skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120GL
Rok výroby 1972/1986
Úpravy exteriéru:
Zamračená přední kapota a zavařené otvory, zahlazené střešní žlábky, “C“ sloupky, blinkry, přední blatníky + čelo zahlazené s kastlí. Zadní kapota Š105, přední a zadní nárazník. Lakované vnitřky klik a okenní sloupky. Přední světla čočky (by-xenon) Škoda super, vše zahlazeno. Nalakované a čiré kryty. Vnitřní blinkry zahlazeny a nalakovány. Čiré překrytí (Ellri tuning). Upravené víčko nádrže. Zrcátka Retro klasic.
Kola + Pneu:
Drátěná kola OG Wire Wheels USA FWD 15x7 eT +25
Bridgestone Potenza RE040 165/50 R15
Lak:
Fialová perleť VW
Styling motorového prostoru:
Komplet bílá barva, čelo ze spod lakováno a očalouněné izolační hmoty do okrové koženky. Držáky motoru komaxit. Nerezová expanska, catch tank, box na El. čerpadlo, baterka a dekly postranních kapes. Očalouněné hadice motoru koženkou. Lakované a leštěné díly motoru.
Úpravy interiéru (mimo zavazadlový prostor):
Sedačky + pásy Š105. Komplet očalouněné koženkou. Doplňky lakované. Řadící hlavice a ruční brzdy (issota Swarosky), pedály issota.
Úpravy zavazadlového prostoru:
Úprava držáku rezervy a povinné výbavy spolu s lakováním, niklováním a čalouněním do koženky. Nerezová přepážka + kryt posilovače a vrchní dutiny odstřikovačů.
Styling podvozku:
Šasi na bílo. Nápravy do okrového komaxitu + červená barva. Nádrž lakovaná do barvy vozu..
Audio (použité komponenty):
Autorádio Alpine CDA-9886R, čtyřkanálový zesilovač 1x Dragsters DAB-4110, komponentní reproduktory 4x Dragsters DSK-672, kabeláž Dragsters, Sinus live, Cinch kabely Sinus Live, pojistkové pouzdro Sinus Live, baterie Varta Blue DINAMIC, vytlumená kompletně podlaha a část vnitřků dveří TECSOUND 4 mm s hliníkovou fólií
Tuningové úpravy motoru:
Původní motor 1174 cm nahrazen Favoritem 136B s obsahem 1390 cm. Klika, pístní sada, ojnice a řemenice Fábie 1,4 8v. Odlehčená řemenice a setrvák. Kovokeramická spojka a přítlačný talíř 1,6MPi Fel. Vačka 280/280 MOTORSPORT, měděné těsnění hlavy válců, úprava ventilu, vodítek, spalovacích prostorů. Zvětšené sací a výfukové kanály + sací potrubí. Nerezový výfuk Jiří Hricina 4 do1 + příčňák. Odvětrávaná kliková hřídel. Olejový chladič Š120Ls. Karburátor Š130l přetryskovaný na obsah 1,4. Úpravená trubyčka vratné vody do termostatu a měrka oleje. Tvrdé uložené motoru.
Tuningové úpravy podvozku:
Povrchová úprava zinek + komaxit a alkyton. Přední náprava převařené misky dorazu a výztuha do nápravnice , vyztužené spodní a horní rameno. Přední kotouče Brembo 220 mm. Zadní náprava převařený most. Vyztužená podelná ramena. Zadní kotouče Š130 + třmeny Š130. Podvozek PROTLUM výškově stavitelný + rozpěra tlumičů přední a zadní.
Rok výroby 1972/1986
Úpravy exteriéru:
Zamračená přední kapota a zavařené otvory, zahlazené střešní žlábky, “C“ sloupky, blinkry, přední blatníky + čelo zahlazené s kastlí. Zadní kapota Š105, přední a zadní nárazník. Lakované vnitřky klik a okenní sloupky. Přední světla čočky (by-xenon) Škoda super, vše zahlazeno. Nalakované a čiré kryty. Vnitřní blinkry zahlazeny a nalakovány. Čiré překrytí (Ellri tuning). Upravené víčko nádrže. Zrcátka Retro klasic.
