
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
Já nikam nejedu, pač nemám love
A stejně du do práce...

-> suri: ale chtěl bych vidět lakýrníka, kterej to bude lakovat namaštěné rezistinem...mě bylo vtloukáno do hlavy, že až po laku
Pepčas 02.09.09 20:02:39 napsal:
iDawe– tak mu zavolej a zítra bagr je u tebe covece zatim jsem se mu nedovolal, ale prvni clovek co ho slibil vcera volal ze v nedeli by to snad udelal.. tak jeste pockam do ty nedele :-)
iDawe– tak mu zavolej a zítra bagr je u tebe covece zatim jsem se mu nedovolal, ale prvni clovek co ho slibil vcera volal ze v nedeli by to snad udelal.. tak jeste pockam do ty nedele :-)
-> Vojťas: Taky budu leštit zítra
I když přímo fáčkem na doksy nejdu...

Dnes sem po dlouhém a nelítostném boji vykonal bakalářskou zkoušku v oboru klinická biochemie! Takže se konečně můžu začít věnovat autu...

Tentokrát však zůstáváme od Pátka do Neděle ne jako minule jen na skok v sobotu

-> Tampajs: lestici :-D ja budu zitra :-)
-> Pavel P..: Nech bejt

-> Zeke-ten šestý: nedojel domu... teda ten červenej
-> Pavel P..: co se stalo na jaře? :D
-> Tampajs: tak aby to nedopadlo jako na jaře

-> Discovera: tyjo jsi sikovnej fakt pekna pracicka.....

-> Apple STS Chvojkovice-Brod: jinak už mám tu kapotu,nastrojím,poladím a pak ti jí můžu půjčit na polití
na řadě je další v pořadníku na lak, Berry, ty to odlehčuješ a já ti to mařím kytem
Dneska jsem urobil novou výfukovou soustavu, která mi přišla od upíra 130:)
dneska jsem začal strojit toho pažouta pro pantátu....vyhnala mě až tma)
Já jsem dnes nasadil jiný přední kola na Š 130L, namazal svisláky, vyměnil lanko s páčkou od zadní kapoty. A na rapidu namontoval natřený výfukový svody a sací potrubí.
-> Nwkt: pred lakom , po vyvarení hned ošetrit zvary , aby po laku netiekol rezistin po celom aute
-> Nwkt: Takze ty svary tam do ty doby pekne zhnijou :)
-> Fén: néé test uspěšnosti vaření a nevařilisme takže tes vpohodě
-> Nwkt: voe
-> J3STER: joo počkej až tě potkám a pojedu 



-> Syny: Dutiny se dělají až po laku
Tyvoe ja se neptam na kompresor ale na sprej
kompresor nevedu a auto jaksi nikam nedojede ve stavu v jakym je... Navic po chci na celkem dostupny misto, jen aby to nehnilo kdyz to je cerstve vyvareny...

A doprdele!!!!
Ono to jezdí??!!!




-> Fén: tejden si nesedne
-> tunerlada: Test úspěšnosti lovu? :o)
-> Pavel P..: tak sem to měl též udělat teď mi to praská a je to škaredý
jinak tady ochutnavka foto z dnešniho testu 


-> Zeke-ten šestý: taky mám rezistin ve spreji ale ten černej na spodek... ale do dutin taky jde dát.
-> Syny: dělá se ve spreji od Motipu vosk... a je to drahý a k hovnu. použij kompresor a normální vosk třeba od BODY a nebo rezistin ML
-> Syny: ja myslim ze rezistin ve spreji mam...ale nevim to na 100% je to na chate.
-> Syny: Dutiny udělej kompresorem,teda jestli ho máš,ale je to tím lepší než sprejem...
-> doly120-ten třetí:o): žádnej silikon.. karosářský tmel Teroson 1K-PUR 9100
-> doly120-ten třetí:o): normani karosarskej tmel... Ted budu kupovat tak 3 tuby :D
BTW: Dela se rezistin nebo neco na ochranu dutin ve spreji?
BTW: Dela se rezistin nebo neco na ochranu dutin ve spreji?
-> Pavel P..: Co si použil za silikon?
iDawe-- tak mu zavolej a zítra bagr je u tebe
-> Nwkt: hej já se tomu taky divil a tatík automechanik ete víc
sem rozdelal dekl stim že tam najdu něakej zalepenej termostat a nic tam nebylo jen voda
sma tomu nechapu nicméně zitra si udělám pro jistotu ruční spínač větráku na chladiču.neska sem tomu dával celkem zabrat a cca kilak sem popojizdel na 1 - 2 a zastavoval a rozjizdel se u toho jak v kolone a vpohode bylo vše tak sam nwm co si o tom myslet


-> tunerlada: Blbost ne? Aby ti to bez termostatu vařilo a s nim ne?
já dneska sehnal termostat tak že si ho vyměním po včerejší akci vaříme s nechutí rozdělam to a zjistim že sem tam ani žádnej termostat neměl
po smontování sem si udělal hodinouvou zkušební jízdu po okolí,udělal pár fotek,zablbnul na takovym odlehlym plácku u pole udělal pár fotek a jel dom
všecko krásně funguje nic se nepřehřívá i při simulaci jízdy v koloně
sem spokojenej




vytmelene hlinikovym tmelom
a komu sa nepaci ze mam zavarene klucky zdrzte sa komentara




-> m8rinek: dvě prkna do pravého úhlu a podle něj sem si svařil obě strany, a až pak jsem je bodnul k sobě těmi 18cm-vými jekli co tvoří šířku celé kastle (20cm). a až byla kostra hotová flexou sem vyřezal obvodové plechy a 7 mm na každé straně jsem flexou nařízl po celé délce abych kladivem nemusel ty kraje silou zaklepávat ke stěnám kostry jeklu do předem navyrtaných 4-kou vrtákem děr v plechu jsem pak na svařil plech ke kostře. Svařované je to OMICRONEM 215D. Já neříkám, že sou hnusné...jen se mě prostě drobátko nelíbí....konstrukce z profilovaného plechu nic víc....já raději kostru z profilovaných jeklů a kolem plechařina
-> Discovera: čims to svářel? měls to rozestavěný na stole a až pak tomu lepil bedýnku?
Jinak opravdu pěkná práce, sám mám tedy KIT 205 s analogovým ovládáním www.kuhtreiber.cz/mig-mag
.html a uplně jako ošklivá krabice mi to nepřijde

ja som si natrel vzperu z kufra kedze uz bola dost obita ...blbe foto z mobilu
-> Matthes, záškodník z TechWebu: no na to je právě dobré to bodové svařování , ale stykač to neušetří...nicméně já kari sítě nesvařuji, ale když boduješ celé auto, tak ten stykač to pozná stejně jako u kari sítí....upřímě, když stykač odejde tak ho prostě vyměním za nový a jeto...ikdyž ten co tam je stál 800kč.......nijak to neřeším.
-> Discovera: Pekny, sem si u ty posledni (prvni co sem videl) fotky rikal co je to za divnou OMI, to je jak doma delany a ono fakt jo
Moc pekne
Osobne kdybych to vyrabel ja tak si tam udelam prepinac, abych mohl mit horak porad pod proudem. Radili to na svarinfu pro svarovani kari siti... Sice ten Iskravar neni takova sracka jako Einhell ale toho stykace je mi lito pri bodovani 



-> Discovera: šikula, to zírám
