V sobotu po na burze stráveném/prokecaném dopoledni jsem se jal měnit rozvody na 130LPG.
Sice se neozývaly, ale měly najeto cca 200 tisíc a říkal jsem si, že už asi nebudou nic moc...
S optickým stavem vnitřku motoru po sundání vany jsem byl spokojen:
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
-> Borderer: Možná že konečně kat proletěl výfukem a je konečně průchozí ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Trochu sem včera pospíchal s feldou po dálnici. Dneska se mi zdá, že byla nějaká strašně živá a předjíždění s ní najednou bylo mnohem menší utrpení. To se adaptuje i 1.6 MPi? Jak to vůbec funguje?
A jako třešnička na dortu byla, že auto i s 295t km pořád dosáhne své papírové maximální rychlosti, dle GPS.![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
A jako třešnička na dortu byla, že auto i s 295t km pořád dosáhne své papírové maximální rychlosti, dle GPS.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Jarda - zrušená registrace 15.09.19 07:17:02: plech mívali na OB autodíly
určitě bych minimálně dovařil tu matku na uchycení blatníku
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
tak predek skoro hotovej....
ten plech za svetlem v teto fazi asi resit nebudu a dostane origo plastove podbehy z cervene felicie, te budou muset staci polsky :)
ten plech za svetlem v teto fazi asi resit nebudu a dostane origo plastove podbehy z cervene felicie, te budou muset staci polsky :)
-> David29 14.09.19 17:58:23: Já se probral z narkózy po slepáku, otevřel si knížku a začal si číst dobrodružné povídky od Batličky. ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> SO545 14.09.19 16:01:45: Tak dobrovoľne len tak pre nič za nič to človek nepodstupuje, ale keď musíš, tak musíš... Ale tak ja som bol po prebudení v pohode, aspoň som si to myslel![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> David29 14.09.19 17:58:23:
Ja keď som sa pred 13 rokmi po úraze prebudil na druhý deň na JIS, tak som bol tak mimo, že som začal strhávať zo seba všetky hadičky a prístroje![40](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> David29 14.09.19 17:58:23:
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
Já byl v nárkoze jednou. Varovali mě, že až se probudím, nesmím nic jíst, pít, nikam chodit a mám zavolat sestru.
Tak jsem se probral, šel na záchod, sněd si tatranku, vypil si ten starej čaj a pak ji zavolal... Samozřejmě jsem dostal vynadáno![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
No a večer jsem šel do společenské místnosti, kdy mě zastavili se slovy, že kam jako jdu že jsem po narkoze. Tak jim říkám že se du dívat na televizi, protože dávaj Medicopter 117![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Tak jsem se probral, šel na záchod, sněd si tatranku, vypil si ten starej čaj a pak ji zavolal... Samozřejmě jsem dostal vynadáno
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
No a večer jsem šel do společenské místnosti, kdy mě zastavili se slovy, že kam jako jdu že jsem po narkoze. Tak jim říkám že se du dívat na televizi, protože dávaj Medicopter 117
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> minno 14.09.19 14:18:28: ak by to nebolo po narkoze tak cista mrtvica... ten pocit dobre poznam...dal som si to uz 2x a ak by to zalezalo na mne tak uz nikdy viac...
Ten pocit, keď ťa prebudia z narkózy a ty vezmeš do ruky mobil a píšeš známym kraviny
(ja včera; a to som si myslel, že ako fajne som to napísal
)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> MISCHO:
![157](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/157.gif)
![157](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/157.gif)
![157](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/157.gif)
![157](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/157.gif)
-> bouchy 09.09.19 20:46:22: prave jsem tu nesoumernost pocitoval uz pred delsi dobou a odvzdusnoval jsem loni pri vymene brzdovky, ale jeste to zkusim...
-> Jarda: Že by nějaký zavzdušnění?
