skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Stepanzadnazabava (nejen problémy s Fordy)
prohledat
1168 příspěvků (zobrazeno 1051 až 1100) od 25.07.2021 do 15.03.2025, založil/a Matthes, záškodník z TechWebu
-> StepaNoFUN: Na novym autě se nám zevnitř mlží obě světla. Je to důvod na reklamaci?
-> Matthes, záškodník z TechWebu 26.11.21 16:13:29: Sledujeme stejnou skupinu 

-> Matthes, záškodník z TechWebu: Myslím že chtěj přes 500 za litr bez daně. Ale už si to nepamatuju přesně. Vím že jsem dostal do ruky fakturu, že si tam naši borci vzali 20l oleje. na výměnu... Tak jsem jen prohlásil, že to už to tam mohli nechat rovnou udělat a běžná cena toho oleje je ani ne poloviční..
-> StepaNoFUN: Kolik že chtěj za litr origo voleje? Jinak jasný, chce to vzít na dálnici a zkusit, jestli nebude tududum dum servis nutný




-> Matthes, záškodník z TechWebu: Ty svolávačky s pojistkou jsem vyházel se slovy - až se tam pojede. :-D
Asi si to na 2 dny vezmu na test, píše to tysku na chcanky, tak si ověřím, jestli to regeneruje jak má. Jinak v nejhorším tryska stojí 7,5k nová (origo - vcelku překvapili - to jde), dostal jsem na ni 8k slevu. Tak bych jim to odvezl do autorizáku, ať udělaj komplet servis, tu trysku a udělaj ty svolávačky. Jen tam zase bude poznámka - olej vlastní. :-D To nemíním podporovat.
Asi si to na 2 dny vezmu na test, píše to tysku na chcanky, tak si ověřím, jestli to regeneruje jak má. Jinak v nejhorším tryska stojí 7,5k nová (origo - vcelku překvapili - to jde), dostal jsem na ni 8k slevu. Tak bych jim to odvezl do autorizáku, ať udělaj komplet servis, tu trysku a udělaj ty svolávačky. Jen tam zase bude poznámka - olej vlastní. :-D To nemíním podporovat.
-> StepaNoFUN: No uvidíš... Svolávačky bych neřešil. Řemen je lepší stejně vyměnit a pojistku dochlazování 7,5A místo 15A zvládneš vyměnit sám... Nebo se na to dá vysrat. Žádný auto nám na to neshořelo




-> Matthes, záškodník z TechWebu: Hele vypadá to, že už si to vším v autorizáku prošlo. Jseu tam akorát 2 nedokončený svolávačky (pojistka a kontrola řemene - ty jsou letošní/loňský), jinak to tam bylo asi 20x - auto Leaseplanu a u všeho je prej napsáno - ukončeno. To víš že jsem do Pardubic co od nich bereme auta volal, jestli mi to řeknou po telefonu. Řekli, ale paní vidí jen kódy chyb a ne co všechno dávali. To prej v centrálním systému není.
-> StepaNoFUN: Blazen :-D
-> Matthes, záškodník z TechWebu: BTW - dneska jsem do práce koupil dalšího customa. 4 roky, 200tis na hrbu... Tak uvidíme... :-D
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Na boilerech úplně normálně. Po pár letech se uvnitř normálně rozpadá ta izolace (pokud teda výrobce nedá silikon, ale v dnešní době katování kostů..).
Nicméně divím se, že to chránič nedal. Tvrděj, že chrání i proti požáru. Ale je fakt, že by to muselo asi prohořet i proti kostře.
Nicméně divím se, že to chránič nedal. Tvrděj, že chrání i proti požáru. Ale je fakt, že by to muselo asi prohořet i proti kostře.
-> vhml: Jasně, přechoďák...
-> Matthes, záškodník z TechWebu 26.11.21 16:13:29: povolenej šroubek bych tipnul
Náhodou z FB stavíme svépomocí... Jak se to asi mohlo stát tyvole. Pojistky jsou v pořádku a chránič taky, psal tazatel...
-> Matthes, záškodník z TechWebu: No stejně to není žádná hitparáda, ale ta pozice je o maličko lepší. Dneska jsem si tam (než to diagnostikovali) nechal udělat 3 nabídky - 2 funglovky do výroby a jednu skladovku... Jedno z toho asi klapne... Pak se fakt jedná líp, když viděj, že 15 aut už od nich bylo a o další mám asi zájem.
-> StepaNoFUN: Jasny, to se pak vyjednava jinak :-)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: No tohle si tady moc nemůžou dovolit. Před časem jsem se o tom bavil se šéfem - a řekl jsi jim, že sou to č*ráci? Vyřešíš si to sám, nebo jim tam mám zavolat? Kuwa berem od nich 1-3 auta ročně, tak ať se snažej a podle toho s nima jednej. Navíc s Markem (menšinovej spolumjitel) se znáš i Ty...
-> StepaNoFUN: Tak to mas dobry no. Kluci na Morave jezdej vzdycky do nejblizsiho servisu, co maj u baraku a kupovany jsou ta auta v Prahe...
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Tady to není o sami ozvou - jsme tam VIP zákazníci. Paní ze servisu se omluvala, že nás ruší v debatě s obchoďákem...
Takže jsem se přišel zeptat (minulej tejden) s vlastním výtskem diag, dostal jsem termín na diag, identifikováno, auto si vezmi, ale nejezdi s tím, za 14dní budou díly i čas, přivez to sem a za den to bude hotový.
Takže jsem se přišel zeptat (minulej tejden) s vlastním výtskem diag, dostal jsem termín na diag, identifikováno, auto si vezmi, ale nejezdi s tím, za 14dní budou díly i čas, přivez to sem a za den to bude hotový.
-> StepaNoFUN: Jo jeste me teda zarazi, ze te to postihlo takhle brzo. U nas se to zacina jebat kdyz ma auto tak 160 a vic...
-> StepaNoFUN: V prdeli. Tak snad se ti sami ozvou... nasemu technikovi se sami nikdy neozvali, furt je musel prudit, kdyz jel okolo. Ale udelali to nakonec a dobry no. Byl to servis v Holomoci...
Tam jsme to taky nechali odvezt od kolegova baraku (na druhej pokus teda), kdyz mu chcalo viko ventilu a zaroven se posrala spojka... To jsme ho museli odtahnout na spagatu asi 5 km k jeho domu
To byla taky prdel. Nechtel jsem, aby si sef kurvil spojku u Alhambry, tak jsem prelozenyho transita tahnul mrdkou berlingem 1,6 66kW
Bylo to horsi jak feldou tahnout octavku.
Tam jsme to taky nechali odvezt od kolegova baraku (na druhej pokus teda), kdyz mu chcalo viko ventilu a zaroven se posrala spojka... To jsme ho museli odtahnout na spagatu asi 5 km k jeho domu




