skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
19:24:54
30.03.2016
30.03.2016
Jirik_Tuňák1983
19:07:28
30.03.2016
30.03.2016
Milan 136
-> venni: asi 10 vterin
18:55:26
30.03.2016
30.03.2016
venni
-> Milan 136: jak dlouho jsi to hledal? :D
18:32:41
30.03.2016
30.03.2016
Tomaso435
-> Jirik_Tuňák1983: ty až to auto doděláš, tak tě všichni 80 letý veteránysti co to kdysi dávno měli jako svoje první auto na dolítání do konce stk zabijou za vzhled co z toho vzniklo:D
18:26:59
30.03.2016
30.03.2016
Nwkt
-> Milan 136:
18:22:52
30.03.2016
30.03.2016
Milan 136
16:54:21
30.03.2016
30.03.2016
Jirik_Tuňák1983
-> doly120: V nejlepším stavu je mám já. Mám je nové opřené šest let v garáži.
16:34:14
30.03.2016
30.03.2016
Borderer
-> Luky: Tak tu neznám. je to někde rozepsáno více, žebych se zasmál? ...Nicméně to chápu. Loni sem chtěl na feldě vyměnit blatníky, skončilo to vyvařováním podběhů, podlahy, teďka budou lemy, prahy výměna PZ a 5. dveří....
16:28:45
30.03.2016
30.03.2016
Luky
-> Borderer: koukám podle registrace že tady nejsi zase tak dlouho, takže asi neznáš historku o tom, jak Syny u užovky měnil gufero na zadní poloose a skončilo to (nedokončeným) vyvařením celého auta?
16:23:45
30.03.2016
30.03.2016
Borderer
Dnes sem zase po dlouhé době zapracoval na tátově motorce, která od výroby roku 1987 jezdila pro Lesprojekt...No, toho člověka, kterej se sral do elektriky bych chtěl poznat a něco mu do očí říct... Pěkně sem si zanadával, předělal XY spojů, přitáhl elektriku tak, aby zase vedla kudy měla. Zaizoloval pár drátů, který se prodřely o rám.... A neskutečně si zanadával, protože z původně "uděláme brzdy" se stala postupná rozborka celé motorky, která trvá už půl roku. Až se vylepší počasí, nastartujem, seřidíme spojku, karburátor, udělám zkušební jízdu a snad taťka bude moct zase chvíli jezdit, aniž bych o něj měl strach, že se někde zabije.
00:10:32
30.03.2016
30.03.2016
palinator
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík:
Jo, já mám taky furt fabrický... asi mi to dobře konzervuje motor a jeho náplň mazání.
Jo, já mám taky furt fabrický... asi mi to dobře konzervuje motor a jeho náplň mazání.
21:46:37
29.03.2016
29.03.2016
tunerlada
super díky za rady :) tak nějak jsem tušil že zinek bude lepší takže s další dávkou náprav pudou i plechy na zinek :)
21:24:48
29.03.2016
29.03.2016
miguelias
-> doly120: Což se asi o tvojem říct nedá.
21:09:45
29.03.2016
29.03.2016
doly120
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: Tak u tvého rapida je původní,a nezničené snad všechno
21:06:45
29.03.2016
29.03.2016
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> doly120: Hm. Nechápu co s nima máte, já mám pořád ty původní fabrický...
21:05:06
29.03.2016
29.03.2016
doly120
-> Bajou: Takovou radu jak slyším,tak by mě šlak trefil
21:04:49
29.03.2016
29.03.2016
krtik
-> doly120 29.03.16 20:22:14: Čemu je se divíš? Dyk je to člen pásma .
-> tunerlada: Šusplechy mám na Feldě:
-pískovačka (dávali jsme to na nějakou hrubou a všechno se zkroutilo - rovnat to nechceš :-D)
-galvanický pozink (poté pár měsíců leželi ladem, ale nevím, zda se zinek nějak "uležel")
-Galvinol (asi 2 vrstvy)
-Alkyton 2 vrstvy
Teď teda nevím, jestli jsou ty šusplechy na autě od minulého podzimu nebo jara. Nicméně určitě mají za sebou jednu letní a jednu zimní sezónu. V zimě teda méně ježdění, ale šusplechy snad nebyli nějak víc čištěný, možná kromě otření hadrem. Předevčírem jsem na ně očkem mrknul, když jsem byl na nájezdech a nevšimnul jsme si lišky. Ještě se Ti kouknu lépe ;-).
