skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
pred a po
hlavně, že to bude poznat u obrubniku až bude sestra/matka parkovat...
-> minno: tiež tam nevidím rozdiel :D :D :D
-> OTA-MTX: o 5 mm?
-> Bukaj: To by asi vypadalo líp. Ale je tam drátěnej plot, kterej je nic moc (spíš nic než moc) a mám takovej dojem, že ty pahýly ten plot z větší části držej. Takže likvidace u země bude zároveň s výměnou plotu. A na tu letos nějak naní ani čas, ani nálada...
-> Bukaj:
Co neni může bejt.![47](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
Co neni může bejt.
![47](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
-> Milan 136 22.10.15 21:24:22: Zrovna dělám na tomtéž dílu totéž
-> StepaNoFUN 22.10.15 21:59:25: Měls to vzít rovnou u země - vypadalo by to po znovuobražení líp, než pahýly a na nich obrost...
...tak pro příště![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> StepaNoFUN 22.10.15 21:59:25: Měls to vzít rovnou u země - vypadalo by to po znovuobražení líp, než pahýly a na nich obrost...
...tak pro příště
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> suri:
Musíš jezdit o kvalt míň.
-> Milan 136:
Díky za radu, budu nad tim uvažovat.![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Musíš jezdit o kvalt míň.
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Milan 136:
Díky za radu, budu nad tim uvažovat.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
to mas sesekaný jak po průletu migu![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
A po... Ten bordel z toho přerostlýho šeříku mě už přestal bavit, tak dostal radikání řez.
-> palinator: vrypy i zohybani je, ale tak neni to novy a o 99% to prokouklo. Pokracuju na tomhle
Na emko musis nainstalovat tesco chrom paket![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Na emko musis nainstalovat tesco chrom paket
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> palinator 22.10.15 02:24:19: nič som nerovnal, bol to taký cukrík....
-> palinator 22.10.15 02:24:19: Alternátor mám 110A , akurát ak chodím kratšie trasy , kde odrosuješ okno , svietiš , a vyhrievaš všetky sedačky tak ďalší štart už bol citeľne slabší ...
Neriešil som to , dal som rovno väčšiu AKU ...
Neriešil som to , dal som rovno väčšiu AKU ...
-> Milan 136:
Pokud v ní nejsou hluboké vrypy nebo není zohýbaná, proč by to nešlo?
Sadu na leštění mám doma taky, akorát že na eMko "89 není moc co leštit. ![47](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
Pokud v ní nejsou hluboké vrypy nebo není zohýbaná, proč by to nešlo?
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![47](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
-> minno 18.10.15 11:05:51:
Ty lamelky jsi šroubovákem po večerech rovnal nebos koupil takovej cukrik?
-> suri:
Nikdy jsem nějak ty silnější aku z důvodu vysokej výbavy nepochopil. Pochopil bych silnější AKU kvůli silnějšímu startéru nebo kvůli přímotopu, ale jinak bych to sváděl spíš na silnější alternátor.
E: jinak tak nějak nemůžu škodovce odpustit tu originál baterku, co má od výroby táta v FII 1,6 TDI. V zimě motá jak když nemotá už od výroby. A 2x 80 km skoro každej den mi nepřipadá jako malej nájezd na to, aby byla dobitá.
Ty lamelky jsi šroubovákem po večerech rovnal nebos koupil takovej cukrik?
-> suri:
Nikdy jsem nějak ty silnější aku z důvodu vysokej výbavy nepochopil. Pochopil bych silnější AKU kvůli silnějšímu startéru nebo kvůli přímotopu, ale jinak bych to sváděl spíš na silnější alternátor.
E: jinak tak nějak nemůžu škodovce odpustit tu originál baterku, co má od výroby táta v FII 1,6 TDI. V zimě motá jak když nemotá už od výroby. A 2x 80 km skoro každej den mi nepřipadá jako malej nájezd na to, aby byla dobitá.
