skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
-> vhml: proč ne? Jako že je to naložený pak vhodný tak akorát za dodávku?
-> vhml 13.03.17 18:58:31: Hlavně se s tím "nah*no" jede dopředu a ještěvíc couvá. A táhnout to je pořeba aspoň s třílitrem s pořádným krouťákem - jnak je zatrest byť jen D1.. Snad už nikdy víc.. ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> vhml: iveco eurocagro ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Burák 13.03.17 14:37:50: takovej vlek je strašně prima jen do chvíle než si uvedomis že to nejde rozumně za ničím legálně tahat.
-> Burák 13.03.17 14:37:50: To je kokos. ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Luky: prazdny tunu
-> Burák: s tím bych tak chtěl jet někde po městě... Co to váží? Že by to šlo táhnout za nějakým starým střepem, byla by to srandovní souprava
Volal mi kamarad, ze si koupil vozik a ze mi ho necha v praci, abych udelal evidencku....![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> dragon_cb_cz 13.03.17 14:07:57: Áno, o tom ale nebola reč. Tak či tak ale platí, že potom bol 0,8kW štartér asi pre všetky modely.
-> dragon_cb_cz: od podzimu 88
-> dragon_cb_cz: Ano měly
-> minno: Poslední ročníky (ale asi napříč celou řadou) měly silnější startér pokud mi paměť dobře slouží - 0.8kW nebo tak něco? Oproti klasice 0.66kW.
-> dwojta36 12.03.17 20:39:13: 120 a 130 štartér je rovnaký, výkonom, aj počtom zubov. Opravovať sa to oplatí, ale len ak si originalista a nejazdíš moc veľa, lebo tieto štartére nemajú moc dlhú životnosť.
O zástavbe felda štartéru do škodovky sa dočítaš sem: skoda-virt.cz/cz/.../2952 -starter-z-feldy-do-skodov ky
O zástavbe felda štartéru do škodovky sa dočítaš sem: skoda-virt.cz/cz/.../2952 -starter-z-feldy-do-skodov ky
-> miguelias 12.03.17 21:14:12: Pěkná. To je zlatohnědá model 78" ?
Včera jsem měl chvilku tak jsem si hrál "na písku"
(omluvte kvalitu, foceno mobilem)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> miguelias: Hmmm ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
troška detuzingu. Nandána původní hladká kapota, vyměněné světla, původní noha filtrboxu, a odstranění plechu pod čelem.
nevypadá to špatně.
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
-> Borderer 09.03.17 21:17:30: Hele, já to nikdy nevytahoval a opravu provedl na voze - a po opravě jsem to už nikdy neřešil ani na Favoritu, ani na Feldě...![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> MOLSO:
-> castrol:
-> Zeke-ten šestý:
Díky za radu kluci :) feliciovy startér mě nenapadnul. Přemýšlel jsem původně jestli ten startér co jsem vyndal má cenu vůbec dávat dohromady... a nebo jestli koupit startér ze 120 ale někdo mi zase říkal že ve 130je cívka se silnější vinutím a kolo s jiným počtem zubů. Takže nevím jestli to bude šlapat. Přiznám se v těhle drátenických pracech jsem totální lempl. Rád si nechám poradit jsem vděčnej za každou radu.![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> castrol:
-> Zeke-ten šestý:
Díky za radu kluci :) feliciovy startér mě nenapadnul. Přemýšlel jsem původně jestli ten startér co jsem vyndal má cenu vůbec dávat dohromady... a nebo jestli koupit startér ze 120 ale někdo mi zase říkal že ve 130je cívka se silnější vinutím a kolo s jiným počtem zubů. Takže nevím jestli to bude šlapat. Přiznám se v těhle drátenických pracech jsem totální lempl. Rád si nechám poradit jsem vděčnej za každou radu.
