![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
Dal uzovku do dilny, uvidime jak to sni dopadne...
-> Přema: BuĎ v klidu, mě češtinářka pro jistotu ani k matuře nepustila s tim, že známky na 3, ale prej nemam základní znalosti. Ředitelka jí podpořila s tim, že to rozhoduje ona a tak si to švihnu taky v září
-> Toušík 03.05.16 08:54:24: Každopádně první Česká soutěž za náma, a je třeba začít volně s přípravama na první zahraniční :-) A tam je na konci taky velikej večírek
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> vhml: No jo jenže moje snaha umravňování na začátku vyšla v niveč.. Tak jsem se do bujarého kříčení a oslavování raději zapojil taky ..
-> Luky: Jinak u Eddy je to tak že tam jsou zvířata pomalu všichní, ale tady je to epes akcička kde jsme zvířata jen my :D
-> Luky: Jinak u Eddy je to tak že tam jsou zvířata pomalu všichní, ale tady je to epes akcička kde jsme zvířata jen my :D
A stejně jako každej rok nás vyhodili, že už zavíraj
Zrovna ty Švédové, co loni drželi čest zahraničních posádek na vyhlášení, letos nejeli :-D
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Zrovna ty Švédové, co loni drželi čest zahraničních posádek na vyhlášení, letos nejeli :-D
-> Luky 02.05.16 22:26:55: Začalo to jako nóbl akce
-> vhml: móresy z večírků Eddových revivalů už jsou i na závodech pod FAS jo? ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Toušík 02.05.16 13:30:19: mě se z celejch těch závodů stejně vždycky nejvíc líbí na vyhlášení
Já bych chtěl 14 piv.
Fakt 14 jo?
No jasně.... Jo vy to točíte jenom do malejch jo? Tak to 20...
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Já bych chtěl 14 piv.
Fakt 14 jo?
No jasně.... Jo vy to točíte jenom do malejch jo? Tak to 20...
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Luky 02.05.16 21:59:47: Kdyby tlumič neuměl ukočírovat měkčí pružinu, tak s tvrdší by měl ještě větší problém.
-> MVM 02.05.16 21:55:38: A kde jsem psal, že bych mu to kritizoval??? Jako je rozdíl na něj nastoupit, že to má nastavený na ho*no a že ma mechaniky paka, ale přijít s slušně říct svůj názor rozumný člověk vezme a třeba se z něj i něco vezme. Ale holt je lepší mistrům moravy/světa nic neříkat. Už vím, proč si tak lezete s panem U do zadele.
Tímto končím diskuzi, která sem ani nepatří.
-> MVM 02.05.16 21:55:38: A kde jsem psal, že bych mu to kritizoval??? Jako je rozdíl na něj nastoupit, že to má nastavený na ho*no a že ma mechaniky paka, ale přijít s slušně říct svůj názor rozumný člověk vezme a třeba se z něj i něco vezme. Ale holt je lepší mistrům moravy/světa nic neříkat. Už vím, proč si tak lezete s panem U do zadele.
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Toušík 02.05.16 13:30:19: to jses klidně mohl zeptat, že tam musíš skákat zleva doprava a ne zprava rovně ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
tak se to ještě 3x prohouplo
Já tomu teda rozumím ještě o dost míň než Ty, ale není tohle spíš problém tlumičů?
Já tomu teda rozumím ještě o dost míň než Ty, ale není tohle spíš problém tlumičů?
-> Tuner#2: Zbytečně se mě snažíš vyprovokovat.. Netvrdím že víš h*vno,ale některé doměnky založený na pocitech a dojmech si prostě nesprávně a nevhodně vykládáš. Já bych narozdíl od Tebe neměl tu odvahu kritizovat Pechovi nastavení auta ať už k tomu mám stokrát blíže než Ty.. Zkrátka on dojem zvenku je jiný. Teprve telemetrie a odezva jezdce to projeví.Každý máme svůj obor kterýmu se věnujem a kterýmu rozumíme... A vůbec bych se tu do ničeho nepouštěl nebýt toho že ta konkrétní auta znám do šroubku a jsou mojí srdeční záležitostí..
