-> vhml: Na chvilečku má, aby se udělal tlak 16 bar, zapálilo se a odevzdalo klice trošku krutu pro krátký 5q.
Divil by ses jak málo stupňů takový kulatý palec má. Stejného zrychlení a plnosti naplnění však dosahuje vačka v inzerci co mají i Frei, má dokonce větší krouťák, jen není na okruhy a vrchy když chceš dotáčet s koňema a točit nesmysli i s OHV.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
07:17:19
31.03.2017
31.03.2017
vhml
-> Petr Urban 30.03.17 23:13:26: to už pomalu ani nemá smysl ten ventil vůbec zavírat ne
Ale jako tradičně parádní práce
Ale jako tradičně parádní práce
23:13:26
30.03.2017
30.03.2017
Petr Urban
Zakázková práce - vybrán palec z Česany s největším zrychlením a plochou otevření, vhodné umístění palců pro vrchový/okruhový motor v mé režii. Vačka s maximálně velkým a tuhým tělem, houževnatý materiál s povrchovou tvrdostí o 5 HRC tvrdší než originální vačka a o 10 HRC tvrdší než nitridovaná vačka, měřeno speciálním tvrdoměrem v kalírně pro měření povrchových vrstev. Podobnými hřídeli pro rally použití disponuji v vetším množství. Více případně do SZ.
22:55:19
30.03.2017
30.03.2017
Petr Urban
Rozměr válců přesně k pístům, velmi jemné honování - malé tření, velmi rychlí zájezd.
22:51:42
30.03.2017
30.03.2017
Petr Urban
Vrchová 1.4, H ojnice, odlehčené maximálně vše co se hýbe, vačka má na zakázku kombinace palců i jejich umístění, péra Anglie, velké ventily Německo prvovýroba, karb. 45 DCOE, programovatelné zapalování. Zítra k vidění na Sosnové v bílé replice kitu Felicia. Motor z nových dílů, blok jetý několik tisíc km.
21:45:56
30.03.2017
30.03.2017
Borderer
-> Jarda: Vidiš to a já to dělám dobrovolně. Měl sem možnost nahlédnout do jednoho "experimentu" co se s tím olejem v motoru reálně děje na benzín, natož na LPG a jaký sou reálný vlastnosti po ujetí 10, 15 tisíc km v normálním motoru. Při těch 10k kilometrů už kyselost oleje poměrně stoupala a když vezmu v potaz náchylnost mazacího systému u 1.6 a množství náplně, beru při provozu na benzín 10 tisíc kilometrů jako strop a na LPG 8 tisíc, protože je ještě kyselejší jak benzín. A něco na tom bude, spotřeba oleje klesla na nulu a motor si i přes značný nájezd přede jako kotě.
20:33:42
30.03.2017
30.03.2017
Jarda - zrušená registrace
-> Borderer 30.03.17 19:19:48: aha, tak to by me kleplo..., ja ted vymena po 15500km, staci mi, ze u tej ruskej srajdy musim menit po 10tis.km a zjistil jsem, ze pritelkyne u 1.4mpi LPG uz zapocala 18. tisic tak ji to o vikendu vymenim...
20:30:16
30.03.2017
30.03.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Bery 30.03.17 20:15:04: Nikdy jsem zrovna Tebe nepovažoval za "protistranu"..
.
20:15:04
30.03.2017
30.03.2017
Bery
-> Tuner#2: bylo to hloupé a detinske.. stydím se. I když tohle spíš nahrává protistrane.
Už to víckrát neudělám.
Už to víckrát neudělám.
19:23:42
30.03.2017
30.03.2017
havlik
Já nevim jeslti je to dostatečně zřetelný ale tohle jsou svíčky taky z 1.6
19:23:26
30.03.2017
30.03.2017
havlik
Já nevim jeslti je to dostatečně zřetelný ale tohle jsou svíčky taky z 1.6
19:21:27
30.03.2017
30.03.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Bery 30.03.17 13:56:47: Stoji Te to za to? Nebo snad Urbi slibil slevu, kdyz budes psat tyhle komenty? Nevidim to poprve...
