
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
-> itchy: řekl bych že podělal, ale už před těma 2 lety... 

ci udelal alebo podelal neviem, ale po 2r vytiahol rapidu na pripravu na stk
-> Tabi: jojo....
Asi to budu muset nechat SW zlikvidovat
Asi to budu muset nechat SW zlikvidovat
-> Milan 136 03.07.16 21:53:03: Tu hromadu sazí si měl v EGR ventilu?
U starý focuse jsem kdysi EGR zaslepil,a jezdí to ze záslepkou do dneška,je to cca šest let.Ptal jsem se na to tenkrát i u nás na STK a chlapík mi říkal,že to ani ve většině případech pří měření emisí nejde poznat.Sám mi řekl,že je to další zbytečná ECO kravina na autech.
U dvojkovýho mě zatím EGR za čtyři roky co ho mám nepozlobil,ťuk ťuk.



připadám si jako jeden nejmenovaný člen, který taky začal u zadního blatníku.... 

-> suri 04.07.16 21:30:10: v práci na takovýhle věci používáme spešl mazivo od pure solve takový stříbrný
-> castrol 25.06.16 22:00:48: uz som sa aj ja zlakol

-> Milan 136: jj čistota je zásadní, ale když děláš na podvozku nebo v podběhách a napadá ti do toho hlína... Není nad klasický pevný bit rovnou s koncem na ráčnu
-> Tommyk: stačí udržovat v čistotě. když se zasekne, stačí zatočit tím kroužkem, nebo s tím klepnout o ponk a není problém
-> Tommyk: A proto tam musíš nechat ten co v ní nejvíc potřebuješ a neměnit
. Taky mi to s ní moc nešlo. Ale zase to byl kus od kusu, asi podle míry zašpiněnosti?

-> Milan 136 04.07.16 16:41:12: tuhle tu "přechodku" z celého srdce upřímně nesnáším...
Vždycky se mi zasekne a pak z toho nejde ten bit vyndat... u toho vždycky kvetu.


-> Tony Outland: jo mam taky vozejcek ale tady by me moc platnej nebyl...
-> U-Geen 04.07.16 21:16:43: prebehol som to závitníkom , mažem vždy , sranda je tá že dnu ide krásne ľahko ale po čase ťažko von , asi to mazanie plus lepidlo čo je na skrutke nejde dokopy
-> Sejki: Já si udělal na vytahování motorů kdysi vozéček 

-> suri: a mazat :)
-> Milan 136 04.07.16 16:41:12: wurth račna :D , jop , ja som ho navrtal 2,5mm a vyťahovákom krásne vybral takže je to vyriešené , už si druhý krát dám pozor a vždy nové skrutky a ťahať to jemne akurát na zemi na múriku sa ťažko triafa stred ale to až tak nevadí
3ojka vrtak, nakleplej do nej 15 torx a byl venku za chvilku
-> Jurraa 04.07.16 11:01:25: To je ale moc pěkný
.

Tak a je to tady... trochu jsem improvizoval no... v dilne mam plno...
-> Jurraa: 

Včera jsem dokončil prototyp nosníku podélného ramene z 1,5mm ( výztuhu už mám taky ), protože to co jsem koupil, je fušeřina nejvyššího kalibru. Komplet garážová výroba, trochu širší a kratší než jsem chtěl, uvidíme jak bude sedět na kastli :). Možná nechám někde naohýbat kvůli přesnosti.
Zatím nic... Ale brzo udelam!
-> StepaNoFUN 04.07.16 08:55:31: nemám nikoho kto by to rozumne zavaril , skúsim to dnes vrtnúť ak sa nepodarí tak potom budem špekulovať
-> suri: Tak do 3mm hloubky je navaření v pohodě. ;-) A myslím si že hloub ten šroub neprasknul. ;-)
-> StepaNoFUN 03.07.16 22:39:17: je to zalomené vnútri , tam navarenie nehrozí ... skúsim ho vyťahovákom , nejakú 2,5ku dierku a uvidíme , mohlo by to ísť -> Milan 136 03.07.16 22:26:26: krajný práve , nenašiel som nič , a ani ma nič nenapadá
-> Milan 136: Ono vrtání železa v hliníku a následnej pokus o řezání závitu je vždycky o průser... :-/ I když se trefíš naprosto přesně, tak ten zbylej závit se Ti tahá na závitník a ku*ví ten hliník... Za ty 2-3 M8 matice to stojí... Pak jen protáhnout a je
to "top".
Nebo ještě odvrtat rovnou pro vložku... ;-)
to "top".
Nebo ještě odvrtat rovnou pro vložku... ;-)
-> StepaNoFUN: nebo tak

