-> Enggik: vzhledem k tomu, že jich je jako šafránu, tak nevím .
Na nějaké porcování si nech zajít chuť , případně, že by si dovezl některý z těch svých zázraků (uloženek) na porcování
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
--------------------------
--------------------------
--------------------------
--------------------------
--------------------------
-----------------------
6.6.2015 - Dnešním dnem u mne končí službu POpelka. Vytěžení posledních mých věcí, a dokončení odstrojení, teď už jí čeká jen pec.
Velké díky za dlouhodobé zapůjčení Marťas ;-) Celkem mi to vytrhlo trn z paty.
A musím uznat, tohle auto, ač to byl ,,vrak" v posledním tažení mi se svým ,,indexem čumivosti" bude hodně chybět :-)
Ale kdo mne zná, ví, že v mé (néé úplně zdravé :-D ) hlavě už pár ,,šílených" nápadů zas je ;-)
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- ------------------------
Co je to SP?
-Speciální dvoumístný automobil, vycházející z typu 105S, který má za předními sedadly prosklennou mezistěnu. Jí je oddělen užitkový prostor automobilu. Vůz je možné použít jako nákladní, pohotovostní, montážní apod. Je sériově vybaven odpojovačem akumulátoru, dřevěnými podlážkami a kotevními úchyty pro připevnění přepravovaného materiálu. Užitečná hmotnost je 390 kg, v předním zavazadlovém prostoru je možné přepravovat hmotnost 40 kg, v užitkovém prostoru kabiny 200 kg a není-li obsazeno sedadlo spolujezdce, je možné využít i tohoto místa k přepravě dalších 75 kg (hmotnost řidiče je uvažována 75 kg).
-Automobily Škoda 105SP se vyráběli od října 1982 do července 1988 v AZNP Vrchlabí a nebyly určeny pro export.
-Asi nejčastější možnost kde se s tímto vozem dalo setkat byli SPOJE, různé servisní dílny, JZD atd.
-Počet vyrobených kusů? Zatím jediná písemná zmínka, která se mi podařila najít, je počet 6046 kusů. A z neověřeného zdroje se mi naskytla tato čísla:
-1982 = 105ks
-1983 = 401ks
-1984 = 505ks
-1985 = 821ks
-1986 = 842ks
-1987 = 1574ks
-1988 = 1798ks
-Ovšem jak už to tak bývá, sice jsem se dostal konečně k nějakým číslům, ale objevila se další záhada. V soupisu všech typů je uváděn i typ 120SP. :-O Bohužel při výčtu vyrobených kusů je uváděn společně se 105SP.
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------
Typ: Škoda 105SP
Model: ,,87"
Datum expedice: 12.1.1987
Místo narození: AZNP Vrchlabí
Barva: 8155 korálová červeň
Majitel: 5.
Najeto: nezjištěno
Přezdívka: ,,Kukačka"
Příběh tohoto vozu?
- 9.3.1987 = vůz poprvé zaregistrován do provozu s SPZ ZRC 87-63 , majitelem vozu byli podnik Jihomoravské státní lesy, závod lesní techniky, Velké Meziříčí.
- 26.10.1995 = první změna, ale ta byla pouze formální, kdy se původně státní podnik změnil na akciovou společnost.
- 19.11.1997 = převedeno v rámci firmy, jen na divizi Slavkov, vzdělávací středisko. Nové SPZ VY 83-80
- 29.6.1998 = auto odkoupil předposlední majitel z Vyškova. Nějakou dobu s ním běžně jezdil, sloužilo na stavbě firmy. Někdy v této době proběhli nějaké klempířské práce (prahy, zadní lemy) a kompletní nový lak. Po nějaké době byl odstaven, bohužel na nevhodném místě, kde se do něj pustilo pár nepřizpůsobivých spoluobčanů a tak utrpěl dalších pár ran. Nakonec se auto dostalo do uzavřeného areálu, SPZ byli 9.6.2006 uloženy do depozitu a od té doby se s autem nic nedělo.
