![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Nerealizované projekty Škoda AZNP
správce: bibendum30 / nahrával: bibendum30 / technika vozů škoda / 04.09.2010 / počet fotek: 49do oblíbených
sdílej na facebook.com
text:
Dostal jsem od kamaráda e-mailem několik fotek vozidel ŠKODA která se bohužel nikdy nedostala do seriové výroby.Zůstala většinou ve fázi výrobních modelu nebo funkčních prototypů takže jich existuje opravdu jako šafránu.Něco stojí v depozitu muzea ŠKODA v Mladé Boleslavi ,jiná auta...netuším jestli vůbec ještě žijí.Ale byl by hřích jim tady nedat své místo a nepodělit se o tyhle fotky *6*
P.S. pokud někdo máte fotky i jiných aut která tu ještě nejsou,pošlete mi je na mail v ID a já je sem rád přidám :-)
VIDEOdokument o Škodě 720
díl 1/2 :
hungama.ratedesi.com/vide o/.../2
díl 2/2 :
hungama.ratedesi.com/vide o/.../2
diskuze ke galerii:
nebylo by na škodu zajet se podívat na škodu, docela rád bych viděl podvozek 720, ostatně i na další prototypy
, škoda že to moc lidí nefotí
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
škoda, že nevyšloa ta 790, vypadala povedeně...
a co to je za prevodovku??
-> Syny: určitě jsou namáhány víc než u brzd "klasicky", už jen to že brzdy mají několikrát vyšší "výkon" než motor a podobně
Ta brzda u ty 760tky je masakr :) Vim, ze se to tak obcas dela a nektera auta (Alfa) to maj, ale nikdy sem to jeste nevidel... Jen by me zajimalo, jestli takhle resena brzda nenamaha mnohem vic poloosu a jeji klouby...
-> bibendum30: Pěkná galerie, jen bych doplnil, že ta 743 Locusta (předělané Garde) není výrobkem AZNP, ale BAZ. Proto je taky dnes v muzeu v Bratislavě. Takže sem vlastně nepatří, ale to je detail. ;-)
Auto je to krásný a určitě je veliká škoda, že ho komouši zatrhli. Ale vidím v tom jedno malé plus - dneska bychom neměli Gardečka a Rapidy. A uznejte sami, že to by byla svým způsobem taky velká škoda ![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
""jsem zvědav kdo to bude mít na škodovce první a pak už to jen poletí, to bude mít každej druhej kotouče u diferáku
""
![47](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
![47](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
-> bibendum30: ty brzdy měla už po válce kachna 2CV, DS, GS(A), Visa (Oltcit), teď si nejsem jistý, jestli to neměly už před válkou TA ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> U-Geen: určitě konstruktéři věděli proč, nicméně mě se to moc nelíbí :)
-> m8rinek: tak ono to nese i sve vyhody :)
-> krtik: Alfa GTV to tak má. Moc zajímavý auto, motor o dvou Ortech, dobrý rozložení hmotnosti díky sytemu transaxle, jen ty kotůče...
-> bibendum30: Pravdu máš, nemyslel sem to tak jak to vyznělo ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> krtik: Jaguar Type-E má takto řešené zadní brzdy.
-> Vyspu: Já tu ale nikde netvrdím že to je vynález škodovky![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> bibendum30: To je možný, o olcity se nezajímám, ale myslím si že zrovna tohle nebyl vynález škodovky, že to na nějakým autu bylo použito dřív
-> bibendum30: jů, to video mám v PC
, pěkné ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> death: jako asi jo, to by to Alfa nedělala, ale pravda, že ta výměna musí být šlandá ![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
no jako všechno to má své výhody i nevýhody (brzdy u diferáku)
-> Vyspu: Až na to že olcit se začal dělat mnohem později