skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Nehody škodovek...
12:09:51
17.01.2017
17.01.2017

Vojťas
az mi z toho zamrazilo, aktualni z FB lokalita Červená voda
20:50:19
14.01.2017
14.01.2017

castrol
-> Jarda: no ak to odniesla len kapota a blatase tak je to to najmenej
20:20:52
14.01.2017
14.01.2017

Jarda - zrušená registrace
-> lokaj 12.01.17 10:03:33: nevim, jak druha strana, ale vypada celkem opravitelne

16:24:13
14.01.2017
14.01.2017

Durnbach
-> lokaj:
Ještě, že nechodíš po ekologických likvidacích, tam jich totiž je.
Ještě, že nechodíš po ekologických likvidacích, tam jich totiž je.

10:03:33
12.01.2017
12.01.2017

lokaj
Škoda zranění, škoda nehody vůbec a škoda i auta. Jedna z mála pěkných a přitom originálních Felicií Combi. Za takovou se vždy ohlídnu jak úchyl a proto si musím dávat pozor na lampy veřej. osvětlení.
www.novinky.cz/krimi/4262 03-auto-v-ostrave-vjelo-na -chodnik-do-skupiny-chodcu -muz-utrpel-tezke-zraneni. html
www.novinky.cz/krimi/4262 03-auto-v-ostrave-vjelo-na -chodnik-do-skupiny-chodcu -muz-utrpel-tezke-zraneni. html
11:01:52
30.12.2016
30.12.2016

Nwkt
10:18:12
23.12.2016
23.12.2016

Milan 136
18:37:08
17.12.2016
17.12.2016

castrol
11:32:32
07.12.2016
07.12.2016

Pavell
-> Milan 136: mám to kousek od baráku, ráno jsem jel do mariánek, za 10 min zpatky do Planý a uz jsem neprojel. Vypadá to hrozivě.
11:10:13
07.12.2016
07.12.2016

Milan 136
19:07:39
29.11.2016
29.11.2016

Milan 136
-> palinator: i kdyby fakt sesel vypnout, tak proc rvat kvalt v tahu? To asi nepujde. Ale slapnout spojku, vypnout klicek atd atd.
16:07:42
29.11.2016
29.11.2016

palinator
-> Jarda - zrušená registrace 26.11.16 09:24:35:
Skodagate.
Aneb destrukce koncernu VW vol. 2.
-> Milan 136 26.11.16 18:27:04:
Vzhledem k tomu, že tempomat je čistě softwarová věc se spínačema, tak se podle mě může dojebat úplně v pohodě, jako každej neideální software. To, že by se mu muselo vzbouřit asi i ABS, který by mu přetlačilo nohu a spojka by záhadně odešla, je věc jiná. Zkoušel někdo vyrvat kvalt v plným tahu? Já ne.
Skodagate.
Aneb destrukce koncernu VW vol. 2.-> Milan 136 26.11.16 18:27:04:
Vzhledem k tomu, že tempomat je čistě softwarová věc se spínačema, tak se podle mě může dojebat úplně v pohodě, jako každej neideální software. To, že by se mu muselo vzbouřit asi i ABS, který by mu přetlačilo nohu a spojka by záhadně odešla, je věc jiná. Zkoušel někdo vyrvat kvalt v plným tahu? Já ne.
15:57:02
29.11.2016
29.11.2016

palinator
07:26:04
29.11.2016
29.11.2016

john simple
-> Bukaj: taky jsem to tak měl na 120tce, když jsem ji koupil.
Pak jsem to předělal na paralelní zapojení přes Téčka.
Pak jsem to předělal na paralelní zapojení přes Téčka.
21:49:30
28.11.2016
28.11.2016

Bukaj
-> Jarda: Hele, já to měl u 130LPG zapojené od montáže LPG v sérii s topením - on tam je ten malý oběh skrz propojku trubek topení, takže to nějak fungovalo, ale jinak celé zle...