- konec dubna 2013. Tak a tady už začíná můj příběh :-D Po SP jsem dlouho toužil, je to typ po kterém nejvíc prahnu :-D, několik lidí o tom vědělo, a tak jsem dostal od Pavla P. nepřímý odkaz (Ti teda mooc děkuji :-D ), na tenhle kus v inzerci. Situace mi absolutně nehrála do karet, jak finance, volný čas, i vzdálenost. Tak jsem nad tím ani nějak moc nepřemýšlel. Ale úplnou náhodou jsem se o tom zmínil známému, a ten mne silně vyhecoval, že není problém, vezme svojí odtahovku a jedem. To už byl pádný argument, následoval rychlý telefon s majitelem, ujištění že vůz je stále k dispozici a upozornění že auto je vážně v hrozném stavu :-D . Dobrá zpráva, vyzvednout peníze, a další den hurá na Vyškov. Osobní prohlídka mne ani nijak nepřekvapila, s podobným stavem jsem tak nějak počítal, kastle KO, živé papíry a dost SP dílů. Bylo rozhodnuto (no, ono bylo už vlastně cestou tam :-D ), jdeme nakládat :-) Cestou zpět ještě malá zastávka, k ověření identity na obvodním oddělení VB v Němčanech. Bez ztráty kytičky, ačkoliv ,,tisk" píše něco jiného :-D www.facebook.com/photo.ph p?fbid=10151... Dovezeno a složeno do ,,náhradních skladovacích prostor".
-23.11.2014 = Doklady prodány, tím končí příběh tohoto vozu v mém vlastnicví. Sice by se to mohlo zdát jako špatná investice, nelituji, spousta dílů zůstala, a byla to dobrá studnice poznání SP.
-nová budoucnost tohoto vozu se jeví velice dobře, jsem rád že se ,,dostalo" do dobrých rukou ;-) skoda-virt.cz/cz/.../1088 7-burak-105-sp
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- ------------------------
Typ: Škoda 105SP
Model: ,,84"
Datum expedice: nezjištěno
Místo narození: AZNP Vrchlabí
Barva: 1001 bílá (dnes neurčitá brčálová :-/)
Majitel: 3.
Najeto: nezjištěno
Přezdívka: ,,Esmeralda"
Příběh tohoto vozu?
- ?? = kdy byl vůz poprvé zaregistrován bohužel nevím, Původní TP se nedochoval. První majitelem byl Státní statek Znojmo.
- 23.4.1997 = první převod, vozidlo odkoupil soukromý majitel, bohužel u první vlastníka došlo ke ztrátě TP, tak byl vystaven nový :-/
- 10.5.1997 = přestavba na 105L. Někdy v období u tohoto majitele též vůz dostal jiný motor (120ka z užovky) a byl přelakován na ,,zeleno".
- 10.11.1999 = převedeno na dceru předchozího majitele. Vůz většinou sloužil na stavbě rodinného domku.
- 3.7.2006 = vozidlo odstaveno a SPZ uloženy do depozitu.
- 3.12.2008 = trvale vyřazeno z registru :-/
- začátek ledna 2014 zaregistrováno v inzerci, i díky odkazu zde v kartě. Celý auto jsem nějak odmítnal kupovat, zajímalo mne jen pár dílů, zejména asi ten štítek :-) Následoval telefon majitely, a zjištování, jak to s vozem je. Bohužel, zájemců už bylo víc, ale všichni chtěli právě taky jen díly, ale pán to chtěl raději prodat jako celek. Což i vzhledem k ceně za jakou bylo nabízeno, se dalo akceptovat. Zkoušel jsem po telefonu ještě zjišťovat, jak se to s autem má, zejména ohledně toho, že vůz je pětimístný. Zajímalo mne zejména zda je kastle původní SPčková, nebo se z nějakého důvodu měnila celá za eLkovou. to mi bohužel pán nedokázal říct, dozvěděl jsem se jen to, že přestavba proběhla v roce 84- Noo, to už ve mne silně zahlodala zvědavost, zda to není původně SP užovka. Ovšem při dalším telefonátu, už pán věděl víc, a řekl mi že se spletl, přestavba byla provedena v devadesátých letech, ale vůz je v roce 84 vyroben. Hmm, to mi pomohl, další nahlodání zvědavostí, zda to není M1 :-D Ale po telefonu už jsem to nechtěl řešit, s pánem jsem se domluvil, že auto odvezu celé, ať je to cokoliv a v jakémkoliv stavu. Nákupní cena by se mi vrátila i kdybych auto následně odvezl do šrotu. Následovalo půjčení plaťáku a vyrazilo se pro vůz, ačkoliv z cesty se nakonec vyklubal nákup pro několik škodovkářů :-D Celou cestu mi v hlavě proudilo několik variant, co se může stát.
