skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120GL
Rok výroby 1972/1986
Úpravy exteriéru:
Zamračená přední kapota a zavařené otvory, zahlazené střešní žlábky, “C“ sloupky, blinkry, přední blatníky + čelo zahlazené s kastlí. Zadní kapota Š105, přední a zadní nárazník. Lakované vnitřky klik a okenní sloupky. Přední světla čočky (by-xenon) Škoda super, vše zahlazeno. Nalakované a čiré kryty. Vnitřní blinkry zahlazeny a nalakovány. Čiré překrytí (Ellri tuning). Upravené víčko nádrže. Zrcátka Retro klasic.
Kola + Pneu:
Drátěná kola OG Wire Wheels USA FWD 15x7 eT +25
Bridgestone Potenza RE040 165/50 R15
Lak:
Fialová perleť VW
Styling motorového prostoru:
Komplet bílá barva, čelo ze spod lakováno a očalouněné izolační hmoty do okrové koženky. Držáky motoru komaxit. Nerezová expanska, catch tank, box na El. čerpadlo, baterka a dekly postranních kapes. Očalouněné hadice motoru koženkou. Lakované a leštěné díly motoru.
Úpravy interiéru (mimo zavazadlový prostor):
Sedačky + pásy Š105. Komplet očalouněné koženkou. Doplňky lakované. Řadící hlavice a ruční brzdy (issota Swarosky), pedály issota.
Úpravy zavazadlového prostoru:
Úprava držáku rezervy a povinné výbavy spolu s lakováním, niklováním a čalouněním do koženky. Nerezová přepážka + kryt posilovače a vrchní dutiny odstřikovačů.
Styling podvozku:
Šasi na bílo. Nápravy do okrového komaxitu + červená barva. Nádrž lakovaná do barvy vozu..
Audio (použité komponenty):
Autorádio Alpine CDA-9886R, čtyřkanálový zesilovač 1x Dragsters DAB-4110, komponentní reproduktory 4x Dragsters DSK-672, kabeláž Dragsters, Sinus live, Cinch kabely Sinus Live, pojistkové pouzdro Sinus Live, baterie Varta Blue DINAMIC, vytlumená kompletně podlaha a část vnitřků dveří TECSOUND 4 mm s hliníkovou fólií
Tuningové úpravy motoru:
Původní motor 1174 cm nahrazen Favoritem 136B s obsahem 1390 cm. Klika, pístní sada, ojnice a řemenice Fábie 1,4 8v. Odlehčená řemenice a setrvák. Kovokeramická spojka a přítlačný talíř 1,6MPi Fel. Vačka 280/280 MOTORSPORT, měděné těsnění hlavy válců, úprava ventilu, vodítek, spalovacích prostorů. Zvětšené sací a výfukové kanály + sací potrubí. Nerezový výfuk Jiří Hricina 4 do1 + příčňák. Odvětrávaná kliková hřídel. Olejový chladič Š120Ls. Karburátor Š130l přetryskovaný na obsah 1,4. Úpravená trubyčka vratné vody do termostatu a měrka oleje. Tvrdé uložené motoru.
Tuningové úpravy podvozku:
Povrchová úprava zinek + komaxit a alkyton. Přední náprava převařené misky dorazu a výztuha do nápravnice , vyztužené spodní a horní rameno. Přední kotouče Brembo 220 mm. Zadní náprava převařený most. Vyztužená podelná ramena. Zadní kotouče Š130 + třmeny Š130. Podvozek PROTLUM výškově stavitelný + rozpěra tlumičů přední a zadní.
Rok výroby 1972/1986
Úpravy exteriéru:
Zamračená přední kapota a zavařené otvory, zahlazené střešní žlábky, “C“ sloupky, blinkry, přední blatníky + čelo zahlazené s kastlí. Zadní kapota Š105, přední a zadní nárazník. Lakované vnitřky klik a okenní sloupky. Přední světla čočky (by-xenon) Škoda super, vše zahlazeno. Nalakované a čiré kryty. Vnitřní blinkry zahlazeny a nalakovány. Čiré překrytí (Ellri tuning). Upravené víčko nádrže. Zrcátka Retro klasic.
