skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Technika na ecce homo
správce: Nwkt / nahrával: petr s / Šternberk / technika vozů škoda / 06.06.2010 / počet fotek: 237do oblíbených
sdílej na facebook.com
diskuze ke galerii:
-> Matulo 15.11.11 15:41:06: Myslíš číslo fotky a nebo číslo v pořadí? Co tam vidíš zajímavého? To sání k chladiči?
hmmmm... foto 75 zaujimave...![7](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/7.gif)
![7](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/7.gif)
-> petr s: Nádhera.. třeba jako mozaiková fototapeta na zdi garáže - nebo obýváku?
Jsem si nikdy předtím nevšiml, že první Escorty měly mřížky pod zadním oknem..
Jsem si nikdy předtím nevšiml, že první Escorty měly mřížky pod zadním oknem..
-> Bedřich 02.10.10 12:15:08: -> TTomas: Dobrá přečsvědčili jste mě, já žil v tom, že obecně se doporučují tam kde to jde a nehýbe se to tahat trubky a pouze u nápravy dát hadice.
-> TTomas: Samozřejmě absence spojů na brzdovém vedení je další z důvodů proto použít hadici.
-> Bedřich: Taky mam pocit, ze cim mene spoju na vedeni tim lepe. Krom toho zkusenosti z neopletenou teflonovou brzdovou hadici pouzivanou treba na bikach rikaji, ze jsou skoro neznicitelne a leta funguji i treba nalomene. ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Tuner#2: Ty průchody jsou bezpečnější hadičkou než ocelovou trubkou.
1. Má každý průchod, co jsem si všiml, průchodkou.
2.Hadice se Ti v ohybu poddá kdežto trubka ne.A když je trubka blbě ohnutá (né středem průchodky) může se uklepat dříve.
3. věc a ta nejdůležitější.Představ si výměnu prodřené brzdové trubky a výměnu pancéřové hadice.V servisu není čas na nic a trubka znamená konec závodu.Hadici máš za 10 minut vyměněnou.
1. Má každý průchod, co jsem si všiml, průchodkou.
2.Hadice se Ti v ohybu poddá kdežto trubka ne.A když je trubka blbě ohnutá (né středem průchodky) může se uklepat dříve.
3. věc a ta nejdůležitější.Představ si výměnu prodřené brzdové trubky a výměnu pancéřové hadice.V servisu není čas na nic a trubka znamená konec závodu.Hadici máš za 10 minut vyměněnou.
-> Tuner#2: na vahadlo
-> petr s: Na vahadlo? Nebo bude jiný posilovač?
-> Tuner#2: Ten posilovač se prý bude ještě předělávat
Pár věcí mě na Kolářově autě zaráží.
Proč téměř origo LR má posilovač a klasický HBV?
Proč má brzdy po celém autě vedené jen pancéřovou hadicí, dle mě je to nebezpečné, hlavně v průchodech a časem se může někde prodřít/zlomit a neštěstí je na světě.
Proč někde przní lak na autě tím, že tam všude napíše popisky i třeba k měřáku kolik je paliva v nádrži?
Zaráží mě i celkem málo místa mezi dorazem a ramenem a to má na ramenu rovnou pásovinu. Na to že origo LR tam měla dvě boule nahoru, to by to už leželo na dorazech a přitom auto není nějak extra snížené.
Co je pěkné jsou ty dva stabíky, násos na chladič oleje taky zajímavý.
Každopádně díky za detailní foto, tak by to mělo vypadat![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Proč téměř origo LR má posilovač a klasický HBV?
Proč má brzdy po celém autě vedené jen pancéřovou hadicí, dle mě je to nebezpečné, hlavně v průchodech a časem se může někde prodřít/zlomit a neštěstí je na světě.
Proč někde przní lak na autě tím, že tam všude napíše popisky i třeba k měřáku kolik je paliva v nádrži?
Zaráží mě i celkem málo místa mezi dorazem a ramenem a to má na ramenu rovnou pásovinu. Na to že origo LR tam měla dvě boule nahoru, to by to už leželo na dorazech a přitom auto není nějak extra snížené.
Co je pěkné jsou ty dva stabíky, násos na chladič oleje taky zajímavý.
Každopádně díky za detailní foto, tak by to mělo vypadat
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> T 30.09.10 09:03:39: na startu to není vždycky ono lepší je servis![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Petrson: : ta, jsem byl ,ale práce mi nedovolila být na startu a okouknout veterány :-(
-> T: třeba teď byla příbramka tam byla možnost něco nafotit
Ale jinak mediasport a rallymania apod
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
Ale jinak mediasport a rallymania apod
-> Petrson: : no já právě to nějak nesleduju, že nevim kde,ale asi budu muset začít ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> T: TJ, tj pak lepší zaject na závody a všechny si prohlídnout i když už to taky moc není to co bylo
-> Petrson: : pochopitelné, ale každopádně škoda
![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
-> T: no tam víc nikdy nebylo
výrobní tajemství![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
prosim vas, co ma ta kolarova LR za tlmic vyfuku? to je ten s elipsovym prierezom? aky to ma zvuk v porovnani s AMK alebo tym valcovym vyfukom?
-> petr s: ,-> Petrson: : dík
jen jsem nenašel nic o těch autech,kromě základních údajů :-/
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
jen jsem nenašel nic o těch autech,kromě základních údajů :-/