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> MOLSO: ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> castrol: dakujem sudruh veduci zajtra / pozajtra sa zastavim nejak po 17 ak to bude mozne ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> MOLSO: sefe ked ta tu vidim mas hotove
-> dwojta36: ak sa zadrhaval moze mat zodrate uhliky alebo opotrebovane futra v ktorych drzi rotor. Opravoval som ich viackrat ale už to nikdy nebolo ono, najlepšie riešenie je dat feliciovy starter a budes mat pokoj na véélmi dlhu dobu ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> dwojta36: dát z feldy![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> dwojta36: to je jak po zasahu Jardovho zubara
urcite vyhodit a zohnat nieco lepsie
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Ahoj dneska jsem poprve vyndaval starter ze svojí 130L. Škoda ani po zakoupení nové baterky netočila jak by měla, starter se "zadrhával" takže šel dnes ven. Starterem se da v pohode tocit ale ozubeny kolecko je slusne rozjebany. Takze soudim ze se nevysunoval jak by mel a podle toho to dopadlo... Co myslite vy? ![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
Eee ocel..
-> 11mAjA11: to jsou hliníkový holendry a oka?
Noo příznivé to moc nebylo vyšlo to všechno skoro na 4t..
Spoj kde to protékalo je lisovaný přechod z pancéř hadice do kusu na kterém je nasazený holendr (který se šroubuje do kostky) a na konci má kopuli na utěsnění.
Nechápu jak to v tomto místě může téct..
Tady totok a v místě kde je 30 na pravítku tak tam to teklo..:
www.bekas.cz/detail-zbozi /koncovka-brzdove-hadice-m 12x1-vnejsi-zavit-khft-12- 1-3017
No a pak sem zjistil že by to šlo vyřešit u někoho jiného za srandu..ale to už bohužel no..
Spoj kde to protékalo je lisovaný přechod z pancéř hadice do kusu na kterém je nasazený holendr (který se šroubuje do kostky) a na konci má kopuli na utěsnění.
Nechápu jak to v tomto místě může téct..
Tady totok a v místě kde je 30 na pravítku tak tam to teklo..:
www.bekas.cz/detail-zbozi /koncovka-brzdove-hadice-m 12x1-vnejsi-zavit-khft-12- 1-3017
No a pak sem zjistil že by to šlo vyřešit u někoho jiného za srandu..ale to už bohužel no..
-> 11mAjA11 10.03.17 09:28:28: a ty jsou lisované nebo šroubované? Protože ceny jinak mají velmi příznivé.
Skoro dneska (lehce pred pulnocou) doskladali na zitrejsi testovani..
Malem sme to nestihli, kdyby ste si nechavali delat v Bekasu pancerky tak si dejte majzla.
Z 5ti kusu nam jedna prochcavala (jeste ze byla nahradni)..
Malem sme to nestihli, kdyby ste si nechavali delat v Bekasu pancerky tak si dejte majzla.
Z 5ti kusu nam jedna prochcavala (jeste ze byla nahradni)..
-> palinator: potrebovali sme skúšačku na ťažné po montáži , canbusová vec /klasika ledky a odpor na oklamanie/ stojí od 85-99€ bez DPH . Svetlá AGADOS 2ks plus hotová kabeláž - nastrkneš konektor otočíš , to isté druhé svetlo a 2x kábel k pozičke , hotová 7čka zástrčka stojí 45eur bez dane , funkčné reálna záťaž , vodotesné , páči sa mi to ...
-> Borderer: ide o to ze casom to aj tak popraska a bude to zase nefunkcne
-> David29: Na to bacha. Pokud tam das gumovej kabel, tak ten mazivo nalepta...
-> palinator: Asi tím nic nezkazíš, ona se tam vlhkost asi stejně bude držet a zoxiduje to.... Ale když ho nebudeš používat pořád a hlavně ne za deště, tak by to mohlo stíhat vysychat a mohlo by to bejt v pohodě..
Možná bych kabely v místě průchodky zesílil smrštovačkou. Nebo je jen lehce mázní "mazelínou"
SIce trošku prasárna, ale mohlo by to stačit
Možná bych kabely v místě průchodky zesílil smrštovačkou. Nebo je jen lehce mázní "mazelínou"
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Jarda/felda: No, neumim si teda představit to vyměňovat bez demontáže toho přístrojovýho štítu a budíků.
-> Jarda: Uvažoval, ale nakonec sem se na to vykašlal. PlugPlay verze od specialni elektroniky je draha a abych se s tim dělal sám, na to bohužel nemam čas a snad ani chuť, protože to stejně nepoužívám. Jen světla, jak byly nastavený za deset let nefunkčnosti tak, abych ani naloženej neoslňoval, tak to teďka svítí do nebe a budu to muset ještě zítra seřídit...