-> radekp 09.09.19 20:30:09: proto ty km rapidem, ted jsem u malyho, ale musim mu dovarit funa, aby mel taky nejaky auti![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Jarda: ty jsi ještě nepřeladil na rodičovskou vlnu ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Dnes pres 600km sluzebni o2 a skoro 300km rapidem, stk skoro bez problemu, ale min mi brzdi na pedal pz kolo, nechapu, origo azbest pakny na celym zadku, prasata 22 nezarezla, netekouci, na rucku brzdi soumerne, co to muze byt?![9](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
-> krtecek: neporadí někdo s ohledem na nižší příspěvek jakou KONKRÉTNÍ PU barvu na vrch toho epoxidu?? Odstín RAL 9005 lesk, bych věděl. Jde mi spíš o toho výrobce a obchodní název. Co se dobře snese s Bodyčkem
Kdyžtak SZ ať tu nespamujeme vlákno...díky
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> StepaNoFUN: Zatim je nemam dlouho, ale muzu zkusit casem. Jen abych si z nich nevypustil vzduch :-D
-> Bukaj 06.09.19 08:13:53:
Speciál se taky furt prodává. Já ho používám rád, protože nelepí. Ale práce s nim, to je teda rygol, to máš pravdu.
Speciál se taky furt prodává. Já ho používám rád, protože nelepí. Ale práce s nim, to je teda rygol, to máš pravdu.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Tak jednou ročně povol alespoň tlakoměr (je pod ním ventilek) a zase ho dotáhni. musí spadnout na 0 a znovu vyskočit. Pak máš jistotu. Stejně by revizák nic jinýho prvních 5 let neudělal...
No ja mam dva 6kg hasicaky, jeden v obyvaku a druhej v garazi. Oba koupeny v Eve jako novy ve sleve...
Jinak jsem nic nedelal, jen za 4 dny odridil asi 1600 km s minimem odpocinku a uz jsem rad, ze si jdu lehnout...
Jinak jsem nic nedelal, jen za 4 dny odridil asi 1600 km s minimem odpocinku a uz jsem rad, ze si jdu lehnout...
-> radekp: pak tedy klobouček, vypadá to hezky
něco podobného chystám do garáže![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
něco podobného chystám do garáže
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
-> T: jo. Hasicak jsem musel nejdriv vystrikat. Myslim ze jich jeste par udelam
-> Matthes, záškodník z TechWebu: kdo vi kde si ho svara povesi. Snad si to nikdo v zachvatu paniky nesplete
-> StepaNoFUN: tohle byl taky vyrazeny praskovy. A vubec nic mu nebylo. 100%funkcni
A odpoledne tahle hromadka
-> Matthes, záškodník z TechWebu: kdo vi kde si ho svara povesi. Snad si to nikdo v zachvatu paniky nesplete
-> StepaNoFUN: tohle byl taky vyrazeny praskovy. A vubec nic mu nebylo. 100%funkcni
A odpoledne tahle hromadka
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Na to musí ještě vedle bejt jeden bez lemovky...
Okolo dílny mám hasičáky 4. A doufám, že by alespoň jeden fungoval. Všechno jsou to vyřazený (na některejch nlze udělat po nějaký době znovu tlakovka) z práce...
Okolo dílny mám hasičáky 4. A doufám, že by alespoň jeden fungoval. Všechno jsou to vyřazený (na některejch nlze udělat po nějaký době znovu tlakovka) z práce...
Dneska jsem zadřel
bolí mě sice celej Krteček, ale jsem spokojený jak želva... 3/4 dílů v epoxidu....sice jsem asi 10min zápasil s pistolí+kompresorem a jejich nastavením....ale výsledek je super...ještě pár věcí a máme vše v základu....na všechno co je tady na té fotce + zadní ramena padlo pouze 0,5l barvy....ta pistol je zlatá![76](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/76.gif)
![14](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/14.gif)
![76](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/76.gif)
-> radekp: Hehe snad ho nikdo nebude potrebovat/chtit pouzit na ohen :-
-> radekp 07.09.19 13:05:16: jsi dělal ?
-> Bukaj: Podvozkový díly všecky pečlivě zabalim právě kvůli tomuhle efektu.
