skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
23:11:31
24.11.2015
24.11.2015
Mr._Nosferatu
-> Borderer: No, horší bylo poslouchat ty debaty okolo, že by udělaly rychleji, nebo proc nemáme poradny nářadí ...
23:08:34
24.11.2015
24.11.2015
Borderer
-> Mr._Nosferatu: Vybíral si vstupný? :-D
23:05:34
24.11.2015
24.11.2015
King
-> Mr._Nosferatu: Tak obdivne pohledy dam by byly asi lepsi, ale nemusi prset, hlavne kdyz kape :-)
23:02:55
24.11.2015
24.11.2015
Mr._Nosferatu
-> King: -> Borderer: -> Bukaj: Zkuste vyměnit spojku na LIAZu na náměsní, kde je nějaká slavnost, jen pomocí polochých klíčů, to potom chlapí čuměj na vás, a ženský na průvod či co to bylo :D
23:00:11
24.11.2015
24.11.2015
King
-> Borderer: To je jeste dobry, ale horsi, kdyz ti tuhle zavadu zahlasi manzelka z koupaliste, kam jela skodivkou s nasima miminama - to se z Tolliatti po telefonu nespravi a shodou okolnosti ji po pul roce odesel ve meste favorozdelovac a zase jsem byl nekde za Uralem - byl to sice jenom hlasovej hovor, ale jako bych ten kyselo-zoufalej oblicej mel pred sebou :-)
22:48:58
24.11.2015
24.11.2015
Borderer
-> Mr._Nosferatu: Proč ne :-D
-> King: Si mě připomněl, když u nás dělali znovu ulici - chodníky, silnice - takže celá ulice během pracovní doby zavřená, pak sme tam mohli parkovat. Já přijel feldou asi kolem půlnoci a když sem se točil před barákem, nechápu proč, mě vypadla poloosa a já zůstal stát na štorc přes ulici. Naštvaný výraz dělníků, když mě tam stojícího v 7 ráno u auta viděli, se změnil během okamžiku ve smích, když sem se zeptal, jestli by mne nepomohli odtlačit auto aspoň ke kraji, že mě vypadla poloosa z kloubu,šprajcla se a nemužu se hnout.
-> King: Si mě připomněl, když u nás dělali znovu ulici - chodníky, silnice - takže celá ulice během pracovní doby zavřená, pak sme tam mohli parkovat. Já přijel feldou asi kolem půlnoci a když sem se točil před barákem, nechápu proč, mě vypadla poloosa a já zůstal stát na štorc přes ulici. Naštvaný výraz dělníků, když mě tam stojícího v 7 ráno u auta viděli, se změnil během okamžiku ve smích, když sem se zeptal, jestli by mne nepomohli odtlačit auto aspoň ke kraji, že mě vypadla poloosa z kloubu,šprajcla se a nemužu se hnout.
22:45:50
24.11.2015
24.11.2015
Jirik_Tuňák1983
-> palinator 24.11.15 22:41:43: i neslaný?
22:41:43
24.11.2015
24.11.2015
palinator
-> Jarda:
Nevim co mám říct, víčko bylo úplně plný tuku, ale zadní ložisko bylo celý rezavý, suchý, nemastný.
Nevim co mám říct, víčko bylo úplně plný tuku, ale zadní ložisko bylo celý rezavý, suchý, nemastný.
22:37:03
24.11.2015
24.11.2015
Mr._Nosferatu
Není to už na založení vlastního vlákna, něco jako, nejpodivnější pracovní podmínky ?
22:33:55
24.11.2015
24.11.2015
King
-> Bukaj: A ze to pak cloveka vic hreje, nez kdyby to delal ve vyhraty garazi na zvedaku nebo s jamou? :-) Muj absolutni rekord byla vymena starteru za reduktorovej v 15cm snehu a -15 mrazu, ktera probehla kvuli lpg nadrzi spodem a ve finale s asistenci policie (kdo by cekal, ze bude v pulnoci pod autem na sidlisti hlidce podezrelej? :-). Cenim si i polni vymeny manzety na vnitrnim kloubu vlecky, kterej se mi roztrh po projeti vracecky v Kolodejich - pro lidi na autobusovy zastavce zajimavy divadlo, pro me vyzva, protoze v 9st mrazu jsem to jeste nedelal a protoze me cekala prezentace tehdy jeste ne moc znamyho Huaweie v Panorame, a kvadro to ustalo beze ztraty kvetinky. Nepodcenujte dulezitost lekarskych rukavic v lekarnicce! :-)
22:00:05
24.11.2015
24.11.2015
Borderer
Dneska sem repasoval brzdič na felicii, to bylo sprostejch slov, než sem donutil prachovku spolupracovat. A nářadí o teplotě -1°C taky nebylo nic moc...chce to vyhřátou dílnu. Nicméně sem po 5ti dnech a 600km mohl použít brzdu, aniž bych musel posléze zastavit a poklepávat brzdič kladivem....