- 1. bude to obyčejná eM kastle = vyzobat co půjde a do šrotu.
- 2. SP kastle model 85 v hrozným stavu = vyzobat co půjde a do šrotu
- 3. SP kastle model 85 v slušným stavu = dárce pro ,,Kukačku"
- 4. nejhorší varianta :-D :-D :-D bude to SP kastle model 84 M1 = dilema :-D :-D :-D
Po příjezdu na místo, se samozřejmě potvrdila varianta 4. a já byl v koncích. Co s tím? :-D Kastle se na první rychlý pohled nejeví nezachránitelně. Nebylo co řešit, auto se naložilo, převezlo ke mne na dvůr. Na větší prohlídku bohužel už nebyl čas, jelikož hned další den nastala ,,akutní" potřeba vrhnout se na jiný ,,projekt". Takže prozatím se na auto nešáhlo.
Plány do budoucnosti
- Prozatím nevím, ale bojím se nejhoršího. Že ho budu chtít zachránit :-D
Prosba o pomoc
- Scháním tyto chybějící díly: Tak po dovezení ,,Esmeraldy" vlastně komplet SP interiér :-/ a jelikož ani v ,,Kukačce" není komplet, tak nejlépe 2x.
- A samozřejmě jakékoliv tiskové materiály (existoval vůbec nějaký prospekt???), fotografie SPček z provozu atd.
Typ: Škoda 120LS (sPO :-D)
Model: ,,81"
Datum expedice: nezjištěno
Místo narození: nevím
Barva: 8125 šípková červeň + 100+ bílá
Majitel: asi třetí :-D
Najeto: cca 105000 km
Přezdívka: ,,POpelka"
Příběh tohoto vozu?
- Předchozí příběh zde: skoda-virt.cz/cz/.../1019 8-joey-ls-1981
- Načež jsem se vozu ujmul já :-D ,jelikož když už se má něco likvidovat, tak ať se to spotřebuje důkladně. A vzhledem k tomu, že jsem nechtěl další zimu trápit 130ku, tak se tahle alternativa ukázala jako dobré východisko. Bohužel Marťas byl dost aktivní, a z auta už moc nezbylo :-D Část plechařiny už byl ve šrotě, tak se jako nejschůdnější variantou bylo využít horší plechařiny z jedný mojí dárcovský kastle a čirou náhodou bílé :-D Tím se zrodil šílenej nápad vytvořit služební vůz PO. A když už byla doma i jedna volná SP přepážka, tak proč to nezkusit. Ač mám doma dvě SP, ani jedno není schopné provozu, takže ideální příležitost, jak aspoň částečně jakési SP dostat na silnici.
- Berte tohle auto jako zimní spotřebák, není to stavěné jako nějaká replika dobového vozu, jde spíš o ,,recesi" a auto na doježdění ;-)
- 6.6.2015 = Definitivní konec tohohle vozu, všechny SP věci vyndány věc, a kastle šla do hutí.
Srazy,akce kterých jsme se zůčastnily:
2014
-18. sraz vozů Škoda Želiv
-18. Škodahome Dolní Chabry
-Pohofest (3. místo jízda zručnosti)
------------------------- -------------------------- ---------- ,,ŠKODA 742/3 NAVŽDY" ;-) ------------------------- -------------------------- ---------------
6.6.2015 - Dnešním dnem u mne končí službu POpelka. Vytěžení posledních mých věcí, a dokončení odstrojení, teď už jí čeká jen pec.
Velké díky za dlouhodobé zapůjčení Marťas ;-) Celkem mi to vytrhlo trn z paty.
