skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
LE GRANDA
2017 - po dlouhých letech je opět doma Škoda 136 GL. Nyní fáze: nashromáždit díly a vše potřebné. Pak se uvidí. :)
2018 - díly se shromažďují... a blíží se rozebíračka, vyvařovačka.
2018 léto - výměna těsnění pod hlavou; chyba ukostření (nestartovala); odstrojen z části interiér a plast.podběhy;
2018-2019 zima - vyvaření akutních míst (části prahů, držáky pro hever + kousek podlahy, části zadních lemů, nosníky ramen zadní nápravy)
2019 duben - vyvařená místa nalakovaná + nová technická
2019 červenec - motor, převodovka, náprava ven, rozebráno
2020 únor až duben - vlečka odvezena: otryskání, černé cosi (asiže komaxit), seskládání (nová šikmá ramena, nové brzdy, nové buchty, nový spojovací materiál)
2020 duben - vlečka dovezena
2020 červenec - čekání na otryskaní a obarvičkovaní snad již posledních plechů do skládačky
2020 srpen - začátek skládání do auta - zadní náprava, převodovka a oholený motor v autě.
2020 říjen - nasazeny tlumiče
2020 listopad - motor komplet dostrojen, úspěšně oživen a nastartován.
2021 červenec - dovezen nově seskládaný motor 742.136 (VRBA), výfuk (B.Krejčí), převodovka po GO (VRBA)
- motor (781) ven a nový motor (742) dovnitř + něco el. kabeláže.
2021 srpen - nový motor běží (olej 10w50), ale vytekl spojkový pr. váleček. Spojkový pracovní váleček vyměněn.
2021 září - ovzdušněny zadní brzdy, vyměněna přední sedadla (o něco lépe drží v pojezdech), polovina ineteriéru nastrojena, vyměna předních obrysových žárovek a žárovky pravého blinkru na př.blatníku.
- odrezovač a barva na orezlou část levého nosníku podélného zadního ramene (bude potřeba navařit nový)
2022 květen - oprava počítadla km - už to počítá, ale zasejc je nějáká "líná" ručička rychloměru a nechce se jí moc hýbat a ukazuje méně (takže znovu někdy rozebrat).
2022 červen - sundané podložky vpředu i vzadu, nasazeny meteory; plechy motoru a pod nádrž na autě; pokus o výměnu motorku ostřikovače (nový jiný na místě, ale nenatáhne vodu z nádržky, když je hadička prázdná... bude potřeba ještě poupravit + novou hadičku dodat)
2022 červenec - STK
2023 srpen - výměna oleje (total quartz racing 10w50) a olej. filtru; dotažen šroub AC pumpy
2023 září - výměna př.čtyřpítkových brzdičů za repasované; zbývá odvzdušnit
2024 únor - nestartujeme i když starter točí motorem - přívod paliva nebo elektrika?
2024 červenec - startujeme (i s novou baterkou); pro změnu zase při ovzdušňování brzd prdla brzdová trubka u LP kola
Zbývají plast.podběhy, přední zástěrky a interiér. Takže s mým volným časem a rychlostí - tak za rok možná hotovo.
Na konci léta vystříkat dutiny. A do budoucna bude chtít vyměnit propojovací hadice benz.nádrže, nově roztahat brzdy, umravnit el.kabeláž vzadu, ... a vůbec celé zase odstrojit a podrobně se podívat na dlouho neošetřovaný spodek.
-----------
EL ŠEDKA
2021 červenec - výměna děravého výfuku za starší (vrtání otvorů pro větší štefty) v lepším stavu; výměna vzduch.filtru.
2021 srpen:
Stará přední náprava venku...
Ošetření povrchové lišky, která je skoro všude --- provizorně ošetřeno, zatřeno + Rezistin ML do dutin prahů a k A-sloupku.
Nová náprava usazena.. brzdy brzdí (bude chtít vyměnit destičky + jsou obráceně zapojené hadičky k čtyřpístkům-krátké v plném rejdu jsou moc napnuté).