Akorát mám dojem, že nějaký spoje plechů jsem něčím mastil, skrz vodu. To tobě ale odpadá.
-> tunerlada: Šusplechy mám na Feldě:
-pískovačka (dávali jsme to na nějakou hrubou a všechno se zkroutilo - rovnat to nechceš :-D)
-galvanický pozink (poté pár měsíců leželi ladem, ale nevím, zda se zinek nějak "uležel")
-Galvinol (asi 2 vrstvy)
-Alkyton 2 vrstvy
Teď teda nevím, jestli jsou ty šusplechy na autě od minulého podzimu nebo jara. Nicméně určitě mají za sebou jednu letní a jednu zimní sezónu. V zimě teda méně ježdění, ale šusplechy snad nebyli nějak víc čištěný, možná kromě otření hadrem. Předevčírem jsem na ně očkem mrknul, když jsem byl na nájezdech a nevšimnul jsme si lišky. Ještě se Ti kouknu lépe ;-).
Akorát mám dojem, že nějaký spoje plechů jsem něčím mastil, skrz vodu. To tobě ale odpadá.
20:52:13
29.03.2016
29.03.2016
bajou
-> doly120: Viď? Nejlepší
20:49:21
29.03.2016
29.03.2016
Pavel P..
Nechal bych to našopovat zinkem a natřel PUR barvou a bude to nesmrtelný
20:26:45
29.03.2016
29.03.2016
Milan 136
-> suri: aha :)
20:25:01
29.03.2016
29.03.2016
suri
-> Milan 136 29.03.16 20:23:41: strieborno čierna kombinácia ... wurth zinok svetlý , rok to vydrží a na jar to vždy robím znova
20:23:41
29.03.2016
29.03.2016
Milan 136
-> suri: cim jsi to bral? To je stribrny? Z fotky je to blbe poznat
-> krtik: no, nebavi me to ani trochu to prendavat. Nastavil jsem to kus vys nez loni, lehce do klinu a libi se mi to vic. A zustane to tak i na zimu pak :)
-> Tommyk: dekuji
-> krtik: no, nebavi me to ani trochu to prendavat. Nastavil jsem to kus vys nez loni, lehce do klinu a libi se mi to vic. A zustane to tak i na zimu pak :)
-> Tommyk: dekuji
20:22:14
29.03.2016
29.03.2016
doly120
-> Bajou: Ty voe,takové rady miluju
-> tunerlada 29.03.16 20:05:13: Nechej pozinkovat,kvalitní základ,na to vrchní barvu a musí tě to přežít... :-)
-> tunerlada 29.03.16 20:05:13: Nechej pozinkovat,kvalitní základ,na to vrchní barvu a musí tě to přežít... :-)
20:21:29
29.03.2016
29.03.2016
bajou
-> tunerlada: Nedávej je tam
20:19:25
29.03.2016
29.03.2016
Tommyk
-> tunerlada: zinek
20:05:13
29.03.2016
29.03.2016
tunerlada
kucí dotaz, jak nejlépe upravit povrchově všechny plechy pod motorem na 105/120 ? Měl sem je opískované a nalakované ale chytly trošku lišku.. co teď bude lepší, komaxit nebo zinek ? Na ceně mi nezáleží hlavní je aby to zase (hlavně ten výfukovej) nezačal po roce ježdění za sucha rezavět
19:02:48
29.03.2016
29.03.2016
Tommyk
-> Milan 136 28.03.16 21:50:43: pěkný :-)
17:45:12
29.03.2016
29.03.2016
Tommyk
-> krtik 28.03.16 21:52:03: při prvním testu mi na autě vydržel 7 měsíců (do leštění), obrázek si udělej sám. :-)
Já ho můžu vřele doporučit. Mrkni ještě na YouTube.
Já ho můžu vřele doporučit. Mrkni ještě na YouTube.
22:08:54
28.03.2016
28.03.2016
Strycek Marty
-> stepan: Na dálku působí moc dobře, ale střecha se loupe, je samej škrábanec a celkově by to chtělo novej lak. Po havárce se nově stříkala jen kapota, blatník a chladičovka, takže tam je lak dobrej, ale jinak to je otloukánek. Ale když miluješ, neni co řešit :D
21:57:26
28.03.2016
28.03.2016
stepan
-> Strycek Marty: Krásný auto.