Kola + Pneu:
Drátěná kola OG Wire Wheels USA FWD 15x7 eT +25
Bridgestone Potenza RE040 165/50 R15
Lak:
Fialová perleť VW
Styling motorového prostoru:
Komplet bílá barva, čelo ze spod lakováno a očalouněné izolační hmoty do okrové koženky. Držáky motoru komaxit. Nerezová expanska, catch tank, box na El. čerpadlo, baterka a dekly postranních kapes. Očalouněné hadice motoru koženkou. Lakované a leštěné díly motoru.
Úpravy interiéru (mimo zavazadlový prostor):
Sedačky + pásy Š105. Komplet očalouněné koženkou. Doplňky lakované. Řadící hlavice a ruční brzdy (issota Swarosky), pedály issota.
Úpravy zavazadlového prostoru:
Úprava držáku rezervy a povinné výbavy spolu s lakováním, niklováním a čalouněním do koženky. Nerezová přepážka + kryt posilovače a vrchní dutiny odstřikovačů.
Styling podvozku:
Šasi na bílo. Nápravy do okrového komaxitu + červená barva. Nádrž lakovaná do barvy vozu..
Audio (použité komponenty):
Autorádio Alpine CDA-9886R, čtyřkanálový zesilovač 1x Dragsters DAB-4110, komponentní reproduktory 4x Dragsters DSK-672, kabeláž Dragsters, Sinus live, Cinch kabely Sinus Live, pojistkové pouzdro Sinus Live, baterie Varta Blue DINAMIC, vytlumená kompletně podlaha a část vnitřků dveří TECSOUND 4 mm s hliníkovou fólií
Tuningové úpravy motoru:
Původní motor 1174 cm nahrazen Favoritem 136B s obsahem 1390 cm. Klika, pístní sada, ojnice a řemenice Fábie 1,4 8v. Odlehčená řemenice a setrvák. Kovokeramická spojka a přítlačný talíř 1,6MPi Fel. Vačka 280/280 MOTORSPORT, měděné těsnění hlavy válců, úprava ventilu, vodítek, spalovacích prostorů. Zvětšené sací a výfukové kanály + sací potrubí. Nerezový výfuk Jiří Hricina 4 do1 + příčňák. Odvětrávaná kliková hřídel. Olejový chladič Š120Ls. Karburátor Š130l přetryskovaný na obsah 1,4. Úpravená trubyčka vratné vody do termostatu a měrka oleje. Tvrdé uložené motoru.
Tuningové úpravy podvozku:
Povrchová úprava zinek + komaxit a alkyton. Přední náprava převařené misky dorazu a výztuha do nápravnice , vyztužené spodní a horní rameno. Přední kotouče Brembo 220 mm. Zadní náprava převařený most. Vyztužená podelná ramena. Zadní kotouče Š130 + třmeny Š130. Podvozek PROTLUM výškově stavitelný + rozpěra tlumičů přední a zadní.
A.K.R.O.B.A.T - komentáře:
19:53:58
13.09.2009
13.09.2009
TheronBB_130LR
-> Kroulíček: koukam cumim krasa... farbu mas presne typ a odtien aky je mojmu srdcu najmilsi vies aj dade typove oznacenie ... farby??? inak velmi povedené!!! ako si robil svetla?? kupil paraboly a dalej? :D
12:22:20
04.09.2009
04.09.2009
Kroulíček
-> capuccino 02.09.09 20:01:40: Čoveče ty hadice Samco jsou good
12:13:53
04.09.2009
04.09.2009
Kroulíček
-> capuccino 02.09.09 20:01:40: Dobrá
20:01:40
02.09.2009
02.09.2009
capuccino
20:29:29
14.12.2008
14.12.2008
Kroulíček
-> capuccino 10.12.08 21:53:16: hlavně namě nezapomen
21:27:32
11.12.2008
11.12.2008
Kroulíček
-> capuccino 10.12.08 21:53:16: Čauvec kolego,seš hodnej že namě myslíš..děkuji.no štěstí budu rozhodně potřebovat a i nato abych najaře vubec jijel...začínám srát peníze do baráku a na šáde moc nezbejvá..jeto furt zamotanej okruh událostí a věcí...
