skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Sejki
prohledat
95 příspěvků (zobrazeno 51 až 95) od 02.10.2015 do 30.11.2016, založil/a Sejki - zrušená registrace
-> Sejki: Uff, cože? Není to tak dávno co jsem tady na virtu prodal sadu pístů myslím za litr? Že "tržní" cena je trochu vyšší bych čekal, ale trojku za holý písty? To fakt ne... komplet sadu i s vložkama jsem kupoval v rozmezí 1500-2300 (ale to už jsou tak 3-4 roky).
-> dragon_cb_cz: ted jsou na bazosi za trojku a jinak s vlozkama jsem koukal se cena pohybuje kolem 5000kc coz neni hrozny ne?
-> Sejki: Na jetej bych se vykašlal, ty LS písty zas tak strašlivě nesehnatelná položka nejsou... hlavu klidně zgenerálkovat jetou, to jo, ale písty bych počkal až se v inzerci objeví nový. Docela často se objevujou holý písty, tak to pak zkombinovat s kompletní sadou 120L, eLkový písty zahodit a zbytek použít...
-> dragon_cb_cz: nechvatam, chci si ho postavit na pristi rok, ted nejaky na prodej byl, ale mel uz neco tezce najeto...
-> Sejki: eLkovou hlavu na LSovou upravit možno, u chlapa co dělal mojí hlavu by to býval příplatek cca 500 Kč - ale musí na to myslím mít tu správnou frézu, což asi ne každý má.
LSo je samozřejmě lepší, tak po něm můžeš pokukovat a když se něco objeví tak kup... pokud na to chvátáš, tak varianta 120L je samozřejmě jednodušší.
LSo je samozřejmě lepší, tak po něm můžeš pokukovat a když se něco objeví tak kup... pokud na to chvátáš, tak varianta 120L je samozřejmě jednodušší.
-> Sejki: 120ls vložky buď neseženeš nebo za nesmysl. Dej 120tku nech snížit hlavu na odpovídající kompresi uprav kanály, vodítka a sedla, dej nějakou 265 vačku a stát na to
Chtel bych si na pristi rok postavit cestovni motor do eMka, takzvane na vydrz. Uvazuju do meho bloku dat vlozky s pistama z LSka. Ted jakou hlavu na to? Mam tu peknou zachovalou 120kovou hlavu kterou chci stejne nechat upravit a to dat voditka ventilu s gufirkama a chtel bych tvrzene sedla kvuli naturalu... takze je mozne pouzit hlavu ze 120ky a upravit i spalovak nebo to je prace na 2 veci a je lepsi sehnat LS hlavu a dat jen voditka s tvrzenyma sedlama? Dale slicovani kanalu atd. Ma vyznam vacka 260/260 pri zachovani velikosti kanalu? Nebude moc velka?
Nebo se mam na LS vykaslat, hlavu snizit a doufat ze tam treba tech 42kW bude?:-D
Nebo se mam na LS vykaslat, hlavu snizit a doufat ze tam treba tech 42kW bude?:-D
Čumim na virt a nějak jsem přejel Prahu :-/ Tak to zkusím cestou zpátky :-)
-> Sejki: no tak co kedy ta mam ocakavat :) ?
-> Sejki: chce sa ti na slovensko 

-> castrol: aspoň se nebude držet vlhkost mezi lemy :D
-> Mr._Nosferatu: tak ked budes mat zvaracku v ruke bude asi sprostost to davat este na lep
-> castrol: musí se ten nový lem nalepit na lepidlo na okna a pro jistotu po obvodu pribodovat.
-> Tomaso435: no pockaj ale ked odpadne tak to bude este horsie 

-> doly120: náhodou kyt něco podrží :-D
-> Tomaso435: A za půl roku jsou schnilé znovu,to se fakt vyplatí

-> Sejki: a co metoda tady jednoho dovozce aut ? .. zaklepe se puvodní plech vo něco dovnitř. navrch se nalepí náhradní díl a nerovnosti pohltí kyt 

-> Sejki: vyborne ,cize len skulturnit nakupit co je treba a hura na amatera 

-> Sejki: no jo ale posilnit motor a brzdy by si mal 

-> Mr._Nosferatu: mam origo, cinu ked som videl ako pasuje tak nechcem
-> castrol: Tak ono origo díly jsou origo díly a čína je čína, ale ta foreza je každopádně lepší pro křečkování, aspoň to ve sklepě nezrezne.
-> Sejki: to chce ale poladit motor, brzdy a tak
-> Mr._Nosferatu: sbrusil by som nech tam je bar co
tie ich zaklady mi nerobia dobrotu


-> Přema: Tak foreza se používá jako základ v automobilkách, nejdokonalejší základ co existuje, to že to -> castrol: zbrušuje je proto že se prodávají díly v přepravní barvě jako ve foreze ....
-> Sejki: zachrana sa nekona ?

-> Sejki: copak jiný plány s feldou ? :-D
-> Sejki: obcas sa tam este nejaky pozostatok najde 

-> Sejki: to uz by ti niekto poradil
-> Přema: forezu som vzdy zbrusoval dole

-> castrol: mám možnost nechat si projet díly forezou má to smysl třeba na blatníky pod barvu? nevím ani co je to za new metódu...
-> Sejki: olej a dat pozinkovat
-> Sejki: tak unas je relativne zatial klud ajked ako u vas vsetko fotia a preliezaju
-> Sejki: ale projde a este obdrzis pochvalu za zlepsenie brzdneho ucinku 

-> Sejki: zozen kotuce a ser na to 

-> m8rinek 10.01.16 12:09:24: právě že při šírce bubnu už je otázka to vypálit a jak to bude vypadat.
-> vhml: Vypálí vodou a na buben to nažene kladivem... Ale přínos nula :)))
-> Sejki - zrušená registrace 10.01.16 11:40:50: a felda jakože trpí na přehřívání bubnu? Jako myšlenka je to chvályhodná, ale o přínosu bych se skoro dohadoval. Nemluvě o technologii výroby.
-> Tomaso435: Co máš proti atomový polívce?
-> Sejki: taky dobrý :-D ale lepší bych to žral ke gulášovce :D i když by v tom byly brambory :D
-> Sejki: Nie je to velká veda,najprv to skús a ak to nepôjde až potom rozrež tú nápravnicu na malé kúsky

-> Sejki: Raděj bych to opatrně odvrtal. Není to tady v tom místě tak velkej problém a jde to dobře. Taky jsem i tam šroub párkrát zalomil.
-> Sejki: zkus se zeptat na úřadě třeba to půjde nějak hodit na Včka.
-> Sejki: predať v celku alebo na nd
-> ochoda: 

Koupit papíry.