
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
-> havlik 14.05.17 18:25:50: To na obrázku ale vypadá malinko jinak
.

-> krtik: Fifteen52 tak delaj 14" ale možná jedno kolo by stalo co jedna jiná cordoba :-)
fifteen52.com/collections /.../forged-2pc-snowflake
fifteen52.com/collections /.../forged-2pc-snowflake
-> havlik 14.05.17 17:54:52: Jo, teda, to koukám. Původní výroba nebo obnovená? Kdo je vůbec výrobce?
-> krtik: Jo někdo je děla teda nevím jestli v 14, ale budou stát víc jak dvě cordoby
-> J3STER 14.05.17 09:22:11: No to chce list od prodejce/výrobce. Chtěl jsme zapsat 185 široký gumy na feldu, tak jsem sosnul nějaký typáky, kde byli zapsaný, aby bylo viděť, že to auto pojede. No samo, že jsem nepochodil...
-> 11mAjA11: Patnáctky nechci, ale pavučiny BBS mahle 6j 14 kdyby byly. Jinak v okolí jsou dva prodejci těchto kol.
-> krtik: Jo to vím. Ale nějakým typovým listem z internetu ji asi neoblafnu.

-> krtik: Jo to vím. Ale nějakým typovým listem z internetu ji asi neoblafnu.

-> J3STER 13.05.17 23:14:23: Jo tak ty jsou krásný. Je fakt, že ty už nový nekoupíš no...
.

-> J3STER:
Jestli mas tyto doma, tak ja bych je na golfa uvital.
Vymenim za 15" pavuciny
Jestli mas tyto doma, tak ja bych je na golfa uvital.
Vymenim za 15" pavuciny

-> J3STER 13.05.17 22:08:36: Taky mi bylo nejen doma řečeno, že mám koupit nová. Né ale kvůli bezpečnosti, nýbrž proto, že to výjde nakonec cenově šul-nul. Je fakt, že minulej nákup jetých kol vyšel jak nový kola a beztak to neni vono. Tak se chystám no funglovky.
Záleží, co chceš za kola?
Záleží, co chceš za kola?
Tak jsem dnes nahodil že bych na Cordobu dal 14ky kola z Golfa I, a moja mi do toho mudruje ať nešetřím a koupím nová kvůli bezpečnosti. Jsou to ty lité černoleštěné. Nerozumí tomu a kecá.
Vymenil na FiatoOplu (Croma) zadni brzdove hadice..
Hadice vzhledu pulmetru spekacku sem snad jeste nevidel..

Hadice vzhledu pulmetru spekacku sem snad jeste nevidel..

-> minno: aha tak snad mi to nějakou dobu vydrží 

-> palinator: super diky moc



-> Lukyn Fakír:
Motorovej 15W40.
Motorovej 15W40.
Chci se zeptat, mam dotaz a nevim kam to mam dat a nebudu to složitě hledat :D mam doma kompresor orlík 2pistak, co do toho patří za olej? Prosím
-> Rock: Nechcem ťa strašiť, ale aj ja som dával jedno obdobie nové asi 5x za sebou

-> minno: já doufám že chcát nebude, dával jsem je obě nový tak snad to vydrží
-> isti 10.05.17 12:41:46: zas nepreháňajme
Ale je fakt, že som zvyknutý opravovať v trochu drsnejších podmienkach, napr. meniť a opravovať polonápravy u kyvky pri -10°C a podobne. Preto mi príde čudné prevracať kvôli tomu auto nabok :)
-> Rock: Tak a teraz hlavne, aby to po pár km zas nezačalo chcať (gufero).

-> Rock: Tak a teraz hlavne, aby to po pár km zas nezačalo chcať (gufero).
-> Přema_2 10.05.17 18:11:33: urcite to do zinku dej, ochrani to i dalsi casti auta, ktere v zinku nemas... cim vic toho na aute mas v zinku, tim lepe
varit se to da nebo to v miste svaru obrousis...
Ja pouzivam vodou reditelnej zaklad na nezaoxidovanej zinek a ten fakt drzi, ale nesmis ho dat na holej plech, protoze jeho antikorozni vlastnosti jsou spatne

Ja pouzivam vodou reditelnej zaklad na nezaoxidovanej zinek a ten fakt drzi, ale nesmis ho dat na holej plech, protoze jeho antikorozni vlastnosti jsou spatne

-> minno: ono se na tom líp pracuje když je to na boku
Už jsem to po složení projel a jede dobře, už tam nic nevrže a neskřípe
Už jsem to po složení projel a jede dobře, už tam nic nevrže a neskřípe

-> Přema_2 10.05.17 18:11:33: já bych to do zinku dal když je možnost 

Pořád se nemůžu rozhodnout... mám na embu dole celou podlahu kufru, přední příčku, i ty plechy co nad tím jsou sedačky a uvažuju zda to nacpat do zinku když už je to dole nebo ne... hlavně mám strach o to jak se to bude navařovat zpátky a že na to budu muset koupit speci základku... 

