![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
na letišti
prohledat
12 příspěvků (zobrazeno 1 až 12) od 15.08.2003 do 18.06.2007, založil/a
to se nedá tohle číst v práci a nesmát se u toho
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
heh s tim uterkem a ten predposlední nemá chybu ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Ano, CO? Ano PANE![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Ano, CO? Ano PANE
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
ty jo buehahaha
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Zapsaný problém: Letadlo se za letu chová legračně.
Mechanik: letadlo bylo varováno, aby se polepšilo a létalo vážně.
Mechanik: letadlo bylo varováno, aby se polepšilo a létalo vážně.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Jen pro doplnění :)
# Mladý ale frajerský pilot poprvé v životě přistává v noci. Namísto
# obvyklého ohlášení se dispečerovi ozve z vysílačky: "Hádej kdo!". Dispečer
# vypne osvětlení přistávací dráhy letiště a odpoví: "Hádej kde!"
#
# V kabině letadla: "Věž, žádáme stoupání."
# Věž: "Potvrzuji, jak vysoko hodláte stoupat?"
# Kabina letadla: "Dokud to nespadne!"
#
# Pilot k věži: "Prosím o sdělení času, stačí jen přibližně."
# Věž: "Je úterý, prosím!"
#
# Dispečer: "Odkládáme start, viditelnost je nula!"
# Pilot: "V metrech nebo stopách?"
#
# Věž: "Byl jste při přistání trochu vlevo od středové čáry ranveje."
# Pilot: "Vím, a můj druhý pilot trochu vpravo!"
#
# * * *
#
# Po každém letu vyplňují piloti formulář, který se jmenuje Grip a tam
# napíšou všechny technické problémy a závady na letadle, které zpozorovali
# během letu a které je potřeba opravit. Mechanici si to přečtou a zjednají
# nápravu a pak do formuláře napíšou co a jak bylo opraveno. Mají zcela
# zvláštní humor. Letecká společnost Quantas vydala knihu, ve které nejlepší
# chuťovky zveřejnila. Je tam vždy zapsán problém a řešení.
#
# Zapsaný problém: levá vnitřní pneumatika skoro potřebuje vyměnit.
# Řešení: levá vnitřní pneumatika byla skoro vyměněna.
#
# Problém: zkušební let byl O.K., ale automatické přistávání bylo velice
# drsné.
# Mechanikova poznámka: automatické přistávání na tomto letadle není
# nainstalováno.
#
# Poznámka: něco je uvolněno v pilotní kabině.
# Mechanik: něco bylo utaženo v pilotní kabině.
#
# Poznámka pilota: mrtvý brouci na předním skle.
# Mechanik dopsal: byli objednáni živí brouci.
#
# Poznámka: autopilot v poloze "držet výšku" nechá letadlo klesat 60 m za
# minutu.
# Mechanik: tento problém si nemohu předvést na zemi.
#
# Zapsaný problém: Hlasitost DME je na neuvěřitelné síle.
# Mechanik dopsal: hlasitost DME byla nastavena na uvěřitelnou sílu.
#
# Zapsaný problém: Třecí zámky způsobují, že se škrtící páčka zastaví.
# Mechanik dopsal: proto tam také jsou.
#
# Zapsaný problém: Podezření na prasklé sklo.
# Mechanik: podezření je správné.
#
# Zapsaný problém: Motor číslo 3 chybí!
# Mechanik: po krátkém hledání byl motor nalezen na pravém křídle.
#
# Zapsaný problém: Letadlo se za letu chová legračně.
# Mechanik: letadlo bylo varováno, aby se polepšilo a létalo vážně.
#
# Zapsaný problém: Cílový radar pobroukává.
# Mechanik: cílový radar byl přeprogramován přidáním písničkových textů.
#
# Zapsaný problém: Myš v pilotní kabině.
# Mechanik: byla namontována kočka.
#
# Zapsaný problém: Spod přístrojové desky se ozývají zvuky. Jsou to zvuky
# jako by trpaslík bouchal na něco kladívkem.
# Mechanik: trpaslíkovi bylo odebráno kladívko.
# Mladý ale frajerský pilot poprvé v životě přistává v noci. Namísto
# obvyklého ohlášení se dispečerovi ozve z vysílačky: "Hádej kdo!". Dispečer
# vypne osvětlení přistávací dráhy letiště a odpoví: "Hádej kde!"
#
# V kabině letadla: "Věž, žádáme stoupání."
# Věž: "Potvrzuji, jak vysoko hodláte stoupat?"
# Kabina letadla: "Dokud to nespadne!"
