skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120GL
Rok výroby 1972/1986
Úpravy exteriéru:
Zamračená přední kapota a zavařené otvory, zahlazené střešní žlábky, “C“ sloupky, blinkry, přední blatníky + čelo zahlazené s kastlí. Zadní kapota Š105, přední a zadní nárazník. Lakované vnitřky klik a okenní sloupky. Přední světla čočky (by-xenon) Škoda super, vše zahlazeno. Nalakované a čiré kryty. Vnitřní blinkry zahlazeny a nalakovány. Čiré překrytí (Ellri tuning). Upravené víčko nádrže. Zrcátka Retro klasic.
Kola + Pneu:
Drátěná kola OG Wire Wheels USA FWD 15x7 eT +25
Bridgestone Potenza RE040 165/50 R15
Lak:
Fialová perleť VW
Styling motorového prostoru:
Komplet bílá barva, čelo ze spod lakováno a očalouněné izolační hmoty do okrové koženky. Držáky motoru komaxit. Nerezová expanska, catch tank, box na El. čerpadlo, baterka a dekly postranních kapes. Očalouněné hadice motoru koženkou. Lakované a leštěné díly motoru.
Úpravy interiéru (mimo zavazadlový prostor):
Sedačky + pásy Š105. Komplet očalouněné koženkou. Doplňky lakované. Řadící hlavice a ruční brzdy (issota Swarosky), pedály issota.
Úpravy zavazadlového prostoru:
Úprava držáku rezervy a povinné výbavy spolu s lakováním, niklováním a čalouněním do koženky. Nerezová přepážka + kryt posilovače a vrchní dutiny odstřikovačů.
Styling podvozku:
Šasi na bílo. Nápravy do okrového komaxitu + červená barva. Nádrž lakovaná do barvy vozu..
Audio (použité komponenty):
Autorádio Alpine CDA-9886R, čtyřkanálový zesilovač 1x Dragsters DAB-4110, komponentní reproduktory 4x Dragsters DSK-672, kabeláž Dragsters, Sinus live, Cinch kabely Sinus Live, pojistkové pouzdro Sinus Live, baterie Varta Blue DINAMIC, vytlumená kompletně podlaha a část vnitřků dveří TECSOUND 4 mm s hliníkovou fólií
Tuningové úpravy motoru:
Původní motor 1174 cm nahrazen Favoritem 136B s obsahem 1390 cm. Klika, pístní sada, ojnice a řemenice Fábie 1,4 8v. Odlehčená řemenice a setrvák. Kovokeramická spojka a přítlačný talíř 1,6MPi Fel. Vačka 280/280 MOTORSPORT, měděné těsnění hlavy válců, úprava ventilu, vodítek, spalovacích prostorů. Zvětšené sací a výfukové kanály + sací potrubí. Nerezový výfuk Jiří Hricina 4 do1 + příčňák. Odvětrávaná kliková hřídel. Olejový chladič Š120Ls. Karburátor Š130l přetryskovaný na obsah 1,4. Úpravená trubyčka vratné vody do termostatu a měrka oleje. Tvrdé uložené motoru.
Tuningové úpravy podvozku:
Povrchová úprava zinek + komaxit a alkyton. Přední náprava převařené misky dorazu a výztuha do nápravnice , vyztužené spodní a horní rameno. Přední kotouče Brembo 220 mm. Zadní náprava převařený most. Vyztužená podelná ramena. Zadní kotouče Š130 + třmeny Š130. Podvozek PROTLUM výškově stavitelný + rozpěra tlumičů přední a zadní.
Rok výroby 1972/1986
Úpravy exteriéru:
Zamračená přední kapota a zavařené otvory, zahlazené střešní žlábky, “C“ sloupky, blinkry, přední blatníky + čelo zahlazené s kastlí. Zadní kapota Š105, přední a zadní nárazník. Lakované vnitřky klik a okenní sloupky. Přední světla čočky (by-xenon) Škoda super, vše zahlazeno. Nalakované a čiré kryty. Vnitřní blinkry zahlazeny a nalakovány. Čiré překrytí (Ellri tuning). Upravené víčko nádrže. Zrcátka Retro klasic.
Kola + Pneu:
Drátěná kola OG Wire Wheels USA FWD 15x7 eT +25
Bridgestone Potenza RE040 165/50 R15
Lak:
Fialová perleť VW
Styling motorového prostoru:
Komplet bílá barva, čelo ze spod lakováno a očalouněné izolační hmoty do okrové koženky. Držáky motoru komaxit. Nerezová expanska, catch tank, box na El. čerpadlo, baterka a dekly postranních kapes. Očalouněné hadice motoru koženkou. Lakované a leštěné díly motoru.
Úpravy interiéru (mimo zavazadlový prostor):
Sedačky + pásy Š105. Komplet očalouněné koženkou. Doplňky lakované. Řadící hlavice a ruční brzdy (issota Swarosky), pedály issota.
Úpravy zavazadlového prostoru:
Úprava držáku rezervy a povinné výbavy spolu s lakováním, niklováním a čalouněním do koženky. Nerezová přepážka + kryt posilovače a vrchní dutiny odstřikovačů.
Styling podvozku:
Šasi na bílo. Nápravy do okrového komaxitu + červená barva. Nádrž lakovaná do barvy vozu..