A musím uznat, tohle auto, ač to byl ,,vrak" v posledním tažení mi se svým ,,indexem čumivosti" bude hodně chybět :-)
Ale kdo mne zná, ví, že v mé (néé úplně zdravé :-D ) hlavě už pár ,,šílených" nápadů zas je ;-)
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- ------------------------
Co je to SP?
-Speciální dvoumístný automobil, vycházející z typu 105S, který má za předními sedadly prosklennou mezistěnu. Jí je oddělen užitkový prostor automobilu. Vůz je možné použít jako nákladní, pohotovostní, montážní apod. Je sériově vybaven odpojovačem akumulátoru, dřevěnými podlážkami a kotevními úchyty pro připevnění přepravovaného materiálu. Užitečná hmotnost je 390 kg, v předním zavazadlovém prostoru je možné přepravovat hmotnost 40 kg, v užitkovém prostoru kabiny 200 kg a není-li obsazeno sedadlo spolujezdce, je možné využít i tohoto místa k přepravě dalších 75 kg (hmotnost řidiče je uvažována 75 kg).
-Automobily Škoda 105SP se vyráběli od října 1982 do července 1988 v AZNP Vrchlabí a nebyly určeny pro export.
-Asi nejčastější možnost kde se s tímto vozem dalo setkat byli SPOJE, různé servisní dílny, JZD atd.
-Počet vyrobených kusů? Zatím jediná písemná zmínka, která se mi podařila najít, je počet 6046 kusů. A z neověřeného zdroje se mi naskytla tato čísla:
-1982 = 105ks
-1983 = 401ks
-1984 = 505ks
-1985 = 821ks
-1986 = 842ks
-1987 = 1574ks
-1988 = 1798ks
-Ovšem jak už to tak bývá, sice jsem se dostal konečně k nějakým číslům, ale objevila se další záhada. V soupisu všech typů je uváděn i typ 120SP. :-O Bohužel při výčtu vyrobených kusů je uváděn společně se 105SP.
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------
Typ: Škoda 105SP
Model: ,,87"
Datum expedice: 12.1.1987
Místo narození: AZNP Vrchlabí
Barva: 8155 korálová červeň
Majitel: 5.
Najeto: nezjištěno
Přezdívka: ,,Kukačka"
Příběh tohoto vozu?
- 9.3.1987 = vůz poprvé zaregistrován do provozu s SPZ ZRC 87-63 , majitelem vozu byli podnik Jihomoravské státní lesy, závod lesní techniky, Velké Meziříčí.
- 26.10.1995 = první změna, ale ta byla pouze formální, kdy se původně státní podnik změnil na akciovou společnost.
- 19.11.1997 = převedeno v rámci firmy, jen na divizi Slavkov, vzdělávací středisko. Nové SPZ VY 83-80
- 29.6.1998 = auto odkoupil předposlední majitel z Vyškova. Nějakou dobu s ním běžně jezdil, sloužilo na stavbě firmy. Někdy v této době proběhli nějaké klempířské práce (prahy, zadní lemy) a kompletní nový lak. Po nějaké době byl odstaven, bohužel na nevhodném místě, kde se do něj pustilo pár nepřizpůsobivých spoluobčanů a tak utrpěl dalších pár ran. Nakonec se auto dostalo do uzavřeného areálu, SPZ byli 9.6.2006 uloženy do depozitu a od té doby se s autem nic nedělo.
- konec dubna 2013. Tak a tady už začíná můj příběh :-D Po SP jsem dlouho toužil, je to typ po kterém nejvíc prahnu :-D, několik lidí o tom vědělo, a tak jsem dostal od Pavla P. nepřímý odkaz (Ti teda mooc děkuji :-D ), na tenhle kus v inzerci. Situace mi absolutně nehrála do karet, jak finance, volný čas, i vzdálenost. Tak jsem nad tím ani nějak moc nepřemýšlel. Ale úplnou náhodou jsem se o tom zmínil známému, a ten mne silně vyhecoval, že není problém, vezme svojí odtahovku a jedem. To už byl pádný argument, následoval rychlý telefon s majitelem, ujištění že vůz je stále k dispozici a upozornění že auto je vážně v hrozném stavu :-D . Dobrá zpráva, vyzvednout peníze, a další den hurá na Vyškov. Osobní prohlídka mne ani nijak nepřekvapila, s podobným stavem jsem tak nějak počítal, kastle KO, živé papíry a dost SP dílů. Bylo rozhodnuto (no, ono bylo už vlastně cestou tam :-D ), jdeme nakládat :-) Cestou zpět ještě malá zastávka, k ověření identity na obvodním oddělení VB v Němčanech. Bez ztráty kytičky, ačkoliv ,,tisk" píše něco jiného :-D www.facebook.com/photo.ph p?fbid=10151... Dovezeno a složeno do ,,náhradních skladovacích prostor".
