skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 120l 1984 mk II barva tabáková.
21.05.2016 - Nákup vozu
25.05.2016 - První start - neúspěšně - Demontáž karburátoru a následné zjištění přidřené druhé klapky a křivé příruby. Nákup jiného karb.
27.05.2016 - Motor běžííí, pro změnu teče spojkový válec a je lochna ve výfuku.
28.05.2016 - Výměna výfuku.
29.05.2016 - Přidělal original šaltr klacek a umyl auto.
02.06.2016 - Demontáž sedaček ( proběhne čištění )
06.06.2016 - Vyndání koberce a očista podlahy.
09.06.2016 - Vyčištění koberce tou nejmokřejší cestou (wap).
12.06.2016 - Koberec je opět v autě.
19.06.2016 - Vyčištěné sedačky.
25.06.2016 - Nová zadní světla, repase brzd. soustavy.
26.06.2016 - Vyměněny zadní zástěrky.
30.06.2016 - Dodělavky na autě a připrava na stk.
01.07.2016 - STK na dva roky :)
30.08.2016 - Po delší době, namontován LEKR, údržba brzd.
29.09.2016 - Montáž bezkontaktního zapalovaní z favorita.
http://youtu.be/4wGcHLWMR 3k
21.05.2016 - Nákup vozu
25.05.2016 - První start - neúspěšně - Demontáž karburátoru a následné zjištění přidřené druhé klapky a křivé příruby. Nákup jiného karb.
27.05.2016 - Motor běžííí, pro změnu teče spojkový válec a je lochna ve výfuku.
28.05.2016 - Výměna výfuku.
29.05.2016 - Přidělal original šaltr klacek a umyl auto.
02.06.2016 - Demontáž sedaček ( proběhne čištění )
06.06.2016 - Vyndání koberce a očista podlahy.
09.06.2016 - Vyčištění koberce tou nejmokřejší cestou (wap).
12.06.2016 - Koberec je opět v autě.
19.06.2016 - Vyčištěné sedačky.
25.06.2016 - Nová zadní světla, repase brzd. soustavy.
26.06.2016 - Vyměněny zadní zástěrky.
30.06.2016 - Dodělavky na autě a připrava na stk.
01.07.2016 - STK na dva roky :)
30.08.2016 - Po delší době, namontován LEKR, údržba brzd.
29.09.2016 - Montáž bezkontaktního zapalovaní z favorita.
http://youtu.be/4wGcHLWMR 3k
Sejki / Škoda 120 - komentáře:
-> havlik: a myslis ze by se predelaval i s kastlikem na baterku? No pod auto jsem jeste moc nekoukal, takze jsem zvedav na tu nadrz :-D
-> Sejki: tak to byla skoro běžná praxe se že starší auta předělávaly po vzoru novějších modelů. Taky táta když v 86 koupil užovku 105s a vyvařoval/opravoval jí tak z toho udělal Mko ale na uzkejch nápravách stahování okynék asi tehdy nesehnali na všechny dveře tak jedny zadní byly bez stahovačky, eště mam za to že to vzádu mělo jeden lem uzkej protože ten byl asi zdravej:)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: "deda tuner"
taky dobry... jestli si dob re pamatuju tan pred lety kdyz mel tata stovku tak taky ladili :) A ted nechci kecat, ale davali do toho motoru vlozky z neceho jinyho, ale uz nevim z ceho...

-> Matthes, záškodník z TechWebu: Ale hovno, jen ze z M1 by udělal M2
-> havlik: Myslíš, že by děda byl takovej tuner, že by upgradoval užovku na M? :-D
Stříkaný blatníky a čelo skutečně jsou, ale byly to jen opravy sprejem, pokud vim...
Stříkaný blatníky a čelo skutečně jsou, ale byly to jen opravy sprejem, pokud vim...
-> havlik: a co ten melkej kaslik na baterku? To mela jen MII ne? Nebo to se taky neda takhle brat?
-> Sejki: tak ono to vypadá že blatníky i čelo jsou měněný, minimálně čelo má určitě jinou barvu a blinkry případně někdo dodělal, jak se to dělalo.
Tak kapota ma pavouka, ale jelikoz rok vyroby je 84 a mesic kolem 7/8 tak bych rekl ze to nejak splacali dohromady...
-> Vojťas: však pisu ze se zítra mrknu na kapotu, v tp je u karoserie MI a u motoru MII, měsíc výroby netusim ale prijde mi ze to je mII psana jako mI
-> Sejki: a z ceho soudis ze to je M1 ? kapotu to ma kriz nebo rovny?
Jo a ma to melkej kastlik a hřeben, zejtra mrknu na vrub kapoty...
-> minno: což by se nebylo čemu divit
Auto ma čelo s vetranim na brzdy, blatniky s bocnima blikacema, rezerva se sundava packou pod kapotou tak ja nevím... Jaký jsou ještě znaky pro MK II?
-> minno: to je to cemu nerozumím. To by nám objasnil snad Matthes
-> Sejki: To by ale znamenalo, že predné blatníky a čelo už museli byť tiež menené.
Tak jsem si to spatne v TP precetl a MKII je jen motor, karoserie je MKI :(
-> stanleyAT: jo to je mozny, ta barva sama o sobe uz na nem moc nedrzi, takze kdyz se opali tak ho necham nasopovat a po prdely.... sila materialu je celkem dobra podle me a je teda i tezkej takze zas takovej sunt to nebude...
Tento černě lakovaný výfuk sem měl také. Pasoval dobře ale okamžitě po nastartování se začala vypalovat barva. Při jízdě vycházel od motoru dým a smrad z toho a všechna barva se oloupala. 

Tak vyfuk je tam a sednul až podezřele dobře. Zvuk je řekl bych oproti ostatním replikam víc než dobry, ale origo to není no...