Jde mi hlavně o podlahu a karoserii jako takovou. Nemám náladu bejt upatlanej jako u škodovky i když pod feldu se zase tak často neleze, v podstatě není důvod.
-> Jarda/felda: Ten se mi právě neosvědčil, tvrdne a praská. :-/
edit: Na konkor 500 sem už koukal a prej je po zatuhnutí hodně tvrdej. Zkusím kouknout na ten resistin car - jde mi o to, že MLko vymeje časem voda - všechny dutiny přístupný zespod auta jsou suchý. Chci to plošně ošetřit na dobu "dokud nás STK nerozdělí" a ne to opakovat co rok/dva, právě kvůli tomu, že se to časem vymeje.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Jarda/felda: Ten se mi právě neosvědčil, tvrdne a praská. :-/
edit: Na konkor 500 sem už koukal a prej je po zatuhnutí hodně tvrdej. Zkusím kouknout na ten resistin car - jde mi o to, že MLko vymeje časem voda - všechny dutiny přístupný zespod auta jsou suchý. Chci to plošně ošetřit na dobu "dokud nás STK nerozdělí" a ne to opakovat co rok/dva, právě kvůli tomu, že se to časem vymeje.
-> Bukaj 06.09.19 08:13:53: nebo taky úplně obyčejný gumoasfalt na střechy ![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> Borderer: V dobách dávno minulých se na spodky používal buď Tlumex či Tlumex Speciál (šedostříbrná nátěrová hmota, z jejíž "vůně" se mi zvedá žaludek), od osmdesátých let inovovaný Tlumex Plast (černá furtlepící srágora na asfaltové bázi), který se prodává dodnes.
Případně na ochranu spodních partií auta je ještě Resistin Car - vosk s "asfaltem" a nějakým inhibitorem koroze či ještě bývával Konkor (tuším 500, nebo 800?)...
Ale z hlediska rozumné servisovatelnosti už i podvozkové díly stříkám výhradně Resistinem ML (nikoli ze spreje ale z plechovky - ve spreji je úplně něco jiného, i když se to jmenuje stejně) - v případě nutnosti servisních zásahů pak nejsem až za ušima od mastné černé srágory...![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Případně na ochranu spodních partií auta je ještě Resistin Car - vosk s "asfaltem" a nějakým inhibitorem koroze či ještě bývával Konkor (tuším 500, nebo 800?)...
Ale z hlediska rozumné servisovatelnosti už i podvozkové díly stříkám výhradně Resistinem ML (nikoli ze spreje ale z plechovky - ve spreji je úplně něco jiného, i když se to jmenuje stejně) - v případě nutnosti servisních zásahů pak nejsem až za ušima od mastné černé srágory...
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Zatím jsem nic neudělal, ale rád bych.... Na užovce mám z dob kdysi dávno minulých celý spodek (na plastizolu) nastříkanej nějakou plastickou sračkou, která vůbec nejde dolů (ani z rukou). Tam kde to je, to nehnije a umí to i zpomalit korozi.... Netušíte, co to může být? Rád bych to samé aplikoval i na felicii, ale netuším po čem šáhnout, zatím jsem dělal vždy jen dutiny, ale momentálně jsem ve fázi, kdy začal plastizol praskat a rád bych, aby auto žilo, dokud neskončí stavební úpravy (2 - 4 roky dle STK).
Mohelničák? To bude asi ten kopec na kterém jsem zjistil že ten obstarožní tranzit na kterém jsem vezl dvě tuny a táhl na nebržděném další jednu tunu nejen že má slabý výkon ale i brzdy
.
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
Mohelničák je nejefektivnější sjíždět tak, že langsam jízdou směrem nahoru člověk nechá ujet tu pomalou verbež před sebou, na vrcholu Mohelničáku člověk při 60 km/h vyřadí a celou cestu se těší z rychlosti 100-130 km/h až do Mohelnice. ![40](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
-> Mr._Nosferatu: Tak pokud máš něco najeto, tak odhad... A vidíš jak moc to zrychluje. Samozřejmě se třeba plácnu Klíčiovák nechal jet i velkou 4 a občas sis ťuknul brzdu. Nahoru jsi jel tak velkou 3 (max.)... Když jsem potřeboval šetřit vzduch (kompresor skoro po smrti a chtěl jsem to dotáhnout domů), tak jsem ho jel malou 3 na motorovku a víc nebylo potřeba...