Vyměněn olej v motoru 10w40 + olej. filtr (vzduch. filtr nový již v červenci).
Vyměněn olej v převodovce pp80 (žel vše staré nevyteklo, páč vypouštecí šroub na rozvodovce nespolupracoval).
Geometrie přední nápravy hotova.
2021 září - hřebenové řízení opět drží - ze staré nápravy použit pravý držák (jeden držák a 2 šrouby se vytrousily cestou a začalo do plavat...nechápu, jak se to mohlo povolit)
2021 říjen - bouchnuta na LZ roh na parkovišti couvající důchodkyní :( (LZ bočnice, LZ světlo, LZ držák nárazníku, LZ nárazník, Z čelo, ... a možná se hnula celá kastle krapítek, protože jdou hůře otevírat PP dveře); LZ světlo poopraveno provizorně seskládaním ze dvou starších světel a izolepou :) ; PZ mlhovka utažena a vytlumena kouskem gumy, aby nedrnčela
2021 listopad - dolito asi deci oleje do motoru; výměna výfuku za téměř nový stotřicítkový
2022 únor - opřeno pravým předním nárazníkem do sousedovi brány, kam se doklouzala v zatáčce z kopečka na mrznoucím mejdle jak sáňky :( (rýha na PP části nárazníku, nárazník trochu pohnut směrem k blatníku a vyhnut trochu i z výztuhy nárazníku, pravá strana výztuhy ohnutá a pokroucená, trošku ohnutý dole PP blatník, ..ostatní snad ok)
- seřízena přední světla (stažena dolů); dolito asi deci oleje do motoru; dolito krapet brzdové kapaliny; vyměněny na obou stranách zadní pakny (u LZ byla odlepena třecí brzdová plocha od těla pakny); vyměněny brzdové destičky a závlačky na PP čtyřpístku (jedna destička byla výrazně více sjetá a byl vylezlý zaseklý jeden pístek...nakonec si kladivem a majzlíkem přes nové destičky dal říct a zalezl do díry), LP čtyřpístek pohledově ok, brzdové destičky sjeté jen trochu a rovnoměrně - takže se nic neměnilo; utažena ruční brzda; vyzkoušen provoz LPG (přidáno na volnoběhu, který nedržel).
- STK a další dva roky před námi... ale potřebné práce je hromada.
2022 březen - vyměněny brzd. destičky i na LP kole - ať je to nové na celém autě. Trochu oleje vyteklo (někde kolem AC pumpy nebo čidla tlaku oleje), tak dolito odhadem asi další 2 dcl...až ho tam je více než záhodno...ale on zase vyteče potvora)
2022 květen - vyměněn olej (10w40 total quartz), olejový filtr, vzduchový filtr a AC pumpa (nový spodek a membrána) s těsněními. Nešel povolit ten "spletenec redukcí", abych mohl nasadit normální snímač tlaku oleje... takže příště s větší pákou zkusit znovu.
2022 červen - posledních pár týdnů nedrží volnoběh na LPG /na benzín vše pohodička/ - někde to asi přisává vzduch... takže: box filtru vzduchu přichycen novými pružinkami a máznuta guma jakýmsi silikonem (a ejhle zlepšení - s nadlidským úsilím to drží občas asi tak 200 ot/min, jindy to zdechne, jak se pustí pedál plynu); trochu přidáno na LPG ventilu a lepenkou překryt asi centimetr na vstupu do vzduch.filtru - a jede to, nedusí se to a drží to i volnoběh asi na těch 200 ot/min); bude se muset hledat další možnost kde to fouká..