21:53:01
24.11.2015
24.11.2015
Bukaj
Teď jsem se hecnul a od krásně roztopených kamen na hodinu vypadl ven do šestistupňového mrazu a vyměnil i druhý zadní tlumič na 130LPG
Navzdory nespolupracující nádrži LPG (pod kterou byla skříplá plastová záslepka horního držáku tlumiče), navzdory vodě, kapající z mého nosu a namrzající na LPG nádrži a navzdory heveru, jehož tyčka mi přimrzla k prstu jsem spokojen - mínus jeden rest (aneb nekonečno minus jedna)
Navzdory nespolupracující nádrži LPG (pod kterou byla skříplá plastová záslepka horního držáku tlumiče), navzdory vodě, kapající z mého nosu a namrzající na LPG nádrži a navzdory heveru, jehož tyčka mi přimrzla k prstu jsem spokojen - mínus jeden rest (aneb nekonečno minus jedna)
20:24:30
24.11.2015
24.11.2015
Jarda - zrušená registrace
-> palinator: chces rict, nebylo premazany...
18:42:24
24.11.2015
24.11.2015
palinator
Dneska jsem povoloval ložiska na vozejku (přední náboje ze škodovky), protože byly moc utáhlý. No a zjistil jsem nemilou věc, pravděpodobně vlivem vniknutí vody při mytí se jedno kolo zadřelo, že se muselo urvat až tyčí. Po rozebrání bylo zajímavý, že zadní ložisko vůbec nebylo namazaný. Ale najezdilo 30 let v pohodě.
23:10:30
23.11.2015
23.11.2015
růža
-> Stepan FUN: Nojo, Pražákům, těm je tu hej...
21:30:09
23.11.2015
23.11.2015
castrol
21:29:42
23.11.2015
23.11.2015
palinator
-> Stepan FUN:
Bude to asi nějakej parškej tenorista.
Bude to asi nějakej parškej tenorista.
21:27:57
23.11.2015
23.11.2015
Majki
Asi se už nesnesu se zdejším vyhledávačem... Hodí mi někdo odkaz na seznam dílů na repas vlečky? prosím prosím smutně koupám
20:14:46
23.11.2015
23.11.2015
Lukyn Fakír
sem nakládal, stejně i ten forman má malej kufr 4 disky a křídlo na oktu a udělá to svoje, ale zase basák taky zabírá svého místečka, ale odveze co potřebuji
14:30:11
23.11.2015
23.11.2015
StepaNoFUN
-> růža 23.11.15 11:04:28: Podle IP taky pražák... :-D Ale IP adresa může kecat.
11:42:27
23.11.2015
23.11.2015
růža
-> Jirik_Tuňák1983: Začíná to být děsivý....
11:16:55
23.11.2015
23.11.2015
Luky
-> Jirik_Tuňák1983: a to by jeden řekl, že po začátku školního roku takovýhle případy nebudou...
11:08:18
23.11.2015
23.11.2015
Jirik_Tuňák1983
-> růža 23.11.15 11:04:28: Mám jen obavy, zda tady nevzniká nějaký jiný virtuální svět, něco jako Matrix-virt.cz.
11:04:28
23.11.2015
23.11.2015
růža
-> Jirik_Tuňák1983: A po nevrlém pražákovi tu máme další soutěž: Kdo je Tuleň#2
10:54:47
23.11.2015
23.11.2015
Jirik_Tuňák1983
Nalezl novou kartu vozidla. Tady to bude ještě zajímavé.
skoda-virt.cz/cz/.../1135 7-tulen-2-skoda-105-l
skoda-virt.cz/cz/.../1135 7-tulen-2-skoda-105-l
21:52:59
22.11.2015
22.11.2015
zralous
-> Suty: Jaké máš tapecy na těch dveřích?