19:19:48
30.03.2017
30.03.2017
Borderer
-> Jarda: Shell HX7, 10W40 a interval výměny mam kvůli LPG na 8 tisíc kilometrů.
19:18:06
30.03.2017
30.03.2017
Jarda - zrušená registrace
-> Borderer 30.03.17 19:00:11: a jaky davas olej? ja z ME 10W40 presel u 1.6 na TQR 10W50, ale kamarad mi porad tvrdi, ze spis mam jit do tohoto: www.valvelinex.com/eshop/
valvoline-maxlife-10w40-4l
_d515.html
U nivy jsem na vazkach jestli dat tendle, ale v patnactce - VM 15W40 nebo Repsol 15W50, vymenik se mi tam nevejde kvuli planovanemu servu hnanemu od remenice :/, jedine bych musel dat elektricke treba z vitary a do toho se mi teda 2x nechce, ikdyz par lidi ho tam teda ma.
U nivy jsem na vazkach jestli dat tendle, ale v patnactce - VM 15W40 nebo Repsol 15W50, vymenik se mi tam nevejde kvuli planovanemu servu hnanemu od remenice :/, jedine bych musel dat elektricke treba z vitary a do toho se mi teda 2x nechce, ikdyz par lidi ho tam teda ma.
19:00:11
30.03.2017
30.03.2017
Borderer
No, tak sem ještě využil pěknýho počasí vyměnil svíčky na feldě. Motor 1.6 AEE, auto najeto 250t km a takto vypadaj svíce po 50t km (cca 40t km na LPG)...hehe...a prej že tyhle motory stojej za prd...
14:01:53
30.03.2017
30.03.2017
vhml
-> Bery 30.03.17 13:56:47: to tady dlouho nebylo
13:56:47
30.03.2017
30.03.2017
Bery
-> Urbi: ty to jen meješ,ne? zbytek uprav dělá Véna aby to jelo,přiznej se...
11:06:27
30.03.2017
30.03.2017
Petr Urban
Dodělán áčkový Karb. pro Š130 L/A pana Štolfy. Tento rok nepojede půjčované 130RS, ale svoje staré L/A.
07:44:32
30.03.2017
30.03.2017
Bohyn
nabarvení brzd + letní kola a konečný výsledek už sleduje vrchní mechanik
09:12:01
29.03.2017
29.03.2017
Borderer
Co sem udělal? Poprvé sem letos ve feldě zmáčknul kouzelný knoflík a všecko funguje, takže se cítím nadmíru spokojený.
21:54:00
28.03.2017
28.03.2017
zajoch
-> isti: na fotkách vypadají krome strechy dobre i ty plecháče
21:43:06
28.03.2017
28.03.2017
isti
Dnes som bol pozrieť na toto autíčko:auto.bazos.sk/inzerat/...
/Skoda-120-L.php
Ak by mal niekto záujem,interiér je pekný ale karoséria je zrelý do šrotu. Predné blatníky sú prehnité,prachy sochárské dielo a na zadných lemoch nanitované plechy plus kýbel gitu,jedine strecha je v poriadku
Ak by mal niekto záujem,interiér je pekný ale karoséria je zrelý do šrotu. Predné blatníky sú prehnité,prachy sochárské dielo a na zadných lemoch nanitované plechy plus kýbel gitu,jedine strecha je v poriadku
19:56:36
27.03.2017
27.03.2017
michael
-> Jarda: Jedná se o Suzuki Intruder Volusia
19:50:51
27.03.2017
27.03.2017
Jarda - zrušená registrace
-> michael 27.03.17 18:50:31: jsem mywslel, ze jsi ulitlej jen na auta, ale peknej chopper co to vlastne je? mamky pritel ma yamahu www.katalog-motocyklu.cz/
files/.../1329404693-yamah
a-xvs-650-a-drag-star-clas
sic-3683.jpg
jen ma na tom bile blikny a zadni kapkove svetlo diodove a to mi k tomu teda vubec nesedi...
jen ma na tom bile blikny a zadni kapkove svetlo diodove a to mi k tomu teda vubec nesedi...
