
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Favorit 16v ?
-> Gryzly: uka

-> Tomaso435: To by se ti nelíbilo je to z Toyoty Corolly. r.v.1988
-> Gryzly: takto sloupni a pošli mi to

-> Gryzly: máš 16 Voltový vypínač?
-> Tomaso435_Žák 3.Bé: 16V ? To mám v garáži nalepený na vypínači světel.
já ci to logo
nemá někdo?


-> stika87: tak uz vim na co sem ujetej, na ctyrocka
, jak to ma dva pary kulatejch svetylek tak se mi to libi 



-> stika87: a ještě dlouho stát bude 

ale pokial viem tak motory typu 790.xx bol prototyp aj 16v tu na virte bolo aj foto...
Tak to u nas stoji forman zjavne najlepsi, totalna hniloba ale 5.7L
asi V8 alebo co...




-> Petkar1: Tak ten má k tomu dokonce i rázový utahovák. :o))
U nás jezdí jeden chlápek - Míra a ten má podle štítků Feldu 4x4 Turbo, někdy to nafotim

-> Fén: No hele nemůžeš vědět třeba je tam opravdu pohon 4x4 stejně jak staví Gabriel 

-> Fén: 

-> mustang2: Třeba to tam má proto, aby věděl kolik má povolit šroubů při výměně kol. :o)
to já potkal favorita 4x4 teda aspoň podle nálepky na zadním blatníku







-> gabo00000: dik :) ale inak sa tam hodi k tomu "favorit" ... vyzera to ako origo 

-> Yombie: ten stitok je z 2golfa 16vGTi

-> Bucin: 16v ne
a máíte někdo foto těch motorů to by mohlůo bejt zajimavy



-> Labros:
bylo to OHC a dva ventily na válec.. výkon cca 74kW...
bylo to OHC a dva ventily na válec.. výkon cca 74kW...

-> Labros: Nevadí.. protože ja ná to stejně nechápavě čuměl asi 10 minut co to vlastne fotím 

-> Yombie: Bohužel, neexistovalo. Byl hotový prototyp motoru 1.6, který se nedostal do sériové výroby. Nevím jaký měl rozvod...
-> Gryzly: myslíš když jede rychle z kopce? To pak prej začínaj samy stírat stěrače 

-> Yombie: jo 16 Voltů. 

Vtipy nejen o škodovkách