-> Luky 02.05.16 20:49:26: Ano je to jedna z možností a ani to nemusí jít na dorazy. Tady za Holoubkovem je na bývalé státovce na horizontu a v zatáčce příčná nerovnost a s 80kN pružinama to bylo ve 120ti už docela o hubu a než se to ustálilo, tak se to ještě 3x prohouplo. Teď to se 134kN pružinama neudělá vůbec nic, nerovnost je cítit, ale podstatně méně a hned je to klidné a není tak to doznívající prohoupání. Ale já tomu ho*no rozumím, holt nejsem mechanik vod Porsche, tak raději to nebude dál rozebírat.
-> m8rinek: aspon budes mat klud ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Luky: Bude lepší když se to nebude rozebírat ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Tuner#2: jak to může s měkkýma pružinama nerovnost kopnout do vzduchu? Nebo myšleno tak že to šlo až na dorazy a od těch se to odrazilo?
-> MVM 01.05.16 18:37:46: Tak můžu třeba zavolat radu Jírovcovi (můj bývalý zákazník) a nebo písnu kámošce co žije s Uhlem aby na ty jejich mechaniky dali pozor. Nevím kolik sad pružin mají do začátku k dispozici a nebo zda to ladí jen tlumičem což není dostatečné, nicméně nemám problém někomu poradit a nebo ještě lépe řečeno říci svůj názor. Povýšených lidí z branže co byli v dané oblasti mimo jsem už pár zažil...
-> Luky 02.05.16 13:26:27: Viděl jsem několik záběrů, mám i fotky a to chování předku moc dobré není. Na Čínově je celkem slušný povrch, ale i tak to nerovnost nakopla, že byl čumák vzhůru. Uvidíme na Krumlově nebo co je za další soutěž. Ten let je jak o aerodynamice, tak třeba na vrcholu mohla být nerovnost, která to nakopla. Přece jen předek to má lehkej narozdíl od ostatních, který tam létali rovnoměrně.
-> Luky 02.05.16 13:26:27: Viděl jsem několik záběrů, mám i fotky a to chování předku moc dobré není. Na Čínově je celkem slušný povrch, ale i tak to nerovnost nakopla, že byl čumák vzhůru. Uvidíme na Krumlově nebo co je za další soutěž. Ten let je jak o aerodynamice, tak třeba na vrcholu mohla být nerovnost, která to nakopla. Přece jen předek to má lehkej narozdíl od ostatních, který tam létali rovnoměrně.
Tak sem dneska vyměnil palivový vedení na Fifince...Po ulehnutí pod auto sem se až orosil, když sem viděl, co se stalo za dva roky s benzínovou hadičkou, kterou sem dostal tehdy v servise... Teďka je tam hadička od Continentalu, tak snad vydrží mnohem dýl... A zítra zase jako rozptýlení před státnicema sundat buben a zkusit vymenit vůli třetí podložkou. :-/ ...začíná to trochu smrdět novejma poloosama.
-> Tomáššš: uvidíme, tipuju to z bídou na 10 bodů... na projití potřebuješ 17-18 no...
výsledky budou až 16tého, nemá smysl špekulovat asi... jen by to byla velká náhoda... ![140](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/140.gif)
![12](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/12.gif)
![140](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/140.gif)
-> Přema: ale sa ti "zadarilo" ![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> vhml: Spíš ten Lotus, ale ještě spíš nic....
