skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
20:41:40
06.01.2016
06.01.2016
Sejki - zrušená registrace
-> Tabi: jo u nas po silvestru...
20:25:53
06.01.2016
06.01.2016
Tabi
-> Sejki: Napadnul sníh,viď.
19:54:53
06.01.2016
06.01.2016
Sejki - zrušená registrace
Prezul na zimni
19:53:50
06.01.2016
06.01.2016
růža
-> U-Geen: Díky dík. Už mám ve všem jasno
16:36:36
06.01.2016
06.01.2016
Tomaso435
-> Johny Death: kdy bude favorit v imitaci plechu ? :-) 136Lpg
16:24:14
06.01.2016
06.01.2016
Johny Death
110L a 100L ještě dodělám zítra, ještě mi chybí jedna DeLuxka, ale to už bude raz dva. Dělal jsem na to přípravek, aby se dal udělat ten úkos na to. tak to trochu trvalo.
15:54:41
06.01.2016
06.01.2016
Eidy
-> Johny Death: Parádička. Už se na ně těším :)
15:50:07
06.01.2016
06.01.2016
MisakusX
-> Johny Death: Hm, pěkné, nebyla by jedna 100L na prodej či výměnu?
15:48:00
06.01.2016
06.01.2016
dragon_cb_cz
-> Johny Death: Hej, krása... 110L jsi nedělal?
14:49:52
06.01.2016
06.01.2016
StepaNoFUN
Odvezl jsem dvoje hliníky na odlak... V pátek by to mělo bejt hotový. :-) Div se mi neomlouval, že to už dneska nestihnou. :-D
Ale dostat se tam - masakr... Nejdřív najít tu správnou bránu (na podruhý se povedlo), pak povolení k vjezdu, odevzdat zapalovač, sirky, butanovej hořák kterej má zapalování (stejně jsem zapoměl na plynovou pájku), podepsat že tam nesmím fotit a jiný kraviny, ale nakonec mě tam po skoro 20min. proceduře vpustili. Na místě pak vše vyřízeno za cca 10 minut. :-D
Edit: Mimochodem s tím zákazem focení - kamera na okně nikoho nezajímala. :-D
Ale dostat se tam - masakr... Nejdřív najít tu správnou bránu (na podruhý se povedlo), pak povolení k vjezdu, odevzdat zapalovač, sirky, butanovej hořák kterej má zapalování (stejně jsem zapoměl na plynovou pájku), podepsat že tam nesmím fotit a jiný kraviny, ale nakonec mě tam po skoro 20min. proceduře vpustili. Na místě pak vše vyřízeno za cca 10 minut. :-D
Edit: Mimochodem s tím zákazem focení - kamera na okně nikoho nezajímala. :-D
23:12:35
05.01.2016
05.01.2016
Jirik_Tuňák1983
21:54:08
05.01.2016
05.01.2016
U-Geen
-> růža: u modernich normalnich sracu to dost casto jde... nicmene v koncernu je napadlo, ze kdyz zmacknes brzdu, je dobry odpojit elektronickej plyn nebo co...
21:47:50
05.01.2016
05.01.2016
růža
Díky všem za odpověď. Nepobíral jsem to z důvodu myšlenky, že na zadek jde menší procento brzdné síly než na předek, ale že to jde přetlačit motorem (plynem) mi nedocvaklo A u těch modeních s*áčů to nejde proč?
13:57:54
05.01.2016
05.01.2016
Luky
-> vhml: kousek vedle
-> růža 04.01.16 23:30:53: bavíme se samozřejmě o předohrabu. Jak už tady zaznělo, zabrzdí ti to zadní kola, přední brzdy přemůžeš plynem. Máš obě ruce na volantu, nožní brzda je vedle volantu, plynu a ruční brzdy dalším atributem, kterým řídíš směr a úhel jízdy vozidla. Oproti ruční brzdě je to ale takový jiný, dají se s tím dělat ostřejší změny natočení zadku, nebo já nevím jak bych to popsal. Plus u turbomotorů jsi schopen snížit trochu rychlost auta bez vyfouknutí turba. Určitě to vyzkoušej, ale někde na volném placu. A bacha ať nepropadneš předním oknem, levá noha se na brzdu víceméně jen pokládá, nešlape se na to jako na spojku!
