-> David29:
Přemejšlim že do víčka udělám jedničku dírku, aby případná voda odtekla. Přední průchodka těsní docela festově, ale ty boční, kde jsou vytažený tenčí kabely + pár žil, tam nevim jak bych to efektně zatěsnil.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
-> Pavel P@nkáč 09.03.17 22:21:24: krabička je vodotěsná
taky to tak mám už pár let
ale souhlasim dneska už bych koupil dva dráty 4 a 3 žíly místo toho lekelně drahýho 7 žílovýho 



-> palinator: Hlavně at je kabel fest s průchodkou - jinak se ti do toho bude po kabelu dostávat voda. A i když se to zdá relativně těsný
dnes, motor odovzdany na montaz, pride na dokoncenie ( 4klapka, ECU, ladenie)
potencial 140+ (tajne dufame)
potencial 140+ (tajne dufame)
-> Borderer 09.03.17 21:17:30: já ti nevim ti asi něco posrali palubku netřeba rozebírat při výměně, 

-> Pavel P@nkáč:
Jo, s tim by se asi dalo souhlasit, ale už to tak je a problémy do 30 let neočekávám.
Jo, s tim by se asi dalo souhlasit, ale už to tak je a problémy do 30 let neočekávám.

-> palinator: ty žíly jsou trochu problem ale tak zamotat nebo smrstovačka je dobra...
-> Pavel P@nkáč:
Já nechtěl tahat samotný žíly. Takhle to bylo dělaný původně, tak jsem se toho držel. Vzhledem k tomu, s jakým provozem se u týhle káry počítá, tak se oxidace nebojim. Ta kára uveze strašně málo jak na objem tak na váhu, takže to bude spíš taková sezónní sranda věc za škodovku. Pokud se to občas prostříkne, tak věřim, že oxidace ani nemá šanci tam nějaká vzniknout.
Světla byly původně určený k zapojení na fastony, ale to jsem zrušil a udělal to napevno, takže jediný rozebiratelný spoje jsou v zástrčce a v týhle acidurce.
Já nechtěl tahat samotný žíly. Takhle to bylo dělaný původně, tak jsem se toho držel. Vzhledem k tomu, s jakým provozem se u týhle káry počítá, tak se oxidace nebojim. Ta kára uveze strašně málo jak na objem tak na váhu, takže to bude spíš taková sezónní sranda věc za škodovku. Pokud se to občas prostříkne, tak věřim, že oxidace ani nemá šanci tam nějaká vzniknout.
Světla byly původně určený k zapojení na fastony, ale to jsem zrušil a udělal to napevno, takže jediný rozebiratelný spoje jsou v zástrčce a v týhle acidurce.
-> palinator: koupit kabel rozdvojit na konci ke světlum a je ne? tohle je zdroj problemu akorat po letech oxidace...
-> Pavel P@nkáč:
A jak jinak?
A jak jinak?
-> palinator: proč tak složitě?
-> suri:
Jde to, už se to chýlí ke konci, aneb příprava na sezonu 2017.
Jde to, už se to chýlí ke konci, aneb příprava na sezonu 2017.

-> palinator 09.03.17 21:37:02: Servus chlapci ako si tu žijete?
Já pamatuju, že touhle dobou se vždycky ve vsi objevil dráteník, ze Slovenska, dneska panečku, Štefan. 

-> Borderer: a na dalsu stk znovu 

-> Borderer 09.03.17 21:17:30: sakrys, me uz se taky hybe jen jedno svetlo, ale nikdy me za to nevyhodili... neuvazoval jsi spis treba o servech - treba z fobie?
Dnes sem vyměnil hydrokolektory u feldy, no ten inteligent, co to vymyslel by zasloužil nakopat do řiti!
Nechápu, jak to může být v originále vedeno tak, že kdybych to chtěl dodržet, musel bych sundat řj, vyndat chladič, o rozdělání palubky ani nemluvím. Do toho tam byly v té průchodce natahaná elektrika od palubního PC a LPG...takže do toho rozebrat středovej tunel, rozpinovat dráty u počítače, abych to mohl vysvobodit a nasoukat do té nové.... Ale co, zítra to douklidit, vyluxovat a mužem na STK.

Brousíme 4tou vrstvu... Ještě bude jedna nastříkat, vybrousit a potom konečně lak... A Bery měl asi pravdu když zkonstatoval - Ty woe až to kolo někde škrábneš, tak si myslím, že to uslyšíme i na víc jak 50km...
-> Borderer 04.03.17 00:04:48: Bylo mnógo kouře?
Já jsem v ulici po prvním pětiměsíčním dvoutaktním startu docela nahnojil než jsem to spálil. 


To bychom si mohli dát kolečko
.
-> Don_pepe 06.03.17 15:32:42: Ta dáme si? ale lepší by bylo, abys byl doma den předtím
.

