při rozvodu.
Na tachometru je číslo 35 450 km.
10.srpna 2006
Takže jsem dnes odvzdušnoval spojku, někde to teče, mám podezření na spojkový válec u pedálu. protože převodovka navrchu byla suchá. pokud se to bude opakovat, tak pujde nový. trubka, hadice a gumičky nemají ještě ani rok.
Na tachometru je číslo 37 028 km.
12.května 2007
Ted o víkendu jsem auto dostal zase do parády, vyměnil jsem dvě sjetý kola za dvě míň sjetý, na startéru jsem vyměnil pouzdra na rotoru, protože se to už nechtělo skoro točit, vyměnil jsem sací potrubí a karburátor který nechtěl jet na benzín, to dělalo už mě, ale já to neřešil, ale tomu dědkovy to vadilo, protože nedokáže odhadnout kdy mu dojde LPG a vyjíždí bombu doprázdna. Taky se musely vyměnit oba spojkové válce, protože děda stále doléval kapalinu. Namontoval jsem mu na jeho přání jeté ale asi dobré válce. vyčistil jsem svíčky dal novej vzduchovej filtr, vyměnil jsem olej a oil filtr
Na tachometru je číslo 42 330 km.
27.července 2007
44244 km
blíží se konec STK
19.dubna 2009
56 013 km
Výměna sjetých předních destiček, výměna zadních paken, rozhejbání pístků, výměna prasknuté levé polosy i s bubnem.
11.září 2010
58 328 km
I když je zařazená rychlost auto nejede, nějaký error v převodovce. Na STK to bylo někdy v dubnu, LPG bylo demontováno.
Motor: 742.12 M I
Převodovka: čtyřrychlostní
Karoserie: Kompletně eMková
Výbava: LPG
Rádio na kazety
HandsFree na nějakou hodně starou Nokii
Tažné zařízení
Poklice
Když jsme ji prohlíželi tak měla prahy trochu hnilý, a hlavně nedržely na spodní hraně, asi byli špatně přivařený, zadní lemy byli taky docela zrezivělý, trochu přetřený Body na podvozky, zadní nárazník měl vyrezlý oba boční držáky v blatníku, když jsme zvedli mokrý koberce vevnitř vylezla na nás dost rezavá podlaha hlavně na nábězích k prahům. Taky je v převodovce očesaný zpátečkový kolo, což se projevuje tím, že když se rozjíždíte na zpátečku tak ta okamžitě vypadne a nepomůže ani když ji tam podržíte.
Červenec 2005
Začali jsme ji rozdělávat, vyndali jsme interiér, a vykoukli na nás díry ve vnitřních prazích které byli plné nějakého prachu, původně jsem si myslel že to je napadaná rez ale pak jsme zjistili že to je bláto které v prazích bylo asi od povodní v roce 1997, podlaha je děravá jen trochu, kufr jen v rozích a svárech, a tak se začalo vyvařovat, a postupně rozebírat. Taky se v interiéru kdysi asi usadila na chvíli myšší rodinka.
Až toto auto bude opravený a po STK tak bude možná na prodej tak se případní zájemci můžou hlásit, termín je asi tak konec srpna - říjen 2005, ale možná si ju necháme doma pro bráchu.
Dnes 29.09.2005 bylo todle autíčko po pěti letech opět na STK a prošlo hned na poprvé Ještě aby taky ne. ;-)
27.dubna 2006
Dnes sem auto předal novému majiteli. Tatovému kamarádovy, má přes 70let, a jelikož se právě s ním rozvádí manželka je auto napsané stále na mě. Aby mu ho manželka nemohla sebrat při rozvodu.
Na tachometru je číslo 35 450 km.
10.srpna 2006
Takže jsem dnes odvzdušnoval spojku, někde to teče, mám podezření na spojkový válec u pedálu. protože převodovka navrchu byla suchá. pokud se to bude opakovat, tak pujde nový. trubka, hadice a gumičky nemají ještě ani rok.
Na tachometru je číslo 37 028 km.
12.května 2007
Ted o víkendu jsem auto dostal zase do parády, vyměnil jsem dvě sjetý kola za dvě míň sjetý, na startéru jsem vyměnil pouzdra na rotoru, protože se to už nechtělo skoro točit, vyměnil jsem sací potrubí a karburátor který nechtěl jet na benzín, to dělalo už mě, ale já to neřešil, ale tomu dědkovy to vadilo, protože nedokáže odhadnout kdy mu dojde LPG a vyjíždí bombu doprázdna. Taky se musely vyměnit oba spojkové válce, protože děda stále doléval kapalinu. Namontoval jsem mu na jeho přání jeté ale asi dobré válce. vyčistil jsem svíčky dal novej vzduchovej filtr, vyměnil jsem olej a oil filtr
Na tachometru je číslo 42 330 km.
27.července 2007
44244 km
blíží se konec STK
19.dubna 2009
56 013 km
Výměna sjetých předních destiček, výměna zadních paken, rozhejbání pístků, výměna prasknuté levé polosy i s bubnem.
11.září 2010
58 328 km
I když je zařazená rychlost auto nejede, nějaký error v převodovce. Na STK to bylo někdy v dubnu, LPG bylo demontováno.
