skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
-> zidlik: a neni to tim, ze ma 105 a 120 jinou regulaci?
nahodil sem do rapida novej 105 rozdělovač místo starýho 120 vytahanýho a zdá se mě že to vnízkejch votáčkách táhne hůř ale ve vyšších to je hukot..ale to je divný at stim hnu jak stim hnu tak to prostě v nižších jede hůř..jestli to je třeba tim že sem na tom 120 měl favoritáckej podtlak..fakt nevim

Já nikam nejedu, pač nemám love
A stejně du do práce...

-> suri: ale chtěl bych vidět lakýrníka, kterej to bude lakovat namaštěné rezistinem...mě bylo vtloukáno do hlavy, že až po laku
Pepčas 02.09.09 20:02:39 napsal:
iDawe– tak mu zavolej a zítra bagr je u tebe covece zatim jsem se mu nedovolal, ale prvni clovek co ho slibil vcera volal ze v nedeli by to snad udelal.. tak jeste pockam do ty nedele :-)
iDawe– tak mu zavolej a zítra bagr je u tebe covece zatim jsem se mu nedovolal, ale prvni clovek co ho slibil vcera volal ze v nedeli by to snad udelal.. tak jeste pockam do ty nedele :-)
-> Vojťas: Taky budu leštit zítra
I když přímo fáčkem na doksy nejdu...

Dnes sem po dlouhém a nelítostném boji vykonal bakalářskou zkoušku v oboru klinická biochemie! Takže se konečně můžu začít věnovat autu...

Tentokrát však zůstáváme od Pátka do Neděle ne jako minule jen na skok v sobotu

-> Tampajs: lestici :-D ja budu zitra :-)
-> Pavel P..: Nech bejt

-> Zeke-ten šestý: nedojel domu... teda ten červenej
-> Pavel P..: co se stalo na jaře? :D
-> Tampajs: tak aby to nedopadlo jako na jaře

-> Discovera: tyjo jsi sikovnej fakt pekna pracicka.....

-> Apple STS Chvojkovice-Brod: jinak už mám tu kapotu,nastrojím,poladím a pak ti jí můžu půjčit na polití
na řadě je další v pořadníku na lak, Berry, ty to odlehčuješ a já ti to mařím kytem
Dneska jsem urobil novou výfukovou soustavu, která mi přišla od upíra 130:)
dneska jsem začal strojit toho pažouta pro pantátu....vyhnala mě až tma)
Já jsem dnes nasadil jiný přední kola na Š 130L, namazal svisláky, vyměnil lanko s páčkou od zadní kapoty. A na rapidu namontoval natřený výfukový svody a sací potrubí.
-> Nwkt: pred lakom , po vyvarení hned ošetrit zvary , aby po laku netiekol rezistin po celom aute
-> Nwkt: Takze ty svary tam do ty doby pekne zhnijou :)
-> Fén: néé test uspěšnosti vaření a nevařilisme takže tes vpohodě
-> Nwkt: voe
-> J3STER: joo počkej až tě potkám a pojedu 



-> Syny: Dutiny se dělají až po laku
Tyvoe ja se neptam na kompresor ale na sprej
kompresor nevedu a auto jaksi nikam nedojede ve stavu v jakym je... Navic po chci na celkem dostupny misto, jen aby to nehnilo kdyz to je cerstve vyvareny...

A doprdele!!!!
Ono to jezdí??!!!




-> Fén: tejden si nesedne
-> tunerlada: Test úspěšnosti lovu? :o)
-> Pavel P..: tak sem to měl též udělat teď mi to praská a je to škaredý
jinak tady ochutnavka foto z dnešniho testu 


-> Zeke-ten šestý: taky mám rezistin ve spreji ale ten černej na spodek... ale do dutin taky jde dát.
-> Syny: dělá se ve spreji od Motipu vosk... a je to drahý a k hovnu. použij kompresor a normální vosk třeba od BODY a nebo rezistin ML
-> Syny: ja myslim ze rezistin ve spreji mam...ale nevim to na 100% je to na chate.
-> Syny: Dutiny udělej kompresorem,teda jestli ho máš,ale je to tím lepší než sprejem...
-> doly120-ten třetí:o): žádnej silikon.. karosářský tmel Teroson 1K-PUR 9100
-> doly120-ten třetí:o): normani karosarskej tmel... Ted budu kupovat tak 3 tuby :D
BTW: Dela se rezistin nebo neco na ochranu dutin ve spreji?
BTW: Dela se rezistin nebo neco na ochranu dutin ve spreji?
-> Pavel P..: Co si použil za silikon?
iDawe-- tak mu zavolej a zítra bagr je u tebe
-> Nwkt: hej já se tomu taky divil a tatík automechanik ete víc
sem rozdelal dekl stim že tam najdu něakej zalepenej termostat a nic tam nebylo jen voda
sma tomu nechapu nicméně zitra si udělám pro jistotu ruční spínač větráku na chladiču.neska sem tomu dával celkem zabrat a cca kilak sem popojizdel na 1 - 2 a zastavoval a rozjizdel se u toho jak v kolone a vpohode bylo vše tak sam nwm co si o tom myslet


-> tunerlada: Blbost ne? Aby ti to bez termostatu vařilo a s nim ne?
já dneska sehnal termostat tak že si ho vyměním po včerejší akci vaříme s nechutí rozdělam to a zjistim že sem tam ani žádnej termostat neměl
po smontování sem si udělal hodinouvou zkušební jízdu po okolí,udělal pár fotek,zablbnul na takovym odlehlym plácku u pole udělal pár fotek a jel dom
všecko krásně funguje nic se nepřehřívá i při simulaci jízdy v koloně
sem spokojenej




vytmelene hlinikovym tmelom
a komu sa nepaci ze mam zavarene klucky zdrzte sa komentara




-> m8rinek: dvě prkna do pravého úhlu a podle něj sem si svařil obě strany, a až pak jsem je bodnul k sobě těmi 18cm-vými jekli co tvoří šířku celé kastle (20cm). a až byla kostra hotová flexou sem vyřezal obvodové plechy a 7 mm na každé straně jsem flexou nařízl po celé délce abych kladivem nemusel ty kraje silou zaklepávat ke stěnám kostry jeklu do předem navyrtaných 4-kou vrtákem děr v plechu jsem pak na svařil plech ke kostře. Svařované je to OMICRONEM 215D. Já neříkám, že sou hnusné...jen se mě prostě drobátko nelíbí....konstrukce z profilovaného plechu nic víc....já raději kostru z profilovaných jeklů a kolem plechařina
-> Discovera: čims to svářel? měls to rozestavěný na stole a až pak tomu lepil bedýnku?
Jinak opravdu pěkná práce, sám mám tedy KIT 205 s analogovým ovládáním www.kuhtreiber.cz/mig-mag
.html a uplně jako ošklivá krabice mi to nepřijde

ja som si natrel vzperu z kufra kedze uz bola dost obita ...blbe foto z mobilu
-> Matthes, záškodník z TechWebu: no na to je právě dobré to bodové svařování , ale stykač to neušetří...nicméně já kari sítě nesvařuji, ale když boduješ celé auto, tak ten stykač to pozná stejně jako u kari sítí....upřímě, když stykač odejde tak ho prostě vyměním za nový a jeto...ikdyž ten co tam je stál 800kč.......nijak to neřeším.