skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
-> petr s: ropu nee,hledal jsem strop jímky kterej se propadl pod 3 metrama zeminy..došáhlo to 5,7m hezky ze silnice....
-> myschaak AZNP K.Hora: proč tam nehodíš hrnec a zase to nenaleješ zpátky

a bagřík se počůral....dokud hrabu v hlíně tak nic,jak si stoupnu na silnici tak to teče proudem

-> myschaak AZNP K.Hora: Hledáš ropu?
jo a tady večerní akce peugeot...po dnešku už má i druhý světlo,kapotu...jen trochu dopasovat a hurá na lak
včera jsem s kolovým bagrem šáhnul tak hluboko jako nikdy)....šéfův vynález.....je to trochu nebezoečný ale v nouzi poznáš přítele

-> David29: -> Nwkt: V Lexani by ji asi udělali, ale ta raketa za ní.
-> Nwkt: Oficiálně asi nikde... to vim jedině jako samolepku 

-> myschaak AZNP K.Hora: dej pokoj....na to bych se už vysral a hodil to do šrotu

-> David29: na to se můžu vysrat... tuhle jsem hodinu vyklepával na pařezu

-> Pavel P..: a další výměna blatníků taky?
joke

-> David29: Kde ti udělají kopii původní?
-> Pavel P..: Ještě by to chtělo si nechat udělat novou SPZ... nebo stříknout stávající...
-> myschaak AZNP K.Hora: díky... další leštění až zase za rok

-> Pavel P..: dobrý!jako v tuzexu za výlohou)
-> Pavel P..: to mas dobry, ja kdyz sem to myl tak svitili slunicko, tak ze umyt strechu, splachnout, umyt kapotu, splachnout, a takle cely auto :-D pred a po stejny az na to ze to neni zapraseny, a kdyz sem sel mej toledo tak uz nesvitilo a zaclo chcat az kdyz sem prijel domu nastesti, tak to aspon na tom parkovisti bude stat umyty :-D
a pak jsem zafrčel do garáže, vytasil leštěnku a už to jelo

řekl jsem si že si umeju auto... tak jsem ho našmrdlal šamponem, vydrhnul košťátkem no a že to spláchnu... ale déšť byl rychlejší.. supr



dneska jsem utekl z práce před oběděm...bohužel kokoti lepily na D2 tři díry a skejsnul jsem asi hodinu v koloně když jsem jel dom

-> Toušík: Tak koukám, nějak se to rozjíždí, mě ho sice včera nevybraly, ale zase si něco odnesly a docela mě to sere, protože už to asi neseženu, holt sekat ruce těmhle blbům.
Tak dneska jsem fakt neudělal vůbec nic... Ale zas mi někdo v noci udělal auto
Takže se můžu pustit do zámku.


no.. dneska se mi nechtělo dělat opravdovou robotu.. tak jsem vyzkoušel leštěnky z mototechny na vybledlý kapoty.. a pak sem vzal plechovku základu, šmirgl a vrhl se na bebíčka
nahodil som vzperu naspat do kufra....(tie koberce by chceli asi vycistit
)

-> Placko: no prave 

namaz ho grafitkou... to ron
-> Karlos (WIO46): je to přesně naopak.
-> RON: To prej je nejakým tím kroužkem tam. Tohle vrzání prý dělá ten druhovýrobní drátěný, a správně tam má být grafitový.
Tak ja som urobil za dva dni svojich prvych 38 km na stovke :)

-> Tuner#2: jasný
to já vim jen sem to napsal asi blbě


-> zidlik 03.09.09 15:35:33: To jsem Tě neradil, jen jsem psal, že 105 má větší rozsah regulace a že budeš muset jít s předstihem níž než u 120ckovýho rozdělovače. To jen aby bylo jasno.
-> Nwkt: to jo to je vpořádku ale těch 20 je divný ne?
-> Nwkt: jestli vono to není tim že jak sem to tam celý všelijak předělával na škodovácký řemenice tak jestli ta řemenice není povotočená a ted mě to nák mate....nevim..ale startovat to de tedka nák hur..kua co budu dělat

-> zidlik: Když jsem asi tejden jezdil na 120 zapálku na sakyho fábce tak jsem měl předstih 0°
-> Syny: nemám stodvacítku

-> Nwkt: tuner 2 mě poradil dát nižší předstih aby to táhlo v nízkejch a u toho sem zjistil že ten motor je nákej pošahanej
na stodvácovim vytahanym sem dával základní předstih něco mezi 5 a 0 stupnu a stim stopětkovim když chci aby to na volnoběh pěkně běželo tak musim dát základní předstih 20 stupnu
nechápu to...to je trošku divný ne??



Vcera jsem dopasoval fichtla, vymenil stredovy dil vyfuku na favu (novej desne vrze ve spoji u svodu - nevi nekdo co s tim?) a dneska balim na dovcu

-> 105: taak dobre ze sa to goood skoncilo





tak ted cestou ze skoly sem pomahal pri dopravni nehode.. zastavil sem auto v bezpecne vzdalenosti pustil 4ky a sel pomahat pri vyprostovani pani z prevraceneho roomstera.. prvni co bylo tak sem lidem rekl aby vypli zapalovani pac se nevedelo jestli z auta neunika benzin a jestli neni nekde v okoli zkrat (predpokladal sem ze cerpadlo z bezpecnostnich duvodu nebezi protoze motor chcip ) ale vypnuti klicku neni na skodu nikdo nevi kde se co zkrizilo--- pani byla v poradku a chytla mikrospanek nikoho nenaborala jen pekne zrychtovala roomstera
přivezl jsem auto dom a přidal pár fotek do karty
neska se ve skole stehovaly ucebnice a ruzne 100let stare knihy, a par krabic bylo na vyhozeni a byly tam balicky hracich karet, co ucitele za tech par let zabavili
tak mam doma asi 10 balicku, uz se nemusim bat ze mi ho ve skole zabavej
zasobu mam...



-> zidlik: ROzdělovače 120-136 jsou stejný
-> zidlik: no na 120tku bych asi nechakl 120tkovej... Ale nejsem motorar 

-> Nwkt: co to pro mě znamená? že rozdělovač ze 120 bude lepší?
já nic.. mechanici dělali.. já jen platil... viz id
-> zidlik: 105 má jinou regulaci
-> Syny: no jinou regulaci asi má když hnu stim stodvácovim vykurvenym tak ten palec se hejbe uplně lehce skoro neklade vodpor jak sou vytahaný pružiny a tenhle 105 je daleko tvrdší..tak nevim jestli to je tim ale je mě divný že ve vyšší tahá vo mrtě líp a vnižších pořádně nejede..jako možný to je....ale co tehle jede líp ve vyšších a na volnoběh má výbornej chod voproti tomu vykurvenýmu tak ho tam nechám třeba se rozjezdí...
-> zidlik: a neni to tim, ze ma 105 a 120 jinou regulaci?
nahodil sem do rapida novej 105 rozdělovač místo starýho 120 vytahanýho a zdá se mě že to vnízkejch votáčkách táhne hůř ale ve vyšších to je hukot..ale to je divný at stim hnu jak stim hnu tak to prostě v nižších jede hůř..jestli to je třeba tim že sem na tom 120 měl favoritáckej podtlak..fakt nevim