- zpět zapojen odpadlý kabílek od převodovky;
2022 říjen - výměna chladící kapaliny - alespoň částečně, co vyteklo (vypuštěno asi 6,5l hnědé břečky; nalito 3l nemrznoucí K11 a asi 3-4l destilky)
2023 duben - po čtvrtroce stání doufouknuta kola; výměněn olej total qwartz 10w40 (6000km), olejový filtr, vzduchový filtr a přetěsněná AC pumpa (nová membrána a těsnění s podložkou); sundán starý pletenec redukcí a místo toho nasazena redukce (10x1 na 16x1,5,, na klíč 22) a snímač tlaku oleje ze starého motoru 781.136 z LeGrandy;
2023 srpen - vyměněn olej (total qwartz 10w40) a filtry, utažen šroub AC pumpy a konečně přidána Cu podložka-těsnění 16x22x1 pod redukci na snímač tlaku oleje; vystříkané dutiny (jen zadní 2/3 prahů); vyměněny stěrače (ale ramínka jsou kratší :( ) ; zkontrolováno obložení LZ brzdy - ok;
2023 září - díry v zadní části pravého prahu - provizorně alespoň odrezovač a základ; ale vyvaření bude nutnost;
provizorně přichycena šroubem truba (vedoucí benzín od paliv.víčka k nádrži);
2024 únor - STK ok (poprvé bez zapsání do velkého papírového TP, už prý jen digitálně)
Během zimního provozu a stání non-stop venku dostal spodek záhul - zase všechno orezlé, něco úplně rezavé :( + dva úchyty přední nápravy budou chtít asi trochu přibodnout a trošku jakoby se rozevíral i most; jeden se silentbloků př. nápravy se začal vyžvejkávat; pravděpodobně stržen závit u držáku pravého plechu motoru; teče olej z převodovky u táhla řazení; zpuchřelá hadice spojující obě poloviny nádrže; levá zadní část prahu prorezlá na kaši; ...snad bude někdy čas a prostor se na to vrhnout a zachránit, co půjde.
Sehnat redukci do bloku motoru pro snímač tlaku oleje (10x1 na 16x15) a více Cu podložek-těsnění 16x22x1,5.
2017 - po dlouhých letech je opět doma Škoda 136 GL. Nyní fáze: nashromáždit díly a vše potřebné. Pak se uvidí. :)
2018 - díly se shromažďují... a blíží se rozebíračka, vyvařovačka.
2018 léto - výměna těsnění pod hlavou; chyba ukostření (nestartovala); odstrojen z části interiér a plast.podběhy;
2018-2019 zima - vyvaření akutních míst (části prahů, držáky pro hever + kousek podlahy, části zadních lemů, nosníky ramen zadní nápravy)
2019 duben - vyvařená místa nalakovaná + nová technická
2019 červenec - motor, převodovka, náprava ven, rozebráno
2020 únor až duben - vlečka odvezena: otryskání, černé cosi (asiže komaxit), seskládání (nová šikmá ramena, nové brzdy, nové buchty, nový spojovací materiál)
2020 duben - vlečka dovezena
2020 červenec - čekání na otryskaní a obarvičkovaní snad již posledních plechů do skládačky
2020 srpen - začátek skládání do auta - zadní náprava, převodovka a oholený motor v autě.
2020 říjen - nasazeny tlumiče
2020 listopad - motor komplet dostrojen, úspěšně oživen a nastartován.
2021 červenec - dovezen nově seskládaný motor 742.136 (VRBA), výfuk (B.Krejčí), převodovka po GO (VRBA)
- motor (781) ven a nový motor (742) dovnitř + něco el. kabeláže.
2021 srpen - nový motor běží (olej 10w50), ale vytekl spojkový pr. váleček. Spojkový pracovní váleček vyměněn.
2021 září - ovzdušněny zadní brzdy, vyměněna přední sedadla (o něco lépe drží v pojezdech), polovina ineteriéru nastrojena, vyměna předních obrysových žárovek a žárovky pravého blinkru na př.blatníku.
- odrezovač a barva na orezlou část levého nosníku podélného zadního ramene (bude potřeba navařit nový)
2022 květen - oprava počítadla km - už to počítá, ale zasejc je nějáká "líná" ručička rychloměru a nechce se jí moc hýbat a ukazuje méně (takže znovu někdy rozebrat).