-> suri: nevrtat... Navařit matici M8 a vytočit. ;-)
-> tunerlada: Sedanový (ideálně dvoje) a lidová umělecká tvořivost to jistěj... ;-)
-> suri: aha. A kterej? Alespoň prostřední? Při tvých km snad ani nic nenajdeš
-> Milan 136 03.07.16 21:54:54: jop na mojom , hlavne na 5 po pridaní a ubraní a nie vždy to tupo klepne do podlahy , tak som zhodil dekel a pokukal stav reakčnej vzpery , silentbloky v nápravnici a pri zakladaní dekla zalomil skrutku , som zvedavý ako to vyvrtam ... a na nič som neprišiel
-> StepaNoFUN: to sem čekal
takže vyvařit to stylem udělej si sám a rožky vzít ze sedanových prahů..

-> tunerlada: spíš nedaj a když by náhodou jo, tak za raketu...
Tak já se dneska (po tom co sem se nabudil opět na Pohofestu) byl podívat na pár Rapidů
a chtěl bych se zeptat.. za kolik se tak dají sehnat komplet prahy jestli to vůbec jde ? (venek+výztuhy) ? Nějak jsem z toho vypadl co mám oužu

-> Milan 136 03.07.16 21:52:20: To je ještě pohodička..
Já jednou z kamosovy cupry vyndal rozvodak, kde chybela čtvrtina zubů a další držela jen tak tak
Ale lepší dříve než pozdě.. :)


-> Milan 136: ¨proto ho na BMW ubec nemám:-) jen před stk ho tam budu muset nějak narafičit aby nevysírali
-> suri: na svym? Uz jsem to parkrat vrtal
-> Milan 136 03.07.16 21:50:22: asi tak , na svojom sa to pekne v kľude počistí a porobí
ja som dnes odtrhol M6 skrutku v nápravnici čo drží spodný kryt , čo s tým ? kolega sa smeje že furt dávam nové a dnes som nedal, trošku sa človek pozabudne a malou račnou ju urve ...
ja som dnes odtrhol M6 skrutku v nápravnici čo drží spodný kryt , čo s tým ? kolega sa smeje že furt dávam nové a dnes som nedal, trošku sa človek pozabudne a malou račnou ju urve ...
Jinak to bylo akorat. Vodici kladka pekne chrastila a remen po otoceni taky zadna hitparada
-> saskyn2 03.07.16 12:55:19: co na tom je k smichu? Je to asi tak 10 vterin prace a neprekazi tam pak hadice. Asi to je v dilence, nevim. Delam to tak, aby se mi to delalo dobre...
Delal jsem si to pekne v klidku, bez chvatani. Pekne vsechno ocistil atd.
Chvatani mam akorat tak plny zuby z prace....
Delal jsem si to pekne v klidku, bez chvatani. Pekne vsechno ocistil atd.
Chvatani mam akorat tak plny zuby z prace....
Tak Amsterdamka už je konečně doma ..
Na fotce i s novou majitelkou
Na fotce i s novou majitelkou

-> palinator: ja musel vymenit jak v nadrzi protoze se mi rozpadnul pod rukama tak sem vymenil i budik kde rucicka chodi krasne pomalu...
-> Sejki:
Když mluvíš o palivoměru, já zase přemluvil novej otáčkoměr v hranatý palubce, že se mi ta jeho výrobní vada, kdy půl cesty funguje a půl si válí ručku na nule, nelíbí. Tak jsem mu sáhnul trafopájkou zhora na nohy integráče, propájel jeden studeňák zespoda a hle, funguje to.
Když mluvíš o palivoměru, já zase přemluvil novej otáčkoměr v hranatý palubce, že se mi ta jeho výrobní vada, kdy půl cesty funguje a půl si válí ručku na nule, nelíbí. Tak jsem mu sáhnul trafopájkou zhora na nohy integráče, propájel jeden studeňák zespoda a hle, funguje to.

Rozjezdil auto, obnovil funkci palivomeru a polozil nove koberecky... takze muzu jet na sraz
.... pockat on uz vlastne skoncil ...:(

-> saskyn2: vsak jo, ja uz sem je pak taky nesundaval...