Kola + Pneu:
Drátěná kola OG Wire Wheels USA FWD 15x7 eT +25
Bridgestone Potenza RE040 165/50 R15
Lak:
Fialová perleť VW
Styling motorového prostoru:
Komplet bílá barva, čelo ze spod lakováno a očalouněné izolační hmoty do okrové koženky. Držáky motoru komaxit. Nerezová expanska, catch tank, box na El. čerpadlo, baterka a dekly postranních kapes. Očalouněné hadice motoru koženkou. Lakované a leštěné díly motoru.
Úpravy interiéru (mimo zavazadlový prostor):
Sedačky + pásy Š105. Komplet očalouněné koženkou. Doplňky lakované. Řadící hlavice a ruční brzdy (issota Swarosky), pedály issota.
Úpravy zavazadlového prostoru:
Úprava držáku rezervy a povinné výbavy spolu s lakováním, niklováním a čalouněním do koženky. Nerezová přepážka + kryt posilovače a vrchní dutiny odstřikovačů.
Styling podvozku:
Šasi na bílo. Nápravy do okrového komaxitu + červená barva. Nádrž lakovaná do barvy vozu..
Audio (použité komponenty):
Autorádio Alpine CDA-9886R, čtyřkanálový zesilovač 1x Dragsters DAB-4110, komponentní reproduktory 4x Dragsters DSK-672, kabeláž Dragsters, Sinus live, Cinch kabely Sinus Live, pojistkové pouzdro Sinus Live, baterie Varta Blue DINAMIC, vytlumená kompletně podlaha a část vnitřků dveří TECSOUND 4 mm s hliníkovou fólií
Tuningové úpravy motoru:
Původní motor 1174 cm nahrazen Favoritem 136B s obsahem 1390 cm. Klika, pístní sada, ojnice a řemenice Fábie 1,4 8v. Odlehčená řemenice a setrvák. Kovokeramická spojka a přítlačný talíř 1,6MPi Fel. Vačka 280/280 MOTORSPORT, měděné těsnění hlavy válců, úprava ventilu, vodítek, spalovacích prostorů. Zvětšené sací a výfukové kanály + sací potrubí. Nerezový výfuk Jiří Hricina 4 do1 + příčňák. Odvětrávaná kliková hřídel. Olejový chladič Š120Ls. Karburátor Š130l přetryskovaný na obsah 1,4. Úpravená trubyčka vratné vody do termostatu a měrka oleje. Tvrdé uložené motoru.
Tuningové úpravy podvozku:
Povrchová úprava zinek + komaxit a alkyton. Přední náprava převařené misky dorazu a výztuha do nápravnice , vyztužené spodní a horní rameno. Přední kotouče Brembo 220 mm. Zadní náprava převařený most. Vyztužená podelná ramena. Zadní kotouče Š130 + třmeny Š130. Podvozek PROTLUM výškově stavitelný + rozpěra tlumičů přední a zadní.