19:36:19
27.03.2017
27.03.2017
David29
-> Borderer: Ty kola jsou na autě kolik let.... A opravdu jsm viděl daleko horší prasečiny a fungovalo to... Z tohodle bych vítr rozhodně neměl
11:34:03
27.03.2017
27.03.2017
Jirik_Tuňák1983
Tatík měl pro 14" ALU taky kratší šrouby dozadu a delší dopředu. Při opačné montáži nešlo otočit kolem, páč ten šroub čuměl do bubnu. Kola o větší než standardní šířce, popř. s jiným ET mohou škrtat o kulák na řízení. Kvůli tomu jsme prodávali ATS Cup ve 13". Když ne samy, tak alespoň závažím. Pokud to disk umožňuje, tak bych se pokřižoval za lak na kolech a z vnitřní strany použil závaží s klipsem.
10:38:32
27.03.2017
27.03.2017
Borderer
-> David29: Tak bych se k té kamarádce ještě vrátil, protože jestli má zimní na plechu a letní na hliníkách, tak si koleduje o průšvih...plecháče maj dosedací plochu kulovou (viz. www.skodashop.cz/data/...
/1273752732_Z--znam-cel---
obrazovky-13.5.2010-115809
-1.jpg ), hliníky (většinou) tam maj kónus (viz. www.inzerce-autodilu.cz/u
pload/.../357172.jpg ).
07:51:20
27.03.2017
27.03.2017
David29
Jestli to jsou neoriginální hliníky nevím....?
Já mám za to že jo, jsou to snad 13, snad i stejná guma jako na těch plecháčích a má to znak škodovky...
Já mám za to že jo, jsou to snad 13, snad i stejná guma jako na těch plecháčích a má to znak škodovky...
02:45:25
27.03.2017
27.03.2017
Mr._Nosferatu
Delší šrouby u Felicie jsou pro neoriginální hliníky, ale stačí blbě nalepit závaží na vnitřní hranu a už může škrtat o čep, je tam vůle asi 1mm.
00:03:33
27.03.2017
27.03.2017
ondie
-> David29: jo jo o páku řízení respektive kulovej čep
-> Borderer: Tak brzdiče sem myslel,že jsou stejné.. a to samý sem si myslel o těhlici i kulácích,tak mi to moc nešlo na rozum.. třeba to tu někdo popíše,kde byl problém.
Já o Fávo/Feldách až tak nevim,jen že mám podobnou zkušenost jako -> David29:
-> Borderer: Tak brzdiče sem myslel,že jsou stejné.. a to samý sem si myslel o těhlici i kulácích,tak mi to moc nešlo na rozum.. třeba to tu někdo popíše,kde byl problém.
Já o Fávo/Feldách až tak nevim,jen že mám podobnou zkušenost jako -> David29:
23:57:19
26.03.2017
26.03.2017
Jozka
-> OTA-MTX: Tak uvidíš v zimě, jestlis dobře udělal..
23:49:26
26.03.2017
26.03.2017
David29
-> šrek: To už dávno ne, pomáhal jsem to jen vyměnit kamarádce
-> ochoda: To jsem očekával také....
Jenže na původně zadních kolech bylo nalepený závaží na vnitřní straně (konkrétně tuším 15g, nebo 25g) a vpředu to škrtalo o čep řízení. Říkám no nic, tak holt to dám na zadek....
Takže výměna vlevo a pak zjištěn ten samej problém i na pravý straně Takže jsem prohodil i druhou stranu a nazdar...
No, a najednou něco škrtalo vzadu. Hodně nasrán jsem to obhlíd a nic. Sundám kolo a bylo to dobrý. No nic, tak jsem ho tam vrátil, dal tam všechny šrouby a zase
Zkusil jsem tam dát plecháč a zase až po utáhnutí šroubů to škrtalo... Ani nevím proč mě to napadlo, ale porovnal jsem šrouby a jeden byl delší - při prohazování předek/zadek došlo u jednoho k jejich záměně. Takže jsem našel vpředu ten krátkej, prohodil je, a bylo to dobrý...