-> StepaNoFUN: aha... tak to je nahovno, hlavně s tim TZ (to nechápu, u Sorenta to je naopak...)
-> U-Geen: Není to pro mě, ale pro kluky na stavbu. A je drahej i oproti tý mHEV v manuálu (+34tis. ve stejný mtorizaci, + 80tis, protože v tomhle případě by to asi na to ježdění "okolo komína" byla ta 105HP a ne 130HP verze), ale hlavně u automatu zabijou tažný - v manuálu 2750kg, v automatu jen tuna.
-> StepaNoFUN: a automat je pro tebe spatnej?
-> vhml: uz u predchoziho motoru (2.2) se vi, ze 200 a udelat rozvody, i kdyz nemaj predepsanej interval. Retez jak zacne plandat, tak brousi o hlinik na bloku, hlinik pada do vany a zasira kos...
-> vhml: to bych musel mit o generaci starsi auto. Tam to tak odpovidalo.
-> StepaNoFUN 24.11.21 13:02:39: bych takový problémy čekal třeba v 330 spíš...
-> vhml: ma to najeto pres 130tis. V 60 na tom delali hlavu, v 70 termostat, nekdy potom menili chladic (tekl v pertlu, nicmene tvrdili, ze dostal ranu a ja nemel silu se s nima hadat, takze to nebylo na zaruku). To ze pri ty vymene dali blbe hadice a ty se prodrely je chyba mechanika. Jo a prehravali soft v klime - sama se poustela.
-> StepaNoFUN 24.11.21 12:55:21: nesype se to nějak často na to že to má najeto hovno?
-> Matthes, záškodník z TechWebu 22.11.21 20:05:44: Tak auto mi vratili, ale mam z toho 14dnu statickej sklad dilu. Nemam s tim prej moc jezdit, ze to je o pisty a DPFko a vedi kolik to ma najeto. 8.prosince to tam mam dat, ze uz budou mit dily a ze to za den udelaj. Budou davat skrtici klapku a vstrik. :-/
Jinak jsem si ted nechal delat nabidku na novyho v 6ti mistech. Tak tam uz fakt nic jinyho nez mHEV, nebo v automatu nejde. Plechova jeste jo, protoze N1...
Jinak jsem si ted nechal delat nabidku na novyho v 6ti mistech. Tak tam uz fakt nic jinyho nez mHEV, nebo v automatu nejde. Plechova jeste jo, protoze N1...
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Čerpačku máme svoji, co do ní vozej příliš neovlivním, ale většinou to vozej ze skladů v Paramu, často bez řepky. Od novýho to nedostalo VIF tak do 50ti litrů nafty (ne najednou). Tady to má 130tis. a 3,5roku. Tak na to mám ještě 70tis. a rok a půl.
-> StepaNoFUN: Jasný, ideální na předjíždění... Jo, přesně tohle měla obě auta. Čekám, kdy to přijde na dalšího... Přitom naši boys tankujou u lepších čerpaček.
Naopak kolega, co jezdí s Ducatem často bere u Ona, aby ušetřil a kupodivu to ještě jede bez problému... Sice je to auto, co žere 15 l/100, ale na palivu bych moc nešetřil...
Naopak kolega, co jezdí s Ducatem často bere u Ona, aby ušetřil a kupodivu to ještě jede bez problému... Sice je to auto, co žere 15 l/100, ale na palivu bych moc nešetřil...
-> Matthes, záškodník z TechWebu: No jo. Ale tady se rozsvítí servis je nutný, sundáš nohu z plynu, necháš ho 5 vteřin ve volnoběhu, naložíš mu a jede to dál.
-> StepaNoFUN: Heh jasný, tududumdum servis je nutný