2022 červen - sundané podložky vpředu i vzadu, nasazeny meteory; plechy motoru a pod nádrž na autě; pokus o výměnu motorku ostřikovače (nový jiný na místě, ale nenatáhne vodu z nádržky, když je hadička prázdná... bude potřeba ještě poupravit + novou hadičku dodat)
2022 červenec - STK
2023 srpen - výměna oleje (total quartz racing 10w50) a olej. filtru; dotažen šroub AC pumpy
2023 září - výměna př.čtyřpítkových brzdičů za repasované; zbývá odvzdušnit
2024 únor - nestartujeme i když starter točí motorem - přívod paliva nebo elektrika?
2024 červenec - startujeme (i s novou baterkou); pro změnu zase při ovzdušňování brzd prdla brzdová trubka u LP kola
Zbývají plast.podběhy, přední zástěrky a interiér. Takže s mým volným časem a rychlostí - tak za rok možná hotovo.
Na konci léta vystříkat dutiny. A do budoucna bude chtít vyměnit propojovací hadice benz.nádrže, nově roztahat brzdy, umravnit el.kabeláž vzadu, ... a vůbec celé zase odstrojit a podrobně se podívat na dlouho neošetřovaný spodek.
-----------
EL ŠEDKA
2021 červenec - výměna děravého výfuku za starší (vrtání otvorů pro větší štefty) v lepším stavu; výměna vzduch.filtru.
2021 srpen:
Stará přední náprava venku...
Ošetření povrchové lišky, která je skoro všude --- provizorně ošetřeno, zatřeno + Rezistin ML do dutin prahů a k A-sloupku.
Nová náprava usazena.. brzdy brzdí (bude chtít vyměnit destičky + jsou obráceně zapojené hadičky k čtyřpístkům-krátké v plném rejdu jsou moc napnuté).
Vyměněn olej v motoru 10w40 + olej. filtr (vzduch. filtr nový již v červenci).
Vyměněn olej v převodovce pp80 (žel vše staré nevyteklo, páč vypouštecí šroub na rozvodovce nespolupracoval).
Geometrie přední nápravy hotova.
2021 září - hřebenové řízení opět drží - ze staré nápravy použit pravý držák (jeden držák a 2 šrouby se vytrousily cestou a začalo do plavat...nechápu, jak se to mohlo povolit)
2021 říjen - bouchnuta na LZ roh na parkovišti couvající důchodkyní :( (LZ bočnice, LZ světlo, LZ držák nárazníku, LZ nárazník, Z čelo, ... a možná se hnula celá kastle krapítek, protože jdou hůře otevírat PP dveře); LZ světlo poopraveno provizorně seskládaním ze dvou starších světel a izolepou :) ; PZ mlhovka utažena a vytlumena kouskem gumy, aby nedrnčela
2021 listopad - dolito asi deci oleje do motoru; výměna výfuku za téměř nový stotřicítkový
2022 únor - opřeno pravým předním nárazníkem do sousedovi brány, kam se doklouzala v zatáčce z kopečka na mrznoucím mejdle jak sáňky :( (rýha na PP části nárazníku, nárazník trochu pohnut směrem k blatníku a vyhnut trochu i z výztuhy nárazníku, pravá strana výztuhy ohnutá a pokroucená, trošku ohnutý dole PP blatník, ..ostatní snad ok)
- seřízena přední světla (stažena dolů); dolito asi deci oleje do motoru; dolito krapet brzdové kapaliny; vyměněny na obou stranách zadní pakny (u LZ byla odlepena třecí brzdová plocha od těla pakny); vyměněny brzdové destičky a závlačky na PP čtyřpístku (jedna destička byla výrazně více sjetá a byl vylezlý zaseklý jeden pístek...nakonec si kladivem a majzlíkem přes nové destičky dal říct a zalezl do díry), LP čtyřpístek pohledově ok, brzdové destičky sjeté jen trochu a rovnoměrně - takže se nic neměnilo; utažena ruční brzda; vyzkoušen provoz LPG (přidáno na volnoběhu, který nedržel).