Já někdy při závodech brzdím levou i u zadohrabu, ale tam zároveň ubírám. Ušetřím tím nějakou tu desetinku při přendání pravé nohy z plynu na brzdu a obráceně
-> růža 04.01.16 23:30:53: bavíme se samozřejmě o předohrabu. Jak už tady zaznělo, zabrzdí ti to zadní kola, přední brzdy přemůžeš plynem. Máš obě ruce na volantu, nožní brzda je vedle volantu, plynu a ruční brzdy dalším atributem, kterým řídíš směr a úhel jízdy vozidla. Oproti ruční brzdě je to ale takový jiný, dají se s tím dělat ostřejší změny natočení zadku, nebo já nevím jak bych to popsal. Plus u turbomotorů jsi schopen snížit trochu rychlost auta bez vyfouknutí turba. Určitě to vyzkoušej, ale někde na volném placu. A bacha ať nepropadneš předním oknem, levá noha se na brzdu víceméně jen pokládá, nešlape se na to jako na spojku!
Já někdy při závodech brzdím levou i u zadohrabu, ale tam zároveň ubírám. Ušetřím tím nějakou tu desetinku při přendání pravé nohy z plynu na brzdu a obráceně
13:57:26
05.01.2016
05.01.2016
miguelias
-> Bukaj: Na volnoběh při ubrání otáček by to mohlo mít zvuk jak 613tka co ?
13:47:49
05.01.2016
05.01.2016
Bukaj
Málem bych napsal "Letos potřetí...", kdybych si neuvědomil, že už máme nový rok...
...jsem vyměnil výfuk. Doufám, že tento alespoň do jara vydrží
Je to nějakej samodomo, s nerezovou trubkou a vypadá kvalitně. Zvuk má (naštěstí) jako originál (přepážky zřejmě též), jen na volnoběh je trochu brblavější, neb výstupní trubka je o chlup širší, než origo.
...jsem vyměnil výfuk. Doufám, že tento alespoň do jara vydrží
Je to nějakej samodomo, s nerezovou trubkou a vypadá kvalitně. Zvuk má (naštěstí) jako originál (přepážky zřejmě též), jen na volnoběh je trochu brblavější, neb výstupní trubka je o chlup širší, než origo.
12:54:24
05.01.2016
05.01.2016
vhml
-> Luky 04.01.16 23:09:51: Stojanovice - Čeletice? :-)
12:13:32
05.01.2016
05.01.2016
castrol
-> TC: no jedine tak
11:44:50
05.01.2016
05.01.2016
TC
-> castrol: záleží na tom, kterým směrem se ve smyku zrovna pohybuješ
11:20:08
05.01.2016
05.01.2016
castrol
-> George88: tak u felicie mac na vyber pohonu nemas
10:23:22
05.01.2016
05.01.2016
King
-> StepaNoFUN: To jsou ty auta, kde je MAF spotrebak
07:51:26
05.01.2016
05.01.2016
Jarda/felda
-> StepaNoFUN 05.01.16 06:58:28: před čipem by měl dělat komplet diagnostiku kde to je poznat a poznat by to měl ...
06:58:28
05.01.2016
05.01.2016
StepaNoFUN
-> Jarda/felda 04.01.16 22:33:35: Ona ta váha nebyla mrtvá. Auto normálně jelo, žádnou chybu to nepsalo. Jenom v určitejch podmínkách (plná zátěž, 100% plynu) ukazovala o něco nižší hodnotu než měla (místo cca 1100 ukázala max. 900) a nejelo to pak plynule, ale jakoby to nepatrně pulsovalo... A neudělalo to ještě pokaždý.
A když se s tím jel projet, tak řikal, že tam ještě něco asi bude blbě, protože to udělalo, po chvíli už zas ne. Já jsem mu přiznal, že tam je mechanicky hrabáno do regulace turba, tak mi řekl, ať to vrátíme zpátky a když tam pak bude problém, abych kdyžtak přijel znova. ;-)
A když se s tím jel projet, tak řikal, že tam ještě něco asi bude blbě, protože to udělalo, po chvíli už zas ne. Já jsem mu přiznal, že tam je mechanicky hrabáno do regulace turba, tak mi řekl, ať to vrátíme zpátky a když tam pak bude problém, abych kdyžtak přijel znova. ;-)
00:33:01
05.01.2016
05.01.2016
George88
-> růža: jde o to, jestli máš přední ne o zadní pohon a v které fázi zatáčky to udeláš..
