skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Hlava
prohledat
20 příspěvků (zobrazeno 1 až 20) od 04.07.2004 do 30.06.2022, založil/a
-> vaclavka: Cokoliv jako leštění kanálů prakticky tomuto motoru nijak nepomůže.... základní je úprava tvaru sedel a ventilů, to je limit. A maximálně upravit drsnost kanálů, ale rozhodně né leštění sacích, ty musí zůstat dostatečně hrubé.
Zdravím. Poptávám někoho na vyleštění a slícování hlavy na Feldu 1,3 Mpi Liberecký kraj. Děkuji pište do zpráv.....
-> TUNER: Na tom motoru jsou novy saly,krouzky a ja tam menil rozvody tak je mi lito ho davat pryc.Mam chycenej ventil tak se mi to musi nejdriv zahrat aby se chytil i 4valec a pak jede super.Myslim ze se mi to vyplati vic nez kdybych daval dohromady jinej motor,to az po plecharine a laku.
Myslim že na 105 jsou jakýkoliv ůpravy zbytečný!!!Rozhodně to nestojí za ten čas a investovaný peníze

Tak mam v garazi 105tkovou hlavu a potreboval bych poradit.Jak co nejlip slicovat sací a vyfuckove potrubí.A jeste jeden dotaz,jak vylestit kanalky???Najde se nekdo kdo mi poradí,vazne to budu delat poprví a vetsina z vas uz stim ma skusenosti.
Tím, že 120 má větší vrtání tak zmenšíš kompresi. Auto hůř pojede. Leda bys ji snížil tak o 0,5 mm aspoň.
-> **R@ZOR**: A jak vylestim ty kanalky??Na sedla a ventily mam brusnou pastu ale jak se dostanu do tech kanallku???Kdyz sem nekdy menil hlavu tak sem tam kopnul jinou a sel sem od toho,takovou upravu budu delat poprve a nerad bych neco sku.... .
-> Jansik Michal: Nejjednodužší a nejúčinější úprava hlavy je ''snížení a vyleštění kanálů''!
Chlapi a muzete te mi aspon poradit??Kdyz si sezenu tu 105tkovou palici tak jak ji nejlip upravit??Kdyz uz ji budu menit tak at to k necemu je.A jeste by me zajimalo,jak nejlip slicovat sací potrubí??
Ja nevim jestli je to GLSo ta uz si nepamatuju,ale blbost to bejt musi vzdyt 105tka ma 68vrtani a 120tka ma 72
Je to blbost! Kór jestli je to opravdu glsová! Protože gls má vypouklí písty a 105 má rovný!
Kdyz mam studeny shade tak mi jede na tri valce.Myslim si ze je to ventilem a chci vymenit celou hlavu.Mam 105-kovej motor a znamej mi nabizi 120-kovou tusim glsovou ci nejakou takovou palici s tim ze jsou skoro stejny jako 105-kovy hlavy.Je na tom neco nebo je to blbost???