-> Tomáššš: vybrus sa neoznacuje ... mylis si to s tolerancnymi triedami, tie su A,B ... a aj tie su oznacovane na piestnej sade ... vybrus je vzdy o 0,25 mm vacsi ako original, takze ak 120 ma 72x72 tak po prvom vybruse bude mat 72,25x72 ... to by si musel omerat ...
-> 105: erko je dobra volba, ja sa po nich pozeram uz davno a z polky uz erkar som > mam motor v kilu ale proste tie dvoje dvere bez ramu maju svoje caro ...
bohuzial je to tak ako pises, bud absolutny vrak za nehoraznu cenu, alebo zfusovane ...
Ja som uz rezignoval a momentalne to hodnotim tak, ze radsej dam 30 za dobry zaklad na kt. nebude tolko roboty, nez kupit vrak za 10 a potom povodnu kasnu pouzit len ako formu na omeravanie k stavbe inej kasne z dielov ... o utopenych peniazoch nehovoriac ...
-> krtik: bohuzel ... konecna..:( jak sem sundaval veskery tlumeni tak sem zjistil ze sou praskly svary a ohla podlaha u baterky smerem nahoru, takze jak rikal Petr.S nema to cenu, i kdybych chtel tak by to auto bylo krivy a necitil bych se v tom...
-> petr s: ja si taky myslim... uz sem se s tim smiril , zivot jde dal. :)
po urgencich a opletackach , mi v patek volal pojistovak a rikal ze uz kalkuluje skodu a penize budu mit behem tydne...
-> afro100: jj je to tak, deda mel krasny žluty erko tak sem si rekl , ze bych mohl nejaky zkusit , bohuzel jsou dnes taci kteri prodavaj absolutni vrak treba za 15 000... a ty levnejsi kousky sou treba prasacky vyvareny a podobne....
takze shrnuti auto ktery mama koupila v roce 98 a byla druhy majitel..(3ti ja) pujde pryc .. ale to tak byva jiny to nebude.....
cekal sem ze to nekde rozsekam ja ,, ale pritom stacil jeden aktivni blbec
-> maca: Jo, to je občas lepší nechat na další den...
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Tak oba víme, že těch věcí může být hodně... a někdy to jsou věci, které člověk nečeká... jako v mém popisovaném případě.
-> su.tech: Tak ono tech veci muze byt vic. Kamarad rikal, ze tohle muze delat i civka. Jednou jel a zacalo to pokuckavat... tedy favo s ETZ tak dojel pomalu domu, v ulici to vytocil poradne a dokurvil ji uplne a dojel setrvacnosti
-> maca: Hm, takhle mi jednou ještě kdysi na zeleném Rapidu odešel kondenzátor. Na volnoběh vklidu a pak to začalo chcípat v otáčkách a pak konec. Hledali jsme kde co - taky jsme mysleli že něco v přívodu paliva a pak to byl nakonec kondenzátor.
-> maca: Sem ti říkal, že když svítí ta oranžová kontrolka, že je třeba natankovat... Tak jaká technická zrada je příčinou tichého chodu tvého vozu cestou domů?