Tak jsem dnes totálně pos..al maturu z matiky, takže snad jistí padající listí... po otočení první strany mě polilo horko, pak jsem to prolistoval a natipoval... totální propad... jediné co se povedlo je že budu mít konečně pro Elišku garáž... ale to už je ze soboty takže už to tady asi nepatří že ![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
Tak jsem se účastnil rally Vltava :D Bylo to neuvěřitelný :) Když jsem byl mladší jezdil jsem na Činovskej okruh koukat na ty velký kluky jsk tam jezdí velký závody a pak jsem jel závodit do Běšin. Nikdy mě nenapadlo že bych jednou taky startoval na něčem podobném co je Vltava a ono to vyšlo... Určitě by to nebylo takové mít tak neuvěřitelný kluky v servisu( zdejší členové Venni, VHML, Petr Frei a ostatní neznáte:) ) který fungovali parádně a auto bylo v max možné kondici! Pak díky Lukášovi za to že mě věří a sedl si vedle mě a hlavně nevystoupil když jsme po Štajfovo skoku dopadli na druhou stranu než jsme čekali :D A všem kteří mě podporují a pozdraví a je vidět že mají z výsledku radost!!!!! Byla to naše PRVNÍ velká soutěž, kde jsem nevěděl jak se bude auto chovat, co motor atd.. Ale vše si sedlo a fungovalo! Nakonec z toho je první místo ve třídě C1 a 14 čas absolutně v MČRHA... Tak super a těšíme se dále!!
-> Tuner#2: je pravda, že (soudě podle videí) se to Zeltnerovi při brždění potápělo míň. Nicméně český asfalt má svoje specifika, a špičkových zahraničních týmů, které měly problém svoje auta na to nastavit, už bylo hafo... Proto bych pochopil že je to měkčí než auta jezdící v Německu. A nemyslím si, že to byl nějaký omyl. Jasně, nastavení se určitě bude ladit, ale asi se u toho nebudou řídit radami z řad publika...
U toho skoku na zadek ve videu si myslím, že je to spíš záležitost aerodynamiky?!
U toho skoku na zadek ve videu si myslím, že je to spíš záležitost aerodynamiky?!
-> castrol: -> Milan 136: prodáno ;)
-> m8rinek 01.05.16 16:28:21: po dnesku bych to udelal snad taky ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> m8rinek: odvoz do novej garaze
?
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Tuner#2: Jen popisuji čím jsem si dávno prošel... rallye auto se sice nastavuje trochu jinak,ale zase vím co na tohleto konkrétně platí. Můžeš mu to příště na konci RZty zaklepat na lexanový okýnko a říct mu to.. co s tím má udělat. Já to třeba taky můžu navrhnout/nicméně si nedovolím (byť bych teoreticky mohl) se o tom ani náznakem bavit. To je jejich věc. ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> MVM 01.05.16 17:45:57: To je otázka... Křístek mě taky tvrdil jak nám to s Eidym nemůže zatáčet a fungovat, ovšem já mám doma de fakto čtyři verze pružin na před od řezané série, přes tuhost co on doporučuje až po to co mám teď a dokážu to posoudit z pozice řidiče. Ale věřím, že si Ášín k tomu řekne své připomínky a zkusí i něco jiného. ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Tuner#2 - zrušená registrace 01.05.16 17:30:17: Tak já nějak musím chtě/nechtě reagovat, že jistě kluci vědí co jak dát za pružiny. A já zase vím jak se tyhle 997ky nastavují aby dobře fungovaly. Tvrdší není vždy lepší.. Ona je to totiž na závodění ta největší potvora co se koncepce vozu týká..
Mám tu starou fotku ze Spa na mokru : kdo je na Pole Position?![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
Mám tu starou fotku ze Spa na mokru : kdo je na Pole Position?
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
-> MVM 01.05.16 17:24:02: Nízký proto, protože to pustí měkká pružina/tlumič prohoupnout. Ten předek byl fakt moc houpavý, ale ve zlepšení věřím a doufám. Už teď to bylo moc pěkný.
-> vhml: Nízký možná díky světlý výšce -lízatka jsou spotřební matroš,ale do nastavení Riegerů nevidím .. S kamošem jsem si volal včera..změny jistě budou.To auto skrývá neskutečný možnosti . Bude to lepší a lepší ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> m8rinek 01.05.16 16:28:21: takže teda 911? ![2](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
![2](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
-> Tuner#2 - zrušená registrace 01.05.16 17:01:49: taky mi předek připadal hrozně nízký a měkký. Ale tak ještě ve čtvrtek večer to pořádně nejezdilo. Počítám, že na Krumlov to bude ,,jiný auto"
-> MVM 01.05.16 16:32:05: I na volnoběh to bylo znát.