- STK a další dva roky před námi... ale potřebné práce je hromada.
2022 březen - vyměněny brzd. destičky i na LP kole - ať je to nové na celém autě. Trochu oleje vyteklo (někde kolem AC pumpy nebo čidla tlaku oleje), tak dolito odhadem asi další 2 dcl...až ho tam je více než záhodno...ale on zase vyteče potvora)
2022 květen - vyměněn olej (10w40 total quartz), olejový filtr, vzduchový filtr a AC pumpa (nový spodek a membrána) s těsněními. Nešel povolit ten "spletenec redukcí", abych mohl nasadit normální snímač tlaku oleje... takže příště s větší pákou zkusit znovu.
2022 červen - posledních pár týdnů nedrží volnoběh na LPG /na benzín vše pohodička/ - někde to asi přisává vzduch... takže: box filtru vzduchu přichycen novými pružinkami a máznuta guma jakýmsi silikonem (a ejhle zlepšení - s nadlidským úsilím to drží občas asi tak 200 ot/min, jindy to zdechne, jak se pustí pedál plynu); trochu přidáno na LPG ventilu a lepenkou překryt asi centimetr na vstupu do vzduch.filtru - a jede to, nedusí se to a drží to i volnoběh asi na těch 200 ot/min); bude se muset hledat další možnost kde to fouká..
- zpět zapojen odpadlý kabílek od převodovky;
2022 říjen - výměna chladící kapaliny - alespoň částečně, co vyteklo (vypuštěno asi 6,5l hnědé břečky; nalito 3l nemrznoucí K11 a asi 3-4l destilky)
2023 duben - po čtvrtroce stání doufouknuta kola; výměněn olej total qwartz 10w40 (6000km), olejový filtr, vzduchový filtr a přetěsněná AC pumpa (nová membrána a těsnění s podložkou); sundán starý pletenec redukcí a místo toho nasazena redukce (10x1 na 16x1,5,, na klíč 22) a snímač tlaku oleje ze starého motoru 781.136 z LeGrandy;
2023 srpen - vyměněn olej (total qwartz 10w40) a filtry, utažen šroub AC pumpy a konečně přidána Cu podložka-těsnění 16x22x1 pod redukci na snímač tlaku oleje; vystříkané dutiny (jen zadní 2/3 prahů); vyměněny stěrače (ale ramínka jsou kratší :( ) ; zkontrolováno obložení LZ brzdy - ok;
2023 září - díry v zadní části pravého prahu - provizorně alespoň odrezovač a základ; ale vyvaření bude nutnost;
provizorně přichycena šroubem truba (vedoucí benzín od paliv.víčka k nádrži);
2024 únor - STK ok (poprvé bez zapsání do velkého papírového TP, už prý jen digitálně)
Během zimního provozu a stání non-stop venku dostal spodek záhul - zase všechno orezlé, něco úplně rezavé :( + dva úchyty přední nápravy budou chtít asi trochu přibodnout a trošku jakoby se rozevíral i most; jeden se silentbloků př. nápravy se začal vyžvejkávat; pravděpodobně stržen závit u držáku pravého plechu motoru; teče olej z převodovky u táhla řazení; zpuchřelá hadice spojující obě poloviny nádrže; levá zadní část prahu prorezlá na kaši; ...snad bude někdy čas a prostor se na to vrhnout a zachránit, co půjde.
Sehnat redukci do bloku motoru pro snímač tlaku oleje (10x1 na 16x15) a více Cu podložek-těsnění 16x22x1,5.
Swen / Škoda 136GL - komentáře:
22:53:15
20.08.2019
20.08.2019
Antony - zrušená registrace
22:11:49
20.08.2019
20.08.2019
swen
Věnuje se někdo zachraňování děravých šikmých ramen?