-> castrol: Třeba ne, zkusil sem to natáhnout s menšími a plynulejšími ohyby...sice to není tak pěkný, ale u taťkovy feldy se to osvědčilo.![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Jarda: Uvažoval, ale nakonec sem se na to vykašlal. PlugPlay verze od specialni elektroniky je draha a abych se s tim dělal sám, na to bohužel nemam čas a snad ani chuť, protože to stejně nepoužívám. Jen světla, jak byly nastavený za deset let nefunkčnosti tak, abych ani naloženej neoslňoval, tak to teďka svítí do nebe a budu to muset ještě zítra seřídit...
-> castrol: Třeba ne, zkusil sem to natáhnout s menšími a plynulejšími ohyby...sice to není tak pěkný, ale u taťkovy feldy se to osvědčilo.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Jarda/felda:
36 Kč/m za 7 žil je nějak pekelně drahejch?
36 Kč/m za 7 žil je nějak pekelně drahejch?
-> David29:
Přemejšlim že do víčka udělám jedničku dírku, aby případná voda odtekla. Přední průchodka těsní docela festově, ale ty boční, kde jsou vytažený tenčí kabely + pár žil, tam nevim jak bych to efektně zatěsnil.
Přemejšlim že do víčka udělám jedničku dírku, aby případná voda odtekla. Přední průchodka těsní docela festově, ale ty boční, kde jsou vytažený tenčí kabely + pár žil, tam nevim jak bych to efektně zatěsnil.
-> Pavel P@nkáč 09.03.17 22:21:24: krabička je vodotěsná
taky to tak mám už pár let
ale souhlasim dneska už bych koupil dva dráty 4 a 3 žíly místo toho lekelně drahýho 7 žílovýho ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> palinator: Hlavně at je kabel fest s průchodkou - jinak se ti do toho bude po kabelu dostávat voda. A i když se to zdá relativně těsný
dnes, motor odovzdany na montaz, pride na dokoncenie ( 4klapka, ECU, ladenie)
potencial 140+ (tajne dufame)
potencial 140+ (tajne dufame)
-> Borderer 09.03.17 21:17:30: já ti nevim ti asi něco posrali palubku netřeba rozebírat při výměně, ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Pavel P@nkáč:
Jo, s tim by se asi dalo souhlasit, ale už to tak je a problémy do 30 let neočekávám.![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
Jo, s tim by se asi dalo souhlasit, ale už to tak je a problémy do 30 let neočekávám.
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> palinator: ty žíly jsou trochu problem ale tak zamotat nebo smrstovačka je dobra...
-> Pavel P@nkáč:
Já nechtěl tahat samotný žíly. Takhle to bylo dělaný původně, tak jsem se toho držel. Vzhledem k tomu, s jakým provozem se u týhle káry počítá, tak se oxidace nebojim. Ta kára uveze strašně málo jak na objem tak na váhu, takže to bude spíš taková sezónní sranda věc za škodovku. Pokud se to občas prostříkne, tak věřim, že oxidace ani nemá šanci tam nějaká vzniknout.
Světla byly původně určený k zapojení na fastony, ale to jsem zrušil a udělal to napevno, takže jediný rozebiratelný spoje jsou v zástrčce a v týhle acidurce.
Já nechtěl tahat samotný žíly. Takhle to bylo dělaný původně, tak jsem se toho držel. Vzhledem k tomu, s jakým provozem se u týhle káry počítá, tak se oxidace nebojim. Ta kára uveze strašně málo jak na objem tak na váhu, takže to bude spíš taková sezónní sranda věc za škodovku. Pokud se to občas prostříkne, tak věřim, že oxidace ani nemá šanci tam nějaká vzniknout.
Světla byly původně určený k zapojení na fastony, ale to jsem zrušil a udělal to napevno, takže jediný rozebiratelný spoje jsou v zástrčce a v týhle acidurce.
-> palinator: koupit kabel rozdvojit na konci ke světlum a je ne? tohle je zdroj problemu akorat po letech oxidace...
-> Pavel P@nkáč:
A jak jinak?
A jak jinak?