Gryzly / Š 120L Modrá - komentáře:
23:09:19
01.09.2005
01.09.2005
minno
-> Gryzly: ty donanas tie skodovky do domu uz ako Tuxik
22:08:13
01.09.2005
01.09.2005
Gryzly
-> minno: favo má brácha už od velikonoc. Škochtli jsem dostal za odvoz a pak mi chtěl ještě zaplatit benzín že jsem si ji odtáhl, před 14ti dny zadřel motor, a chtěl to nechat sešrotovat, přitom to bylo v březnu na STK.
19:43:26
01.09.2005
01.09.2005
minno
-> Gryzly: škochtľa či favo?
15:49:41
01.09.2005
01.09.2005
Gryzly
Další fotka a v pozadí je Auto které jsem dovezl na laně v uterý, má zadřenej motor a je trochu orezlé.
23:21:17
28.08.2005
28.08.2005
Gryzly
Když jsem odjížděl na dovolenou tak jsem to pomáhal obracet na jednu stranu a bylo to bez náprav, motoru a převodovky, během týdne vyměnili práh a lem a převrátili to na druhou stranu a udělali tu stranu, před tejdnem to dali na podlahu a zvedli to na kozy a špalek. Spodek je natřenej tlumexem, vnitřek barvou, jsou tam nový hadice na topení, trubky na brzdy a spojku, hadice na brzdovku, rozhejbaný brzdiče, na motoru se sundala hlava, vyčil se vodní prostor, kolem 4 válce bylo plno blata, ted se zabrušujou ventily, ty výfukový byli docela dost propálený, pak pujde hlava zppět a prej do tejdne by to mělo bejt v kopě, plánoval brácha.
jinak když todle děláte potřetí, tak už to docela odsejpá, první byla bráchova Gardovka před třemi lety, před rokem Hnědka a letos to je Modrá. a to se v pulce září chce brácha pustit do Fakermana. (SilverLine)
-> kuko: Tak co sundal jsi ten šusplech?
jinak když todle děláte potřetí, tak už to docela odsejpá, první byla bráchova Gardovka před třemi lety, před rokem Hnědka a letos to je Modrá. a to se v pulce září chce brácha pustit do Fakermana. (SilverLine)
-> kuko: Tak co sundal jsi ten šusplech?
22:22:49
28.08.2005
28.08.2005
kuko
-> Gryzly:
fakt dobra praca, urcite to musi byt narocne na cas a energiu, drzim palce a nech sa dari
fakt dobra praca, urcite to musi byt narocne na cas a energiu, drzim palce a nech sa dari
22:17:30
28.08.2005
28.08.2005
kirri
-> Gryzly: pekny, to je od zakladu, jen tak dal vypada to dobre
22:15:26
28.08.2005
28.08.2005
minno
-> Gryzly: takéto opravy by teda bavili aj mňa :-)
22:08:03
28.08.2005
28.08.2005
Gryzly
Tak jsem po 14ti denní dovolené zpět s aktuálními fotkami.
00:15:01
08.08.2005
08.08.2005
Gryzly
Tak po roce a pul jsem po týdenním urgování dostal od puvodího majitele velkej techničák a podepsanou smlouvu.
13:48:41
28.07.2005
28.07.2005
VeTeV
-> Gryzly: hezky
19:10:31
26.07.2005
26.07.2005
Gryzly
nové foto, na poslední fotce je prohnilá jedna pulka tunelu, od toho jak v tunelu bylo asi od roku 1997 (osm let) bahno a držela se v něm vlhkost. No majitel byl prase, na technickou chodil pravidelně až když byla tak pul roku propadlá a poslední rok jezdil uplně bez STK. prostě se o něj nestaral a pak si stěžoval že to strašně hnije.
07:05:13
25.07.2005
25.07.2005
Gryzly
-> minno: OK v neděli jsme vyměnili jeden práh a lem.
23:48:43
23.07.2005
23.07.2005
minno
-> Gryzly: zaujímavé :-) tak postupne foť, nech sa popozeráme na nový príbeh znovuzrodenia škúdky :-)
21:28:54
23.07.2005
23.07.2005
Gryzly
Nové foto z toho to tejdne.
22:59:23
19.07.2005
19.07.2005
Gryzly
-> kuko: CO2 mám zadarmo poněvadž táta dělá v kovárně a hasičákama tam hasijou žhavý kusy takže když se tam dva plný hasičáky ztratí a pak se oběvíjou prázdný tak si toho nikdo nevšimne, ale drát do COčka musíme kupovat. ;-(
21:55:49
19.07.2005
19.07.2005
kuko
-> Gryzly:
tak teda vela stastia, uz teraz som zvedavy co z toho vykujes, zelam ti vela stastia a CO2
PS: sprav si zivnost na renovaciu zabudnutych skodoviek, myslim ze by sa ti velmi dobre darilo, lebo skodoviek na opravu je nehorazne vela
tak teda vela stastia, uz teraz som zvedavy co z toho vykujes, zelam ti vela stastia a CO2
PS: sprav si zivnost na renovaciu zabudnutych skodoviek, myslim ze by sa ti velmi dobre darilo, lebo skodoviek na opravu je nehorazne vela
21:06:25
19.07.2005
19.07.2005
Gryzly
Tak popis je kompletní, hned zejtra nafotím vyměněnou část pravého vnitřího kraje podlahy, táta s bráchou to řezali a vařili zatím co já seděl u netu. ;-)
20:44:55
19.07.2005
19.07.2005
Majkl
potup = postup
20:44:43
19.07.2005
19.07.2005
Majkl
-> Gryzly: hmm sem zvedavej na potup oprav a uprav :-)