21:56:57
28.03.2016
28.03.2016
krtik
-> Milan 136: Tohle je frajeřna, takhle přezouvat podvozek společně s kolama . Pro mě by bylo zatěžko na zimu i zvyšovat po drážkách . Ale mám takovej dojem, že jak je auto blíž k cestě, tak je spodek olezlejší. Ale možná to je tím, že při původní výšce byli motor s převodovkou zamaštěny .
21:55:08
28.03.2016
28.03.2016
Strycek Marty
Provětral jsem tu svojí mrchu, ale bohužel po ujetí 50km si ložisko v zadním kole řeklo, že ho nebaví sloužit a odporoučelo se na věčnost, náboj kola má vůli jako prase (auto sebou pořád hází)a hučí to jak vysloužilej metalista, takže čtvrteční technickou odkládám na neurčito až to dám dohromady. Nu což, podepsal jsem smlouvu s ďáblem :D
21:53:17
28.03.2016
28.03.2016
suri
-> Milan 136 28.03.16 21:50:43: pekné , aj mne treba , ale ja to nedávam do výkonnej verzie :D
21:52:03
28.03.2016
28.03.2016
krtik
-> Tommyk: Tak na ten vosk koukám. Je ten teflonový dobrý? Já zatím tíhnu k Ultimate Wax od Meguiarsu. Ze sealentů je mi zatím asi nejsympatičtější. Furt vybírám...
15:20:04
28.03.2016
28.03.2016
Robert 106
Složil a nainstaloval tlumiče z žigula.
Atesa to vzdali po prvních 500 km.
Atesa to vzdali po prvních 500 km.
12:13:04
28.03.2016
28.03.2016
ZZ__Top
-> castrol: toho jsem se hodně bál, že to poškodím. Prvně jsem to chtěl celou tyčku očistit a omotat izolačkou, ale protože páska nechtěla držet tak jsem vzal rukavici ustřihl prst a navlíkl. Podle mě dobré řešení zvlášť v kombinaci kdy jsem to ještě vše namazal aby to vklouzlo kam mělo.
12:11:13
28.03.2016
28.03.2016
ZZ__Top
-> krtik: tak bavilo. Hele žiju sám, nikam nechodím a teď v prodlouženém víkendu nemusím ani docházet do nemocnice takže co mám dělat? Válet se jen doma na gauči nebo se válet pod autem a něco málo udělat zvlášť když to gufero mám doma koupené už skoro půl roku.
Dal jsem starou verzi gufera s manžetou. Snažil jsem se najít co je lepší jestli nová verze jen gufero nebo stará gufero s manžetou a prý stará je lepší tak jsem dal tu.
Dal jsem starou verzi gufera s manžetou. Snažil jsem se najít co je lepší jestli nová verze jen gufero nebo stará gufero s manžetou a prý stará je lepší tak jsem dal tu.
12:05:05
28.03.2016
28.03.2016
castrol
-> krtik: jj vacsina to gufero poserie spatnou montazou
11:51:14
28.03.2016
28.03.2016
krtik
-> ZZ__Top: Vidiš, jak jsme Ti hezky poradili .
Ale seš dobrej, že Tě to ještě bavilo. Postup výměny gufera taky správný.
Fajn, že tam máš i manžetku, to bude asi tou měněnou převodovkou, nebo jsi ji tam sám dával?
Ty manžetky jsou super. Já tam poskládal dvě do sebe s tím, že mi překryjí i ten šroub co prochází zajišťovacím kolíkem. Pomyšlení, že mi ta tyčka zas chytne lišku mě zžíralo. Gufero máš předface nebo poface?
Ale seš dobrej, že Tě to ještě bavilo. Postup výměny gufera taky správný.
Fajn, že tam máš i manžetku, to bude asi tou měněnou převodovkou, nebo jsi ji tam sám dával?
Ty manžetky jsou super. Já tam poskládal dvě do sebe s tím, že mi překryjí i ten šroub co prochází zajišťovacím kolíkem. Pomyšlení, že mi ta tyčka zas chytne lišku mě zžíralo. Gufero máš předface nebo poface?
11:41:01
28.03.2016
28.03.2016
castrol
-> ZZ__Top: hura
11:31:16
28.03.2016
28.03.2016
ZZ__Top
Holky a kluci tak se mi to po v podstatě třech dnech podařilo! Vyndal jsem čep na táhle řazení
Samozřejmě jsem vyměnil i to gufero kvůli kterému jsem se do toho pouštěl. Vzal jsem z kufříku a doma všechny prodlužovací nástavce sestavil a ještě použil i prodlužovací nástavec z 1/2 sady. Na jeden konec jsem nasadil imbusový oříšek a na druhý mlátil kladivem. Táhlo jsem samozřejmě podložil panenkou. A musel jsem odšroubovat i horní táhlo od řazení co tam je.
