-> afro100:
Já jsem dneska hodil zadkem na odbočce i na neOR34, na produktu ČLR WestLake. Ale o to jsem si musel říct docela důrazně a moc se to stejně nepovedlo.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Nehody škodovek...
18:51:09
30.06.2011
30.06.2011

palinator
18:48:10
30.06.2011
30.06.2011

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Hurdis: No kazdej samozrejme
Ale dobre se s nima testujou brzdy :)


18:45:20
30.06.2011
30.06.2011

afro100
-> palinator: no vidis, a to k tomu ty gumy priamo vyzyvaju :D
Jazdil som na OR34 dva roky (predtym rok a pol OR6) a nemal som s nimi problem, je to len o tom vediet kde je hranica
Jazdil som na OR34 dva roky (predtym rok a pol OR6) a nemal som s nimi problem, je to len o tom vediet kde je hranica
18:44:48
30.06.2011
30.06.2011

Hurdis
Ale notak, ruku na srdce, kdo si na OR34 alespoň sezonu nezajezdil?
18:40:54
30.06.2011
30.06.2011

palinator
-> Matthes, záškodník z TechWebu:
Taky to tak říkám, ale přesvědči někoho, koho ty gumy ještě nikde nevypekly a když vypekly, tak se to svede na sníh? On s tím nikdy rychlejc než 60 do zatáčky nepojede, tak je docela nepravděpodobný, že by někdy jel dveřma napřed.
Taky to tak říkám, ale přesvědči někoho, koho ty gumy ještě nikde nevypekly a když vypekly, tak se to svede na sníh? On s tím nikdy rychlejc než 60 do zatáčky nepojede, tak je docela nepravděpodobný, že by někdy jel dveřma napřed.
18:37:39
30.06.2011
30.06.2011

Matthes, záškodník z TechWebu
-> palinator: Univerzalne nahovno



18:36:12
30.06.2011
30.06.2011

palinator
-> Matthes, záškodník z TechWebu:
Ne, 3000 na 4q.
V létě v zimě, najeto už má 190 tkm s minimální údržbou (taky to za to stojí), pořád na OR34, jen střídá Barum a Matador, podle toho co mu kdo dá. Když mu řeknu, že jsou lepší letní gumy, tak mi řekne, že tyhle jsou lepší, že jsou univerzální.
Ne, 3000 na 4q.


18:32:52
30.06.2011
30.06.2011

Matthes, záškodník z TechWebu
-> palinator: Nojo ale jak deda jezdi? Otacky motoru max 2000?
18:29:38
30.06.2011
30.06.2011

palinator
-> Syny:
No vidíš a děda jezdí OR34 25 let a ještě je živ a zdráv. Jinak samozřejmě s tou polemikou souhlasím, ale kdyby byly v prdeli ryby...
-> Apple STS Chvojkovice-Brod:
Ano: "Auta chyby nedělají, jenom lidé, jenom lidé!!"
No vidíš a děda jezdí OR34 25 let a ještě je živ a zdráv. Jinak samozřejmě s tou polemikou souhlasím, ale kdyby byly v prdeli ryby...
-> Apple STS Chvojkovice-Brod:
Ano: "Auta chyby nedělají, jenom lidé, jenom lidé!!"
18:09:48
30.06.2011
30.06.2011

Matthes, záškodník z TechWebu
-> j_j: Co s tim? Uz to tu bylo 2x dnes.
18:09:46
30.06.2011
30.06.2011

Syny
Tam mohlo byt 1000 veci v prdeli co by mu mohlo pomoct, kdyby to bylo ok... Mohl mit v haji brzdy, krivy kotouce a mohlo se mu to pri brzdeni do zatacky rozhodit, mohl mit na hovno gemoetrii a proste v ostreji projetej zatacce to udelalo svoje... Kdo vi... Samozrejme je jasny, ze novy gumy s mensim profilem by byly asi lepsi a treba i kdyby tne smyk dostal, tak by ten prvni strom minul, kdyby je mel... Ale to uz jsou dohady... Kazdopadne OR34ky bych na auto nedal ani omylem... Pul roku sem na nich jezdil a nikdy vic...
18:09:41
30.06.2011
30.06.2011

1560 - zrušená registrace
sedmnáctiletý mladík. Mladý šofér, který řidičák vlastnil jen pár hodin
To už můžou jezdit od 17 s autem?
To už můžou jezdit od 17 s autem?
17:30:55
30.06.2011
30.06.2011

Vojtisek
-> xerox422: a ještě asi kvůli pičovince, který šlo lehce předejít
17:26:57
30.06.2011
30.06.2011

xerox422
Ale jedno je isté že nikto by teraz nechcel byt namieste toho chlapca, celý zvyšní život mu to budu pripominat a mat pred očami že niekoho vlastne zabil. brrrr
17:13:46
30.06.2011
30.06.2011