-23.11.2014 = Doklady prodány, tím končí příběh tohoto vozu v mém vlastnicví. Sice by se to mohlo zdát jako špatná investice, nelituji, spousta dílů zůstala, a byla to dobrá studnice poznání SP.
-nová budoucnost tohoto vozu se jeví velice dobře, jsem rád že se ,,dostalo" do dobrých rukou ;-) skoda-virt.cz/cz/.../1088 7-burak-105-sp
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- ------------------------
Typ: Škoda 105SP
Model: ,,84"
Datum expedice: nezjištěno
Místo narození: AZNP Vrchlabí
Barva: 1001 bílá (dnes neurčitá brčálová :-/)
Majitel: 3.
Najeto: nezjištěno
Přezdívka: ,,Esmeralda"
Příběh tohoto vozu?
- ?? = kdy byl vůz poprvé zaregistrován bohužel nevím, Původní TP se nedochoval. První majitelem byl Státní statek Znojmo.
- 23.4.1997 = první převod, vozidlo odkoupil soukromý majitel, bohužel u první vlastníka došlo ke ztrátě TP, tak byl vystaven nový :-/
- 10.5.1997 = přestavba na 105L. Někdy v období u tohoto majitele též vůz dostal jiný motor (120ka z užovky) a byl přelakován na ,,zeleno".
- 10.11.1999 = převedeno na dceru předchozího majitele. Vůz většinou sloužil na stavbě rodinného domku.
- 3.7.2006 = vozidlo odstaveno a SPZ uloženy do depozitu.
- 3.12.2008 = trvale vyřazeno z registru :-/
- začátek ledna 2014 zaregistrováno v inzerci, i díky odkazu zde v kartě. Celý auto jsem nějak odmítnal kupovat, zajímalo mne jen pár dílů, zejména asi ten štítek :-) Následoval telefon majitely, a zjištování, jak to s vozem je. Bohužel, zájemců už bylo víc, ale všichni chtěli právě taky jen díly, ale pán to chtěl raději prodat jako celek. Což i vzhledem k ceně za jakou bylo nabízeno, se dalo akceptovat. Zkoušel jsem po telefonu ještě zjišťovat, jak se to s autem má, zejména ohledně toho, že vůz je pětimístný. Zajímalo mne zejména zda je kastle původní SPčková, nebo se z nějakého důvodu měnila celá za eLkovou. to mi bohužel pán nedokázal říct, dozvěděl jsem se jen to, že přestavba proběhla v roce 84- Noo, to už ve mne silně zahlodala zvědavost, zda to není původně SP užovka. Ovšem při dalším telefonátu, už pán věděl víc, a řekl mi že se spletl, přestavba byla provedena v devadesátých letech, ale vůz je v roce 84 vyroben. Hmm, to mi pomohl, další nahlodání zvědavostí, zda to není M1 :-D Ale po telefonu už jsem to nechtěl řešit, s pánem jsem se domluvil, že auto odvezu celé, ať je to cokoliv a v jakémkoliv stavu. Nákupní cena by se mi vrátila i kdybych auto následně odvezl do šrotu. Následovalo půjčení plaťáku a vyrazilo se pro vůz, ačkoliv z cesty se nakonec vyklubal nákup pro několik škodovkářů :-D Celou cestu mi v hlavě proudilo několik variant, co se může stát.
- 1. bude to obyčejná eM kastle = vyzobat co půjde a do šrotu.