21:08:46
28.11.2016
28.11.2016

Tomaso435
-> Jarda: přemejšlim jak to tam je ... to kolínko u termostatu tam není a místo toho je reduktor.
21:03:19
28.11.2016
28.11.2016

Jarda - zrušená registrace
-> Bukaj 28.11.16 20:42:28: tak ja treba u zlutaka mam vodni pumpu z felicie a pred ni mam kolinko
-> Tomaso435 28.11.16 20:53:12: v serii s topenim to mit nemuzes, to bys musel porad topit a jak bys topeni zavrel, tak by Ti LPG zamrzlo, u feldy/fabie to jde, tam neni kohout...
-> Tomaso435 28.11.16 20:53:12: v serii s topenim to mit nemuzes, to bys musel porad topit a jak bys topeni zavrel, tak by Ti LPG zamrzlo, u feldy/fabie to jde, tam neni kohout...
21:01:25
28.11.2016
28.11.2016

Borderer
-> Jarda: Zlatá felda i na LPG sem ji v -20°C pohodlně vytopil na II stupeň větráku a na udržení teploty stačil I.
...Někdy by byla docela sranda zkusit, kolik to topení dá teploty v interieru.
...Někdy by byla docela sranda zkusit, kolik to topení dá teploty v interieru.20:53:12
28.11.2016
28.11.2016

Tomaso435
-> Bukaj: Ještě mě napadlo mít dva radiátory a rozvdojku na svstupu horký vody do radiátorů a rozvdojku na sloučení studneý vody z radiátorů. Kdo ví jak by to topilo :D
20:51:15
28.11.2016
28.11.2016

Bukaj
-> Tomaso435: A já to mám tak nějak paralelně - použil jsem vodní pumpu ze 135/6 s vývodem navíc a místo záslepky v bloku za 4. vložkou nátrubek. A topení mám v originální konfiguraci.

20:47:55
28.11.2016
28.11.2016

Tomaso435
-> Bukaj: Já mám nejdříve ruktor a až pak topení Není to komfortní ale pro motor je to asi nejlepší.
20:42:28
28.11.2016
28.11.2016

Bukaj
Tak 130LPG mi topí celkem obstojně, ale nesmí mrznout - teď v mrazech sice topí, ale nezahřeje se motor (teplota stále na 70°C).
20:16:51
28.11.2016
28.11.2016

Jarda - zrušená registrace
-> King 28.11.16 18:48:05: no ale zas tu chladici kapalinu vic ohrivas spalovanim LPG, takze celkem nula od nuly pojde

18:48:05
28.11.2016
28.11.2016

King
-> Jarda: Čeče, neni uplne zanedbatelnej. Kdysi jsem to z nudy pocital, ale uz zase zapomnel :-) ...tak jenom letmo: pri 10l spotrebe na dalnici to vychazi na zhruba 750W jenom vykryti skupenskyho tepla varu PB. Samozrejme je to brany z odpadniho tepla motoru, ale u takovy zadohrabovy skochtle performanci topeni moc neprida :-)
16:25:02
28.11.2016
28.11.2016

Jarda - zrušená registrace
-> Tomaso435: myslim, ze vliv LPG tam je zanedbatelnej... a na benzin, kdyz je vyřazenej vyparnik to topi uplne stejne, Ty ji mas jen na benzin? tak to se nedivim, ze s tim nejezdis...
16:18:12
28.11.2016
28.11.2016

Tomaso435
-> Jarda: nemá na to vliv LPG? mě to teda topí tak že pokud bych to šťavil na plno, tak potřebuju cestou podávat chlazené nápoje a do cíle bych dojel asi jen ve slipech.
16:14:35
28.11.2016
28.11.2016

Jarda - zrušená registrace
-> Tomaso435 28.11.16 16:10:26: tak nejak, ale pritelkyni ta 1.4mpi moc teda netopi, termostat jsem tam dal z favorita a funguje, ale proti felde topi malo, i octavky takhle topi, teda ne malo, ale dyl...

16:10:26
28.11.2016
28.11.2016

Tomaso435
-> Jarda:
nojo proto tou fabií nerad jezdím :D je to tichý, nevíš že jedeš, pak jenom koukáš kde se vzala ručička takhle v pravo dole :-D chce se mi v tom chrápat, nevidim z toho pořádně ven (tonovaný okna) nevidim skrze A sloupek, svítí to na píču, pořád si drcám do vejškovýho štelování sedáku, je to přeposilováný, ale topí to no 
nojo proto tou fabií nerad jezdím :D je to tichý, nevíš že jedeš, pak jenom koukáš kde se vzala ručička takhle v pravo dole :-D chce se mi v tom chrápat, nevidim z toho pořádně ven (tonovaný okna) nevidim skrze A sloupek, svítí to na píču, pořád si drcám do vejškovýho štelování sedáku, je to přeposilováný, ale topí to no 
16:02:12
28.11.2016
28.11.2016