Ten delší šroub zasahoval moc do bubnu...
-> ochoda: To jsem očekával také....
Jenže na původně zadních kolech bylo nalepený závaží na vnitřní straně (konkrétně tuším 15g, nebo 25g) a vpředu to škrtalo o čep řízení. Říkám no nic, tak holt to dám na zadek....
Takže výměna vlevo a pak zjištěn ten samej problém i na pravý straně Takže jsem prohodil i druhou stranu a nazdar...
No, a najednou něco škrtalo vzadu. Hodně nasrán jsem to obhlíd a nic. Sundám kolo a bylo to dobrý. No nic, tak jsem ho tam vrátil, dal tam všechny šrouby a zase
Zkusil jsem tam dát plecháč a zase až po utáhnutí šroubů to škrtalo... Ani nevím proč mě to napadlo, ale porovnal jsem šrouby a jeden byl delší - při prohazování předek/zadek došlo u jednoho k jejich záměně. Takže jsem našel vpředu ten krátkej, prohodil je, a bylo to dobrý...
Ten delší šroub zasahoval moc do bubnu...
23:42:52
26.03.2017
26.03.2017
OTA-MTX
-> Tabi: -> Tabi 26.03.17 20:09:51: no vymyslet to celý, jako člověk bez představivosti jsem to měl dost těžké, zkus si to představit:D
třeba vymyslet uchycení k rámu, kterej je užší než to vedení táhel, nebo samožné přichycená táhel, protože vypadávaly z čepů, jako pro někoho jednoduchy, ale ja na tohle fakt nemam hlavu -> Jozka: tady jsem udelal samomazný, nacpal jsem dovniř asi deci vazelíny:))
třeba vymyslet uchycení k rámu, kterej je užší než to vedení táhel, nebo samožné přichycená táhel, protože vypadávaly z čepů, jako pro někoho jednoduchy, ale ja na tohle fakt nemam hlavu -> Jozka: tady jsem udelal samomazný, nacpal jsem dovniř asi deci vazelíny:))
23:32:13
26.03.2017
26.03.2017
Borderer
Na feldu se opravdu dělaly dvě dýlky šroubů, ale v praxi je to podle mne jedno. Myslim si, že sami zjistili, že je to blbost a prostě je během výroby zkrátily. Ale rozhodně sem nepotkal, žeby jedna felda měla někde dlouhý, někde krátký...nebo jestli to není nějaká zvláštnost od pick upů? Ty měly jiný disky kvůli užitný hmotnosti, tak žeby i šrouby?
-> ondie: Forman/Favo mají jiný brzdiče a taky je jiná stavba disku. Mám letní na hliníkách 13" a jediný, co brzdič nesmete je nalepovací závaží v jedné vrstvě...teda ne, žeby tam někdo někdy cpal dvě, to tady slyším prvně... a to moje hliníky (nějaký Enzo) mají zevnitř rantl na normální bouchací závaží. Když se tam daly, tak je to smetlo během prvních sta metrů. Na plecháčích je vše v pohodě a to sou ty naklepávací jen o nějakej ten mm vyšší.
Edit: Tak teď si mne svým editem navrtal, jestli to ten brzdič opravdu byl, místa tam je pomálu, ale moc sem po tom nepátral. daly se tam nalepovací a vše je ok.
-> ondie: Forman/Favo mají jiný brzdiče a taky je jiná stavba disku. Mám letní na hliníkách 13" a jediný, co brzdič nesmete je nalepovací závaží v jedné vrstvě...teda ne, žeby tam někdo někdy cpal dvě, to tady slyším prvně... a to moje hliníky (nějaký Enzo) mají zevnitř rantl na normální bouchací závaží. Když se tam daly, tak je to smetlo během prvních sta metrů. Na plecháčích je vše v pohodě a to sou ty naklepávací jen o nějakej ten mm vyšší.
Edit: Tak teď si mne svým editem navrtal, jestli to ten brzdič opravdu byl, místa tam je pomálu, ale moc sem po tom nepátral. daly se tam nalepovací a vše je ok.