-> castrol: Pre niekoho kto rozoberie skodovku 10x za mesiac kvôli nejakému pazvuku tam nevidno nič zvláštné



-> minno: 

-> King 09.05.17 22:59:58: -> StepaNoFUN 09.05.17 21:50:14: ale jo s ocnima problem nemam, ten nejlepsi ocar bohuzel zemrel na rakovinu, jednou mi nadaval, kdyz jsem delal zlutyho rapida, ze si zahravam, kdyz jsem tam prisel po tydnu taky s ocelovou sponkou...
-> castrol: no práveže som sa kukal a nič zvláštneho som tam nevidel
-> Rock 09.05.17 19:27:25: No už každý ako vie, ale podľa mňa zbytočná práca dávať auto nabok kvôli takej kravine :)
-> Rock 09.05.17 19:27:25: No už každý ako vie, ale podľa mňa zbytočná práca dávať auto nabok kvôli takej kravine :)
-> Jarda: Oni sice ty buňky v oku mají dost nadstandardní schopnost regenerace, ale infekce je prevít. I když...taky jsem kdysi v mládí dostal z bráchova praku skobičkou ze smaltovanýho Cu drátu do oka, nechal jsem to tejden "vyhnít" pod flastrem a zahojilo se to, ale už bych takovou pitomost radši nedělal :-)
-> Jarda: Tak do týdne to vyhnisá... Ale když druhej den nic nevidíš a musíš do práce, tak toho očního rád navštívíš... A jednou jsem se na to vykašlal a nešel tam a ani jsem to nezkoušel vyndat (což už běžně dělám - párátko funguje) - nevěděl jsem, že to je špona, ale myslel jsem, že to je zánět spojivek, kterej prostě přejde (souhra mnoha okolností a několika akcí najednou, kdy jsem naprosto nevěnoval pozornost tomu, že jsem páchal nějaký auto)... A skončilo to zánětem sítnice (železo se začalo rozpadat působením vlhkosti na oxidy železa) a paní primářka mi tenkrát řekla, že druhej den na kontorlu s věcma na ležení... A pokud to nebude o 300% lepší (naštěstí bylo), tak že mám počítat s tejdení hospitalizací. Nakonec z toho byly "jenom" 3 dny doma, protože jsem fakt nic neviděl a světlo bylo nepřítel... Díky, ale více raději již nikdy. Pokud se nepovede vyndat svépomocí a druhej den je problém, raději se překonám a jdu...
-> StepaNoFUN 09.05.17 21:19:08: ja parkrat dostal peknou sprsku do tvare z rozlitleho kotouce - nastesti s brylema, zaseknuty v oku neco jsem mel nekolikrat, doktorum se vyhybam, vetsinou to do tydne vyhnisa :) no asi 3x se tomu samo ven nechtelo a stejne kazdou chvili mam v oku neco i kolem bryli, ktere si stejne dost casto sundavam, protoze s nima pod autem moc nevidim
Muj nejhorsi uraz flexou je narizle koleno :) v rozsahu asi jako to mel hans1 no na siti jsem nesel...