Vojtisek
-> Matthes, záškodník z TechWebu: přesně tak, když za tím sedím fakt poprvý, tak nemachruju, páč to auto neznám, jak se chová. Když vzpomínám já před třema rokama, jak jsem dlouho svoje fáčko poznával, trvalo dva měsíce, než jsem si troufal předjíždět... A teď? Už vím, co od toho auta můžu čekat (či spíš nečekat). I kdyby tam jel v superautě, jel by jak prase ještě víc, jak říkáš, a stromem by projel dál do pole...
17:09:30
30.06.2011
30.06.2011

xerox422
Hm keby išiel napr. na favorite, predný náhon tak by vyletel predkom auta rovno do stromu tak by vinník neprežil a vzadu sediaci mali vacsiu šancu prežit, možno.
15:45:59
30.06.2011
30.06.2011

Apple STS Chvojkovice-Brod
já bych to schrnul, za vším hledej člověka, at už bourá v šáde nebo v tisku oblíbeném BMW

15:43:32
30.06.2011
30.06.2011

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Vojtisek: je tam hodne takovych dementnich nazoru, ale i se najdou rozumny. Jako treba ze kdyby mel lepsi auto tak by jel este rychleji atd... Tezko rict no. Kazdopadne to neni vina auta jako takovyho.
15:02:03
30.06.2011
30.06.2011

Vojtisek
-> Majklrapid: no ale na diskuzi k tomu článku zase všicí chytrý, jak za to může škodofka...netočí se volant atd...

14:47:15
30.06.2011
30.06.2011

Matthes, záškodník z TechWebu
-> palinator:
Dekuji nechci.

14:47:12
30.06.2011
30.06.2011

Majklrapid
sorry nepodíval jsem se
14:46:16
30.06.2011
30.06.2011

palinator
-> Matthes, záškodník z TechWebu:
Bys to zapojil na nějaký relátko a jak by se při nárazu zmáčklo, tak by to bouchlo ne?
Bys to zapojil na nějaký relátko a jak by se při nárazu zmáčklo, tak by to bouchlo ne?

14:44:40
30.06.2011
30.06.2011

Matthes, záškodník z TechWebu
-> palinator: Ne, ten volant byl bouchlej, takze tam je jen ucpavka. Nezapojenej pytel by byl docela nebezpecnej tyjo, by se tam neco nahodou naindukovalo na svorky a nestacil bych se divit



14:44:27
30.06.2011
30.06.2011

Mr_Kubas
-> Majklrapid: Řeší se to tu na půl stránky 

14:44:20
30.06.2011
30.06.2011

havlik
-> Majklrapid: už je to tu docela probrany
14:43:54
30.06.2011
30.06.2011

Majklrapid
Všerejší nehoda u nás kousíček od znojma nechci to tu rozebírat, kdyžtak koukněte na odkaz tam je to podrobně napsaný
www.novinky.cz/krimi/2377
93-mladik-si-vyzvedl-ridic
ak-a-pri-ceste-na-koupani-
zabil-v-aute-dva-kamarady.
html

14:43:26
30.06.2011
30.06.2011

palinator
-> Matthes, záškodník z TechWebu:
Akorát že se do škodovky opravdu hodí. Máš tam i airbag??
Akorát že se do škodovky opravdu hodí. Máš tam i airbag??

14:41:19
30.06.2011
30.06.2011

Matthes, záškodník z TechWebu
-> palinator: Ja nejezdim slalom, ani nemuzu, bych to hodil na boudu
(aspon dle mistnich zavodniku).
Mozna bude o 1-2cm mensi nez origo, ale je to proste srovnatelny. Driv sem mel takovej ten cinskej malej volantek a to bylo rizeni strmejsi, ale nebylo to ono. Tenhle volant je nejlepsi co sem kdy mel :-) Je akorat velkej, pekne tlustej a ma stred ve stredu a ne ze utika pod rukama jako origo




Mozna bude o 1-2cm mensi nez origo, ale je to proste srovnatelny. Driv sem mel takovej ten cinskej malej volantek a to bylo rizeni strmejsi, ale nebylo to ono. Tenhle volant je nejlepsi co sem kdy mel :-) Je akorat velkej, pekne tlustej a ma stred ve stredu a ne ze utika pod rukama jako origo