00:23:00
05.01.2016
05.01.2016
Jarda/felda
-> růža 04.01.16 23:30:53: za jízdy v zatáčce ti simuluješ uzávěrku difu
23:45:16
04.01.2016
04.01.2016
palinator
-> StepaNoFUN 04.01.16 21:21:24:
Pierburg byly origo váhy v dobách, kdy byly ještě hranatý. Mám ji v traktoru.
-> růža:
Jakoby ti to přibrzdí zadní kola ne? Účel si dovedu představit jenom ten, že má člověk obě ruce na volantu. A možná to bude mít účel pro mě takovej, že mi nezůstane viset ručka kvůli zatuhlýmu pístku.
Pierburg byly origo váhy v dobách, kdy byly ještě hranatý. Mám ji v traktoru.
-> růža:
Jakoby ti to přibrzdí zadní kola ne? Účel si dovedu představit jenom ten, že má člověk obě ruce na volantu. A možná to bude mít účel pro mě takovej, že mi nezůstane viset ručka kvůli zatuhlýmu pístku.
23:30:53
04.01.2016
04.01.2016
růža
ALL-> Trošku blbě se zeptám, ale nedá mi to: "automaticky neubírá plyn když si přibrzdíš levou nohou" jakým způsobem to funguje?? popř. co konkrétně to udělá u starých aut, když tuknu na przdu a přidám plyn? Měl jsem dneska cukání to udělat s Feldou, ale nechci zkončit v sekci - "co jste dnes podělali"
23:09:51
04.01.2016
04.01.2016
Luky
22:33:35
04.01.2016
04.01.2016
Jarda/felda
-> StepaNoFUN 04.01.16 21:21:24: že odborník na škodovky nepoznal mrtvou váhu
22:33:00
04.01.2016
04.01.2016
Jarda/felda
-> Milan 136 04.01.16 21:27:52: na starých tdi byla z výroby
22:24:56
04.01.2016
04.01.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Milan 136 04.01.16 22:21:09: To asi Luky nechtěl slyšet
-> Luky 04.01.16 21:36:57: To nevíš, že u koncernu je možnost vypnutí ESP jako příplatková výbava a že u social aut nejde objednat vůbec?
-> Luky 04.01.16 21:36:57: To nevíš, že u koncernu je možnost vypnutí ESP jako příplatková výbava a že u social aut nejde objednat vůbec?
22:23:40
04.01.2016
04.01.2016
Milan 136
-> suri: pierburg neni italie
22:21:09
04.01.2016
04.01.2016
Milan 136
-> Luky:
To je tlacitko na deaktivaci city safe drive-to cidlo na celnim skle pod zrcatkem
To je tlacitko na deaktivaci city safe drive-to cidlo na celnim skle pod zrcatkem
22:20:34
04.01.2016
04.01.2016
suri
pierburg je klapka na felde a ako všetko talianske v tom aute stojí za hovno
21:36:57
04.01.2016
04.01.2016
Luky
-> Milan 136: ten jsem zatím nečetl...
Hlavně mi neříkej že to vypnout nejde a čudlík je na něco jinýho... Je teda pravda, že obrázek na něm je poněkud nezvyklý
Hlavně mi neříkej že to vypnout nejde a čudlík je na něco jinýho... Je teda pravda, že obrázek na něm je poněkud nezvyklý
21:32:06
04.01.2016
04.01.2016
StepaNoFUN
-> Milan 136: Tak pierburg jsou origo určitě regulační ventily a ještě něco, ale už si nepamatuju co. :-) Tak snad budou za něco stát i váhy. :-)
21:27:52
04.01.2016
04.01.2016
Milan 136
-> StepaNoFUN: váhy pierburg bych se nebál. Možná kecám, ale na nějakým motoru byla snad origo
21:21:24
04.01.2016
04.01.2016
StepaNoFUN
Včera jsem se mimo výměny spojky a dvouhmoty na cizí O2 (melouch u kamaráda, kterej mi pak pomáhal s mým) vrtal v octávce. Sralo mě, že to netáne plynule... Po chvíli zkoumání (Já jen řídil a dodržoval instrukce. Diagnostiku v ruce držel někdo jinej) mi bylo zděleno - otoč to na dílnu. Rozeberem manželce auto.
Vyměněna váha - rázem jiný auto. dá se s tím už rozumně jezdit při 1500 ot. a pak to zrychlovalo plynule. :-) Takže dána váha nová (bohužel skladem byl pouze pierburg, tak snad chvíli vydrží) a auto jede snad už úplně jak má. :-)
Dneska předrátována palubka - dopojena kontrolka na přední mlhovky, upraveno zapojení přerušovače blinkrů pro montáž přerušovače s indikací blinkrů vleku (origo je tak nějak na půl mrtvej, takže bych stejně kupoval novej)...
