skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Agropa 2011
diskuze ke galerii:
-> Radar: ale na tom posazen jakýkoliv dobový karb.
-> vhml: Můžeš pouze seriové sání...
-> j_j 10.08.11 14:07:02: Protože to mnohem líp vypadá než nějakej tuctovej EDSR/SEDR
.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> j_j: na historiky do periody F můžeš ject pouze v té době dostupné karburátory se zachováním počtu klapek/komor.
do běžného provozu stačí podle mě dobře seřízená 24ka, závody budou něco jinčího,ale proč tam rovnou nedat karbec z Rka/LSka a trápit se seřizováním dvou 24řek, které jsem také viděl jako dvojspřeží u motoru MBX :) žralo to prý parádně
-> vhml: Už prý jen ty kloubky vytlučený stačí a půl parády je pryč.. Ale uvidíme, info z doslechu je jen info z doslechu - sám jsem na dvoukarbu nenajezdil ani celejch tisíc km, nádrž se sice vyprazdňovala trochu rychleji, ale na to, že jsem to na motor plácnul ve stavu, v jakým to přišlo poštou a skoro bez seřizování, to jelo pěkně..
-> Jozka: to je takhle náhlý? Vždyť jeden weber je taky oddělenej a funguje to hezky. I když ten má aspoň klapky na jedný ose.
-> Radar 09.08.11 19:30:34: Já si pro ně tento týden nejspíš půjdu, dobový závodní pár 2x24 po repasi, tak jsem na to zvědav.. Zatím vím jen z doslechu, že jsou děsně náchylný na seřízení - sladění, vůle.. Když je špatně, jede to prý jako sériový MB, akorát spotřeba se mění na hltnost..![10](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/10.gif)
![10](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/10.gif)
-> vhml: štastnej nevím...říkal že je to děsné zlo. Jednou prej to jede, pak zase že ne...ale pravda, že lepší než jedno BSko
-> OndraST: Něco málo ještě přidám a zítra ti to otevřu..
EDIT: zkusil jsem, ale nevím, jestli se podařilo..
EDIT: zkusil jsem, ale nevím, jestli se podařilo..
Zajímavý v litru byly též francouzský paraboly Cibie.. A dostal mě komentář z pořadatelskýho auta na trati: "Pech vzdal pro poruchu karosérie".. To jsem ještě neslyšel.
-> Radar: v kategorii F je štastnej člověk, že má aspoň MBG s dvěma karbama, může ject i klidně 2x24 (ne originál 2x21). Ale klasický MB s 1x24, to bylo zlo :-D
-> Jozka: Mám pár fotek, je reálné to sem taky vložit.
Sudákovo litr je nově postaven bez závodní historie. Řekl bych dost hezky postavené , okukoval jsem to u něj doma :)
-> jezkos: No ten rám byl totálně v řiti...zvlněnej uplně všude a hokejky uplně placaté v ohybech!!! Já tam byl s těma dvěma WRCema ;) Valoušek, Trněný
->Radar:tak to jsem se tam taky tak nějak ochomejtal,s tím rámem máš recht,viděl jsem jenom přední oblouk a v ohybu byl placatej a ve vnitřním rádiusu normálně zvlněnej,škoda jinak pěkný na pohled,jak řikáš![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
Staláli jsme vedle něj (ten bydlík za ním). Jako z venku to vypadá pěkně, ale jinak je to docela děs. Ten rám je naprostá tragedie...i jsme se sním s Miňousem bavili. Jo a je to skoro serie protože je to homologovaný do kategorie F tuším....tak že nepovolené skoro žádné úpravy. Svody serie, výfuk burges, Karburátory dvě BSka (nic jiného není povoleno). nesmí jet 13ky kola. Z venku to vypadá celkem pěkně, ale ten rám...divili jsme se že to vůbec tou testací prošlo
-> m110r: jj, tmavě zelená, odkud je, to nevim
To myslíš Sudu z Radachov - tmavě zelenou
14. Suda (ex Hrubý-Houdek)