-> isti:
Ujasněme si pojmy:
holobit - holografická jednotka datové kapacity
piropásy - velmi dlouhé nekynuté knedlíky
...
ad. 1) Pokud se bavíme o přitahovačích bezpečnostních pásů, tak je to dobré k tomu, že při nárazu vozidla "pyropatrony" předepnou bezpečnostní pás řidiče či spolujezdce (případně spolujezdců) ještě před tím, než dojde ke zpomalení vozidla nárazem a pokračování pohybu osob setrvačností a zaseknutí bezpečnostního pásu, tedy hrozí menší riziko poranění pásem (zlomeniny kostí, zhmožděniny apod.).
Funguje to na stejném principu, jako airbag, jen pyropatrona nevystřelí pytel z krabice, ale přitáhne bezpečnostní pás.
ad. 2) Stejně, jako airbag - normálně odpojit konektor z pásu (předpokládám, že na vrakovišti už v autě není akumulátor).
ad. 3) Ano, ve dveřích řidiče. Vozy s pravostranným řízením mají v pravých dveřích, levostranné v levých.
ad. 4) Zezadu na středu volantu budou někde šrouby. Pravděpodobně budou přístupné až po sundání krytů sloupku volantu (nevím přesně, jak to má felda). Po odšroubování střed sundáš a odpojíš konektor airbagu od kroužku pod volantem...
ad. 5) Airbagy (většinou) fungují na principu elektronickém: Čidla nárazu - řídící jednotka - jednotlivé airbagy. Existují i airbagy mechanické (většinou boční v sedadlech), kde není jednotka, ale mechanická spoušť (rozbuška) v rámu sedadla, fungují tedy i bez připojené baterie, ale to nebude případ Felicie. Takže budeš potřebovat komplet elektroinstalaci airbagů, řídící jednotku a všechny airbagy, které v tom autě jsou (včetně pásů, pokud mají přitahovače). Pokud budeš předělávat "holátko" na lepší výbavu, demontoval bych kompletní svazek elektroinstalace z dárce. Bude to jednodušší, než tahat jen části svazku, nehledě na to, že by ti jistě něco chybělo...
ad. 6-9) Odpovědi nechám na někom, kdo má Feldu...
...jen centrál v zadních dveřích je stejný, jako v předních - motorky jsou přišroubované a snadno demontovatelné (pokud je to origo centrál)...
![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)