14:33:25
30.06.2011
30.06.2011

palinator
-> Matthes, záškodník z TechWebu:
Čemu říkáš "cca"? Řekl bych, že u Fabie bude menší o několik cm střízlivým odhadem.
Je pravda, že ve Fabii se mi taky zrovna nějak ideálně nejezdí, ale že musíš se škodovkou do zatáček víc točit volantem (a to jak silou, tak úhlově), to je prostě fakt a rychlou jízdu to znesnadňuje. Ti, co jezdí slalom, malou strmost přímo nesnášejí. Ano, odezva je skvělá a to závodník (a záškodník) ocení.
Čemu říkáš "cca"? Řekl bych, že u Fabie bude menší o několik cm střízlivým odhadem.
Je pravda, že ve Fabii se mi taky zrovna nějak ideálně nejezdí, ale že musíš se škodovkou do zatáček víc točit volantem (a to jak silou, tak úhlově), to je prostě fakt a rychlou jízdu to znesnadňuje. Ti, co jezdí slalom, malou strmost přímo nesnášejí. Ano, odezva je skvělá a to závodník (a záškodník) ocení.
14:21:19
30.06.2011
30.06.2011

Matthes, záškodník z TechWebu
-> palinator: Zajimavy, ja mam stejny gumy a volant z fobie (velikost cca stejna jako origo) a proti focusu je to skoro stejny. V zatacce ti dava znat ze jedes zatacku.
14:20:14
30.06.2011
30.06.2011

palinator
-> Matthes, záškodník z TechWebu:
Mám 120tkovej volant a 175/70 gumy. Klasika. Svisláky namazaný, v pohodě. Jen je to nezvyk oproti dnešním autům s posilovačem. Se škodovkou jezdím jednou za uherskej rok, tak je to vždycky trochu jinačí. Když projedu stejnou zatáčku s Vectrou a Š 120, tak je to bohužel sakra rozdíl v pocitu.
Mám 120tkovej volant a 175/70 gumy. Klasika. Svisláky namazaný, v pohodě. Jen je to nezvyk oproti dnešním autům s posilovačem. Se škodovkou jezdím jednou za uherskej rok, tak je to vždycky trochu jinačí. Když projedu stejnou zatáčku s Vectrou a Š 120, tak je to bohužel sakra rozdíl v pocitu.
14:18:34
30.06.2011
30.06.2011

Hurdis
-> Gazda2: Paušální. Nejsem sám, kdo řeší (zbytečně) pojištění škodovky po celkové renovaci s nadměrnou investicí. V podstatě 3-5, vyjímečně 8000 je paušál bez prohlídky, jen dle TP.
S veškerou dokumentací, foto, daňovými doklady, fakturami apod. lze jít o pár korun výše. Při zpracování posudku znalcem a soudním sporem řádově ještě výše, ale ne tolik, aby se daná investice vyplatila. Konzultováno s advokátem, znalcem v oboru dopravy.
Takže v případě nezaviněné nehody bude uspokojující spíše pomsta (berte s rezervou).
S veškerou dokumentací, foto, daňovými doklady, fakturami apod. lze jít o pár korun výše. Při zpracování posudku znalcem a soudním sporem řádově ještě výše, ale ne tolik, aby se daná investice vyplatila. Konzultováno s advokátem, znalcem v oboru dopravy.
Takže v případě nezaviněné nehody bude uspokojující spíše pomsta (berte s rezervou).

14:12:32
30.06.2011
30.06.2011

Luky
A to ještě většinu škody bude dělat rozbitý mobil nebo brýle...
14:11:06
30.06.2011
30.06.2011

Nwkt
-> Gazda2: 0,000nic
14:09:39
30.06.2011
30.06.2011

Gazda2
Způsobená škoda je odhadnuta na pět tisíc korun," doplnila policistka. To je neuveritelne aku cenu maju tie skodovky 

14:06:15
30.06.2011
30.06.2011

Matthes, záškodník z TechWebu
-> palinator: To nevim co mas za volant a gumy ale ja v tom nevidim problem, sem rad za dobrou odezvu.
-> MATTESS: Nedovedu posoudit no. Asi bych takovej posilovac zkusil nejak poladit
Zajimavy je treba rizeni v transitech predchozi generace. Na jednu stranu tam jde rizeni strasne lehce furt, ale odezva mi prijde uplne v pohode, ne jak u fabie kde mam pocit ze tam je mezi volantem a rizenim kus mekky gumy.
-> MATTESS: Nedovedu posoudit no. Asi bych takovej posilovac zkusil nejak poladit

13:59:28
30.06.2011
30.06.2011

palinator
-> Matthes, záškodník z TechWebu:
Při parkování je to v pohodě, tam točíš fakt lehce, ale když vlítneš rychle do nějaký ostřejší zatáčky, tak už to tak slavný není.
EDIT: Větší problém je s malou strmostí řízení/velkým volantem.
Při parkování je to v pohodě, tam točíš fakt lehce, ale když vlítneš rychle do nějaký ostřejší zatáčky, tak už to tak slavný není.
EDIT: Větší problém je s malou strmostí řízení/velkým volantem.
13:51:41
30.06.2011
30.06.2011