23:24:31
26.03.2017
26.03.2017
ondie
-> castrol:
Mám na Feldě 99´ zimní alu kola,který mi na předku taky škrtaly zevnitř o nalepovací závaží.
Na Formanu 94´ v pohodě
Na Feldě 99´ (1.6 / ABS) už to škrtalo
E: Ještě teda dodám,že Felda má posilovač řízení a škrtalo to jakoby o páku řízení,tam kde je kulák od hřebenu..
Ale stejně jsem si nemyslel,že to je jiný..
Mám na Feldě 99´ zimní alu kola,který mi na předku taky škrtaly zevnitř o nalepovací závaží.
Na Formanu 94´ v pohodě
Na Feldě 99´ (1.6 / ABS) už to škrtalo
E: Ještě teda dodám,že Felda má posilovač řízení a škrtalo to jakoby o páku řízení,tam kde je kulák od hřebenu..
Ale stejně jsem si nemyslel,že to je jiný..
23:17:57
26.03.2017
26.03.2017
castrol
-> Tuner#2: jedine ak da nalepovacie na seba ,co uz som bohuzial videl
23:16:26
26.03.2017
26.03.2017
haso
-> Tabi: najlepsia renovacia plechacov je nahradenie hlinikami
23:03:19
26.03.2017
26.03.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> ochoda 26.03.17 22:58:52: Presne tak, srouby jsou stejny a nejak nerozumim ani tomu, proc by neslo zamenit kola? Felda zas tak velky brzdice nema aby to skrtalo o nalepovaci zavazi a nebo musi jit o nejaky atyp kola.
22:58:52
26.03.2017
26.03.2017
ochoda
-> David29: Já zatim na všech feldách potkal všechny šrouby stejný, aj na naší co máme od novoty.
22:55:34
26.03.2017
26.03.2017
šrek
-> David29 26.03.17 22:39:10: Volvo už neni?
22:39:10
26.03.2017
26.03.2017
David29
Ty vole, to bych se posral... Fakt mě nenapadlo žě nekdo při vyvažování řeší, zda disk jde na předek nebo na zadek - takže tam namrdá závaží tak, že je to nezaměnitelný a nikdy jsem si nevšim, že felda má vpředu delší šrouby než v zádu...
Takže celý odpoledne v prdeli, při přezouvání zimní/letní na Feldě
PS: Je to tak tři roky, co jsem měnil kola na osobáku. Je komický, jak jsou prťavý a lehoučký
Takže celý odpoledne v prdeli, při přezouvání zimní/letní na Feldě
PS: Je to tak tři roky, co jsem měnil kola na osobáku. Je komický, jak jsou prťavý a lehoučký
20:57:17
26.03.2017
26.03.2017
Tabi
Plecháče pro manželku na její saxo po renovaci.Opískování,ruční dočištění,zinkový základ a vrchní barva. Bude to mít drahé.
20:51:05
26.03.2017
26.03.2017
zajoch
Nějaká ta dekorace pokoje, jeste kastlik, budiky a stredni panel
20:50:08
26.03.2017
26.03.2017
Tabi
Jinak jsem včera i dnes dělal na autech.Trochu jsem opravil manželce liťáky na léto včetně jedné pokličky,která byla oloupaná a dodělal sadu plecháčů na příští zimu. A na mém spotřebáku jsem ještě odpoledne vyměnil naftový a kabinový filtr.V týdnu,až přijedu s autem domů a bude zahřátý motor musím vyměnit Mot.olej a chystám se i na převodový.
20:48:05
26.03.2017
26.03.2017
Jozka
-> Michal N 283: Já mám asi samomazný provedení..
Od roku 1970 údržba poctivě nulová..
Od roku 1970 údržba poctivě nulová..
20:48:03
26.03.2017
26.03.2017
Jozka
-> Michal N 283: Já mám asi samomazný provedení..
Od roku 1970 údržba poctivě nulová..
Od roku 1970 údržba poctivě nulová..