Jarda - zrušená registrace
-> Nwkt 28.11.16 14:43:44: moc moderni a tiche auto, v trabantu by neusnul

14:43:44
28.11.2016
28.11.2016

Nwkt
10:40:11
28.11.2016
28.11.2016

Luky
-> bouchy: každý auto to asi má jinak.
Mazda 6 r. 2011 začne krátce pískat, pokud s klíčkem v kapse z nastartovaného auta vystoupíš, ale jede to dál. Nastartovat už by to ale asi nešlo
Dosah na odemčení ke klice je řekl bych necelý metr (pokud má klíč spolujezdec stojící u svých dveří, řidič na svých dveřích už neodemkne). Podle třech čidel (2x přední dveře + kufr (sáhnutím na zadní to odemknout nejde)) to pozná, jestli je klíček uvnitř auta. Takže to startuje, i když je třeba hozený v kufru a auto zvenku nejde klikou zamknout. Pokud stojíš vedle otevřeného auta a rukou chceš jen zmáčknout tlačítko (zapnout "klíček
), většinou to nejde, klíč je mimo auto, musíš se víc naklonit dovnitř.
Baterka v čipu se mi vybila už asi 2x. Auto nejde odemknout a zamknout - musíš z čipu vytáhnout klíček, odemknout ručně jako stodvacítku, strčit ho v autě do zapalování a pak se startuje normálně tlačítkem. Jak je to ale možný, když je baterka vybitá, to nevím. Zřejmě nemožnost dálkového odemykání je bezpečnostní prvek - šťávy v baterce je dost, ale dává najevo potřebu výměny
Mazda 6 r. 2011 začne krátce pískat, pokud s klíčkem v kapse z nastartovaného auta vystoupíš, ale jede to dál. Nastartovat už by to ale asi nešlo
Dosah na odemčení ke klice je řekl bych necelý metr (pokud má klíč spolujezdec stojící u svých dveří, řidič na svých dveřích už neodemkne). Podle třech čidel (2x přední dveře + kufr (sáhnutím na zadní to odemknout nejde)) to pozná, jestli je klíček uvnitř auta. Takže to startuje, i když je třeba hozený v kufru a auto zvenku nejde klikou zamknout. Pokud stojíš vedle otevřeného auta a rukou chceš jen zmáčknout tlačítko (zapnout "klíček
), většinou to nejde, klíč je mimo auto, musíš se víc naklonit dovnitř.Baterka v čipu se mi vybila už asi 2x. Auto nejde odemknout a zamknout - musíš z čipu vytáhnout klíček, odemknout ručně jako stodvacítku, strčit ho v autě do zapalování a pak se startuje normálně tlačítkem. Jak je to ale možný, když je baterka vybitá, to nevím. Zřejmě nemožnost dálkového odemykání je bezpečnostní prvek - šťávy v baterce je dost, ale dává najevo potřebu výměny
08:50:57
28.11.2016
28.11.2016

john simple
-> King: mě se to kdysi taky stalo, na škodě 100 ( karbec š120) , prostě se sekla klapka druhého stupně, jako naschvál v nájezdu na rychlostní silnici v ostré zatáčce, ale stačilo sešlápnout spojku, no strašnej řev motoru, ale přežil 