Jen se mi ale nechce věřit slovům předchozího majitele, že měnil převodovku, protože i sundat táhlo z té tyčky co jde z převodovky bylo dost umění. Už jsem se na to málem vykašlal. Na větší ránu kladivem jsem neměl místo a už nevěděl jak dál. No vzal jsem siky a začal s táhlem pootáčet no a nakonec jsem to vykroutil a následně vyměnil gufero i manžetku.
Přemýšlel jsem taky jestli dát jen nový čep nebo raději šroub. No šroub co jsem měl u sebe tam nějak nechtěl tak jsem dal čep a hezky zajel pomocí panenky no a vnitřkem čepu jsem dal ještě šroubek. I proto, protože jsem stahovací pásku co tam byla zapomněl doma
Ale je to. Snad už nebude téct olej. Tyčku jsem očistil (ne šmirglem teda) a pak jsem na ni nasadil prst z gumové rukavice vše namatlal olejem, gufero taky namočil v oleji a hezky zatlačit. Manžetku taky namatlat olejem aby hezky vklouzla kam má. No uvidíme snad bude sucho. Jen pod autem to teď vypadá jaksi olejově ať žije ekologie. No za pár dní mají to parkoviště stejně čistit.
Samozřejmě jsem vyměnil i to gufero kvůli kterému jsem se do toho pouštěl. Vzal jsem z kufříku a doma všechny prodlužovací nástavce sestavil a ještě použil i prodlužovací nástavec z 1/2 sady. Na jeden konec jsem nasadil imbusový oříšek a na druhý mlátil kladivem. Táhlo jsem samozřejmě podložil panenkou. A musel jsem odšroubovat i horní táhlo od řazení co tam je.
Jen se mi ale nechce věřit slovům předchozího majitele, že měnil převodovku, protože i sundat táhlo z té tyčky co jde z převodovky bylo dost umění. Už jsem se na to málem vykašlal. Na větší ránu kladivem jsem neměl místo a už nevěděl jak dál. No vzal jsem siky a začal s táhlem pootáčet no a nakonec jsem to vykroutil a následně vyměnil gufero i manžetku.
Přemýšlel jsem taky jestli dát jen nový čep nebo raději šroub. No šroub co jsem měl u sebe tam nějak nechtěl tak jsem dal čep a hezky zajel pomocí panenky no a vnitřkem čepu jsem dal ještě šroubek. I proto, protože jsem stahovací pásku co tam byla zapomněl doma
Ale je to. Snad už nebude téct olej. Tyčku jsem očistil (ne šmirglem teda) a pak jsem na ni nasadil prst z gumové rukavice vše namatlal olejem, gufero taky namočil v oleji a hezky zatlačit. Manžetku taky namatlat olejem aby hezky vklouzla kam má. No uvidíme snad bude sucho. Jen pod autem to teď vypadá jaksi olejově ať žije ekologie. No za pár dní mají to parkoviště stejně čistit.
23:47:20
27.03.2016
27.03.2016
Tommyk
-> krtik: soft 99 fusso coat. Je to krásně hladký. :-) Říkal jsem že to budu chodit do garáže hladit namísto přítelkyně v posteli .:-D Jinak výdrž vylesteneho je hlavně o následné údržbě. Když nepojedes do kartáčů a budeš správně umývat, vydrží to roky.
-> U-Geen: určitě jdi do toho, černá zazáří. :-)
-> U-Geen: určitě jdi do toho, černá zazáří. :-)
23:18:40
27.03.2016
27.03.2016
U-Geen
-> Tommyk: taky to budu muset letos poresit, na ty cenry je to dost videt - skrabance z mycky a beznyho provozu... ale nejdriv potrebuju poresit nejaky mista PDRkem, snad to pujde.
Dneska jsem to prezul, vypada to na rostouci teploty :) Snad ty sileny Yokohamy letos dojezdim.
Dneska jsem to prezul, vypada to na rostouci teploty :) Snad ty sileny Yokohamy letos dojezdim.
23:12:51
27.03.2016
27.03.2016
krtik
-> Tommyk: Jo, už tam vidim Menzernu. Tak to jsem tě zle pochopil, myslel jsem, že leštěnka a vosk v jednom kroku .
Jakej jste dali vosk?
Jakej jste dali vosk?