Audio (použité komponenty):
Autorádio Alpine CDA-9886R, čtyřkanálový zesilovač 1x Dragsters DAB-4110, komponentní reproduktory 4x Dragsters DSK-672, kabeláž Dragsters, Sinus live, Cinch kabely Sinus Live, pojistkové pouzdro Sinus Live, baterie Varta Blue DINAMIC, vytlumená kompletně podlaha a část vnitřků dveří TECSOUND 4 mm s hliníkovou fólií
Tuningové úpravy motoru:
Původní motor 1174 cm nahrazen Favoritem 136B s obsahem 1390 cm. Klika, pístní sada, ojnice a řemenice Fábie 1,4 8v. Odlehčená řemenice a setrvák. Kovokeramická spojka a přítlačný talíř 1,6MPi Fel. Vačka 280/280 MOTORSPORT, měděné těsnění hlavy válců, úprava ventilu, vodítek, spalovacích prostorů. Zvětšené sací a výfukové kanály + sací potrubí. Nerezový výfuk Jiří Hricina 4 do1 + příčňák. Odvětrávaná kliková hřídel. Olejový chladič Š120Ls. Karburátor Š130l přetryskovaný na obsah 1,4. Úpravená trubyčka vratné vody do termostatu a měrka oleje. Tvrdé uložené motoru.
Tuningové úpravy podvozku:
Povrchová úprava zinek + komaxit a alkyton. Přední náprava převařené misky dorazu a výztuha do nápravnice , vyztužené spodní a horní rameno. Přední kotouče Brembo 220 mm. Zadní náprava převařený most. Vyztužená podelná ramena. Zadní kotouče Š130 + třmeny Š130. Podvozek PROTLUM výškově stavitelný + rozpěra tlumičů přední a zadní.
A.K.R.O.B.A.T - komentáře:
22:04:26
28.12.2005
28.12.2005
myšák
čau jak se máš
19:52:45
20.12.2005
20.12.2005
Kroulíček
-> COKAPIK 20.12.05 15:09:36: No bude takovej originál!(červo fialová perlet)!super barvička!
15:09:36
20.12.2005
20.12.2005
COKAPIK
-> Kroulíček: tak sem zvedavej jaka barva?
18:03:35
18.12.2005
18.12.2005
Kroulíček
-> COKAPIK 18.12.05 17:20:40: no jeto jen polotovar§ale lak bude po novim roce!
17:20:40
18.12.2005
18.12.2005
COKAPIK
no zajimave....ete lak
20:11:30
16.12.2005
16.12.2005
Kroulíček
začalo se zas znova!
16:59:15
13.12.2005
13.12.2005
Kroulíček
-> pyroman 13.12.05 15:20:59: Jo jo!mužem ale jakmile napadne sních tak jsemnou nepočítej!ještě potřebuju sehnat zadní víko ze 105 to hlatký a pak konečně na ten lak!
hele za tu baterku seti omlouvám!jinak jí má Horst 120!protože já chodím počát do práce a nejsem schopnej to dodat!
hele za tu baterku seti omlouvám!jinak jí má Horst 120!protože já chodím počát do práce a nejsem schopnej to dodat!
15:20:59
13.12.2005
13.12.2005
pyroman
nazdar pane, jak žiješ...na ICQ se teď moc často nedostávám, tak píšu že školy sem...co se takhle někdy srazit a pokecat???
14:23:42
13.12.2005
13.12.2005
Kroulíček
-> Targa 13.12.05 11:41:21: No byla to taková předehřívačka před tín neoficek u delvity ale vpčas taky něco někde spíchnem!jasně že dám vědět!
11:41:21
13.12.2005
13.12.2005
Targa
-> Kroulíček: koukam že si děláte regionalni srazíky podle ty jedny fotky...až nějakej budete dělat tak mi to oznam rad přijedu:)
20:36:57
05.12.2005
05.12.2005
Kroulíček
-> Targa 19.11.05 16:10:35: Dík moc tohodle si cením ze všeho nejvíc!
23:15:50
03.12.2005
03.12.2005
Kroulíček
-> pyroman 13.11.05 21:44:20: ne ne asi ne!přišel si nato!dík za pomoc!baterku vrátim aš to rozdejchám!
20:24:29
27.11.2005
27.11.2005
je to hodně rychlý auto.zima snich led jsou tady tak opatrně.moc se mi to auto líbí
16:10:35
19.11.2005
19.11.2005
Targa
fakt pěkná kára:) ještě by to chtělo nějakej pěknej lak
21:44:20
13.11.2005
13.11.2005
pyroman
kroulíček kroulíček měl by koupit altíček.....
pěkná car
pěkná car
20:11:51
05.11.2005
05.11.2005
Kroulíček
Nikdo mi kruci nepíše!
09:50:07
31.10.2005
31.10.2005
Kroulíček
-> Horst 120 30.10.05 20:58:56: Dík ale není to nic moc!zatím to je jen serijovka!Díky moc!
20:58:56
30.10.2005
30.10.2005
lítá ti to jak svině dnes jsem tě viděl v HK bych ani nevěřil že v tom je motor z fáčka.
09:58:38
28.10.2005
28.10.2005
Kroulíček
-> manijak 28.10.05 08:27:11: zdárec.jeto Ok práce povedla se!