- 2. SP kastle model 85 v hrozným stavu = vyzobat co půjde a do šrotu
- 3. SP kastle model 85 v slušným stavu = dárce pro ,,Kukačku"
- 4. nejhorší varianta :-D :-D :-D bude to SP kastle model 84 M1 = dilema :-D :-D :-D
Po příjezdu na místo, se samozřejmě potvrdila varianta 4. a já byl v koncích. Co s tím? :-D Kastle se na první rychlý pohled nejeví nezachránitelně. Nebylo co řešit, auto se naložilo, převezlo ke mne na dvůr. Na větší prohlídku bohužel už nebyl čas, jelikož hned další den nastala ,,akutní" potřeba vrhnout se na jiný ,,projekt". Takže prozatím se na auto nešáhlo.
Plány do budoucnosti
- Prozatím nevím, ale bojím se nejhoršího. Že ho budu chtít zachránit :-D
Prosba o pomoc
- Scháním tyto chybějící díly: Tak po dovezení ,,Esmeraldy" vlastně komplet SP interiér :-/ a jelikož ani v ,,Kukačce" není komplet, tak nejlépe 2x.
- A samozřejmě jakékoliv tiskové materiály (existoval vůbec nějaký prospekt???), fotografie SPček z provozu atd.
Typ: Škoda 120LS (sPO :-D)
Model: ,,81"
Datum expedice: nezjištěno
Místo narození: nevím
Barva: 8125 šípková červeň + 100+ bílá
Majitel: asi třetí :-D
Najeto: cca 105000 km
Přezdívka: ,,POpelka"
Příběh tohoto vozu?
- Předchozí příběh zde: skoda-virt.cz/cz/.../1019 8-joey-ls-1981
- Načež jsem se vozu ujmul já :-D ,jelikož když už se má něco likvidovat, tak ať se to spotřebuje důkladně. A vzhledem k tomu, že jsem nechtěl další zimu trápit 130ku, tak se tahle alternativa ukázala jako dobré východisko. Bohužel Marťas byl dost aktivní, a z auta už moc nezbylo :-D Část plechařiny už byl ve šrotě, tak se jako nejschůdnější variantou bylo využít horší plechařiny z jedný mojí dárcovský kastle a čirou náhodou bílé :-D Tím se zrodil šílenej nápad vytvořit služební vůz PO. A když už byla doma i jedna volná SP přepážka, tak proč to nezkusit. Ač mám doma dvě SP, ani jedno není schopné provozu, takže ideální příležitost, jak aspoň částečně jakési SP dostat na silnici.
- Berte tohle auto jako zimní spotřebák, není to stavěné jako nějaká replika dobového vozu, jde spíš o ,,recesi" a auto na doježdění ;-)
- 6.6.2015 = Definitivní konec tohohle vozu, všechny SP věci vyndány věc, a kastle šla do hutí.
Srazy,akce kterých jsme se zůčastnily:
2014
-18. sraz vozů Škoda Želiv
-18. Škodahome Dolní Chabry
-Pohofest (3. místo jízda zručnosti)
------------------------- -------------------------- ---------- ,,ŠKODA 742/3 NAVŽDY" ;-) ------------------------- -------------------------- ---------------
Enggik / Škoda 105SP - komentáře:
18:16:43
11.02.2017
11.02.2017
Jamaican
22:01:13
10.02.2017
10.02.2017
Joey 120 LS
-> Enggik:
22:44:42
09.02.2017
09.02.2017
Enggik
-> Bajou: To nevím, na flexapárty mě zatím zval jen Embes, Kuba to ještě nezkusil. Je srab
21:15:09
09.02.2017
09.02.2017
bajou
-> Enggik: Ty se krájí flexou nejlíp nebo co?
