skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120GL
Rok výroby 1972/1986
Úpravy exteriéru:
Zamračená přední kapota a zavařené otvory, zahlazené střešní žlábky, “C“ sloupky, blinkry, přední blatníky + čelo zahlazené s kastlí. Zadní kapota Š105, přední a zadní nárazník. Lakované vnitřky klik a okenní sloupky. Přední světla čočky (by-xenon) Škoda super, vše zahlazeno. Nalakované a čiré kryty. Vnitřní blinkry zahlazeny a nalakovány. Čiré překrytí (Ellri tuning). Upravené víčko nádrže. Zrcátka Retro klasic.
Kola + Pneu:
Drátěná kola OG Wire Wheels USA FWD 15x7 eT +25
Bridgestone Potenza RE040 165/50 R15
Lak:
Fialová perleť VW
Styling motorového prostoru:
Komplet bílá barva, čelo ze spod lakováno a očalouněné izolační hmoty do okrové koženky. Držáky motoru komaxit. Nerezová expanska, catch tank, box na El. čerpadlo, baterka a dekly postranních kapes. Očalouněné hadice motoru koženkou. Lakované a leštěné díly motoru.
Úpravy interiéru (mimo zavazadlový prostor):
Sedačky + pásy Š105. Komplet očalouněné koženkou. Doplňky lakované. Řadící hlavice a ruční brzdy (issota Swarosky), pedály issota.
Úpravy zavazadlového prostoru:
Úprava držáku rezervy a povinné výbavy spolu s lakováním, niklováním a čalouněním do koženky. Nerezová přepážka + kryt posilovače a vrchní dutiny odstřikovačů.
Styling podvozku:
Šasi na bílo. Nápravy do okrového komaxitu + červená barva. Nádrž lakovaná do barvy vozu..
Audio (použité komponenty):
Autorádio Alpine CDA-9886R, čtyřkanálový zesilovač 1x Dragsters DAB-4110, komponentní reproduktory 4x Dragsters DSK-672, kabeláž Dragsters, Sinus live, Cinch kabely Sinus Live, pojistkové pouzdro Sinus Live, baterie Varta Blue DINAMIC, vytlumená kompletně podlaha a část vnitřků dveří TECSOUND 4 mm s hliníkovou fólií
Tuningové úpravy motoru:
Původní motor 1174 cm nahrazen Favoritem 136B s obsahem 1390 cm. Klika, pístní sada, ojnice a řemenice Fábie 1,4 8v. Odlehčená řemenice a setrvák. Kovokeramická spojka a přítlačný talíř 1,6MPi Fel. Vačka 280/280 MOTORSPORT, měděné těsnění hlavy válců, úprava ventilu, vodítek, spalovacích prostorů. Zvětšené sací a výfukové kanály + sací potrubí. Nerezový výfuk Jiří Hricina 4 do1 + příčňák. Odvětrávaná kliková hřídel. Olejový chladič Š120Ls. Karburátor Š130l přetryskovaný na obsah 1,4. Úpravená trubyčka vratné vody do termostatu a měrka oleje. Tvrdé uložené motoru.
Tuningové úpravy podvozku:
Povrchová úprava zinek + komaxit a alkyton. Přední náprava převařené misky dorazu a výztuha do nápravnice , vyztužené spodní a horní rameno. Přední kotouče Brembo 220 mm. Zadní náprava převařený most. Vyztužená podelná ramena. Zadní kotouče Š130 + třmeny Š130. Podvozek PROTLUM výškově stavitelný + rozpěra tlumičů přední a zadní.
Rok výroby 1972/1986
Úpravy exteriéru:
Zamračená přední kapota a zavařené otvory, zahlazené střešní žlábky, “C“ sloupky, blinkry, přední blatníky + čelo zahlazené s kastlí. Zadní kapota Š105, přední a zadní nárazník. Lakované vnitřky klik a okenní sloupky. Přední světla čočky (by-xenon) Škoda super, vše zahlazeno. Nalakované a čiré kryty. Vnitřní blinkry zahlazeny a nalakovány. Čiré překrytí (Ellri tuning). Upravené víčko nádrže. Zrcátka Retro klasic.
Kola + Pneu:
Drátěná kola OG Wire Wheels USA FWD 15x7 eT +25
Bridgestone Potenza RE040 165/50 R15
Lak:
Fialová perleť VW
Styling motorového prostoru:
Komplet bílá barva, čelo ze spod lakováno a očalouněné izolační hmoty do okrové koženky. Držáky motoru komaxit. Nerezová expanska, catch tank, box na El. čerpadlo, baterka a dekly postranních kapes. Očalouněné hadice motoru koženkou. Lakované a leštěné díly motoru.
Úpravy interiéru (mimo zavazadlový prostor):
Sedačky + pásy Š105. Komplet očalouněné koženkou. Doplňky lakované. Řadící hlavice a ruční brzdy (issota Swarosky), pedály issota.
Úpravy zavazadlového prostoru:
Úprava držáku rezervy a povinné výbavy spolu s lakováním, niklováním a čalouněním do koženky. Nerezová přepážka + kryt posilovače a vrchní dutiny odstřikovačů.
Styling podvozku:
Šasi na bílo. Nápravy do okrového komaxitu + červená barva. Nádrž lakovaná do barvy vozu..