Vyměněna váha - rázem jiný auto. dá se s tím už rozumně jezdit při 1500 ot. a pak to zrychlovalo plynule. :-) Takže dána váha nová (bohužel skladem byl pouze pierburg, tak snad chvíli vydrží) a auto jede snad už úplně jak má. :-)
Dneska předrátována palubka - dopojena kontrolka na přední mlhovky, upraveno zapojení přerušovače blinkrů pro montáž přerušovače s indikací blinkrů vleku (origo je tak nějak na půl mrtvej, takže bych stejně kupoval novej)...
21:00:31
04.01.2016
04.01.2016
Milan 136
-> Luky: tak už vím, proč jsi nepoznal rozdíl
Funkce tohoto tlačítka viz Návod k obsluze vozu
Funkce tohoto tlačítka viz Návod k obsluze vozu
20:51:37
04.01.2016
04.01.2016
Luky
-> Milan 136: ráno na to zkusím vzpomenout
Edit: tohle mám před řadící pákou bazar.automedik.cz/image. php?id=5614493...
Edit: tohle mám před řadící pákou bazar.automedik.cz/image. php?id=5614493...
20:49:34
04.01.2016
04.01.2016
Milan 136
-> Luky: uka nikdy jsem ho neviděl
20:41:36
04.01.2016
04.01.2016
Luky
-> Milan 136: jo je tam. Ale jak říkám, jeho funkci nechápu
20:40:03
04.01.2016
04.01.2016
Milan 136
-> Luky: kombík vlaje pěkně no
Na upu máš tlačítko na vypnutí esp? Mamka má esp na citigu bez vypínače
Na upu máš tlačítko na vypnutí esp? Mamka má esp na citigu bez vypínače
20:35:27
04.01.2016
04.01.2016
Luky
-> Milan 136 04.01.16 18:46:07: jestli to nikdy nedělal tak proskočí předním oknem
Jinak to bych radši jezdil po sněhu tou Felicií. Kombík byl na tohle skvělej, ani se nemusela používat ruční brzda jak ten dlouhý zadek vlál za autem jen díky brzdění levou nohou.
Dneska jsem poprvé jel Upem na sněhu. Tragédie Ono to ESP "lze" vypnout, ale v praxi jsem nebyl schopný rozpoznat rozdíl kdy je zapnuté a kdy vypnuté. Skutečně přínos k bezpečnosti když si to auto dělá co chce, skoro mi to poslalo do obrubníku
Jinak to bych radši jezdil po sněhu tou Felicií. Kombík byl na tohle skvělej, ani se nemusela používat ruční brzda jak ten dlouhý zadek vlál za autem jen díky brzdění levou nohou.
Dneska jsem poprvé jel Upem na sněhu. Tragédie Ono to ESP "lze" vypnout, ale v praxi jsem nebyl schopný rozpoznat rozdíl kdy je zapnuté a kdy vypnuté. Skutečně přínos k bezpečnosti když si to auto dělá co chce, skoro mi to poslalo do obrubníku
18:48:37
04.01.2016
04.01.2016
castrol
-> OndraKrupi 04.01.16 17:39:22: tak tak
18:46:07
04.01.2016
04.01.2016
Milan 136
-> Marty227: tak to zkus, držet plyn a zároveň šlápnout brzdu
18:38:48
04.01.2016
04.01.2016
Marty227
-> Milan 136: , -> a spol: neviem nevšimol som si nič také.. práveže toto auto je asi jedno s tých posledných ktoré ešte nemá tak prehnane veľa elektrických kurvítiek a ide to blbnutie s ním oveľa lepšie ako napríklad s favom/felou alebo aj fabiou.. možno aj kvôli zadnej kotúčovej náprave.. príde mi že sa s ňou dá lepšie regulovať pribrzdenie zadku a plus práca s plynom no a tak sa dá s tým autom celkom pekne šmýkať ..
no a naopak ocov nový rapid to je v tomto ponímaní strašne nudné auto..
no a naopak ocov nový rapid to je v tomto ponímaní strašne nudné auto..
18:13:00
04.01.2016
04.01.2016
rsvancara
-> Milan 136: Neboudou tam dva pedály ale jen jeden přepínač? :-D