-> Don_pepe 06.03.17 15:32:42: Ta dáme si? ale lepší by bylo, abys byl doma den předtím

-> Don_pepe 06.03.17 15:32:42: a 12.3. VALY 15.4. Bohnadeč 

-> Don_pepe 06.03.17 15:32:42: a 19. ve Svitavech, kdyby ste se nudili... :D
-> krtik: Neděle v podstatě kdykoliv... Jinak 18. bude burza v Mohel, kdyby ses nudil.
-> David29: Copak čtyři kola to mít nemusí, jen sde nesmí lít plánovaně olej do benzínu 

-> Don_pepe 05.03.17 23:14:57: Výborně, kdy dáme sraz? Skili s Fanklem už jsou nastartovaní
.

"Světla stříkají, blinkry stírají, stěrače..." atd :)
-> krtik: Já nevím, jak to nemá čtyři kola, tak je to divný 

-> krtik: furt ta prekliata babeta ?
-> Borderer 04.03.17 00:04:48: Jé, to se máš
. Já jsem poskládal nový zápalko, namontoval, otevřel benál, začal jsem startovat. No a tím jsem taky skončil
.


Dneska pěkný překvapení, po pěti měsících přijdu, pustim benzín, vytáhnu sytič, třikrát šlápnu a už vrčela. A rovnou na dva válce.
....Tak sem rovnou přetěsnil vejfuky, skontroloval provozní kapaliny a měl sem zase po měsíci ruce pořádně od šmíru..kruci jak mne to přes zimu chybělo ! ! !

-> Luky: Dobrý
-> Syny: Sakra musim si dát bacha, abych to neprodal

-> Syny: Sakra musim si dát bacha, abych to neprodal

-> David29: jenže to zná celý svět zkus napsat do google a najdeš to taky

To se divím, že vám to našlo. Stačí napsat blbě mezeru, a už to nenajde to, co hledám...
-> Milan 136: jo já to taky našel překvapivě snadno, asi 3. odkaz to byl 