Zatím nám na to padly dvě auta. Jedno se bude prodávat jako vrak a druhýmu vyměnili na záruku vstřiky. Musel je v servisu teda náš technik seřvat několikrát, ale klaplo to fakt na záruku - všechny 4 vstřiky postupně.



Zatím nám na to padly dvě auta. Jedno se bude prodávat jako vrak a druhýmu vyměnili na záruku vstřiky. Musel je v servisu teda náš technik seřvat několikrát, ale klaplo to fakt na záruku - všechny 4 vstřiky postupně.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Ne. Toho svýho jim tam ve středu vezu na reklamaci - asi vstřik. A potřebuju v práci nahradit jeden vrak. A je mi jedno jestli to bude 7mi místnej Transit, nebo 6ti místnej Custom - rozhoduje cena.
-> StepaNoFUN: A to uz chces novyho? Elektrika naprd no. U kundaje s elektrikou bych treba nemel rezervu... je tam sice teda dojezdovka no, ale alespon neco.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: No já jsem zvědavej, co mi řeknou ve středu. Jdu se zeptat, jestli něco nevyšťouraj ze skladu a kolik by chtěli za ten zasranej hybrid, kterej nechci. :-/
-> StepaNoFUN: Mame customy bez elektriky. Normalne diesely se chcankama. Ta auta byla objednana nekdy od unora...
Ja mel kundaje objednanyho taky od unora a kdyz mi ho dodali, tak uz vlastne ani ta dana konfigurace nesla objednat... Bych z ty nabidky blil no.
Ja mel kundaje objednanyho taky od unora a kdyz mi ho dodali, tak uz vlastne ani ta dana konfigurace nesla objednat... Bych z ty nabidky blil no.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Hele to už je to mHEV? Já že jsem dneska zkoušel nakonfigurovat transita a ve velkým jedině mHEV, u Customa bez elektriky jedině v automatu. :-/ Si dělaj prdel???
-> StepaNoFUN: Cestou z Ostravy do Novýho Jičína to ukazovalo okolo 8 (skoro prázdný auto).
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Kolik tam máš průměr?
No vytah jsem dojezd druhym tankovanim na 800 km mym dedkostylem... ale stejne nic moc. Starej mel fakt vetsi nadrz.
Jo jasny, to jsem myslel, ze je tam napevno a nemuze se to nikam hnout. Ja to mam poveseny na trubce ppr a odbockou... ted tam teda jsou dve trubky. Jedna klasicka se sondama a dvema plovakama a druha trubka s tim nouzovym plovakem... na ni jsem nechal odbocku, ale ta je nevyuzita...
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Trojzubcem jsou myšlený hladinový sondy. Novější presskan nemá plováky, ale hladinový sondy a ty maj zadělaný v takovým trojzubci svařeným z vodovodních PPR trubek, zakončenejch vývodkama.
-> Crestik: Nene to neni preskan, mam jen dve sondy a dva plovaky. K tomu teda dalsi dolnibplovak na ukojeni meho stihomamu - tento plovak vyrazi chranic, pokud by se posrala chytra krabicka. Dvere sou pruhledny a cumim na to furt z kuchyne a desim se, aby se nerozla cervena kontrolka...
Jakej trojzubec mas na mysli?
EDIT: na ty orizly fotce je ten domecek s rozvadecem nejakej krivej, ale v realu je rovnej :-D
Jakej trojzubec mas na mysli?
EDIT: na ty orizly fotce je ten domecek s rozvadecem nejakej krivej, ale v realu je rovnej :-D
-> Matthes, záškodník z TechWebu: to je presskan? A máš ty dvířka průhledné? Já mám kontrolku bokem a po roce se hodilo, když zčervenala. Zajebaný trojzubec, co se opřel o stěnu nádrže.
Tak jsem dal na vase rady, placnul se pres kapsu a koupil dvojitou kontrolku a vyrazeci modul... Myslim, ze to je nejslozitejsi kanalovej rozvadec ve vsi (minimalne u jimek s jednim cerpadlem).
-> StepaNoFUN 16.11.21 20:35:40: Ale budíky to má jak ze Stunts. 

-> Matthes, záškodník z TechWebu: To 2.0 ECO-Blue oproti 2.2 jede neskutečně.