
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
uzovka na vyvoz?
-> Tom Troll: hmm, gli věci v bedně, by se hodilo

-> ondie: 2,350 éček. Koukal jsem jestli to náhodou neni po vinku legenda TMB13500L, ale bohůžel je to fakticky jenom TMB10M00L. Je to 105ka s GLi motorem, ale vzhledem k tomu, že je ta kastle docela v topu tak by to jako stavebnice cenu mít mohlo, kdyby to někdo chtěl dotáhnout. Je vidět že měla dělávaný dutiny, a zadní opěradla jsou docela po smrti, takže dlouho stála.
Co mě zarazilo je ta druhá nádobka v korejtku. K čemu? Ostřiky jsou vedený z tý macatý hlavní, když už je tak velká, ne?
Co mě zarazilo je ta druhá nádobka v korejtku. K čemu? Ostřiky jsou vedený z tý macatý hlavní, když už je tak velká, ne?
zajímavé varianty aut, hlavně v té nabídce prodeje škoda 120LS de luxe



-> Tom Troll: Jj,obecně celá skandinávie tohle vždycky řešila. Primárně jde o to odstranit sníh z plochy paraboly,protože s nalepeným sněhem na světlech jedeš prostě po tmě. Nejdřív to zkoušeli stírat,později se úchýlili k rozpouštění..
No zajímavý,pár GLi už jsem ve skandinávii odpozoroval. Ale tady to vrčí asi jen "po staru" = nevidno elektrárnu. Kolik Finskejch dukátů za to pýtají ?
Mě to neva,já se na to podívám rád i zde - v případě námitek asi "škodovky v zahraničí"... ?
No zajímavý,pár GLi už jsem ve skandinávii odpozoroval. Ale tady to vrčí asi jen "po staru" = nevidno elektrárnu. Kolik Finskejch dukátů za to pýtají ?
Mě to neva,já se na to podívám rád i zde - v případě námitek asi "škodovky v zahraničí"... ?
(a má překvapení pod pokličkou)
Okatej ale jen vítanej bastl
Okatej ale jen vítanej bastl

-> ondie: Ve finsku má ten ostřik fakt asi 95% eMek, i 105ky, a preregový auta jakbysmet. Asi to tam bylo něco jako základní výbava.
Tady jedna 105L na prodej co je zrovna má.
(apropo, kam dávat fotky eMek na export?) 
Tady jedna 105L na prodej co je zrovna má.


-> Enggik: Já ten eMkovej ostřik mám,ale pravda je,že jsem tu horní část na prepreg nezkoušel (což bych moh) , ale dokud člověk nedrží obě věci vedle sebe,tak sou to vždycky jen teorie..
He,sou prostě krásný!

He,sou prostě krásný!


-> ondie: Vím že už jsem nad tímhle taky kdysi přemýšlel, že to tak asi je, ale ty ostřikovače sem nikdy v ruce neměl, popravdě je ani naživo na žádným autě neviděl, takže vůbec netuším. Ale dle foek, bych se k tvý teorii přikláněl
-> ondie 03.01.19 23:53:51: V těch ,,válečnejch" barvách se mi i ty ošklivý
nárazníky docela líbej


-> ondie 03.01.19 23:53:51: V těch ,,válečnejch" barvách se mi i ty ošklivý



A at sem tu taky trochu platnej,nedávno sem vyškráb i foto týhle Estelly alá Skoda Motorsport
-> Enggik: Určitě neee
já poslední dobou zažívám už pouze úpadek v podobě Felicií
Jinak tenhle prepregovej ostřik se mi zdá jen jako klobouk z toho eMkovýho (že k tomu jen později přivyrobili ten "nos" ) , co myslíš ?


Jinak tenhle prepregovej ostřik se mi zdá jen jako klobouk z toho eMkovýho (že k tomu jen později přivyrobili ten "nos" ) , co myslíš ?
-> ondie: Skoro mám tušení, že je to nějakej tvůj čerstvej úlovek?



-> ondie:



-> Tom Troll: Tak pak popřemýšlet jestli neni lepší napsat méně textu se smyslupným obsahem než naopak ? Fotky ale pěkný 

-> Enggik: Tak potom tady je i zepředu, ale už nic moc výjmečnýho.
A je pravda že v tom mám trochu zmatek, rád se poučím.

A je pravda že v tom mám trochu zmatek, rád se poučím.

-> Tomaso435: Tak tak, Peugeout měl ve Francii výhradní právo na užívání trojčíselného označování vozidel s nulou uprostřed, takže na ten popud musela Škoda a Porsche měnit označení u svých aut.
Ale předpokládal jsem, že tahle story je tu všeobecně známa
Ale předpokládal jsem, že tahle story je tu všeobecně známa

-> Tomaso435: je, Pazout mrmlal kvuli licenci
-> Enggik: ta francie ... není to kvuli záměnosti s pežotím označením ? 