Vzhľadom na vysokú mieru výbavy som bol nútený vymeniť pôvodnú 44AH Škoda AKU , za 61Ah Škoda AKU
-> Milan 136: JJ, jasné. 27-ročný chladič s 230 tis. km na hrbe. S chladičom a s chladením som nikdy nemal problém. Jediné, čo som s ním za celý čas robil je to, že pri repase prednej nápravy v r. 2008 som ho vystriekal vodou a natrel rám. A odvtedy spravil ďalších asi 120 tis. km.
Teraz som ale potreboval vymeniť termospínač, nakoľko od zástavby 136 motora s 88 st. termostatom som jazdil stále 120-kový termospínač a v lete mi takmer stále bežal vetrák. Tak som si povedal, že rovno vymením aj chladič, predsalen ten starý už určite nemal 100% účinnosť.
Teraz som ale potreboval vymeniť termospínač, nakoľko od zástavby 136 motora s 88 st. termostatom som jazdil stále 120-kový termospínač a v lete mi takmer stále bežal vetrák. Tak som si povedal, že rovno vymením aj chladič, predsalen ten starý už určite nemal 100% účinnosť.
-> Milan 136: Ja loni menil na rapidu (po 500tis.km) taky puvodni chladic za novy origo a ted mam ten novy prohnuty, kvuli idiotovi :(
Puvodni taky netekl, akorat mel nahore odvzdusnovak z brzdoveho trmenu :)
A pojistovak, teda likvidator mi rekl, at si koupim novej za 400kc :( jsem zvedav kolik mi ta, no nebudu se vyjadrovat, budou chtit dat.
Puvodni taky netekl, akorat mel nahore odvzdusnovak z brzdoveho trmenu :)
A pojistovak, teda likvidator mi rekl, at si koupim novej za 400kc :( jsem zvedav kolik mi ta, no nebudu se vyjadrovat, budou chtit dat.
-> minno: to chapu. Ale ten starej chladic byl fakt puvodni?
-> Milan 136: nič nie je pôvodné, chladič aj hrnce sú nové.
-> Milan 136 17.10.15 20:51:58: strop už bol dole druhý krát , prvý krát kvôli airbagom , teraz kvôli tým lampičkám z mailu , rovno som teda dal natiahnuť aj elektriku zrkadla a mikrofon HF sady /tam sa da udajne zohnat starsia ktora nepotrebuje maxidot ani mf volant , čo by bolo fajn /
-> suri: no to je taky fakt
jinak jsi se do toho dal fest. Když byl dole strop, tak se natahalo vše, co se dá?
-> minno: fakt původní jo? To je paráda. Pěkně jsi to vyladil. Hrnce jsi vypral v perwollu?
![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
jinak jsi se do toho dal fest. Když byl dole strop, tak se natahalo vše, co se dá?
-> minno: fakt původní jo? To je paráda. Pěkně jsi to vyladil. Hrnce jsi vypral v perwollu?
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Nwkt: Autopal od tunajšieho sysla
Starý už bol škaredý![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> minno: Výroba? Začal téct nebo proč?
A po:
Po 27 rokoch si zaslúžila nový chladič a pri tej príležitosti som to celé trochu vyčinčal.
Po 27 rokoch si zaslúžila nový chladič a pri tej príležitosti som to celé trochu vyčinčal.
-> Milan 136 16.10.15 20:38:44: viem ako tie okná po prelepení niekedy vyzerajú , odkrojené aj do holého plechu , nesedia fugy ,prípadne tečie , ak nájdem autosklo ktorému verím tak ho dám vymeniť , takto mám všetko nakáblované a čakám
-> suri: jakto? Co na tom dělají špatně?