Jinak se mě zdá, že předek jede nastavený strašně na měko, děsně se to na brzdách houpalo i na okruhu (jednu fotku mám, kde u mě na nerovnosti je to pomalu ve vzduchu). A tady v čase 4:15 je to teda hroznej masakr, stačil jinej vítr a bylo by to jako v Le Mans
www.mediasport.cz/rally/. ../8709.html
Jinak se mě zdá, že předek jede nastavený strašně na měko, děsně se to na brzdách houpalo i na okruhu (jednu fotku mám, kde u mě na nerovnosti je to pomalu ve vzduchu). A tady v čase 4:15 je to teda hroznej masakr, stačil jinej vítr a bylo by to jako v Le Mans
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
www.mediasport.cz/rally/. ../8709.html
-> m8rinek: A ted bude spousta volnyho casu :)
-> Tuner#2: Výfuk je tam seriový -ale neúplný![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> vhml 01.05.16 08:51:18: Jo teď na to koukám, že 300kW. Žil jsem v tom, že psali koní jako musí mít WRC a nebo konec konců i R5 (221kW/300HP). Tak v tom případě fakt stačí nějaká restrikce na sání, výfuk nevypadal, že by byl nějak tlumenej, ba naopak ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Tuner#2 - zrušená registrace 30.04.16 19:45:41: je předepsáno max 300kW. Ale je to jak říkáš - u dvoulitrových WRC byl taky předpis o maximálním výkonu 221kW a nikdo to neřešil. A je naprosto neproveditelný aby se auto po závodě zaplombovalo a odvezlo se přebrzdit, protože by to tý doby nemohly být vydány oficiální výsledky soutěže.
Dále je pak velkej rozdíl, jestli je to auto stavěno podle FIA předpisů pro R-GT nebo podle českých ( převzatých z Německa ) předpisů pro Porsche GT, který jsou nastavený tak, aby auto bylo o dost levnější a ve výsledku je i lehčí ( nemusí používat výplně dveří jako na aktuálních WRC atd. )
Dále je pak velkej rozdíl, jestli je to auto stavěno podle FIA předpisů pro R-GT nebo podle českých ( převzatých z Německa ) předpisů pro Porsche GT, který jsou nastavený tak, aby auto bylo o dost levnější a ve výsledku je i lehčí ( nemusí používat výplně dveří jako na aktuálních WRC atd. )
-> Tuner#2 - zrušená registrace 30.04.16 19:45:41: Tak ty výkony motorů 997ček záleží na objemu motoru . Znám motory 3,5l pro MMČR - standardní 3,6 a 3,8 poslední byly 4,0l Pak záleží jestli je to seriová GT3 nebo GT3RS. Samozřejmě jsou pak další varianty výkonů z fabriky kde to je okolo 450PS z 3,8l
Pech tam bude mít restriktor o daným průměru v sání,možná něco stáhnou výfuky.Ale myslím že se musí vejít do limitu 300kW![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Pech tam bude mít restriktor o daným průměru v sání,možná něco stáhnou výfuky.Ale myslím že se musí vejít do limitu 300kW
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Dnes bylo krásně,tak jsem se trochu projel.Jede se s tím,tak krásně...
-> Eidy 30.04.16 02:29:41: Jak píše David, třída GT.
Docela mě pobavilo, když na FB psali, že po otestování musí ještě na brzdu aby prokázali, že to má do 300koní, přitom i sériová GT3jka (997) má něco přes 400HP, tak nevím, nevím... Ono těch 300HP i u světových rallye aut bude asi jiných 300
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Docela mě pobavilo, když na FB psali, že po otestování musí ještě na brzdu aby prokázali, že to má do 300koní, přitom i sériová GT3jka (997) má něco přes 400HP, tak nevím, nevím... Ono těch 300HP i u světových rallye aut bude asi jiných 300
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Zjistil že na stotřicítce nechodí pístky v prasátkách. Takže šup v pondělí do obchodu pro nové prasátka.