-> Tom Troll: Pleteš tady jabka s hruškama, ještě navíc se to tu řešilo hned na začátku i v průběhu tu je několik fotek
tohle slovní označení se používalo výhradně v Belgii, jinde jsem na něj zatím nenarazil. A navíc to neznačí výbavu, ale motorizaci
105ky se prodávali jako: 105S, Favorit, Favorit L
120ky : Rapid L, Rapid LS, Rapid LSX, Rapid GLS, Golden
Fe Francii se používalo normální číselné označení (i proto tam byla ta verze 1050
)
Každopádně ta fotka je aspoň pro mne zajímavá.


105ky se prodávali jako: 105S, Favorit, Favorit L
120ky : Rapid L, Rapid LS, Rapid LSX, Rapid GLS, Golden
Fe Francii se používalo normální číselné označení (i proto tam byla ta verze 1050

Každopádně ta fotka je aspoň pro mne zajímavá.
-> ondie: Je to možný, vim že ve francii byl hlavě Favorit, ale Rapid taky. Chtělo by to někoho kdo by přeložil prospekty.
-> Tomaso435: Tak nějak. Asi Né jakoby GLS by byl favorit, ale příplatkovej paket nebo něco takovýho.

-> Tomaso435: Tak nějak. Asi Né jakoby GLS by byl favorit, ale příplatkovej paket nebo něco takovýho.
-> ondie: všechno bude :-D krtikovi sem slíbil šlajfku škodováckou zase, ale copak ja vim kde to je :-D až to na mě padne............
-> Tomaso435: jo,taky úžovka a kdysi si mi ho slíbil až ho prej najdeš...



-> Tom Troll: já si myslim teda,že ty Rapidí sedani byly spíš z Belgie,každopádně jen úžovkový období
-> Tom Troll: a favorit se označovala taky výbava? pač někde mám štítek z užovky exportní plechovej a je tam favorit
-> Jarda: jj, co vim tak Rapid byla výbava, ne název modelu. Garde bylo 120R a všechny auta mohly bejt výbavy Rapid. K tomu 105 bylo 1050.
-> Tom Troll 03.01.19 12:45:34: rapid ve francii bylo garde a i ouza?

Rapid asi do Francie, ale registrovaný v sovjetu?
Ta mlhovka se takhle na Francouzký montovala?

Ta mlhovka se takhle na Francouzký montovala?
-> Enggik 20.12.18 22:41:37: Pěkná fotka

-> Enggik: jo, ta fotka je celkem známá. Svět motorů z r. 1982,možná 1983, ne?
-> Tom Troll: Tak tady máš ještě jednu 
Jinak údaje jsou takový, že s dovozem se začalo někdy v roce 82, a do konce roku 83 jich bylo prodáno cca 1000ks (v tom už asi teda bude i pár eMek)

Jinak údaje jsou takový, že s dovozem se začalo někdy v roce 82, a do konce roku 83 jich bylo prodáno cca 1000ks (v tom už asi teda bude i pár eMek)
-> Enggik: První kanadská užovka co vidim krom tamotoh jednoho prospektu kde je zazadu.
Pomalu jsem tomu nechtěl věřit. Muselo jich bejt strašně málo a hned naběhly emka.


Pomalu jsem tomu nechtěl věřit. Muselo jich bejt strašně málo a hned naběhly emka.
-> ondie: No jo, ale poslední dobou už nějak není kde co brát 

-> Enggik: Nějak mi to tady uniklo. Zas pěkný info a fotky od tebe,paráda ! 

A kdyby někoho zajímala možnost dovozu škodovek ČS pracovníků v zahraničí do ČSSR. 

Další Golden
Tentokrát i s těma nej sedačkama, co ve škodovce kdy mohly být
Recaro Blaupunk


-> Tom Troll: kámoš si něco takového vyrobil sám, včetně rámu z lešeňovek. na stavbu to bylo ideální.
-> Enggik: Jo a tady ještě máš jednu italku s těma směrovkama, a rovnou se Sprintama 

-> Tom Troll: To vidím poprvé
Bylo mi divný, že ten žigul má zrcátko z Malucha

Bylo mi divný, že ten žigul má zrcátko z Malucha

-> Bukaj: To asi ude pseudožigul Fiat 125p s korbou. Ruský VIS i Izk žigul pickupy maji jiný korby.
-> Tom Troll 09.06.18 14:18:54: A to vedle je žigul Pick-up?

Škoda Estelle Rapid CE - 1984. Výroční edice. Myslel jsem že se jedinej nedochoval. 

A další střípky ke švýcarské 105LS 

Jedna Italka
takže i italové ,,měli" to šílený umístění bočního blinkru? 


-> rsvancara 11.12.17 18:34:56: Už jsem viděl v jednom G dotaženým zpět