21:53:16
10.12.2008
10.12.2008
capuccino
4au sorry že píšu až ted ,ale mám práce nad kokot auto mám skovaný a kuchám a kuchám takže jarních projížděk se nezučastním ... Jo a jak jsme mluvily o ty stk je to problém.... já to ještě nějak skusím obvolat lidi jsou ,ale kazí to momentální pořadníky na stk... neboj myslím na tebe.... měj se a hodně štěstí na první vyjetí ze stínu garáže ... čáááu
08:36:34
05.12.2008
05.12.2008
MerHanz
-> Kroulíček: to věřímm, za 2 roky už musej pořádně svrbět ruce
11:58:10
04.12.2008
04.12.2008
Kroulíček
-> MerHanz 03.12.08 13:34:48: Ahoj,sezona 2009 by tak měla bejt reálná...jenže znáš mě..úpořát se v tom musim hnípat aš se do toho tak zamotám že nevím co stím...spíš takle auto asi "dodělámů do pijízdného stadia a do stádia trošku slušné ůpravi a vyjedu i s méce či véce rozdělaným autem..dva roky v dílně mě uš stačili
11:56:00
04.12.2008
04.12.2008
Kroulíček
-> syky.ja 03.12.08 10:51:39: no přemýšlim že dám aktuálni ale spíš to nechám na new sezonu
13:34:48
03.12.2008
03.12.2008
MerHanz
-> Kroulíček: tak co chlape, vyjedeš sezonu 2009 ??? Nebo se ti v hlavě rodí další změny
10:51:39
03.12.2008
03.12.2008
syky.ja
super tak novy foto pridano.....pridavej honem dal....:O)
16:52:04
02.12.2008
02.12.2008
Kroulíček
-> Shatter 29.11.08 23:55:16: Tak jsem ti to jsem dal.. aš to schlédneš tak mi písni at to mužu smazat..doufám že ti fotky aspon k něčemu budou.Pokut chceš víc dej mejla a já pošlu klidně lepší foto
20:38:12
30.11.2008
30.11.2008
Kroulíček
-> Shatter 29.11.08 23:49:09: no dneska teda asi foto nedodám... zradilo mě zálohované dvd s fotkami...takže ti to jsem dám dopoledne aš to stáhnu z jiného Pc..
20:31:56
30.11.2008
30.11.2008
Kroulíček
-> Shatter 29.11.08 23:55:16: no "favo"to tak je i není na první pohlet ano jinak to je Fábka takže 1,4 8v.. klika a vložky s písty jsou z fábky
20:30:43
30.11.2008
30.11.2008
Kroulíček
-> Shatter 29.11.08 23:49:09: To zamračení je opravdu decentní je dělané přes první hranu masky..
20:28:20
30.11.2008
30.11.2008
Kroulíček
-> Shatter 29.11.08 23:45:35: no já jsem si asi před půl rokem pořídil luksusní kolečka na šáde a auto vypadá hnet jinak...zamračení ti jsem hodim
23:55:16
29.11.2008
29.11.2008
Shatter
Co tam mas vlastne za motor? Podla zvodov usudzujem 8kanal, teda favo, nejake foto?
23:49:09
29.11.2008
29.11.2008
Shatter
Hej, a nemas nahodou nejake foto zo zamracovania kapoty? Je to ozaj pekne a decentne, fakt sa podarilo. V tychto vodach len zacinam takze sa snazim pochytit co sa da a taketo zamracenie by sa hodilo aj mne