-> Luky: jednou jsem to taky hledal kvůli vložení někam a trvalo to asi 10s

-> Syny: napsal jsem do vyhledávání Syny buben 

-> Luky 02.03.17 11:28:32: Tyvoe kdes to zase vyrochal 

Tak jsem provedl přestavbu z valníku na skříň, ještě zaběhnout na registr to zapsat.
-> Bohyn: teklo mu prasátko...
Ale vzdyt to znate :) Jednoho krasneho dne jsem nandal buben a dal tam tu peknou druhovyrobni matici v zlutem zinku. Jenze mela vyrobni vadu a mela nejak blbej zavit. To jsem ale nepoznal, protoze jsem ji uz utahoval momentakem s pulmetrovou rukojeti. Takze si tak utahuju a utahuju a najednou zjistim, ze mam sice utazeno, ale ohoblovanej zavit. Jelikoz jsem ale nevedel, jestli je ten zavit ohoblovanej jen “za matici” nebo i pod ni, tak jsem tu matici v ramci bezpecnosti sundal. Bohuzel to bylo vyhoblovany i pod matici a drzela tam asi jen na dvou zavitech. Tak to jsem usoudil, ze na bezny jezdeni neni dobry a tak jsem ji vratil, dotahl to znovu opatrne, dal zavlacku a sakra opatrne jsem dojel na zahradu. Tehda jsem jeste nevedel, ze to bylo uplne naposledy, co jsem tim autem jel. Plan byl nasledujici – vymena poloosy. Ale tak rikal jsem si. Kdyz uz budu mit venku poloosu i s nohavici, tak tam prece nebudu vracet zpatky uzkou ne? Tak jsem tedy sundal obe polonapravy, sehnal eMkovy a zacal jsem prestavbu zadku na eMko. A kdyz uz jsem to delal, tak prece nepouziju nejaky hnusny dily ne, takze vetsina veci byla nova a nebo zrepasovana. No kdyz jsem to nasadil, tak jsem si zase rikal, ze bude divny, nechat predek uzkej a zadek eMkovej. Takze predni naprava ven a zrepasovala se siroka maticova. Kdzy uz jsem to delal, tak jsem si rekl, ze rovnou natahnu i novy brzdy a 4 pistky. Takze kompetne brzdovy rozvody ven a delat novy vcetne brzd. Kdyz uz jsem todle vsechno ale delal, tak jsem si zacal rikat, ze je prece kravina, tam nechavat maticovy rizeni, tak jsem sehnal hreben (novej) a zacal to predelavat na hreben. Jenze kdzy uz jsem mel vicemene novy napravy a vlastne komplet podvozek vcetne brzd a jejich rozvodu, tak jsem si zacal rikat, ze je prece na hovno todle vsecko davat do kastle, ktera je shnila jako brambory. Takze jsem to kompetne cely rozebral a tehda se to cely posralo
Jeste jsem tu kastli celou vyvaril – snad jen na par mistecek, ktery uz jsem nestihl dodelat (ram zadniho okna, drobnost na prednim ramu okna a vymeny mostu) a pak to kvuli nedostatku casu (a vlastne i mista) ji prodal :) Tak a to je konec pohadky. Takze dopredu vsecky varuju pred strzenym zavitem na poloose! Skonci to prodejem auta 
Ale vzdyt to znate :) Jednoho krasneho dne jsem nandal buben a dal tam tu peknou druhovyrobni matici v zlutem zinku. Jenze mela vyrobni vadu a mela nejak blbej zavit. To jsem ale nepoznal, protoze jsem ji uz utahoval momentakem s pulmetrovou rukojeti. Takze si tak utahuju a utahuju a najednou zjistim, ze mam sice utazeno, ale ohoblovanej zavit. Jelikoz jsem ale nevedel, jestli je ten zavit ohoblovanej jen “za matici” nebo i pod ni, tak jsem tu matici v ramci bezpecnosti sundal. Bohuzel to bylo vyhoblovany i pod matici a drzela tam asi jen na dvou zavitech. Tak to jsem usoudil, ze na bezny jezdeni neni dobry a tak jsem ji vratil, dotahl to znovu opatrne, dal zavlacku a sakra opatrne jsem dojel na zahradu. Tehda jsem jeste nevedel, ze to bylo uplne naposledy, co jsem tim autem jel. Plan byl nasledujici – vymena poloosy. Ale tak rikal jsem si. Kdyz uz budu mit venku poloosu i s nohavici, tak tam prece nebudu vracet zpatky uzkou ne? Tak jsem tedy sundal obe polonapravy, sehnal eMkovy a zacal jsem prestavbu zadku na eMko. A kdyz uz jsem to delal, tak prece nepouziju nejaky hnusny dily ne, takze vetsina veci byla nova a nebo zrepasovana. No kdyz jsem to nasadil, tak jsem si zase rikal, ze bude divny, nechat predek uzkej a zadek eMkovej. Takze predni naprava ven a zrepasovala se siroka maticova. Kdzy uz jsem to delal, tak jsem si rekl, ze rovnou natahnu i novy brzdy a 4 pistky. Takze kompetne brzdovy rozvody ven a delat novy vcetne brzd. Kdyz uz jsem todle vsechno ale delal, tak jsem si zacal rikat, ze je prece kravina, tam nechavat maticovy rizeni, tak jsem sehnal hreben (novej) a zacal to predelavat na hreben. Jenze kdzy uz jsem mel vicemene novy napravy a vlastne komplet podvozek vcetne brzd a jejich rozvodu, tak jsem si zacal rikat, ze je prece na hovno todle vsecko davat do kastle, ktera je shnila jako brambory. Takze jsem to kompetne cely rozebral a tehda se to cely posralo


-> Luky: Tak to mi nejspíš uniklo...taky se to zvrhlo?
-> Luky:




-> Bohyn: ...a už jsi slyšel tu historku, jak Syny jednou sundal buben na užovce? 

Původně jsem šel pouze měnit nádrž, ale nějak se to zvrhlo a rovnou ošetřim komplet rám+celá nová konzole na zadní světla + nějaké opravy na karoserii a asi i celolak

-> m8rinek: pěknej sraz
-> Jarda: tak som rad ze sa podarilo



panel klimy na felde, timto dekuji castrolovi za echo
uz vse funguje - ten podtlakovej spinac (muj by sel opravit, jen mi v nem chybi takovej talirek s dvema voditkama, byly klasicky spalene zarovicky, tak jsem je nahradil led chipama z diodoveho pasku (uspesnost cca 25%:)), mel jsem dat jen misto 1K odporu asi tak 2k, ale zase to nijak neoslnuje, no mohlo to svitit trosicku min... a bohuzel funkce uprostred kontrolky pomoci svetlovodu moc nefunguje, ta dioda to prosveci stale ikdyz by mel byt svetlovod v zakrytu

uz vse funguje - ten podtlakovej spinac (muj by sel opravit, jen mi v nem chybi takovej talirek s dvema voditkama, byly klasicky spalene zarovicky, tak jsem je nahradil led chipama z diodoveho pasku (uspesnost cca 25%:)), mel jsem dat jen misto 1K odporu asi tak 2k, ale zase to nijak neoslnuje, no mohlo to svitit trosicku min... a bohuzel funkce uprostred kontrolky pomoci svetlovodu moc nefunguje, ta dioda to prosveci stale ikdyz by mel byt svetlovod v zakrytu