07:38:18
28.11.2016
28.11.2016

bouchy
-> Syny: Když se to stane šikovně, dojde k pozitivně regulované zpětné vazbě a motor se prostě utočí, dokud něco neupadne, například nevyskočí klika, ojnice nebo se motor nezasekne -> King: už si vzpomínám, říká se tomu run away engine btw na youtube jsou na to moc pěkný videa - náklaďáků, osobáků a i jedný lokomotivy na Slovensku - jak ji tam nechali na peróně před lidma vyhořet
Jeden motor s ojnicí skrz blok jsem viděl - klasický příběh - ofce 1.9 s xkrát (mizerně) repasovaným turbem, to pískalo, až dopískalo a ojnice podala ruku - v 90tce se těžko hledá řešení, jak zastavit motor, když otočení klíčku nezabírá
(majitel o tom problému věděl, ale víš jak "nula korun do servisu"
)
Jinak zajímavá diskuse o těch kartičkách - v TG myslím šlo o to, že Hammond seděl v bistru a kartička měla dosah těch cca 15m (tudíž bylo auto odemčený - wtf?
), no a Jezza s tím popojel tak daleko, než se spojení s kartičkou přerušilo. By bylo dobrý vědět, jestli se karta chová jako čipová (bez baterie; čip se nabije indukcí přes cívku po obvodu, pak vysílá, ale to má účinnost tak deset cm od senzoru) nebo jinak (s baterkou). Klíček je klíček.
Jeden motor s ojnicí skrz blok jsem viděl - klasický příběh - ofce 1.9 s xkrát (mizerně) repasovaným turbem, to pískalo, až dopískalo a ojnice podala ruku - v 90tce se těžko hledá řešení, jak zastavit motor, když otočení klíčku nezabírá
(majitel o tom problému věděl, ale víš jak "nula korun do servisu"
)Jinak zajímavá diskuse o těch kartičkách - v TG myslím šlo o to, že Hammond seděl v bistru a kartička měla dosah těch cca 15m (tudíž bylo auto odemčený - wtf?
), no a Jezza s tím popojel tak daleko, než se spojení s kartičkou přerušilo. By bylo dobrý vědět, jestli se karta chová jako čipová (bez baterie; čip se nabije indukcí přes cívku po obvodu, pak vysílá, ale to má účinnost tak deset cm od senzoru) nebo jinak (s baterkou). Klíček je klíček.07:01:53
28.11.2016
28.11.2016

Syny
-> King 27.11.16 17:28:49: To kdyby se stalo, tak v tej rychlosti urcite nedojede takhle daleko rekl bych. Behem chvile (az by to vycucalo a vycakalo olej) by to zadrel. Navic ja kdzy mel tu cest s touhle zkusenosti v podobe rozlitleho turba za jizdy, tak jediny co se stalo, ze zamnou zacala bejt kourova clona a auto zacalo mit vykon zdechle Avie :) Ale tak asi zalezi co kde rupne. Kazdopadne ten clanek mi prijde jako dobrej haluz a pochybuju, ze to je cely, tak jak je to psany, realny. A jelikoz se to udajne stalo v Anglii, tak tim bych rekl, ze je receno vse 

17:30:18
27.11.2016
27.11.2016

Nwkt
-> King: V nějakým topgearu ujížděli Hammondovi s camarem myslím a po pár desítkách metrů to chcíplo uprostřed silnice
17:30:10
27.11.2016
27.11.2016

Milan 136
-> Nwkt: teď ty poslední to myslím kontrolují průběžně za jízdy, ne jen chvíli po startu
17:28:49
27.11.2016
27.11.2016

King
-> Nwkt: To asi nebude bug, protoze bych asi nebyl rad, kdyby mi treba klekla klicenka v kapse a zdechlo to, kdyz zrovna predjizdim. Proto paranoidne vozim v brasne u notasu jeste nahradni klicenku :-)
...jeste me tak napadlo, ze tady jeste nezaznela moznost, ze mu zacal pres turbo motor nasavat olej bez moznosti kontroly - ma to myslim i svuj nazev....
...jeste me tak napadlo, ze tady jeste nezaznela moznost, ze mu zacal pres turbo motor nasavat olej bez moznosti kontroly - ma to myslim i svuj nazev....
16:33:03
27.11.2016
27.11.2016

Nwkt
-> King: To má takovou bugu, že to pojede pořád, aspoň VW
13:25:01
27.11.2016
27.11.2016

King
-> Milan 136: Treba hodit klicky z okna u auta se startovacim tlacitkem? :-)
13:06:12
27.11.2016
27.11.2016

Milan 136
-> Lamac: bezne od modelu skoda 1000 MB 
Kazdpadne je hromada moznosti, jak zastavit auto. A aby se porouchalo uplne vse a fakt to neslo? Ve filmu mozna

Kazdpadne je hromada moznosti, jak zastavit auto. A aby se porouchalo uplne vse a fakt to neslo? Ve filmu mozna
12:19:26
27.11.2016
27.11.2016

Lamac
A najlepšie v neviem ktorom článku napísali,že čakajú čo ukáže čierna skrinka.Odkedy sa montuje do skodoviek?Zaspal som niečo?