21:44:04
22.11.2015
22.11.2015
Luky
-> Suty: no mně zdejší inzerce přijde živá dostatečně. Pokud ti to přijde málo, tak bazoš nebo aukro. Ale řekl bych že je tam větší riziko divnolidí než tady...
21:31:18
22.11.2015
22.11.2015
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Mr._Nosferatu: Jo to je správně, problém je v tom, že na ten maják žádný originál držák na hagusy neexistuje (alespoň jsem o tom nenašel ani zmínku). Nenašel jsem ani detailní fotku, jak to je řešené na autech, kde je, tak jsem to zkusil vymyslet sám, pokud možno co nejjednodušeji.
20:47:46
22.11.2015
22.11.2015
Pavel P..
-> Suty: ani do šrotu se to teď neoplatí... ceny surovin jsou na minimu.
20:46:50
22.11.2015
22.11.2015
suri
-> Suty 22.11.15 20:44:14: ako pozerám ideálne miesto kde to hodiť je kovošrot
20:44:14
22.11.2015
22.11.2015
Suty
Dnes sem se rozhodl prodat díly z kila...
Ale nevim kam je hodit - zdejší inzerce se mi zda mrtva .
Mam všechny dveře, blatniky, kapoty, zadni celo.
Motor dvě převodovky .
Kam to nahodit ?
Ale nevim kam je hodit - zdejší inzerce se mi zda mrtva .
Mam všechny dveře, blatniky, kapoty, zadni celo.
Motor dvě převodovky .
Kam to nahodit ?
20:32:36
22.11.2015
22.11.2015
Mr._Nosferatu
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : typuju ze je to držák majáku na hagusy.
20:10:49
22.11.2015
22.11.2015
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Pavel P..: Já se na to můžu vyprdnou šaškovat kolem auta s tím malým heverem. Raději to nechám za dvě kila převážit a přehodit v servisu. Původní plán byl udělat rovnou i geometrii, ale je potřeba vyměnit jeden silentblok na nápravě, takže to až pak.
20:04:42
22.11.2015
22.11.2015
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> stepan: Teoreticky by to mělo umět držet, páč je to držák... čeho můžeš hádat. Prakticky to zatím nemám vyzkoušený, protože jsem nikde nenašel nic moc jak to má vypadat. Ale váhu stejně ponesou hagusy, takže tohle je jen any to drželo na mástě, snad to stačí.
19:56:53
22.11.2015
22.11.2015
Pavel P..
-> U-Geen: to já jen vyměnil kola.... za 3/4 hodky bylo hotovo, ale taky už při tom padal sníh na hlavu...
19:54:29
22.11.2015
22.11.2015
U-Geen
-> Pavel P..: ja prezouval dve auta... celej vikend :) u Outbacka jsem cistil bordel pod plast. podbehama, u Forestera menil pakny :) + lenost a je o zabavu postarano. Vcera i dneska uz to bylo za mirneho snezeni
19:39:26
22.11.2015
22.11.2015
palinator
19:35:09
22.11.2015
22.11.2015
stepan
19:05:38
22.11.2015
22.11.2015
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Tomaso435: Vole :-D Ne tak lidi nám dávali stejně jen trvanlivý potraviny, co vydržej rok do další sbírky. Takže rejže, těstoviny, ruzný instatní věci, mouku, cukr, sůl atd. Bohužel letos se nesešlo moc masovejch konzerv, ale to je šumák. Pro velkokuchyň fajn, ale dom fakt ne :-)
18:58:27
22.11.2015
22.11.2015
Tomaso435
-> Matthes, záškodník z TechWebu: jednou k tomu čuchneš a příště vyházíš zase sedačky vemeš modrou zástěru a začneš tlačit žrádlo dom do sklepa co
18:47:58
22.11.2015
22.11.2015
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Stepan FUN: Seru na uprchlíky, ať táhnou odkud přišli.
-> FORM - zlomená ojnice: Tak volvem jsem nechtěl cukat 7x 3km tam a 3 zpět, patrol od kámoše žere a nechtělo se mi půjčovat dodávku. Mohl jsem vzít vlek za škodovku (felda má špatnou kostru zásuvky), ale musel by ho furt někdo hlídat na parkovišti u Kauflandu.
-> Bukaj: Nene, jednou jsem se taky nechal zlanařit na dobročinnost - Sbírku potravin: potravinypomahaji.cz/
Kdo z vás nakupoval včera po velkejch řetězcích, tak jste mohli potkat lidi s modrejma zástěrama a letáčkama, co se sbírky účastnili.