21:10:51
09.02.2017
09.02.2017
Enggik
-> Jamaican: Nevíš o nějaké 02ce?? nejlépe žluté
22:33:44
08.02.2017
08.02.2017
Jamaican
-> Enggik: pche, Žigulík by ti byl odměnou, takže půjdeš na hrách
18:51:29
06.02.2017
06.02.2017
castrol
-> Enggik:
18:43:57
06.02.2017
06.02.2017
Enggik
-> castrol: Z toho už tak maximálně obal na tu leštěnku
-> skodoukolemsveta.cz: No to máš asi celkem pravdu Ale tehdy to snad byla běžně udávaná cifra
-> Jamaican: Néé, původně si jel JEN pro kšilt ,ale stejně to přivezl celý
Jdu si sednout do rohu na hrách Nebo si mám za trest koupit Žigulíka? *107*
-> skodoukolemsveta.cz: No to máš asi celkem pravdu Ale tehdy to snad byla běžně udávaná cifra
-> Jamaican: Néé, původně si jel JEN pro kšilt ,ale stejně to přivezl celý
Jdu si sednout do rohu na hrách Nebo si mám za trest koupit Žigulíka? *107*
08:36:37
06.02.2017
06.02.2017
Jamaican
-> Enggik: tak on to bral hlavně kvůli kšiltu ne ? .
Měl by ses nad sebou zamyslet a přestat ty škodovky vraždit ty zlosyne
Měl by ses nad sebou zamyslet a přestat ty škodovky vraždit ty zlosyne
22:49:29
05.02.2017
05.02.2017
skodoukolemsveta.cz
-> Enggik 05.02.17 21:48:19: Když čtu v záhlaví ty kg uvažovaného pilota v SPčku, tak mám pocit, že vyrábět je dneska, klesla by docela solidně užitečná hmotnost..:-)
21:52:37
05.02.2017
05.02.2017
castrol
-> Enggik 05.02.17 21:48:19: jaky srot? z toho raz bude lestenka
21:48:19
05.02.2017
05.02.2017
Enggik
-> Bajou: Nemožné na počkání, zázraky do tří dnů
Hele, to bych ale zas kámošovi co mi to odvážel nemohl udělat. Ten o týhle přepravě ,,totálního mormu" přes půl republiky básní do dnes, že je nepřekonatelná šílenost Ale o překonání se nedávno postaral sám (viz foto) ,ovšem on je blázen jiného kalibru. Já jsem proti jeho sběratelské vášni slabej odvar.
Asi jsme úspěšně zahájili soutěž, kdo z nás dotáhne větší šrot , čekáme čím překvapí Embes
Hele, to bych ale zas kámošovi co mi to odvážel nemohl udělat. Ten o týhle přepravě ,,totálního mormu" přes půl republiky básní do dnes, že je nepřekonatelná šílenost Ale o překonání se nedávno postaral sám (viz foto) ,ovšem on je blázen jiného kalibru. Já jsem proti jeho sběratelské vášni slabej odvar.
Asi jsme úspěšně zahájili soutěž, kdo z nás dotáhne větší šrot , čekáme čím překvapí Embes
18:57:14
05.02.2017
05.02.2017
bajou
-> Enggik: Přesně tak Bys to dal rovnou i bez toho karburátoru a dalších nepotřebných dílů
18:47:51
05.02.2017
05.02.2017
Enggik
-> Bajou: uznávám, jsem hroznej srab, s tou bych z vyškova dojel až domů. A to i se zastávkou u vás na oběd *1
všudem samej vrak, a já takovou libovku prachsprostě přeměním na nějakého ,,souseda od vedle"
všudem samej vrak, a já takovou libovku prachsprostě přeměním na nějakého ,,souseda od vedle"
18:26:09
05.02.2017
05.02.2017
bajou
-> Enggik: Tak třeba ta první by toho ještě najezdila... Nosníky jsou hrozně přeceňovaná věc Vrahu
18:16:01
05.02.2017
05.02.2017
Enggik
-> Žiabrovak: ,,čím víc jich zabiju, tím budou ještě vzácnější"
Přečti si pořádně popisy, než vyřkneš něco o vraždění
-> Michal N 283:
Přečti si pořádně popisy, než vyřkneš něco o vraždění
-> Michal N 283:
18:02:22
05.02.2017
05.02.2017
Michal N 283 - zrušená registrace
-> Žiabrovak 05.02.17 17:39:59: ty by si to so špajdlami, papierom a tubou kanagonu určite priviedol k životu
17:58:41
05.02.2017
05.02.2017
gred
-> Žiabrovak: