
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
-> Nwkt: Nějaká podnikatel?

-> doly120-ten třetí:o): A to má ještě Chargera model 2008 a M5 

-> Nwkt: 

-> Klubko_: sedia bez problemov ? 

Ja teraz sedim v school ..a nudim sa :(
.....ale ucime sa len do pol 12..takze paradaa






-> Nwkt: a mame fotky, jak sem ti rikal?
cvicne sesazeny plechy na felde.
cvicne sesazeny plechy na felde.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Vrsky podbehu 

-> Bc. Duso: Aha, tak to jo :) Ja uz mel strach, ze byly naky problemy s varenim tunelu.
-> Nwkt: A co bylo dobreho?
-> Syny: ani nie ze zle skusenosti .. ale zbytocna babracka a taktiez auto nebudem pouzivat na rychlosti vyse 130 km/h aby mala prevodovka vyskocit.. pohodicka.. preto som neriesil 5q totalne vobec.. a mozno malicko tam zahralo rolu aj to ze 5q su 3,9.. a to nechcem zbytocne dlhe..
-> David29: Co bejt nemusi? Uzovky nemaj pripravu na vlecku - tudiz nemaj melky kasliky... Gardecka ano, pac maj vlecky... Jediny uzky kaslte s pripravou na hreben, 5q a vlecku jsou ty co byli jako ND.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Já taky dneska vařil 

-> David29: Sroubici konektor na 7 dratu?




-> Syny: Tyjo ty mi neco rikej ze se ti nelibi mazelina. To ty s tim varenim ocelovych plechu mi delas na truc schvalne co?



-> Matthes, záškodník z TechWebu: Průchodka hezká věc, ale já bych si tam chtěl dát klasickej šroubící konektror - míň práce při případném sundavání dveří...
-> Bedřich: Proc? Nemas dobry zkusenosti s varenim tunelu?
Ja sem ted este daval do dveri novy repraky. K tomu jeste davat pruchodky gumovy misto omotani kabelu isolackou
Mam jen ridicovy dvere zatim. Horsi bylo ze sem pustil radio a ze dveri hroznej rachot. Tak rozebiram zas tapec a co nenajdu povolenou matku co drzi vnejsi kliku. Pricemz ten sroubek se v ty klice protaci. Takze este odvrtat
No dilo...


-> Syny: Ano, ono je to rozumné řešení.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Ajo-) To je to co přece chci



-> David29: 5q 4,22
-> Nwkt: Já vim, jenom chci říct že to tak bejt nemusí...
Jakou převodovku měli LX?
Jakou převodovku měli LX?
-> Bedřich: bude 4q? :)
-> David29: Taky na kábru, ale kastlík je kvůli vlečce
Zajímavý jak se tady všichni oháněj kaslíkem...
Já mám kaslík mělkej, ale tunel jenom na 4q..
Já mám kaslík mělkej, ale tunel jenom na 4q..
-> Tampajs: Ty sis koupil Fabii? Myslim jako auto, ne jenom motor...
-> Syny: Nizký kaslík má a větší tunel nepotřebuje.
-> Bc. Duso: hmmm a tunel mate na 5q? A nizkej kaslik?
-> Bc. Duso: hlavne ze si zdravy 

-> MOLSO: trafil som obruvnik spredu a vsetko sa to rozletelo a takto ostalo stat nastastie sa mi nic nestalo






-> Zdeněk.: zítra jdu na školení pro profesák,bude pohoda....

Vyzvedl jsem si nový řidičák se zapsanou skupinou C, příští týden ještě přijde profesák. Jsem rád, že jsem to stihl, dokud to je (bylo) ještě za rozumný peníze

tak dneska jsem dodělal 206ku,už jen láknout tu kapotu a hurá na čísla....u skorošvagra jsme založili první řadu cihel na chatičku a babičku jsem dovezl k ušnímu,jo a dovezl jsem první várku materiálu na stropy....zas bude co dělat

zavarenej zamek na Twingu novy brzdy na něm a pak novy pružiny na 105...
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: pravda

mali byt lestene limce ale ako sa hovory clovek mieni pan boh meni
-> Tampajs: na to sis tu fooobii nemusel kupovat, to je přeci jasnýýýýý

Zjistil sem že mezi fabii ve fabii a fabii ve škodovce je sakra rozdíl.. V tý škodovce to je drak

Peťa Klíč 08.09.09 18:03:24 napsal: už mi de otvírat kapota + zjišťoval jsem jak pasuje a jak nepasuje užovký hrnec a jakej bude třeba vyrobit mezibazmek
Jakej mezibazmek???
Jakej mezibazmek???
-> Bc. Duso: tys to rozbiil !! 

2 ludia, 2 a pol hodiny roboty .. vysledok.. teraz este nahodit hore uhlovku :) neboli VLECKU 

zjistili ze mi de spatne radit obcas 3ka 

-> Klubko_: jsme si to nahazel streda ctvrtek :D a jednu prednasku PO 

-> stika87: jj, taky uz ho mam. Tak se zas potkame 

Tak sjem si ted nafrkal rozvrh na VS :)
-> Klubko_: No tak to nevim
Resp vim ale ty asi sem nepojedes...
Co Tesco apod.