Luky
David. 30.06.11 13:26:50 napsal: tak ta škodovka je nejspíš takhle „upravená“ od hasičů
to si nemyslim, řekl bych že prvním nárazem se natrhla a o druhý strom už jen rozevřela. Hasiči by spíš stříhali střechu, než aby se tahali s těžkým agregárem?! Těžko říct...
to si nemyslim, řekl bych že prvním nárazem se natrhla a o druhý strom už jen rozevřela. Hasiči by spíš stříhali střechu, než aby se tahali s těžkým agregárem?! Těžko říct...
13:47:12
30.06.2011
30.06.2011

MATTESS
-> Matthes, záškodník z TechWebu: s čímkoliv (s jednou vyjímkou), co jsem řídil za poslední rok, jsem si pak ve Fabii myslel, že posilovač neposiluje. Hnus ty moderní škopky v tomto
13:43:50
30.06.2011
30.06.2011

Matthes, záškodník z TechWebu
-> MATTESS: Jo? Ja s novejma moc nejezdim, spise vyjimecne se dostanu k necemu nad rok 2005.
13:42:53
30.06.2011
30.06.2011

MATTESS
-> Matthes, záškodník z TechWebu: fobii už překonalo plno jiných aut

13:41:30
30.06.2011
30.06.2011

Matthes, záškodník z TechWebu
Na hovinkach v diskuzi: To není jak z buzolou, taková škodovka bez posilovače řízení, to je umění kroutit v zatáčce dvěma rukama, a néé jak v novém autě co dělal autošokolu.
Mam z tohohle nazoru rozporuplny pocit. Vsak tocit jde lehce s hrebenem, pokud jsou svislaky ok. A odezva od kol je lepsi nez treba u preposilovany fobie.
Mam z tohohle nazoru rozporuplny pocit. Vsak tocit jde lehce s hrebenem, pokud jsou svislaky ok. A odezva od kol je lepsi nez treba u preposilovany fobie.
13:41:28
30.06.2011
30.06.2011

David.
-> havlik: to samozřejmě ne,to nejspíš prasklo při nárazu,ale mohlo to jinak zůstat vcelku,ale aby se dostali ke zraněným tak to mohli dorozřezat aby se rychleji dostali ke zraněným vzadu
13:30:53
30.06.2011
30.06.2011

havlik
-> David.: myslíš že vyřezávali zadní kapsu na podélné rameno z kastle?
13:26:50
30.06.2011
30.06.2011

David.
tak ta škodovka je nejspíš takhle "upravená" od hasičů
13:22:47
30.06.2011
30.06.2011

Luky
-> Tuner#2: nj, toť otázka
13:17:00
30.06.2011
30.06.2011

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Luky. 30.06.11 13:14:14: Souhlas, ject stejně rychle na tom co jezdím já, tak ani nevěděl, že tam nějaká zatáčka je... Otázka je zda by na těch gumách nejel o to víc a nedopadlo by to tím pádem ještě hůř... ale to je to kdyby a víme jak to je



13:15:00
30.06.2011
30.06.2011

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Luky.: Dle meho nazoru lze jen tvrdit, ze cim lepsi gumy, tim vetsi sance.
13:14:14
30.06.2011
30.06.2011

Luky
Pavel P.. 30.06.11 13:11:33 napsal: → Matthes, záškodník z TechWebu: ... tak se to na těch balonech žvejkne a už jede…
To je přesně ono. Gumy udělají hrozně moc. Neříkám, že kdyby měl obuty 17" lepidla, tak by se to nestalo, ale asi nejde s určitostí tady něco tvrdit
To je přesně ono. Gumy udělají hrozně moc. Neříkám, že kdyby měl obuty 17" lepidla, tak by se to nestalo, ale asi nejde s určitostí tady něco tvrdit
13:11:33
30.06.2011
30.06.2011

Pavel P..
-> Matthes, záškodník z TechWebu: nejsem.. ale gumy nejsou hlavní příčinou toho že vylítnul... jel jak magor a v 5ti lidech to má prostě větší setrvačnost to auto a když nalítne do zatáčky tak se to na těch balonech žvejkne a už jede... kdyby jel sám tak to třeba zvládne, maximálně se vyválí v příkopu ale nepřerazí vzrostlej strom a nerozthne auto v půli

Zamítnuté přispívání mají:
- Ceskejparan10 - zrušená registrace (udělil U-Geen), důvod: prispevky beze smyslu