12:15:47
27.11.2016
27.11.2016

rsvancara
-> King: No v Kobře 11 to byl mercedes suším, odstřelili víko kufru (prostě ho ve 120ceti otevřeli a ono se urvalo), pak vylezli okýnkem z auta až k motoru a začal z něj otrávat co utrhnout šlo :-D
Přitom by určitě šlo vypnout klíčky, ale to by nebylo tak aukční :-D
Přitom by určitě šlo vypnout klíčky, ale to by nebylo tak aukční :-D
12:11:45
27.11.2016
27.11.2016

Jirik_Tuňák1983
-> Jarda - zrušená registrace 26.11.16 09:24:35: -1 pcs. Kaushala Gandhiho bude pro GB ohromná ztáta. 

10:03:22
27.11.2016
27.11.2016

King
-> Jarda: Coz je urcite pripad ty Vochcavky

09:02:28
27.11.2016
27.11.2016

Jarda - zrušená registrace
-> King 27.11.16 00:35:08: kdyz je ale tech kobyl 600, tak pry spalis brzdy

00:35:08
27.11.2016
27.11.2016

King
-> Luky: Ne, ne, ja tomu naprosto verim, proteze jedna uz se to stalo v "Alarm für Cobra Elf" (jak uz bylo zmineno) a druhak se to stalo i mne ve skodivce 105 a to nemuze bejt nahoda! :-)
Mel jsem totiz upravenej SEDR kvuli LPG (zasah do emisniho systemu - zabit mne malo!) - odblokovana 2. klapka karbu, aby se driv otvirala. Problem byl v tom, ze "nosata " podlozka se tam dala dat dvema zpusobama a ja to samozrejme poplet :-) A tak si takhle jedu do prace a prede mnou minikolona fabii do kopce za nakladakem. No a protoze lehce upravenej favomotor ve skodylaku prece nebude srat pri zdi, tak jsem tam vrazil za tri a plnej ceres a problem vyresil. Jenze po sundani nohy z plynu ta potvora zacala zrychlovat az do fiktivniho omezovace, ale na zkroceni poplasenejch cca 60 kobyl stacilo trochu slapnout na brzduc :-)
Mel jsem totiz upravenej SEDR kvuli LPG (zasah do emisniho systemu - zabit mne malo!) - odblokovana 2. klapka karbu, aby se driv otvirala. Problem byl v tom, ze "nosata " podlozka se tam dala dat dvema zpusobama a ja to samozrejme poplet :-) A tak si takhle jedu do prace a prede mnou minikolona fabii do kopce za nakladakem. No a protoze lehce upravenej favomotor ve skodylaku prece nebude srat pri zdi, tak jsem tam vrazil za tri a plnej ceres a problem vyresil. Jenze po sundani nohy z plynu ta potvora zacala zrychlovat az do fiktivniho omezovace, ale na zkroceni poplasenejch cca 60 kobyl stacilo trochu slapnout na brzduc :-)
18:27:04
26.11.2016
26.11.2016

Milan 136
-> Matthes, záškodník z TechWebu: asi tak. Hlavne tempomat vypnes packou, spojkou, brzdou. A je dalsich x moznosti, jak to auto zastavit. Zvlast u manualu
17:47:18
26.11.2016
26.11.2016

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Milan 136: To je jak v kobre 11. Tehda to byla epizoda na dva dily ale aspon meli auto s automatem... Tady by muselo rupnout tahlo k prevodovce, selhat hydraulika spojky a este tempomat. Dyk sou to ruzny oddeleny systemy...
13:09:01
26.11.2016
26.11.2016

Milan 136
-> Luky: podle mě nereálná blbost
10:14:12
26.11.2016
26.11.2016

Luky
-> Jarda: tenhle článek jsem nečetl, nějak mně už ty články na autoforu lezou na nervy
Četl jsem ale "originál" na nějakém anglickém zpravodajském webu (takže nevím jestli už to odborníci na autoforu neodhalili
) ale já bych to tipoval na nějakou habaďůru s životní pojistkou - maskovaná sebevražda dobře zdokumentovaná jako nehoda. Plus pozůstalí budou žalovat automobilku. Vidí to někdo jinak?
Četl jsem ale "originál" na nějakém anglickém zpravodajském webu (takže nevím jestli už to odborníci na autoforu neodhalili
) ale já bych to tipoval na nějakou habaďůru s životní pojistkou - maskovaná sebevražda dobře zdokumentovaná jako nehoda. Plus pozůstalí budou žalovat automobilku. Vidí to někdo jinak?Zamítnuté přispívání mají:
- Ceskejparan10 - zrušená registrace (udělil U-Geen), důvod: prispevky beze smyslu
