-> Hanz1912: vlézt si pod auto a ať ti někdo šmrdlá pákou z levo do prava a uvidíš jak se to vychýlý a kde se potká na výstupu v tunelu s průchodkou, co to děla s kosticí atd...
kvůli tomu nemá cenu vyndavat agregát. Jak to chceš bez něj ladit. Spíš pak taky koukat jak jsou vytahaný silentbloky a co to bude dělat když se celý auto oklepe
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
kratke razeni
prohledat
28 příspěvků (zobrazeno 1 až 28) od 31.12.2008 do 02.11.2022, založil/a Mlhoš - zrušená registrace
-> Bery: je tam gumokov kloub. Průchodka je tam nová a je tam i ten plech v ní. Možná to chce vyměnit i ta pouzdra plastová. Podložka pod kulisou je ta plastová origo. Stejně budu muset motor asi ven a převodovku taky a mrknout na to. Bez toho to asi nezjistím.
a před převodovkou máš kloub? nebo tu kostici?
mě třeba když někdo zkouší řadičku, ´tak obvylke tvrdí, že mi tam jde jen 3 a 4 ka...
gumový brejle na výstupu z tunelu nevadí řadící tyči? nebo něco v tunelu? podkládal jsi kulisu?
mě třeba když někdo zkouší řadičku, ´tak obvylke tvrdí, že mi tam jde jen 3 a 4 ka...
gumový brejle na výstupu z tunelu nevadí řadící tyči? nebo něco v tunelu? podkládal jsi kulisu?
-> Hanz1912: Myslíš tu plastovou? Nahoru. Vždyť ta tam snad ani jinak nejde.
-> Eidy: a ještě dotaz. Ta kulička příjde tím kónusem nahoru nebo dovnitř do objímky
-> darklord: Paragraf už to dávno není, takže nemůžu. Dráhy jsou dost krátký.
-> Eidy 01.11.22 12:36:59: to tam mas ten paragraf co si pamatam z trosky?
sak to sa mozes pri radeni tou istou rukou este skrabat na vajciach, nie?





-> Hanz1912: Kratším dráhám rozumím. Mám udělaný shortshift z páky 1203 a normální 5Q kulisy. V maximálním výkyvu chce kulička taky skoro vypadnout z objímky, ale když je to v autě, k tak velkýmu výkyvu nedojde.
-> Eidy: převodovka je 5Q. Ten slavný shortshift má kratší dráhy než klasika. Já myslel že se vymění kus za kus a bude to fungovat. To se asi vrátím k té 1203 a zaměřím se na to aby to fungovalo. Zkusím pak udělat fotky jak ta kulička chce jakoby vypadnout z objímky při zařazení
-> Hanz1912 01.11.22 07:01:41: Takže se sériovou kulisou to jde a s jinou ne? Pak by mělo být něco špatně s kulisami. A nebo naopak stará měla vůle a vykompenzovala chybu v převodovce. Pohyb páky při zkoušení mimo auto je mnohem větší, než je potřeba pro převodovku. Jakou máš hokejku v převodovce? S kuličkou (4Q) nebo s kostičkou (5Q) ?
Co je potřeba ještě udělat aby to řadilo? Mám zkrácené řazení z Motorsportu, včera namontuju kus za kus a nic. Nějaký kvalt tam zapadl ale nevím který. Nejde poznat jak je to krátké. Mám ještě poskládanou novou kulisu z 1203 a včera to jel projet. Pětka a zpátečka jde více ztuha. Když jsem dal pětku nadoraz co řadička pustila tak to šlo přes zuby. Takže jsem našel polohu kde je to dobré. A z jedničky na dvojku to jde taky divně. Když jsem měl tu kulisu ve svěráku a řadil tak při řazení pětky jsem si všiml že kulička z řadičky málem vylezla z objímky. Objímka tam je taky nová ale vleze do ní kulička pro 4 kvalt. Leda mě napadlo ji trochu snížit na řadičce aby tak nelezla ven. Nevypadne ven? Když nebude nacvaknutá nadoraz? Dikes
Hele, co se stane, když jen posunu to kuličku? Kolik je dole místa, vejde se tam vejfuk?
Vlevo původní, vpravo odbroušená...
Vlevo původní, vpravo odbroušená...
taky jsem o tom přemejšlel,že to nikdy udělám,ae nechápu teď, proč posunovat kulisu vejš...nestačilo by jen od tý kuličky prodloužit spodek...jako by to "téčko" na který se připojuje pak táhlo řazení?! Když by byla delší,tak by vznikla větší páka,tím by se zkrátila draha mezi lichýma a sudýma stupněma...akorát nevím jak dlouhá by byla dráha neutrálu,tam by to asi neplatilo..co si o tom myslíte?!

jjj funguje to skvěle:)
ale chvíli to trvalo než jsem se s tím sžil:) jde to trochu ztouž a dráhy jsou krátký
skoda-virt.cz/cz/.../2204
-sportovn-azeni-f-f tutaj máte návod i s výkresem 

Ahoj hoši todle by mě taky moc zajímalo...nemáte to pls někdo nafocený? jak na autě tak ten článek třeba? moc by mi to pomohlo dík
-> Mlhoš: vyndáš celý táhla a rozebereš to. uřízneš ten komínek ve kterým drží ta páka. ten tam přivaříš zpět ale o cca3 cm vejš(o tolik to mám já). třeba kus trubky tam dáš mezi. no a pak vezmeš páku a posuneš tu kuličku o 3 cm výš na tý trubce a nebo když by se ti nechtěla odbřušovat tak prodloužíš ten spodek pod kuličkou o 3 cm. snad jsi to pochopil:)
kdyžtak mám foto. byla to felda ale je to v principu stejný
kdyžtak mám foto. byla to felda ale je to v principu stejný
pohledej v člancích,myslím že jsem to tam viděl
-> Mlhoš: napiš Járovi, on tu knížku má. Kecáte spolu i po icq tak se snim domluv
nema nekdo ten vykres?nebo rady?
-> Mlhoš: kámoš podle knížky "sportovní úpravy vozů škoda favorit" si udělal takovej píčus a krásně mu to řadilo. Takže si sežen plánek na výrobu od toho kdo má tu knížku.
nejaky jiny napad?
uřízni si řadičku

cau videli jste nekdy kratke razeni na favoritu?jde to?jestli jo tak jak?dik