Beru všechny nápady a rady... i stylu: sežeň nové (jen mi řekněte kde)
Beru všechny nápady a rady... i stylu: sežeň nové (jen mi řekněte kde)
21:42:53
20.08.2019
20.08.2019
swen
Tak po třech dnech bušení kladivem a zkoušení různých způsobů páčení, je to dole..... uff.
Je reálné ten od kladiva (a majzlíků, šroubováků a podobného vercajku) pomuchlaný štít a víčko narovnat? Má někdo nějaké zkušenosti?
Případně jsou někde, či má někdo funglovky?
Je reálné ten od kladiva (a majzlíků, šroubováků a podobného vercajku) pomuchlaný štít a víčko narovnat? Má někdo nějaké zkušenosti?
Případně jsou někde, či má někdo funglovky?
21:37:08
20.08.2019
20.08.2019
swen
-> minno: Díky za tipy. Nějaké ty "montážní přípravky" by se mi hodily. Když se zadaří nyní, tak za chvíli mě to bude čekat znovu na druhém autě. Tvé fotky prohlídnu a uvidím, zda to je v mých možnostech a silách.
15:04:23
19.08.2019
19.08.2019
minno
-> swen 17.08.19 17:09:03: Nové ložiská sa dajú namontovať aj bez lisu, ale chce to minimálne nejaké prípravky. Vhodnú trubku na naklepnutie ložiska na hriadeľ a potom vhodnú platňu na vlisovanie do ramena. Pre inšpiráciu zopár mojich fotiek: minno120.rajce.idnes.cz/2
016.08.25_-_2016.08.30_-_V
ymena_lozisk_zadna_vlecna_
naprava_Skoda_136
-> swen 18.08.19 23:47:01: Páka do 5q kulisy sa dá kúpiť nová: www.autotypautodily.cz/cz -detail-186879-paka-radici -5st-prevodovky-skoda-125- 130-135-136-rapid-11351261 2.html
-> swen 18.08.19 23:47:01: Páka do 5q kulisy sa dá kúpiť nová: www.autotypautodily.cz/cz -detail-186879-paka-radici -5st-prevodovky-skoda-125- 130-135-136-rapid-11351261 2.html
23:47:01
18.08.2019
18.08.2019
swen
Kulisa řazení ok, promazaná a řadíme jako po másle (vyjížďka na západ slunce na rozhlednu na Sendraži)... jen jsem zjistil, že kousíček kuličky je uštípnutý. Mají někde kuličky do kulisy pěti-kvaltu?
P.S.: beru i kompletní kulisy pětikvaltu
P.S.: beru i kompletní kulisy pětikvaltu
17:20:21
17.08.2019
17.08.2019
swen
To si takhle jednou vyrazíte na noční pochod na Sněžku, abyste stihli východ slunce na naší nějvyšší hoře.... a **P I N G** pružina v konzole řazení si vystřelí pryč. Takže nejdřív se jí snažíte v polních podmínkách ručo-fučo nahodit na své místo.... a kamarádi se okolo náramně baví :-D
.. pro zvědavé pružina si říct nedala...takže aby se stihl ten východ slunce, tak se jelo bez ní... jednička a dvojka to jistily...ostatním kvaltům se nechtělo...
.. pro zvědavé pružina si říct nedala...takže aby se stihl ten východ slunce, tak se jelo bez ní... jednička a dvojka to jistily...ostatním kvaltům se nechtělo...
17:09:03
17.08.2019
17.08.2019
swen
-> Eidy: -> Dušan: Díky za tipy. Zítra bude poklepávací den 8-) Už jsem do tohou trochu bouchal, ale asi to bylo moc malým kladívkem a příliš decentně.
-> minno: Díky za nápad. Lis bohužel nemám k dispozici a nemám kontakty.... takže vezmu větší kladivo. Každopádně když budu dávat nová ložiska (až se probojuji nějak ke starým ložiskům, která hučí) - ta se stejně lisují, že?...takže budu muset někoho, kdo má lis a nalisuje to stejně tady na náchodsku, najít.
