-> Sita:
Strejc dělal u Crocodille, vozil bagety po D1 a okolí. To auto najezdilo nějakejch 130 tkm ročně, s chlaďákem, poměrně zatížený auto.
Měl historicky Nissana Cabstar (mrdka s emisně uškrceným pravěkým, zdechlým 3,0 TD)... to hodnotil nejhůře ve všech kategoriích. Chválil jen, že šlo na první cvaknutí dvěří auto zamknout a když se to pak domáčklo do druhýho cvaknutí, tak se to odemklo

.
Pak měl Sprintera 2,2, s tím byl spokojenej
Pak měl 2x Mastera 2,5 150k, s tím byl spokojenej, protože to bylo to nejvýkonnější, co kdy měl. Pamatuju si že řešil poruchu na převodovce, jinak spolehlivý.
Pak měl Transita 130k, toho měl asi relativně krátce a nevybavuju si co o něm říkal. Jen že je to zdechlý oproti tomu Renoldu.
Na druhou stranu se k těm autům choval slušně, jiným řidičům padaly imrvére turba, apod.
E: hodně se u nich řešila cena, když někdo chtěl třeba Craftera, musel si to zaplatit za svý a jezdit čistě na soukromo...