-> FORM - zlomená ojnice: Tak volvem jsem nechtěl cukat 7x 3km tam a 3 zpět, patrol od kámoše žere a nechtělo se mi půjčovat dodávku. Mohl jsem vzít vlek za škodovku (felda má špatnou kostru zásuvky), ale musel by ho furt někdo hlídat na parkovišti u Kauflandu.
-> Bukaj: Nene, jednou jsem se taky nechal zlanařit na dobročinnost - Sbírku potravin: potravinypomahaji.cz/
Kdo z vás nakupoval včera po velkejch řetězcích, tak jste mohli potkat lidi s modrejma zástěrama a letáčkama, co se sbírky účastnili.
18:30:50
22.11.2015
22.11.2015
J3STER
-> Pavel P..: To je správný syslovský auto s velkým kufrem.
18:22:22
22.11.2015
22.11.2015
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
Konečně jsem dneska zbastlil toto... ještě to musím nechat opískovat a nalakovat.
14:06:26
22.11.2015
22.11.2015
Bukaj
Tak ta moje 130LPG najela na plyn už přes 110 000 Km, z toho téměř 100 000 na původní hlavu (auto před 10 lety koupil kamarád s necelými 50 000 na tacho a půl roku po koupi nechal nainstalovat LPG). A ventily se seřizovaly jednou za rok a půl...
...po výměně hlavy (původní už měla značně zaklepaná sedla) za novou mne nebavilo každý měsíc (po 1000-2000 Km) seřizovat výfukové ventily a nebyl čas řešit u někoho úpravu hlavy, tak jsem zkusil tuto možnost...
...po výměně hlavy (původní už měla značně zaklepaná sedla) za novou mne nebavilo každý měsíc (po 1000-2000 Km) seřizovat výfukové ventily a nebyl čas řešit u někoho úpravu hlavy, tak jsem zkusil tuto možnost...
10:41:39
22.11.2015
22.11.2015
King
-> bouchy: Tak poporade: provozoval jsem na lpg dve makovice na 105ce motoru. Prvni, pravdepodobne puvodni hlava z roku 86, vydrzela cca 35tkm a po pravidelnych a nutnych vymezovackach ventilovych vuli uz byly ventyly zaklepany natolik, ze to na tepelne nejnamahanejsim miste ruplo (vyfuk. ventily mezi 2. a 3. valcem). Po vymene hlavy (decentne snizena) se scenar opakoval, mozna jen s pocitove mensi intenzitou a trapeni bylo ukoceno upgradem na favomotor (r.v. 92), kterej znamenal konec problemu s ventilama.
S teorii ventilovych sedel zhutnenych predchozim provozem na benzin s tetraetylolovem prisel na TW Čech, ale byl to jenom pokus o vysvetleni, proc provoz na lpg nektera skochtle dava a nektera ne.
Je potreba si uvedomit, ze co lpg zastavba to original. Reprodukovatelnost davkovani paliva je vzhledem k rustikalne jednoduchymu podtlakovymu systemu, moznosti kombinovat mixery, reduktory a ruzny kubatury motoru, dost bidna. Mechanickej rozdelovac v roli "ridici jednotky" predstihu taky obcas pripomina generator nahodnych cisel v zavislosti na otackach :-)
Od toho se odviji i to, ze lpgista ma pomerne dost moznosti, kterak nastavit davkovani lpg a zakladni predstih (vic na spotrebu, na vykon, kompromis mezi obojim...) a vzdycky to nejak funguje a projde to i tim zdejsim usmevnym systemem kontroly emisi.
Je normalni, ze se stejnym motorem to muze na plyn zrat 6,5/100 a jinej v podobnym rezimu jezdi za 9/100 a neresi to, protoze porad oproti benzinu setri. Muj byl ten prvni pripad, kdy to pravdepodobne kolem 2500-3000rpm melo chudsi smes (vyssi teplota ve spalovaku, riziko dohorivani ve vyfuk potrubi....).