A.K.R.O.B.A.T - komentáře:
23:45:35
29.11.2008
29.11.2008
Shatter
Pochvalim aj nabuduce! Inak ale tento styl je presne to co mi vonia. Na svoju milu ma tiez pripravene neake tie kolieska, predok musi ist nizsie, zatial newem jak
22:12:03
27.11.2008
27.11.2008
Kroulíček
Jinak auto je tak nějak ve stadiu dodělaní spíš uš hotové jen se musí dodělat ruzné věcičky ...a ty podle mého jsou promě největšim oříškem..tet mě čekají detajli barvičky a ještě new lak
21:57:12
27.11.2008
27.11.2008
Kroulíček
Shatter 26.11.08 23:58:37 napsal: Ale inak je to naaaaaadhernaaaa skodovecka. Rispekt! Jinak moc dík za chválu,jsem rád že se najdou i někteří kteří ocení snahu...Respekt i tobě muj slovensky bratře
21:56:00
27.11.2008
27.11.2008
Kroulíček
-> Targa 26.11.08 13:02:51: asi zajedu do tvé garažičky a něco si vypůjčím
21:54:54
27.11.2008
27.11.2008
Kroulíček
-> Nwkt 26.11.08 00:02:09: no xenon jako takovej nevadí pokut zachováš danou parabolu..dá se říct že spíš na blinkrymůžou mit keci jinak mě světla párkrát i pochválili a někteří nato ani nečuměli
21:53:26
27.11.2008
27.11.2008
Kroulíček
-> Shatter 26.11.08 00:01:38: Ahoj chlape no stká no asi takle nejsem jeblej abych jel stěmadle světlama na Stékáčko...mám doma v záloze oryga jeto během 10 minut přeházené ale todle já neřešim momenálně Stkáčko mám prošlém a auto trošku víc upravené a popravdě but Technika bude nebo ne
23:58:37
26.11.2008
26.11.2008
Shatter
Ale inak je to naaaaaadhernaaaa skodovecka. Rispekt!
23:55:44
26.11.2008
26.11.2008
Shatter
ako inak
13:02:51
26.11.2008
26.11.2008
Targa
-> Nwkt:
07:22:46
26.11.2008
26.11.2008
MATTESS
-> Nwkt:
00:02:09
26.11.2008
26.11.2008
Nwkt
-> Shatter: Nashledanou, dveře jsou tamhle
00:01:38
26.11.2008
26.11.2008
Shatter
zdravim. co vravia na tie xenony na stk?
14:19:15
07.10.2008
07.10.2008
Kroulíček
-> suminxxx 03.10.08 17:16:51: pokut budeš chtít pošlu ti link kde je prodávaj(kryty)..jinak cena zaně je za přední světla 900kč a 350kč za blikače
14:18:16
07.10.2008
07.10.2008
Kroulíček
-> suminxxx 03.10.08 17:16:51: Jinak todle jsou Bi-xenony ze superba...Mužeš si sehnat i z jiného auta to je na tobě...Pak si veme čočku a musíš naní nechat vitočit z kovo okroužek v čem ti bude sedět ve světlu..pak si vemeš světlo sumdáš orygo kryty a vemeš si flexu...v zadní částí vyřízneš otvor na to vlošku na xenon aby to přesně sedělo..vnitří úprava světel je uš na tobě....poté si zakoupíš kryty (čiré)a nalepíš...
14:14:15
07.10.2008
07.10.2008
Kroulíček
-> suminxxx 03.10.08 17:16:51: Zdar,jeto poměrně jednoduché....jen se tápu nat tvojí položenou otázečkou...
17:16:51
03.10.2008
03.10.2008
suminxxx
ahoj ako si spravil tie predne cire??co is si musel kupit a kolko to stalo
???
???
20:52:16
13.08.2008
13.08.2008
Kroulíček
Tak tu mám pár novinek..na autě se moc neracuje boužel jsem muset zvolnit tempo kuli finančnímu zatížení co auto namě valí.. jeto takové moje prasátko nojinak řešit přední světli a zadní světla do konce srpna by to mělo být hovové
22:21:40
07.08.2008
07.08.2008
Kroulíček
-> TOMIK--007 07.08.08 13:55:30: zdar no nevijedu,,,nejsou lováky na nic takže docela na pitel....omrknu tvoji kartu
13:55:30
07.08.2008
07.08.2008
TOMIK--007
-> Kroulíček: tak jak to vidíš, vyjedeš letos nebo nee? Já teď zase trochu ladím fávo a dělám si v kartě přehled vývoje od roku 2002, docela dobrý proměny když na to tak koukám ty jo
22:02:51
31.07.2008
31.07.2008
Kroulíček
-> capuccino 31.07.08 12:37:18: někdy se zastavim u tebe v robotě a dáme pokec...