-> minno: Díky za nápad. Lis bohužel nemám k dispozici a nemám kontakty.... takže vezmu větší kladivo. Každopádně když budu dávat nová ložiska (až se probojuji nějak ke starým ložiskům, která hučí) - ta se stejně lisují, že?...takže budu muset někoho, kdo má lis a nalisuje to stejně tady na náchodsku, najít.
18:19:35
16.08.2019
16.08.2019
Eidy
-> swen: Tipuju, že přirezlo to víčko k trubce. Poklepávej ho po obvodě, aby se rez utrhla.
16:20:38
16.08.2019
16.08.2019
Dušan
-> swen: zezadu klepat a pujde. Pod to vicko zezadu strikat WD nebo cokoli jine. Nic za co by to drzelo tam neni.
15:11:03
16.08.2019
16.08.2019
minno
-> swen: Ten štít je tam len prevlečený. Asi prihrdzavel aj s tým víčkom. Jedine to vybúchať dole kladivom, alebo nejako pod lisom.
15:00:53
16.08.2019
16.08.2019
swen
Jak nedestruktivně sundat ten štít brzdy? (zadní úhlová vlečná náprava;)
Ani se to nehne..
Nebo je na to nějaký stahovák? Nebo se musí postupovat nějako z druhé strany?
Ani se to nehne..
Nebo je na to nějaký stahovák? Nebo se musí postupovat nějako z druhé strany?
22:01:03
20.08.2018
20.08.2018
swen
edit: montážní přípravek alias vozíček na tahání motoru z auta samodomo sesmrknut..... motor udrží, ale z auta motor bych bez heverů a spousty podkládacích špalků a vyvažování nedal. Ještě budu muset vymyslet, jak to svařit lépe, aby to fungovalo stylem: najedu pod motor, přišroubuji motor, vyjedu s motorem.
Nějaký nápad, zkušenost?
-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-
Sháním m. přípravek na vytahování motoru z auta (Škoda eMko, blok motoru favorit). Ideálně něco jako tady používal kolega:
-> Klubko_ 10.11.08 23:56:27:
-> Klubko_ 10.11.08 23:57:46:
Má někdo na půjčení? Nebo k prodeji? Případně má možnost vyrobit?
Zn.: Královehradecký kraj
Předem díky ;-)
Nějaký nápad, zkušenost?
-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-
Sháním m. přípravek na vytahování motoru z auta (Škoda eMko, blok motoru favorit). Ideálně něco jako tady používal kolega:
-> Klubko_ 10.11.08 23:56:27:
-> Klubko_ 10.11.08 23:57:46:
Má někdo na půjčení? Nebo k prodeji? Případně má možnost vyrobit?
Zn.: Královehradecký kraj
Předem díky ;-)
06:07:30
16.08.2018
16.08.2018
Vojťas
-> swen: to je jen doraz, na funkci zivocichare to nema vliv
23:04:13
02.08.2018
02.08.2018
swen
Čím to v té fabrice natírali? Černé mazlavé cosi, co se nechtělo pustit kovu (a přesto to chytalo rez)
... a když už to je teď povětšinou dole, tak čím to natřít ideálně nyní?
... a když už to je teď povětšinou dole, tak čím to natřít ideálně nyní?
22:48:18
02.08.2018
02.08.2018
swen
-> Doyle: plán byl už kvuli lpg: běžný druhý příležitostný spotřebák bez vrtání se v tom. A aby se člověk mohl svézt a slyšet motor za sebou, když druhá škodovka se chystá, že bude déle mimo provoz. Ale uvidím, jak to půjde (převodovka není ideál-stav) a zda proleze technickou.
A do budoucna? Toť otázka...
A do budoucna? Toť otázka...
11:47:16
31.07.2018
31.07.2018
Doyle
-> swen: co máš s ní v plánu? Jestli se mohu optat?
23:45:14
29.07.2018
29.07.2018
swen
-> Doyle: vypadá to, že máš recht... dnes jsem ji musel vracet zpět "spadlé" sklo u LP dveří.