U zminenejch fordu jsem o moznych problemech ventilovych sedel na lpg slysel, ale treba lidi z Cougar clubu (zetec, duratec v6) byly v pohode. Obecne ale chapu, ze kdyz zadani je zkonstruovat motor na benzin, tak schopnost trvale snaset provoz na lpg je bonus nikoliv nutnost. Ostatne prvni favomotory maji taky kvuli materialu ventilovych sedel s lpg problem, ale jejich tehdejsi stastny majitele, co si je vystali nocovanim na poradnik, to asi netrapilo :-)
S teorii ventilovych sedel zhutnenych predchozim provozem na benzin s tetraetylolovem prisel na TW Čech, ale byl to jenom pokus o vysvetleni, proc provoz na lpg nektera skochtle dava a nektera ne.
Je potreba si uvedomit, ze co lpg zastavba to original. Reprodukovatelnost davkovani paliva je vzhledem k rustikalne jednoduchymu podtlakovymu systemu, moznosti kombinovat mixery, reduktory a ruzny kubatury motoru, dost bidna. Mechanickej rozdelovac v roli "ridici jednotky" predstihu taky obcas pripomina generator nahodnych cisel v zavislosti na otackach :-)
Od toho se odviji i to, ze lpgista ma pomerne dost moznosti, kterak nastavit davkovani lpg a zakladni predstih (vic na spotrebu, na vykon, kompromis mezi obojim...) a vzdycky to nejak funguje a projde to i tim zdejsim usmevnym systemem kontroly emisi.
Je normalni, ze se stejnym motorem to muze na plyn zrat 6,5/100 a jinej v podobnym rezimu jezdi za 9/100 a neresi to, protoze porad oproti benzinu setri. Muj byl ten prvni pripad, kdy to pravdepodobne kolem 2500-3000rpm melo chudsi smes (vyssi teplota ve spalovaku, riziko dohorivani ve vyfuk potrubi....).
U zminenejch fordu jsem o moznych problemech ventilovych sedel na lpg slysel, ale treba lidi z Cougar clubu (zetec, duratec v6) byly v pohode. Obecne ale chapu, ze kdyz zadani je zkonstruovat motor na benzin, tak schopnost trvale snaset provoz na lpg je bonus nikoliv nutnost. Ostatne prvni favomotory maji taky kvuli materialu ventilovych sedel s lpg problem, ale jejich tehdejsi stastny majitele, co si je vystali nocovanim na poradnik, to asi netrapilo :-)
09:54:52
22.11.2015
22.11.2015
StepaNoFUN
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Nakupuješ pro polskej zájezd, nebo pro běžence? :-D
09:51:13
22.11.2015
22.11.2015
FORM - zlomená ojnice
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Ty kráso, že sis nevzal na výlet nějaké větší auto?
09:10:31
22.11.2015
22.11.2015
bouchy
Viděl jsem pěknejch pár stovek a stodvacítek na plyn, benzín to nevidělo krom startování. Žádnej přímaz, tehdejší netvrzený sedla a najelo to totéž co na benzín a shnilo dřív, než by došlo na generálku hlavy. O provozu na hadičku s bombou od sporáku nemluvě Podle skoda.panda.cz jsou totiž motory provozovaný na Special s tetraethylolovem natolik odolný tím, že olovo je "natlučený" na povrchy sedel, takže vlastně přímaz nepotřebuje. Nevím, kdo kde vzal info, že moderní motory nevydrží LPG bez přímazu, vždyť od Škody Favorit měly hlavy tvrzený sedla pro provoz na bleifrei, Felicie, Fabie, Octavie totéž! Jo, jestli dneska existujou značky jako Ford, kterým se holt sedla zničí, to je jiná věc a auto nějaký takový značky považuju za prašivý, neboť toto by to mělo zvládnout. A nebo škodovku projet semtam na Natural (s náhradou olova - jeli třeba, ovšem nevim, co ta náhražka vlastně je). Případ TSI je jinej, tam jde především o ochlazení přistříknutím benzínu, ale vsadím se,že TSi by jelo i na "čistej LPG" bez přímazu, vstřiku a najezdí kotel km, dokud rětěz neřekne dost. Ovšem druhá věc jsou úsady z toho zkapalněnýho plynu. Plyn nezaaditivuješ...na tohle je milion temat, dokonce v ČR byla (prodejcem) umožněná montáž LPG bez ztráty záruky, nějakej Japonec, pak to zatrhli, protože asi lidi jezdili moc levně
08:18:46
22.11.2015
22.11.2015
Jarda - zrušená registrace
-> Bukaj: tak jasne, setri se, aby to vydrzelo zaruku a pak si koupis novy auto LPG vetsina vyrobcu neschvaluje a prijdes tim o zaruku