![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Bukajovo
-> Jozka: Tak karburátor je téměř hotov, ještě poslední dotaz: Psal jsi, že aktuálně nemáš na karburátoru odpojovač volnoběhu - mám jej tedy na tento karburátor montovat, či tam dát jen šroubovací zátku?![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> Jozka:
Tak je to na docela dobré cestě - jedinou použitelnou komoru EDSR s difuzorama 22-23, kterou jsem tu našel, se mi podařilo úspěšně srovnat, vyčistit, našel jsem k ní víko EDSR 120LS, které se liší od 110LS jen lehce v jedné trysce ekonostatu, víko se mi též podařilo srovnat, karburátor bude v konfiguraci 120LS modelu 83 (kvůli některým nedemontovatelným prvkům odlitku - vzdušník sytiče, trysky ovládání podtlaku) s tím, že hlavní trysky a vzdušníky budou dle 110LS modelu 81.
Zítra to snad dokončím a budu doufat, že to bude chodit :)
Ještě dotaz - budeš mít novou origo membránu akcelerační pumpičky? To je i pro mne horké zboží, takže sice mohu použít z mé nevelké zásoby, ale budu ji chtít "vrátit", pokud máš doma, nebo až seženeš...![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Tak je to na docela dobré cestě - jedinou použitelnou komoru EDSR s difuzorama 22-23, kterou jsem tu našel, se mi podařilo úspěšně srovnat, vyčistit, našel jsem k ní víko EDSR 120LS, které se liší od 110LS jen lehce v jedné trysce ekonostatu, víko se mi též podařilo srovnat, karburátor bude v konfiguraci 120LS modelu 83 (kvůli některým nedemontovatelným prvkům odlitku - vzdušník sytiče, trysky ovládání podtlaku) s tím, že hlavní trysky a vzdušníky budou dle 110LS modelu 81.
Zítra to snad dokončím a budu doufat, že to bude chodit :)
Ještě dotaz - budeš mít novou origo membránu akcelerační pumpičky? To je i pro mne horké zboží, takže sice mohu použít z mé nevelké zásoby, ale budu ji chtít "vrátit", pokud máš doma, nebo až seženeš...
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Bukaj: Přestože jsem to demontoval celý vč. karburátoru někde nejspíš i s tím bowdenem a pedálem, absolutně si nevybavuju, jak to vypadalo..
Mě se ty lanka furt nějak nepasujou - nu, až mi dojde nerez pružinovej drát (ale i
ten měním postupně, na fotce je originální struna, stará minimálně 20 let), pouvažuju nad ním.
Mě se ty lanka furt nějak nepasujou - nu, až mi dojde nerez pružinovej drát (ale i
ten měním postupně, na fotce je originální struna, stará minimálně 20 let), pouvažuju nad ním.
-> Jozka: "Moderní systém" ovládání akcelerace vyžaduje výměnu bowdenu se strunou (já bych Ti tedy doporučil lanko)
a jinak nic. Tedy pokud máš ten držák bowdenu z nového modelu, jak jsi psal![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> Bukaj: Super. S koncovým táhlem "tyčkovým" si nedělej starost - ale omrknu u tebe pro oživení i co obnáší moderní systém.. Strunu mám stejně na výměnu
:
![42](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/42.gif)
-> Jozka: Ok, beru na vědomí - EDSR a natryskovat dle 110LS/R
Jen si nejsem jist, zda mám doma nějakou "bambulku" na starší provedení táhla, kdyžtak si buďto přehodíš ten mechanismus ovládání na autě, nebo na karburátoru...
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Jen si nejsem jist, zda mám doma nějakou "bambulku" na starší provedení táhla, kdyžtak si buďto přehodíš ten mechanismus ovládání na autě, nebo na karburátoru...
-> Bukaj: K aktualizaci ovládání jsem se ještě nedokopal, takže "klikopák" dosud přetrvává (v autě se mi sice už válí nazinkovaná konzole na upgrade, ale to je tak všechno).
Na přesný konfiguraci nijak nebazíruju, ten motor snad stejně úplně nejlíp fungoval s EDSR se sadou trysek nominálně vztaženou ke 110LS.. ale ohledně SEDR-ů mám takovej matnej dojem, že těleso odpojovače volnoběhu odjinud a jinak trčící poněkud kolidovalo s nohou filtrboxu - ale nejsem si tím už úplně jistej..![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
Na přesný konfiguraci nijak nebazíruju, ten motor snad stejně úplně nejlíp fungoval s EDSR se sadou trysek nominálně vztaženou ke 110LS.. ale ohledně SEDR-ů mám takovej matnej dojem, že těleso odpojovače volnoběhu odjinud a jinak trčící poněkud kolidovalo s nohou filtrboxu - ale nejsem si tím už úplně jistej..
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> Jozka: A co se týče Tvých preferencí - na užovku bys raději originální EDSR, natryskovanej ala LS, nebo SEDR ala LS (bez ekonostatu), případně bych asi dal dohromady i nějakej SEDR 130 - tedy s difuzory 22/24 a s ekonostatem...?