Audio (použité komponenty):
Autorádio Alpine CDA-9886R, čtyřkanálový zesilovač 1x Dragsters DAB-4110, komponentní reproduktory 4x Dragsters DSK-672, kabeláž Dragsters, Sinus live, Cinch kabely Sinus Live, pojistkové pouzdro Sinus Live, baterie Varta Blue DINAMIC, vytlumená kompletně podlaha a část vnitřků dveří TECSOUND 4 mm s hliníkovou fólií
Tuningové úpravy motoru:
Původní motor 1174 cm nahrazen Favoritem 136B s obsahem 1390 cm. Klika, pístní sada, ojnice a řemenice Fábie 1,4 8v. Odlehčená řemenice a setrvák. Kovokeramická spojka a přítlačný talíř 1,6MPi Fel. Vačka 280/280 MOTORSPORT, měděné těsnění hlavy válců, úprava ventilu, vodítek, spalovacích prostorů. Zvětšené sací a výfukové kanály + sací potrubí. Nerezový výfuk Jiří Hricina 4 do1 + příčňák. Odvětrávaná kliková hřídel. Olejový chladič Š120Ls. Karburátor Š130l přetryskovaný na obsah 1,4. Úpravená trubyčka vratné vody do termostatu a měrka oleje. Tvrdé uložené motoru.
Tuningové úpravy podvozku:
Povrchová úprava zinek + komaxit a alkyton. Přední náprava převařené misky dorazu a výztuha do nápravnice , vyztužené spodní a horní rameno. Přední kotouče Brembo 220 mm. Zadní náprava převařený most. Vyztužená podelná ramena. Zadní kotouče Š130 + třmeny Š130. Podvozek PROTLUM výškově stavitelný + rozpěra tlumičů přední a zadní.
A.K.R.O.B.A.T - komentáře:
09:57:54
28.10.2005
28.10.2005
Kroulíček
-> pyroman 27.10.05 23:31:55: Dík moc!no uš se taky teším aš dám lak!ale ty to máš stejně hesčí!
08:27:11
28.10.2005
28.10.2005
manijak
pěkná prácička... ty okapničky se mi líbí
23:31:55
27.10.2005
27.10.2005
pyroman
koukám jak puk, pěkná pěkná ale ještě tomu chybí nějakej lak
22:01:57
27.10.2005
27.10.2005
Kroulíček
-> Horst 120 27.10.05 22:01:26: dík moc to potěší!
22:01:26
27.10.2005
27.10.2005
videl jsem to v realu a je to super povedlo se ti to fakt bomba.
20:28:34
26.10.2005
26.10.2005
viděl jsem tvoje brm brm a je to hukot
18:57:47
09.10.2005
09.10.2005
Kroulíček
karoska je hotová!
20:14:59
26.09.2005
26.09.2005
ta renovace je husta už abys zase vyjel do ulic bude to mazec budu ti hooodně závidět fakt.
10:46:46
14.08.2005
14.08.2005
Kroulíček
-> Kroulíček 14.08.05 10:46:14: Já jinak nekradu ale u tebe jsém udelal vyjímku
10:46:14
14.08.2005
14.08.2005
Kroulíček
-> Mantrabeach 14.08.05 01:38:03: taky je od tebe!
01:38:03
14.08.2005
14.08.2005
Mantrabeach
-> Kroulíček: Co to mé oči nevidí. To je snad můj zesilovač a tuba.Tys mě to ukrad.Si za tebou dojedu jen počkej
11:51:07
12.08.2005
12.08.2005
Kroulíček
-> majo120 12.08.05 10:14:32: bude stejná!!akorát v mensí perleti!
a kora bych chtel casem na stylu USA!!vypletené
a kora bych chtel casem na stylu USA!!vypletené
10:14:32
12.08.2005
12.08.2005
majo120 bracho Milosa
-> Kroulíček: ked sem to poxopil z tyx cmaranic, jaka bude farba?
21:18:05
11.08.2005
11.08.2005
Kroulíček
-> majo120 11.08.05 21:07:10: skara!!ne blbne klávesnice!!tak to píse hovadiny!
21:16:43
11.08.2005
11.08.2005
Kroulíček
-> majo120 11.08.05 21:07:10: Dík dík!!tet se za
íná aetYit na vyva
ko a na lak!!nechám si to udlat a pak ua jen podvozek!!chtl bych stavitelnej nebo nco takového!!podle pens!
íná aetYit na vyva
ko a na lak!!nechám si to udlat a pak ua jen podvozek!!chtl bych stavitelnej nebo nco takového!!podle pens!
21:07:10
11.08.2005
11.08.2005
majo120 bracho Milosa
-> Kroulíček: celkom nenapadna skodovecka tie kolecka daj na bielo a mas "vymalovano" , biela farba nic nepokazi, sak si to videl na mojom auti
20:50:41
11.08.2005
11.08.2005
jo jo hustý.To se povedlo.
21:52:27
24.07.2005
24.07.2005
Kroulíček
Tak jsem sem dál pár starších fotek!!Tímto bych se chtěl omluvit správci za hrubé a aroganatní jednáni!
19:02:13
24.07.2005
24.07.2005
Kroulíček
-> kuko 21.07.05 23:46:25: Chalape já jí mám předělanou víc!!bys koukal ale není foták boužel!!litáčky pořádný repro a tak!!jen se nech překvapit!