Muj nejhorsi uraz flexou je narizle koleno :) v rozsahu asi jako to mel hans1 no na siti jsem nesel...
-> StepaNoFUN: Aj mne sa už pár krát zakusol ale s týmto som ináč neporadil.
-> hans1: Mi nemluv... Mě osobně nikdy flexa nic vážnějšího neudělala (drobnejch zranění rukou, modřin od rozlítlýho kotouče a návštěv očního nepočítaně)...
Ale před několika lety jsem prakticky dělal stavbyvedoucího na jedný stavbě (přišel jsem k tomu jako slepej k houslím a nechtěně - celý vedení si vzalo dovolenou ve stejnej termín a pár dní jsem tam byl vedoucím) a když jsem po 3 hodinách práce vylezl zplavenej jako myš (venku asi 40°C ve stínu a my byli na sluníčku) ze 7m hluboký šachty se slovy - pánové, máte to dovařený, rozepřený, je potřeba ta karisíť zaříznout o 2 pole (20cm) po obvodu. Je mi jedno jak to uděláte, jsou tu pákovky, je tu flexa... Já se jdu napít a dát si cigáro...
A já kokot jsem jim tam nechal svoji 115tku, ale o výkonu skoro 1kW... :-/
Jeden z mladejch si stoupnul na žebřík (samo že bez jištění) a jal se řezat. Jednou rukou... Ta silná flexa s 1mm kotoučem se mu kousla a jak kopla a neudržel ji, tak mu udělala 10cm díru do tváře. :-/ Viděl jsem jen jak flexa zmizela v šachtě, on vyběh po žebříku nahoru...
A pak to už bylo rychlý - telefon, sanita, vyplácaná celá lékárnička, zahozený triko... Následně policajti... :-/
Naštěstí se to ukecalo, že uvázanej byl (vazáky jsme tam měli, protože jsem dva dny předtím tu šachtu vyřezával autogenem, a řekl jsem, že přes ten asfalt to neřežu, dokud nebudu v sedáku uvázanej na bagru, aby mě kdyžtak vytáhli), flexa měla kryty (dokonce mi ji chtěli zabavit jako předmět doličný, ale nedal jsem ji, se slovy - ty woe a čím asi tak budu dělat? Zejtra ráno v 8 tu je mix s betonem)... A jelikož kousek od stavby byla zubní chirurgie s plastikou, tak mu to docela pěkně a rychle ošetřili...
Takže nakonec to proběhlo v klidu, ale dodneška si říkám, že jsem mu měl kokotovi říct, ať si to nejdřív nařeže zvrchu "po sekcích" a pak ať jde teprve na žebřík...
Ale před několika lety jsem prakticky dělal stavbyvedoucího na jedný stavbě (přišel jsem k tomu jako slepej k houslím a nechtěně - celý vedení si vzalo dovolenou ve stejnej termín a pár dní jsem tam byl vedoucím) a když jsem po 3 hodinách práce vylezl zplavenej jako myš (venku asi 40°C ve stínu a my byli na sluníčku) ze 7m hluboký šachty se slovy - pánové, máte to dovařený, rozepřený, je potřeba ta karisíť zaříznout o 2 pole (20cm) po obvodu. Je mi jedno jak to uděláte, jsou tu pákovky, je tu flexa... Já se jdu napít a dát si cigáro...
A já kokot jsem jim tam nechal svoji 115tku, ale o výkonu skoro 1kW... :-/
Jeden z mladejch si stoupnul na žebřík (samo že bez jištění) a jal se řezat. Jednou rukou... Ta silná flexa s 1mm kotoučem se mu kousla a jak kopla a neudržel ji, tak mu udělala 10cm díru do tváře. :-/ Viděl jsem jen jak flexa zmizela v šachtě, on vyběh po žebříku nahoru...
A pak to už bylo rychlý - telefon, sanita, vyplácaná celá lékárnička, zahozený triko... Následně policajti... :-/
Naštěstí se to ukecalo, že uvázanej byl (vazáky jsme tam měli, protože jsem dva dny předtím tu šachtu vyřezával autogenem, a řekl jsem, že přes ten asfalt to neřežu, dokud nebudu v sedáku uvázanej na bagru, aby mě kdyžtak vytáhli), flexa měla kryty (dokonce mi ji chtěli zabavit jako předmět doličný, ale nedal jsem ji, se slovy - ty woe a čím asi tak budu dělat? Zejtra ráno v 8 tu je mix s betonem)... A jelikož kousek od stavby byla zubní chirurgie s plastikou, tak mu to docela pěkně a rychle ošetřili...
Takže nakonec to proběhlo v klidu, ale dodneška si říkám, že jsem mu měl kokotovi říct, ať si to nejdřív nařeže zvrchu "po sekcích" a pak ať jde teprve na žebřík...
-> isti: To je tak, když se Ti ten kotouč zakousne v řezu... Známe... Ale ještě se mi nestalo, aby to nešlo zevnitř podržet úzkým klíčem a pak vzít velkejma sikovkama. Teda jednou jsem nahřejval přední matici autogenem, ale to bylo na průměru 230mm a zakousnul (a rozletěl) se silnej kotouč...
Vlastne to patrý do dvoch tém naraz ale dám to sem,dnes som kvôli výmene kotúča musel rozobrať karbobrúsku

-> minno: v podstatě jo, protože jsem neměl stahovák tam jsem musel vyndat poloosu a když jsem měl venku poloosu tak jsem vyndal i rameno obrousil jsem to a natřel
-> minno: ked mu kuknes do karty pochopis co sa deje
-> Rock 08.05.17 21:28:38: na kolísku si to dával len kvôli výmene ložísk, alebo sa pracovalo aj na inom?
-> palinator: hmm toto čaká aj mňa , ale nové dvere , už čoskoro dúfam
-> isti: vlečka nebude 

-> Rock: A kedy dáváš vlečku?



Socháme metal-free dveře...
-> Bukaj 07.05.17 11:45:20: u zluteho rapida opravoval podlahu minuly majitel (nastesti jen nalepenim) casti PC bedny
mel jsem strach, co po odlepeni najdu a on problem byl jinde, podlaha celkem OK a byla jen utrzena od vyztuhy na ktere jsou sedacky...

Dneska s bandou FCC v Lužné u Rakovníka aneb tři muzea v jeden den 

-> suri 07.05.17 22:30:30: Na kamínky přímo mířené to asi úplně nefunguje, ale na prach a šikmo letící to funguje určitě. Navíc je to dobrá ochrana laku jako takového.
-> Tuner#2: všetko je to fajn ale od kamienkov a iného to nezachráni , nijak extra to už neprežívam , raz dvakrát do roka carnauba wax sonax a po prdeli , lesk je ako bol na novom , a ten otrieskaný zvyšok od kamenia nemá aj tak význam riešiť
michael to občas přehání obzvlášť u toho spotřebáka, nicméně správné mytí, dekontaminace, leštění a správné zavoskování je opravdu potřeba pokud má lak za něco stát i po letech. Z fabriky se to rozhodne nedělá a i ten nejtvrdší vosk nepřežje déle než rok...