-> StepaNoFUN: Ale jak poznáš na jaký kvalt jen dolů, když jsi tamtudy nejel nahoru ?
Na to jsem se ptal i učitele v autoškole a nedokázal smysluplně odpovědět.
Na to jsem se ptal i učitele v autoškole a nedokázal smysluplně odpovědět.
-> Jozka 01.09.19 17:52:03: Když jsi to napsl, tak si to i vybavím podle toho OTK. Ale asi bych dost tápal... :-)
-> bouchy: Hele je to jednoduchý. Stará poučka říká - "Čím nahoru, tím dolu." Platí to jak pro soupravy (klidně osobák s větším vlekem) tak náklaďáky. U sólo osobáku/dodávky si můžeš dovolit z kopce o kvalt nahoru v případě, že nejsi idiot a nebrzdíš celej kopec. Ale nabrzdit víc, povolit, počkat až se to rozjede...
-> suri: Se párkrát vzal do ruky a obtisk byl fuč skoro beze zbytku.. Že cosi takovýho bylo na nových, jsem tím pádem zjistil až někdy koncem minulýho století - a to už jsem taky měl všude hevery hydraulický, i když spíš kvůli vratkosti, než pro prohnilost. Originální kus jsem snad naposled použil v roce 93, možná 94 u příležitosti defektu v Dejvicích..
-> Jozka: môže byť no , ja si už na toto spomínam fakt matne a kedysi som takých pár pekných heverov vyhodil , vtedy sa to ešte bralo tak že keď sa s tým to auto nedá zodvihnúť tak je to naprd :D hold to už bývalo všetko parádne pohnité
-> suri: Kdybych kdysi neměl kousek skoro nepoužívanej s téměř komplet obtiskem, taky bych možná tápal..
Mimochodem se jedná o dřevní verzi obtisku, to "objednací číslo" se používalo v dobách 1000MB a prvních kil..
Mimochodem se jedná o dřevní verzi obtisku, to "objednací číslo" se používalo v dobách 1000MB a prvních kil..
-> Jozka: vidíš to ma nenapadlo
-> Žiabrovak: / -> suri: Nálepka na hever..![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
učil som Feliciu na naftu ale ráno mi nejak nechce fungovať , tak som to vytankoval , nový filter , sviečky ,umytie výfuku / bol ako rotačka v čipu/ a snáď to pôjde ...
-> StepaNoFUN: Však proto jsem psal, že to dává smysl, tudíž, že 20 to není. Ta značka je tam minimálně od roku 2000, byť asi v nějakým novějším provedení. Stejně se vždy nezadaří.
-> King: Vždyť při brzdění motorem šetříš oboje - jak brzdy, tak kapky benzínu. Btw i když to ženu, tak pod kopcem a nadále jsou čísla o dost lepší. Dneska už uvařený brzdy u osobáku asi nehrozej, leč situace za dob bubnů v 1000MB i starších kreacích byla jiná; kdežto silnice je furt tatáž.
-> Bery: To nekurvit si autí znamená, že brzdnou práci bude konat přívěs? Takovým bych doporučil aby seděli doma. Jestli se bojej o brzdy, spojku, podvozek, motor.
-> King: Vždyť při brzdění motorem šetříš oboje - jak brzdy, tak kapky benzínu. Btw i když to ženu, tak pod kopcem a nadále jsou čísla o dost lepší. Dneska už uvařený brzdy u osobáku asi nehrozej, leč situace za dob bubnů v 1000MB i starších kreacích byla jiná; kdežto silnice je furt tatáž.
-> Bery: To nekurvit si autí znamená, že brzdnou práci bude konat přívěs? Takovým bych doporučil aby seděli doma. Jestli se bojej o brzdy, spojku, podvozek, motor.