-> U-Geen: tak totok je mudra krabicka asi vymontujem denne svetla a kupim totok a budem aj hmlovkar
-> U-Geen 16.10.15 10:20:08: Podla mna fajn vecička, do ďalšieho auta to určite dám ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Milan 136 15.10.15 21:49:25: aj ja by som mal , keby mal kto prelepiť poriadne okno , bohužial takého nepoznám
-> Jirik_Tuňák1983: Měnil jsem obě, jedna byla do růžova nějaká čínská mrtka druhá pořád origo po 4,4 roky a 150 tis. Poznámku o výbojce jsem měl napsanou někde kolem 140 tis km
-> Jirik_Tuňák1983: Ono asi ani tak neklesa intenzita (i kdyz mozna trochu taky), jako barva svetla. Kdyz pak vymenis po X letech jen jednu, tak ta starsi sviti v porovnani vic do modra a ta novejsi vic do bila. Je to znat celkem dost. Kdyz je po dlouhej dobe nutny menit vybojku, tak urcite rovnou radeji obe. Nwkt to tak mel na tom jeho Pasikovi :)
-> Jirik_Tuňák1983: trochu pjasarna, ale nekery auta to tka s privrenejma ocima maj seriove. www.cybertronic-labs.cz/d
enni-sviceni-ahd-negative-
kit-i58c52
-> Syny 16.10.15 09:52:05: Pak by mě ještě zajímalo, jestli se dá někde najít třeba nějaký článek, nebo jestli někdo ví jak může třeba po určitých letech nebo km klesnout výkon. Abych věděl, co mě čeká.
Kolegovi mmchdm teď jedna umřela, dal novou a říká, že bude muset dát i tu druhou, páč každá svítí jinak intenzivně.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Jirik_Tuňák1983: Na sluzebnim Passatu. Vybojky tam jsou originalni 200 000 km s automatickym rozsvecovanim po zasunuti klicku. Cca prvnich 150 000 km bylo aktovovano i comming/leaving home. A sviti porad.
Máte někdo natáčecí xylofony?
A jen tak obecně, kolik let (nebo km) tak vydrží ty výbojky?
A jen tak obecně, kolik let (nebo km) tak vydrží ty výbojky?
-> U-Geen 16.10.15 09:35:03: A čo je to AHD?
-> Nwkt: me se u subara taky xenony pri startovani nevypinej... dneska jsem kouklal ze i lehce pohasnou, podle me jim to nedela zrovna dobre. ale planuju AHD denni sviceni, tak se to tim vyresi (pokud me pak nevyresi nejakej aktivni policajt)
-> Jirik_Tuňák1983: to tam ma taky.
-> Milan 136 15.10.15 22:26:59: To tam asi nemá, má Klimenta 2007.
-> Tommyk: origo
-> Jirik_Tuňák1983: jojo xenony. To sviceni po zamknuti/odemknuti tam je ted aktivni v menu maxidotu, ale vypnu to. Nechci to trapit.
-> Milan 136 15.10.15 21:49:25: origo nebo čína?
-> Jirik_Tuňák1983: Mě to startuje s rozsvícenýma xylofónama
-> Milan 136 15.10.15 22:05:51: Ani nevím, ty tam máš xylofony, nebo ne?
Už jsem se na to asi ptal, už nevím. Kolegovi se rozsvěcují po odemknutí dálkou, pak po chvíli zhasnou a pokud do té doby nastartuje, tak zhasnou při startování a paxe zase rozsvítí. To je na ně podle mého docela céres. To se dá vypnout jen přes diag. a nebo i přímo z vozu? U Citrona jsem si mohl nastavovat přímo v pal. PC, taxe raději ptám.
Už jsem se na to asi ptal, už nevím. Kolegovi se rozsvěcují po odemknutí dálkou, pak po chvíli zhasnou a pokud do té doby nastartuje, tak zhasnou při startování a paxe zase rozsvítí. To je na ně podle mého docela céres. To se dá vypnout jen přes diag. a nebo i přímo z vozu? U Citrona jsem si mohl nastavovat přímo v pal. PC, taxe raději ptám.