A jaký máš systém táhla plynu? Už novější s držákem bowdenu pod matkami karburátoru, nebo ještě původní "klikopák" ala 110R/LS?
A jaký máš systém táhla plynu? Už novější s držákem bowdenu pod matkami karburátoru, nebo ještě původní "klikopák" ala 110R/LS?
-> Bukaj: Aktuální stav užovky je takovej, že jsem dal místo šedočerný membrány novovýrobní pumpy jakousi též novější červeno-zelenou, nalil něco málo oleje použitýho na další výplach, nahodil, ohřál a poladil.. Ještě zopakuju a uvidím, jestli se zas bude objem náplně zvětšovat.
Nicméně, pokus bys měl chuť, karb by se mi hodil ať tak či tak - sejmutej měl (alespoň tedy víko) A32 EDSR 442 751.. 2938 ..00, ovšem byl dvakrát na externím servise a odnepaměti má zaslepenej vývod odpojovače (že to auto kdysi odpojovač mělo, mi došlo až poté, co se odkudsi vynořil kablík plonkovej).
Mezi "listy" membrány je podobně jako ze spodní strany mastný vlhko, což je docela divný..
No a s Plzní jsi mi připomněl, že jsem nedořešil s Krbcovou ten blok - úplně mi to vypadlo..![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
Nicméně, pokus bys měl chuť, karb by se mi hodil ať tak či tak - sejmutej měl (alespoň tedy víko) A32 EDSR 442 751.. 2938 ..00, ovšem byl dvakrát na externím servise a odnepaměti má zaslepenej vývod odpojovače (že to auto kdysi odpojovač mělo, mi došlo až poté, co se odkudsi vynořil kablík plonkovej).
Mezi "listy" membrány je podobně jako ze spodní strany mastný vlhko, což je docela divný..
No a s Plzní jsi mi připomněl, že jsem nedořešil s Krbcovou ten blok - úplně mi to vypadlo..
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Tak, tak...
-> Bukaj: Tyjo, matně si cosi vybavuju... ale to bych nepitval :-)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: A víš, jak se ke mně dostal kus kastle z ní, kterej mám dodnes schovanej?... ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Bukaj 08.12.18 21:19:59: Někdě mam fotku, kde je chudák rozřezaná před plotem po tom, co ji jeden nejmenovaný kamarád hodil do pole na boudu ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Pořádný Volvo má bejt hranatý...![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Bukaj: Ti dam hnusny volvo
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![139](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/139.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Bukaj: OK, řeknu, že mám zájemce za tři kila a uvidíme. A třeba se v tý garáži najde ještě něco zajímavýho..
-> Jozka: To už by stálo za úvahu ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Bukaj: Za půl tý představy ho určitě pustí
.
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Jozka: Jestli to někdo dá, tak já to nebudu
-> Matthes, záškodník z TechWebu 16.10.17 08:55:25: Nojo, koukám, co je to za hnusný Volvo a jakej má hnusnej vočazenej vejfuk a ono zrovna zabliká![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Matthes, záškodník z TechWebu 16.10.17 08:55:25: Nojo, koukám, co je to za hnusný Volvo a jakej má hnusnej vočazenej vejfuk a ono zrovna zabliká
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Bukaj: Padlo nějakejch 800, což jsem mu drze tvrdil, že mu nikdo nedá ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Bukaj: Konecne sis me dneska vsimnul na semaforu, kdyz si jel za mnou :-D kdyz jedes proti, tak je to bez sance :-D
-> Jozka: Tak nahoď tu představu... :)
-> Bukaj: Zprostředkovatel volantu nějakou představu měl (hned jsem mu jí kapku snížil), já ani moc ne.. ![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> Jozka: Nooo, vypadá schopně :)
Tak přemýšlej, co za něj (a za tu hromádku zpod stropu garáže)![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Tak přemýšlej, co za něj (a za tu hromádku zpod stropu garáže)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Göring: Tohle je jeden pár - všimni si, že každý má osazení na pojistný kroužek na jiné straně a že jsou zrcadlově otočené. Další rozpoznávací znak je ten, že jedna strana má odlit jeden "čudlik" na boku a druhé dva - pro jasnou orientaci (ale toto "značení" starší držáky ramen neměly)![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
zneuzijem pre:
-> Petr98: Foto gumy pod listy kapot - replika - foti sa to dost naprd, hlavne kompaktom
na rovnej dosadacej hrane, ktora sa pritlaci na kapotu, je v hornej a dolnej casti mierne vyvysenie proti zatekaniu vody
-> Petr98: Foto gumy pod listy kapot - replika - foti sa to dost naprd, hlavne kompaktom
na rovnej dosadacej hrane, ktora sa pritlaci na kapotu, je v hornej a dolnej casti mierne vyvysenie proti zatekaniu vody
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Už si mě našel, děkuju :).
-> krtik: Napsal sem mu sms ze ho shanis, tak bud se ozve me a dam ti cislo nebo primo tobe... Popripade nikomu :-D
Máte někdo prosím telefonní číslo na Bukaje?
Pošlete mi ho prosím do SZ? děkuju :-).
Pošlete mi ho prosím do SZ? děkuju :-).