#
# Pilot k věži: "Prosím o sdělení času, stačí jen přibližně."
# Věž: "Je úterý, prosím!"
#
# Dispečer: "Odkládáme start, viditelnost je nula!"
# Pilot: "V metrech nebo stopách?"
#
# Věž: "Byl jste při přistání trochu vlevo od středové čáry ranveje."
# Pilot: "Vím, a můj druhý pilot trochu vpravo!"
#
# * * *
#
# Po každém letu vyplňují piloti formulář, který se jmenuje Grip a tam
# napíšou všechny technické problémy a závady na letadle, které zpozorovali
# během letu a které je potřeba opravit. Mechanici si to přečtou a zjednají
# nápravu a pak do formuláře napíšou co a jak bylo opraveno. Mají zcela
# zvláštní humor. Letecká společnost Quantas vydala knihu, ve které nejlepší
# chuťovky zveřejnila. Je tam vždy zapsán problém a řešení.
#
# Zapsaný problém: levá vnitřní pneumatika skoro potřebuje vyměnit.
# Řešení: levá vnitřní pneumatika byla skoro vyměněna.
#
# Problém: zkušební let byl O.K., ale automatické přistávání bylo velice
# drsné.
# Mechanikova poznámka: automatické přistávání na tomto letadle není
# nainstalováno.
#
# Poznámka: něco je uvolněno v pilotní kabině.
# Mechanik: něco bylo utaženo v pilotní kabině.
#
# Poznámka pilota: mrtvý brouci na předním skle.
# Mechanik dopsal: byli objednáni živí brouci.
#
# Poznámka: autopilot v poloze "držet výšku" nechá letadlo klesat 60 m za
# minutu.
# Mechanik: tento problém si nemohu předvést na zemi.
#
# Zapsaný problém: Hlasitost DME je na neuvěřitelné síle.
# Mechanik dopsal: hlasitost DME byla nastavena na uvěřitelnou sílu.
#
# Zapsaný problém: Třecí zámky způsobují, že se škrtící páčka zastaví.
# Mechanik dopsal: proto tam také jsou.
#
# Zapsaný problém: Podezření na prasklé sklo.
# Mechanik: podezření je správné.
#
# Zapsaný problém: Motor číslo 3 chybí!
# Mechanik: po krátkém hledání byl motor nalezen na pravém křídle.
#
# Zapsaný problém: Letadlo se za letu chová legračně.
# Mechanik: letadlo bylo varováno, aby se polepšilo a létalo vážně.
#
# Zapsaný problém: Cílový radar pobroukává.
# Mechanik: cílový radar byl přeprogramován přidáním písničkových textů.
#
# Zapsaný problém: Myš v pilotní kabině.
# Mechanik: byla namontována kočka.
#
# Zapsaný problém: Spod přístrojové desky se ozývají zvuky. Jsou to zvuky
# jako by trpaslík bouchal na něco kladívkem.
# Mechanik: trpaslíkovi bylo odebráno kladívko.
hm a jeste 737-300. Ta 300ka mela kusy plastu vevnitr slepovany Duck Tapem...
2u-geen: tos letel pekne starou slupkou my leteli 737/800
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Dost dobry .. jeste ze jsem neletel nikdy letadlem ... asi do nej ani nikdy nesednu....
![81](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/81.gif)
> Nejkurioznejsi rozhovory mezi Dispecerama a pilotama - udajne
> opravdove.
> >
> > Tower: Abysme zabranili hluku, uhnete prosim o 45 stupnu doprava
> > Pilot: Co muzeme delat za hluk ve 35000 stopach ?
> > Tower: Takovej rachot, kdyz vase 707 narazi do 727 pred vami
> >
> > Tower: Jste Airbus 320 nebo 340
> > Pilot: Samozrejme ze Airbus 340
> > Tower: V tom pripade budte tak laskav a zapnete pred startem taky
> > ty dva dalsi motory
> >
> > Pilot: Dobre rano Bratislavo
> > Tower: Dobre rano. Pro informaci - tady je Viden
> > Pilot: Chystame se na pristani Bratislavo
> > Tower: Tady je opravdu Viden
> > Pilot: Viden?
> > Tower: Ano
> > Pilot: Ale proc? My jsme chteli do Bratislavy
> > Tower: O.K. Tak prestante pristavat a zahnete doleva
> >
> > Tower ironicky k pilotovi, ktery prave obzvlast tvrde pristal:
> > "No jo, pristani nemusi byt zadny tajemstvi, pasazeri muzou klidne
> > vedet, ze jsou dole"
> > Pilot: "To nevadi, oni stejne vzdycky tleskaj"
> >
> > Pilot spolecnosti Alitalia, kterymu blesk vyradil z provozu pulku
> > cockpitu:
> > "Skoro vsechno nam vypadlo, nic uz nefunguje, ani vyskomer uz nic
> > neukazuje .....
> > Po peti minutach nadavani se ozve pilot jinyho letadla: "Drz hubu a
> > zemri jako chlap"
> >
> > Pilot: Mame malo paliva. Okamzite zadame dalsi instrukce.
> > Tower: Jaka je vase pozice. Nemame vas na radaru
> > Pilot: Stojime na draze 2 a uz vecnost cekame na cisternu
> >
> > Tower: Po pristani prosim na Taxiway Alpha 7, Alpha 5, Whiskey 2,
> > Delta 1 a Oscar 2
> > Pilot: Kde to je? My se tady preci nevyzname
> > Tower: Nic si z toho nedelejte. Ja tu sem taky teprve druhej den
> >
> > Pilot: Zadame o povoleni ke startu
> > Tower: Sorry, nemame vas letovy plan, kam letite?
> > Pilot: Do Salzburgu, jako kazdy pondeli
> > Tower: Dneska je utery
> > Pilot: To je super. Tak to mame volno
> >
> > Pilot: Copak tady neni zadny Follow-me-auto?
> > Tower: Negativ. Koukejte se dostat na Gate sam
> >
> > Tower: Vase vyska a posice?
> > Pilot: Merim 1,80 a sedim vepredu vlevo
> >
> > Tower: Mate dost paliva nebo ne?
> > Pilot: Ano
> > Tower: Ano, co?
> > Pilot: Ano, pane
> >
> > Tower: Oznamte nam ocekavany cas priletu
> > Pilot: Utery by se mi docela hodilo
> >
> > A pak se ma normalni clovek cejtit v letadle bezpecne...
>
> opravdove.
> >
> > Tower: Abysme zabranili hluku, uhnete prosim o 45 stupnu doprava
> > Pilot: Co muzeme delat za hluk ve 35000 stopach ?
> > Tower: Takovej rachot, kdyz vase 707 narazi do 727 pred vami
> >
> > Tower: Jste Airbus 320 nebo 340
> > Pilot: Samozrejme ze Airbus 340
> > Tower: V tom pripade budte tak laskav a zapnete pred startem taky
> > ty dva dalsi motory
> >
> > Pilot: Dobre rano Bratislavo
> > Tower: Dobre rano. Pro informaci - tady je Viden
> > Pilot: Chystame se na pristani Bratislavo
> > Tower: Tady je opravdu Viden
> > Pilot: Viden?
> > Tower: Ano
> > Pilot: Ale proc? My jsme chteli do Bratislavy
> > Tower: O.K. Tak prestante pristavat a zahnete doleva
> >
> > Tower ironicky k pilotovi, ktery prave obzvlast tvrde pristal:
> > "No jo, pristani nemusi byt zadny tajemstvi, pasazeri muzou klidne
> > vedet, ze jsou dole"
> > Pilot: "To nevadi, oni stejne vzdycky tleskaj"
> >
> > Pilot spolecnosti Alitalia, kterymu blesk vyradil z provozu pulku
> > cockpitu:
> > "Skoro vsechno nam vypadlo, nic uz nefunguje, ani vyskomer uz nic
> > neukazuje .....
> > Po peti minutach nadavani se ozve pilot jinyho letadla: "Drz hubu a
> > zemri jako chlap"
> >
> > Pilot: Mame malo paliva. Okamzite zadame dalsi instrukce.
> > Tower: Jaka je vase pozice. Nemame vas na radaru
> > Pilot: Stojime na draze 2 a uz vecnost cekame na cisternu
> >
> > Tower: Po pristani prosim na Taxiway Alpha 7, Alpha 5, Whiskey 2,
> > Delta 1 a Oscar 2
> > Pilot: Kde to je? My se tady preci nevyzname
> > Tower: Nic si z toho nedelejte. Ja tu sem taky teprve druhej den
> >
> > Pilot: Zadame o povoleni ke startu
> > Tower: Sorry, nemame vas letovy plan, kam letite?
> > Pilot: Do Salzburgu, jako kazdy pondeli
> > Tower: Dneska je utery
> > Pilot: To je super. Tak to mame volno
> >
> > Pilot: Copak tady neni zadny Follow-me-auto?
> > Tower: Negativ. Koukejte se dostat na Gate sam
> >
> > Tower: Vase vyska a posice?
> > Pilot: Merim 1,80 a sedim vepredu vlevo
> >
> > Tower: Mate dost paliva nebo ne?
> > Pilot: Ano
> > Tower: Ano, co?
> > Pilot: Ano, pane
> >
> > Tower: Oznamte nam ocekavany cas priletu
> > Pilot: Utery by se mi docela hodilo
> >
> > A pak se ma normalni clovek cejtit v letadle bezpecne...
>